Жинхэнэ Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хэн бэ? | News.MN

Жинхэнэ Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хэн бэ?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.29-нд нийтлэгдсэн

Жинхэнэ Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд хэн бэ?

Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын томилгоо болон 2017 оны төсвийн тодотголд 55 тэрбум төгрөгийг төрийн албан хаагчдад нөхөн олговор хэлбэрээр тараах заалтад Монгол Улсын Ерөнхийлөгч хориг тавьсан бөгөөд үүнийг танилцуулахдаа Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд “бид хориг тавина” гэсэн нь цахим ертөнцөд багагүй шүүмжлэл дагуулав. Өөрөөр хэлбэл, Монгол Улс албан ёсны болон албан бус хоёр Ерөнхийлөгчтэй болсон уу эсвэл Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын эрх мэдлээс З.Энхболд хуваалцаад эхэлсэн үү гэсэн асуултыг олон хүн тавьж байна.

Ерөнхийлөгчийн сонгуулиас хойшхи Монголд өрнөж буй улс төрийн үйл явдлыг хөндлөнгөөс ажиглахад Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын дүр бүдгэрч, Тамгын газрын дарга З.Энхболдын тоглолт хэтрэх болсон. Ерөнхийлөгчийн бодлогыг тайлбарлах ёстой Тамгын газрын дарга нь Ерөнхийлөгчийн өмнөөс ярих болсон нь Монгол Улсын жинхэнэ Ерөнхийлөгч нь хэн бэ гэдэг эргэлзээг үүсгээд удаж байна.

Үнэндээ Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр зөвхөн хүн шагнадаг төдий,  харин түүний бодлогыг танилцуулах ёстой Тамгын газрын дарга нь өмнөөс ярьдаг ‘том хүн’ болсон байна гэвэл бодит байдлаас хол зөрөхгүй.

Тэгвэл өнгөрсөн пүрэв гаригт Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж ТЕГ-ын дарга Б.Хурцын мэдээллийн араас тайлбар хийхдээ “Би Б.Хурцыг соль гэж Ерөнхий сайдад хэлээд” байгаа гэсэн нь мөн л Монгол албан болон албан бус хоёр Ерөнхий сайдтай болсон уу гэсэн сэтгэгдэл олон хүнд төрүүлсэн юм.

Н.Энхбаяр эсвэл О.Баасанхүү гээд өөрийг нь шүүмжилсэн болгоны хариуг тэр дор нь өгдөг нь Ц.Нямдорж сайдын хувьд гэм биш зан. Түүний хувьд хүний шүүмжлэл хүлээж сураагүй хүн гэхэд буруудахгүй. Тэр утгаараа ТЕГ-ын даргын хийсэн мэдэгдэлд эмзэглэсэн тэрбээр ‘Түүний соль’ гэж албан бус үүрэг Ерөнхий сайдад өгснөө өөрөө ам алдчихлаа.

Ийнхүү Монголын улс төрийг хөшигний араас удирддаг “хаан”-ууд төрж байгаа нь Монгол Улсад Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг  яаралтай хийж, төрийн албан байгууллагуудыг байр байранд нь тавих цаг болсныг харуулж байна. Учир нь Ерөнхийлөгчөөсөө том дуугардаг, тэдний өмнөөс улс төр хийдэг Тамгын газрын дарга, Ерөнхий сайддаа үүрэг өгдөг танхимын сайд байж болохгүй биз дээ.

Эцэст нь ахиад асууя, энэ улсын жинхэнэ Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нь хэн юм бэ? Эрх ашгаа нэгд тавьсан улс төрчид эрэмбэгүй, ёс суртахуунгүй улс төрийг балиашигласаар байх юм уу, тэгээд?

Ж.Эрхэс

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

77 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.214.122

ЗИ "хориг тавина" гэж хэлсэн нь "би том шүү" гэсэн үг л дээ. Ерөнхийлөгчийн өмнүүр орж бусдад үүрэг даалгавар өгч харагдах юм билээ. Юманд хэр хэмжээ, зиндаа, харилцааны соёл, хариуцах ажлын хүрээ, захирч захирагдах ёс, албаны ёс зүй нэг үгээр хэлбэл төр төмбөгөр, ёс ёмбогор гэж бий дээ. ЗИКА гуай вирус тараах хэрэггүй юм. Буруу л томилгоо хийж дээ Ерөнхийлөгч.

