С.Батболд нийслэлийн МАН-ын хороог удирдана | News.MN

С.Батболд нийслэлийн МАН-ын хороог удирдана

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.27-нд нийтлэгдсэн

С.Батболд нийслэлийн МАН-ын хороог удирдана

Манай багийхан аймгаа засагласан дөрвөн жил... Сонин сайхан дурсамжаар дүүрэн.

Нийслэлийн МАН-ын хорооны тэргүүлэгчид өчигдөр /2017.10.26/ хуралдаж, Нийслэлийн засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч С.Батболдыг нийслэлийн МАН-ын хорооны даргын үүрэг гүйцэтгэгчээр томилжээ. Арваннэгдүгээр сард МАН-ын их хурал болно. Тус хурлаас өмнө хийх ёстой бэлтгэл ажил их байгаа тул үүрэг гүйцэтгэгчээр томилсон аж. Харин МАН-ын Их хурал болсны дараа нийслэлийн МАН-ын хороо хуралдаж, албан ёсоор даргаа сонгох юм байна. 
 

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-27 27.123.212.142

hahaha., 20 honog namiin hiroon darga hj yzeh gj bgaa yum bz dee?… 6,7 hyn sj bgaad byhel byten niisleliin namiinhoriinii darga bolchdog bol saihan l bn!… onigo onigo

Avatar

Зочин 2017-10-27 27.123.212.142

hahaha., 20 honog namiin hiroon darga hj yzeh gj bgaa yum bz dee?… 6,7 hyn sj bgaad byhel byten niisleliin namiinhoriinii darga bolchdog bol saihan l bn!… onigo onigo

Avatar

зочин 2017-10-27 103.57.92.124

Чоно борооноор,адилхан авилгад холбогдсон Сундуй будаа

Avatar

Зочин 2017-10-27 183.81.171.3

Sain songolt

Avatar

BUGD adilhan 2017-10-27 150.129.143.165

Utaanbaatariin agaariin bohir , unsnii toos, hotiig umhiiruuleed udaj baigaa tseverleh baiguulamjiin bohiroor ER , em ,HUGSHIN zaluu, NAM evsel, LAM har , BAYAN yaduu bugd adilhan uushiglaj baina. Ta ch uuree mun adil.

Avatar

Utaanbaatariin utaand 2017-10-27 150.129.143.165

Utaanbaatariin utaa ugaar huuhded mash muu, huuhed tarhiin gajigtai turj baigaag emch nar heleed baigaag anhaaraldaa avna uu!!! Yaaraltai arga bodohgui bol hugjliin berhsheelei Utaanbaatar hot boloh magadlal baina.

Avatar

Utaanbaatariin bohir 2017-10-27 150.129.143.165

Utaanbaatariiin agaar bohir nuursnii utaa , unsnii toosontsor, gudamjind tugjirsen olon zuun myangan huuchirsan avtomashinuudiin hort ugaar hursnii bohirdol, Tseverleh baiguulamjiin umhii unert umbuulsaar denduu udaj baina.
Hotiin emneleg, gal komandiin turgen tuslamj ni gudamjind tugjieend gatsaad utgagui udaan tuslamj bolson geed shiidel baihgui ui tumen asuudal ovoorson baigaag ard tumen gaihan harsaar….!!!!??? Tarhiguidel ee gej !!!,???

Avatar

Гоё гоё 2017-10-27 103.229.122.164

түүхэн үүргээ гүйцэтгэсэн мөхөж буй МАН ыг Су Батболд гүйцээх нь ….

Avatar

Зочин 2017-10-27 66.181.165.89

Яахав Батболд гэдэг боломжын хувилбар байна. Ер нь нас намба тогтсон ажлын туршлагтай төр түмнийхээ итгэлийг даахуйц Су.Батболд Ц.Нямдорж шиг хүмүүсээр л төрийн ажлыг хийлгэх хэрэгтэй

Avatar

zochin 2017-10-27 183.81.171.3

Маш зөв хүнийг сонгосон байна. Энэ хүн даруу бас их ажил хотод хийж байгаа нь харагддаг. Нийслэлийн МАН ын хороог хотын дарга удирдах нь зөв өө. Дэмжиж байна. Зогсоол , зам , эмнэлгийн гадна талбайг тохижуулж байгаа нь их таалагдсан .

Avatar

Зочин 2017-10-27

Бат-Үүлийн хийж чадаагүй ажлыг л хийж яваа хүн шүү дээ. Нийтийн тээврийг цахим хэлбэрт шилжүүлж орлогийг 45-90 сая төгрөгөөр нэмэгдүүлсэн хүн шүү Су.Батболд

Avatar

Зочин 2017-10-27

Зөв хүнээ сонгожээ. Харин Бат-үүл шиг худлаа ярьж өөрийгээ рекламдаж болохгүй шүү. Бат-Үүл өнгөрсөн 4 жилд ажлынхаа 99 хувиа худлаа ярьж өнгөрүүлсэн. Эргээд хар. Үлдсэн юм юу байна. Ундуй сундуй болсон гэр хорооллын эзгүй газрууд, метроны бэлгэдэл болсон хөшөө, шинэ хотын шав, эвдэрхий усан хөшиг гэх мэт Бат-Үүлийн ажлыг хар

Avatar

Зочин 2017-10-27

хөдөөний нүүдэлийг зоригтой зогсоох шийдвэр гаргасан зоригтой зөв үзэлтэй байна гэж одоогоор дүгнээд байгааш дээ. цаашид аргагүй шаардлагаар хотод шилжих хүсэлтэй иргэдэд заавал хотын соёлд сургадаг хичээлд суулгаж байж зөвшөөоөл өгөх, өндөр татвар авах хэрэгтэй. хаа дуртай газраа бууна. шээнэ. бүдүүлэг, гэмт хэрэг их үйлдэнэ

Avatar

Зочин 2017-10-27

Яахав Батболд гэдэг боломжын хувилбар байна. Ер нь нас намба тогтсон ажлын туршлагтай төр түмнийхээ