Avatar

Зочин 2017-10-29 43.242.241.10

ЭНЭ ХАРИН Ч ҮНЭН БОЛООД БАЙНА ШҮҮ З,ЭНХОЛД АРДЧИЛСАН НАМД МӨН Ч ИХ ЛАЙ БОЛСОН ДОО ОДОО БҮР АРД ТҮМНЭЭС СОНГОГДСОН ТӨРИЙН ТЭРГҮҮНИЙ БҮРЭН ЭРХЭНД АЙМШИГГҮЙГЭЭР ХАЛДАЖ БАЙНА НААД ХҮНЭЭ ТӨРӨӨС ХОЛДУУЛСАН ДАА ТИЙМ БОЛОМЖ БАЙНА УУ???

Avatar

3 САРЫН ӨМНӨХ МИНИЙ ДҮГНЭЛТ ИЙМ БАЙЖЭЭ 2017-10-29 43.242.243.234

Эвдрэлийн эхийг тавьлаа даа
Маш муу томилгоо болжээ Өнөө л нам доторх фракцийн гай Ерөнхийлөгч УИХ ЗГ-тай зөвшилцөхөд хэцүү дээ МАН-ынхан нь Баттулга гэхээсээ илүү З Энхболдоос нь цэрвээд дөлөөд ажил хамтарч хийхэд хэцүүхэн байдал үүснэ дээ Хамтраад ажлаа урагшлуулах гэхээсээ илүү бөөн хэрүүл маргаан болох нөхцөл бүрджээ ТА-ны хараат бус шинжээч Ш Раднаа 2017 7 11
Чадвартай, зөв хүнээ зөвлөхөөр томилоосой
Аливаа албан тушаалыг хашихад тавигдах шаардлагууд гэж бий л дээ Мэдлэг чадвар ёс зүй бусадтай харилцах ур чадвар гээд тоочоод байвал олон юм бий Манайд үүнийг харгалзахгүй өөрт нь үнэнч сонгуульд өөрийг нь дэмжсэн хүнийг томилоод байдаг нь гаж үзэгдэл юм шүү дээ Жишээ нь З Энхболдыг Тамгын газрын даргаараа томилсон нь шагнал маягийн юм болохоос ажилд тус болох магадлал тун бага даа Ямар хорлонтой юм санаачлаа бол гэж хардаад З Энхболдтой ойр дотно харьцаж ажил ярих хүн олдохгүй дээ Одоо зөвлөхүүдээ хүний нүүр лүү бүтэн хараад чин сэтгэлээсээ ярилцах чадвартай жаахан ч болов нэр хүндтэй хүмүүсийг томилоосой доо Хүний нөөцийн шинжээч Ш РАДНАА 2017 7 16

Avatar

Зочин 2017-10-29 83.86.75.235

Нямдоржийн шүүмжлэл авдаг эсэх энд чухал ач холбогдолтой зүйл биш. Цаад асуудын ээдрээ чухал байна

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.70.38.18

Зарим сайтыг хаах хэрэгтэй. Худал үнэн нь мэдэгдэхгүй юм бичдэг, ашиг хайсан сайт замбараагаа алдлаа шүү!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

bilegt 2017-10-29 70.31.126.72

Nymdorj darga odoo uurt hamaatai shuumjliig sonsoj surah heregtei bitgii dandaa hunii ul shagaij hov huutsulduj bai l daa

Avatar

Зочин 2017-10-29 83.86.75.235

за чи битгий энэ сэтгүүлчийн үгэнд автаад тоть шиг давтаад бай. Нямдоржийн шүүмжлэл авдаг эсэх энд чухал ач холбогдолтой зүйл биш. Цаад асуудын ээдрээ чухал.

Avatar

Mongol 2017-10-29 150.129.142.48

Mongolchuud gar niilj bhd iim hujaa ug dund ni helj hagalgah gsn l sanaa bh daa.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.189.206

Энэ одоо уул нь насанд хүрээд ажилд гараад туршлагатай л хүн баймаар юм. Төрийн нарийн бичгийн дарга нь хэлж байна ш д. З.Энхболд гэдэг хүн чинь ерөнхийлөгчийн гар хөл дуу хоолой нь болж явах ёстой хүн. тийм ч албан тушаал дээр байгаа…. Тэр учрыг ойлгодог хүн үү үгүй юу… ойлгохгүй бол төрийн бүтэцийн талаар сайн юм унш

Avatar

odoo yahav dee 2017-10-29 219.142.149.103

Her chineegee medehgui erh medeld shunasnii gai ch gemeer yum uu. Battulaga,Hurelsuh 2 bol uls tord naylh huuhed. Utsan huuhelteinuud sh dee’

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.229.121.152

Манай Жэнко ах Ерөнхийлөгч юу хийхийг ч ойлгохгүй болохоороо хамаг ажлаа Зи-д даатгаад өөрөө шиэнхэн байшиндаа шал өөр юм хийгээд явж байгаа байх. Ийш тийшээ явж болохгүй ёстой төрийн дөнгөнд орооцолдоод үнэхээр хүнд байгаа. Тиймээс одоо би бол Жэнко л юм байна тиймээс энэ ажлыг чинь хийж чадахгүй ээ гээд ажлаа өгсөн нь дээр байх өө.

Avatar

ЗОЧИН 2017-10-29 202.9.40.172

З.ЭНХБОЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН ЮМ БАЙНА ХА ХА ХА …ГОРЬД ӨЧҮҮХЭН АМЬТАН МИНЬ!!!

Avatar

Иргэн 2017-10-29 103.57.92.52

ҮНЭН Ш ДЭЭ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН АЛХАМ БҮРЭЭС ЗИ ҮНЭРТЭЖ БАЙГАА. УГААСАА ОЛОН ТҮМЭНД НЭРЭЭ БАРСАН БУРУУ ХҮН СОНГООД АВЧИХСАН ДАА! ХАРАМСАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.189.182

Нээрээ хэн нь юм бэ

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.177.243

Хэлээд юүхэв. Ёстой нэг нүдийг нь олж хэллээ дээ. Ээдээ, Эрхэс минь чи шүү. Яг л голоор нь шаалаа даа.

Avatar

Xushigaa maaj guluguu 2017-10-29 27.123.212.137

Aalz min

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.9.41.145

Х.Баттулга гэдэг хүний ямар ч байсан Монголын ард түмэн сонгосон. Х.Баттулга үйл ажиллагаандаа өөрийг нь сонгосон ард түмний сонголтыг байнга хүндэтгэх хэрэгтэй. Асуудалд болгонд сэтгэлийн хөдлөлөөр оролцож болохгүй шүү сайн бодож судалж асууж ярилцаж байх хэрэгтэй.Жаахан тийм шүд зуусан хариу цохилт хийх гэсэн өчүүхэн хар санаагаа орхиж чадахгүй байгаад харамсаж байна. 30 гэр гэдэг чинь УИХ-н гишүүн улс төрч Х.Баттулгын үг байсан болохоос Монгол ард түмний эв нэгдлийн илэрхийлэгч төрийн тэргүүний амнаас гардаг үг биш . Элчин сайд С.Баяр М.Энхсайхан нарыг татна гээд улс төрчөөс чөлөө авсан хүмүүсийг миний эсрэг ажилласан гээд л одоо Хүрэлбаатарыг орхих хэрэгтэй МАН ард түмний дотор сайн эдийн засагч гэсэн нотлогсон хүн шүү дээ. Улс төрч Х.Баттулгын үеийн үзлээ гээж Монгол ард эв нэгдлийг сахин хамгаалагч Монгол улсын төрийн тэргүүн ерөнхийлөгч гэдэг түүхэнд 5 тохиолдож байгаа өндөр сөнтийп тохируулан ажиллах хэрэгтэй байна. Зарим үед чулдаж байна өөрийг чинь сонгосон ард түмэндээ хүндлэгдэж явах ёстой болохоос Яах гэж Х.Баттулгыг сонгосон юм хохино гэж ерөнхийлөгчийн сонгуульд дэмжсэн ард түмэн өөрөөс чинь болж алдлагдаж болохгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-29 43.242.243.225

Зика ч үнэхээр хорон үгтэй хортой вирус юмаа.Хүрэлсүх Нямдоржоор заалгах хүн биш.Хурцыг хурдан зайлуул,АТГын Энхжаргалыг хурдан соль.

Avatar

Zochin 2017-10-29 103.9.90.228

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүнд атгуулаад байх хүн биш. Тэр тусмаа өөрийн доорх хүмүүст бол бүр ч үгүй гэдгийг түүний өнгөрсөн амьдрал харуулна. Харин эсрэгээрээ хүнийг дарамталж, рекетэлж мэдэх юм.

Avatar

Зочин 2017-10-29 211.36.141.234

Зика л гэнэ, Баталга л гэнэ. Сонгож гаргасан нь хэн бэ? Хэн эд нарыг толгой дээрээ б аалгах эрх өгсийн? Өөрсдөөсөө асуу хүмүүсээ.

Avatar

Зочин 2017-10-29 211.36.141.234

Баталага шиг еөкө сонгодог ард түмэн байгаа цагт ямар ч эрүүл орон зай, зөв бодлого явахгүй.

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.26.194.154

Зочин Ямарч боловсролгүй хүнийг зориуд ерөнхийлөгч болгож кукел тоглуулаад ард нь өөрсдөө тоглож золигт гаргаж байгаа АН-нхны жүжиг дээ. Өөрсдөө идэж ууж муур багш болоод

б

Avatar

Zochin 2017-10-29 122.201.24.17

Ерөнхийлөгчөө таны зөвлөхүүдийг ард түмэн хүндэлдэггүйг та мэдэхүү?Бүх өвөө нарын хайртай хуулан шүлэгч Хулан,өрөө хүүхдүүдээр төрүүлдэг Алтанхуяг,хонзогногч Зи нарыг солибол таныг ард түмэн арай өөрөөр хүлээж авандаа.та өөрөө л мэд дээ.Урт хүзүүтийг толгойг нь илээд л байхиимуу.ард түмэн тэнэг биш шүү

Avatar

27.123.212.140 2017-10-29 182.160.35.151

k

Avatar

Зочин 2017-10-29 112.72.12.79

Зи бол Ерөнхийлөгчийн но-г мэддэг учраас Ерөнхийлөгч яаж ч чадахгүй байгаа юм бол уу даа. Уг нь Ц.Оюундарь ЕТГ даргад яг тохирох хүн дээ

Avatar

27.123.212.140 2017-10-29 182.160.35.151

!

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.35.151

t

Avatar

fuzki bol 2017-10-29 182.160.35.151

NUGTSUUX BYPDYYLJ BNA GEX SHIG DOPD UM YPIXAA BOLIO.EQL CHINI BYLGANII APDAD YILCHLEX TSAG UNGUPCUN.

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.212.140

Монгол улсын ерөнхийлэгч нь нам бус байх ба түүний албанд нам бус хүмүүсийг ажлуулах ёстой атал н. Баттулга өөрийнхөө тамгын газар, бусад албадад АН -ын угшилтай хүмүүсээр бүрдүүлж байгаагаас Ерөнхийлөгчийн гаргаж байгаа шийдвэр хэлсэн үгэнд АН-ын үзэл бодол илт ,давамгай тусгагддаг болоод удаж байна.Энэ байдал нь Төрийн гурван өндөрлөг нь хоёр их хагаралд өртөж ард түмэний дотор талцал , зөрчил алхам бүр нэмэгдэж тэр нь улс ороны амьдрад сөрөгөөр нөлөөлж эхлээд байна. Үндсэн хуулийн гучдугаар зүйлийн нэгд заасан " Монголын ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгч мөн " гэсэн заалтыг Улс төрийн нэг нам – АН -ын гишүүдээр өөрийгөө хүрээлүүлэн эв нэгдлийг хангах бус хагарал , талцалыг дэвэргэж ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ зөрчиж байгаа Ерөнхийлэгч н. Баттулгыг огцруулах асуудлыг тавих нөгцөл бүрдээд байгааг ярих цаг болжээ.

Avatar

За хө 2017-10-29 202.179.31.41

Ер нь З.Энхболдын үйл хөдлөл бүрийг ажиглаад байхад ерөнхийлөгчийн үүргийг аргагүй АН-ын нэрийн өмнөөс гүйцэтгээд байгаа нь гарцаагүй үнэн. ерөнхийлөгчийн аппарат намаас түтгэлзэх эрх зүй хууль гараагүй тохиолдолд дураараа аашлагчид байсаар байх нь ээ. Хууль санаачлагч залуучуудаа энэхүү цоорхойг засах зайлшгүй цаг тулгарч байна. Ингэхгүй бол ерөнхийлөгчийн институци зөв ажиллахгүй, шудрага байдал тогтохгүйнээ гишүүдээ. Ард түмэн ээ!!!!!!!!

Avatar

зочин 2017-10-29 122.201.22.162

Ер нь З.Энхболдыг л нэн даруй солих хэрэгтэй юм. Тийм улс төрийн хутгууш ерөнхийлөгчийн тамгын газрын дарга хийгээд байвал ерөнхийлөгч хир удаан тэсэх вэ? Энхболдын хийж байгаа үйлдэл, хэлж байгаа үг нь дан улс төрийн өнцгөөс л хандаад байгаа шүү дээ. Үүнийг ард түмэн яриад л эхэллээ шүү дээ. Ерөнхийлөгч өө.

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.37.147

t

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.37.147

Oopcdun deepee tycgaj abaad baix shaardlagagyi.

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.21.106.126

Хүрэлсүх хаана явна вэ.Зи Нямка нар л харагдаад байх юм.

Avatar

МОНГОЛ 2017-10-29 43.242.243.11

Юутай ч эдгээр "х** ухнуудыг" хооронд нь сайтар мөргөлдүүлж байгаад учрыг нь зөв олж, улс орноо луйварчдаас чөлөөлж авах нь жирийн олон түмэнд тустай болой …………..

Avatar

irgen 2017-10-29 202.179.25.68

uls oron ard tumendee l zov um hiij baival.ali ch ulsad ardaas ni udirddag udirdlaga baij l baigaa,uunii hamagiin tom jishee ni Amerik,

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.35.198

БҮХ ТОМИЛГООГ НЯМКА МЭДНЭ.ХҮРЭЛСҮХ ЮУ ЮМ.НЯМДОРЖИЙН ХҮЧИНД ЕС БОЛСОН.

Avatar

Дэмжигч 2017-10-29 103.229.121.86

Угаасаа төрийн ажил, баг бүрдүүлж байна гээд 25 жил имй замаар л явж ирсэн шүү. Гайхах юм огт байхгүй. Бид нар ерөнхийлөгчөө сонгосон шүү дээ. Одоо гомдоллоод байр шаардлагагүй.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.181.109

Нямдоржийг Зи Энхболд гэгчтэй адилтгах нь утгагүй.Зи Ерөнхийлөгч байтугай түүний эрх үүргээс давсан асуудлаар хууль хяналтын удирдлагад өөрийн хүслийг шууд тулгаж дарамталж байх жишээтэй. Харин Нямдорж хамгийн шударга шулуун цөөн хүний нэг яах аргагүй мөн. ЗГ-т саналаа оруулах, хэлэх эрхтэй.

Avatar

Zochin 2017-10-29 49.0.152.66

Eronhiilogch ta neg yum bgui bol tamgiin gazriin dargaa tolgoi deeree gargasan ulsiin eronhiilogch gej baij bgui shuu ard tumen tanid itgedeg harin enhboldod itgedgui shuu

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.37.147

t

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.37.147

CEJIGIIN NEMEXGYI BAIX.

Avatar

de 2017-10-29 182.160.37.147

YLGAA GEJ AIXTAP ALAAN BAIDAG UM BNA. UNUUDUP YMAPXYY BAIDALTAI BNA ULC UM BOL.

Avatar

зочин 2017-10-29 103.57.92.204

монголын ард түмнийг ажил орлоготой амьдрах ёстой гэж ганцхан хүнл ярьж байна тэр бол баттулга бусад нь зээл өвөх идэх уух хэрүүлээс өөр юу ч ярьдаггүй хийдэггүйшд битгий хатга сэтгүүлчээ

Avatar

Зочин 2017-10-29 122.201.24.13

ЗИ РОЛЬДОО ИТГЭЭД ӨӨРИЙГӨӨ ИХ ХУРЛЫН ДАРГА ШИГ БОДЧИХЖЭЭ. САЯХАН ХИЙХ АЖИЛГҮЙ ГУДАМЖ МЕТРЛЭЭД Л ЯВЖ БАЙСАН.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.160.23

Хамгийн бүтэргүй нөхөр Нямдорж биш үү? Бүгдийг мэдэгч гэж өөрийгөө боддог энэ нөхөр ч хол явахгүй нь олон жилийн өмнө тодроо биз дээ. Энэхүн өөрөө зайлах ёстой.

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.229.123.11

Gadaadaas hun hulgailj ireed aldag hun Mongold l tushaal devshih baih

Avatar

Зочин 2017-10-29 122.201.21.218

За боль л доо. З.ЭНХБОЛД АЖИЛАА Л ХИЙЖ БАЙНА. ШҮҮМЖЛЭХ ЮМАА ОЛЖ ЯАДАХ ЮМАА. ТҮҮНИЙ ОРОНД ЯМАРЧ УТГАГҮЙ МӨНГӨ ТАРААХ ГЭЭД БГАА ЗГЫНХАА ЗӨВ БУРУУГ ЯРИЛДАА

Avatar

зочин 2017-10-29 66.181.179.30

Албан тушаалаа З.Энхболд буруу ойлгоод, ашиглаад байна. Тэр eрөнхийлөгчийн хувьд гүйцэтгэх ажилтан ш дээ.Зөвлөгч зааварлагч орчуулагч аль нь ч биш. Аливаа юм хэмжээндээ л байх нь зөв. Нямдоржийн хувьд санал оруулсан л юм байна ш дээ. Гуйвуулж сүйд болоод байх зүйл алга.

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.214.91

News.mn Elbegdorjiin medliin sonin

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.229.120.150

Toriin ondor alban tushaaltai xvmvvs es zui ondor xemjeend bmaar bna.xuuxed shig fb,twitter gex met ymaar toriin ajil xiij toglood bx ym iim xvmvvseer chin gadaadiin tusgai albad togloj ogno bizde.Er n Enkhbolduudiig zonog ovgon Nyamdorjtoi zailuulax tsag bolson

Avatar

Зочин 2017-10-29 182.160.37.188

Нямдорж дараагийн ерөнхий сайд мөн. харин з.энхболд жаахан тавьтартай бай????

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.21.109.150

Женко барьцаалагдсан

Avatar

зочин 2017-10-29 103.229.122.188

Энхболд , нямдорж хоёр гэж нэг пэдийсэн юмнууд байх юм.

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.212.140

Үнэн Зи г зайлуулахгүй бол Женко будаа

Avatar

Zochin 2017-10-29 27.123.212.143

Ene setguulch nar yamar ch logikgui yum bichih yum aa, ichij uhmeer, dandaa hathaasaar, hulsuur yum bichne bur

Avatar

зочин 2017-10-29 103.229.122.188

Сэтгүүлч зөв асуудал тавьж байна. илхэн буй ийм асуудлыг ойлгох чадваргүй усан тэнэг малнууд бас сэтгэлдэл бичээд байх юм.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.160.21

Нямдорж нь маш олон ноцтой үг хэлж ам нээж, алдаж олон нууц ил боллоо. Зоригийн хэргийн захиалагч, зохион байгуулагч нь өөрөө юм байна гэдэг нь өөрийнхөн нь яриа, үйлдлээр батлагдаж байна. Ер нь тэгээд бүх зүйл ямарч тэнэг хүнд ил цагаан, ойлгомжтой болоод байхад хуулийн байгуулагууд, засаг төр юу ч хийж чадахгүй байна.

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.26.194.143

Баттулга ч утсан хүүхэлдэй шиг байхыг огт хүсээгүй. Дургүйгээ хүрвэл Зика вирусыг ч нясалж орхино. Түүнд үнэхээр Монголоо гэсэн сэтгэл зүрх байгаа бололтой. Маш зоримог алхамуудыг хийж байна. Хүрэлсүхтэйгээ дөрөө харшуулахад гэмгүй. Хүрэлсүх сайд бол жинхэнэ эр хүн. Яахав урьд өмнө алдаа биз? Хоёрын хооронд тоглосноос том тоглоод насаараа бодох санах ухаарах юмтай үлдсэн нь дээр. Баттулга ерөнхийлөгч Хятадын шинэ эргэлтийн өөрчлөлтийн бодлогыг сайтар харж байх ёстой. Авах юм их байна. Бид хунхуузыг л муулдаг ч бүх юмаа тэдэнд л шахдаг. Тэднийхээс бүх юмаа авдаг. Орос агаанууд томроод ойртох аргагүй. Гэхдээ оросууд за гэвэл ёогүй, ТӨРД ТИВ АЛГАСЧ НАЙМААЛЦДАГ ХҮН агаар ус мэт хэрэгтэй байна. Өмнөд солонгосууд ХИМИЙН бүхий л элементүүдийг гаднаас аваад нөгөөдөхөд нь шууд зарж байна. Хэдэн тэрбумыг дундаас нь унагаж байна. Гэтэл манай хойд хөршид тэр хайгаад байдаг уурхайн бүтээгдэхүүн бүгд байна, манайд ч байна. Дэндүү их улс төр ярьж цагаа авдаг, өнөө маргаашаа л өнгөрөөсөн зэлтэр гацааны улс болов. Гудамд, зам дээр ч гэсэн бие биенээ хүндлээд аятайхан ч явчихаж чаддаггүй улс нэг мөр АМӨЗО болчихооч ээ. Ядаж авилгачдынхаа толгойг Си даргаар хяргуулчихъя.

Avatar

Зөв 2017-10-29 122.201.21.218

Маш зөв

Avatar

Зочин 2017-10-29 150.129.143.224

Ц.Нямдорж Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат дээр Б.Хурцыг дагуулан орж, “энэ нөхрийг явуул” гэж хэлж байснаа ярьсан.ЕС Эрдэнэбат тогтвортой үйл ажиллагааг дэмжин МОНГОЛ ТӨР бол БИ гэдэг Нямдоржийн үгэнд ороогүйдээ огцорчихсон юм биш үү.Харин толгойгүй Хүрэлсүхийн ард хэн байгаа нь тодорхой байна
4 мин
Хариулах

Avatar

BNMAU 2017-10-29 122.201.22.192

HYTADUUDIIN SOCIALAAR NEG SHUUGIAN BOLJ BNA .MANJIIN UEIIN TORIIN BARIMTUUDAA AR MONGILOOS OLJ AVSAN YUM GENE .TER BARIMTUUD NI AR MONGOL NI HYTADIIN SALSHGUI NEG HESEG GEDEGIIG ZAAJ BAIGAA YUM BAIH . HEN TER BARIMTUUDIIG HYTADUUDAD OGSIIM BE ? MEDEH YUM BNA UU

Avatar

Сэтгүүлч гэж нөхөд цөөхөн Монголчуудыг хооронд нь захиалгаар уралцуулдагаа болих хэрэгтэй 2017-10-29 202.9.40.205

Ардчилал нэрийн дор хамгийн түрүүнд хэвлэлийн хүрээлэн гэж гадны гар хөлний газрыг байгуулж, хэдэн тархиа угаалгасан ёс зүйгүй сэтгүүлчдээр сонин сайт, хэвлэлээр дамжуулан Монголчуудыг хоооронд нь хонзогнуулж алалцуулж, нам болгон талцуул тархийг нь угааж Монгол Төрийг хүчгүй, нэр хүндгүй болгож, Ард түмнийг оюун бодолгүй ядуу болгож дууслаа. МОНГОЛЧУУДАА СЭРЦГЭЭ. ЭВТЭЙ БАЙЦГААЯ, БИД ЦӨӨХҮҮЛЭЭ.

Avatar

1 2017-10-29 182.160.34.184

Tiim bn yas hayaj baigaa shuu yum baina

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.9.43.208

Зико толгойтой жээнко гэдэстэй топор гар холтэй аймшгийн мутант л болчоод байшдээ эрдэнээ богстэй

Avatar

Зочин 2017-10-29 202.21.106.105

Толгой муутай болохоор бусад нь дээрэлхэнэ шт

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.186.249

Хооронд нь яс хаяж байгаа ухаантай юм байх даа. Аргаа ч барсан юм даа

Avatar

Зочин 2017-10-29 112.72.12.79

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЗЙГ СОЛИХ НЪ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.214.90

Cham shig nusgai medehgui

Avatar

bar 2017-10-29 202.9.43.174

Eronkhiilogch bol Z. Enkhbold gedegiig odoo l medev uu durakuudaa. Tenegud

Avatar

Зочин 2017-10-29 27.123.214.90

Яс хаях гэж үзэж байгаа ухаан нь юм байх да хөөрхий

Avatar

иргэн 2017-10-29 122.201.31.78

Ерөнхийлөгчийн ТГ-ын дарга бол ерөнхийлөгчтэй хамгийн ойр дотоно шадар туслагч зөвлөгч нь байхаас биш хоорондоо хар цагаан дуугуй байж,би зөвхөн ерөнхийлөгчийн үгийг дамжуулаж байна гэж яриад байх шаардлага байна уу?сайд Нямдорж би ерөнхий сайдад тэгэж хэлсэн,ингэж санал тавьсан гэхэд юу нь болохгүй билээ,ийм нэг хачин үг үгүүлбэр хэвлэлээр тарааж олны сэтгэл үймүүлдэг сэтгүүлч нэртэй хутган үймүүлэгч хов зөөгч нар бидэнд хэрэггүй,ийм мэдээ материалч бас хэрэггүй,ажил амьдралд шинэ санаа өгсөн тийм л мэдээ материал бидэнд хэрэгтэй бана шүүдээ.

Avatar

Зочин 2017-10-29 150.129.143.224

өчигдөр Дорлигжав ярилцлага өгч байгааг харахад Нямдорж Дорлигжав 2 үнэхээр сандарчээ.түүнээс гадна толгойгүй Хүрэлсүхийн ард Нямдорж байгаа нь илт сүүлдээ бүүр "До дарга " хүртэл хүүхэлдэй ЕС тэр Хурцыг хурдан зайлуул гэж ил тод өөрсдийн хүчээ харуулан ТВ тушаагаад авав.

Avatar

Зочин 2017-10-29 66.181.185.232

ugaasaa jonhuu tolgoi ni hurehgui teriig medeed bn zi nairlaj baigaa, hurelsukh tsergee medhees ediin zasag medehgui teriig medeed hurlee, nyamaa 2 nairlaj bgaa

Avatar

Зочин 2017-10-29 103.26.193.66

ERKHES TA ODOO YU GEJI SOLIOROOD BAYNA ?

Avatar

Зочин 2017-10-29 150.129.143.224

yu ch gej solorch bolno ta ch soliorch bn ene bol huni erkh

Avatar

Зочин 2017-10-29 122.201.22.204

Би ч гэсэн эрхээ эдлээд дээд талын нөхрийг булчихмаар байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж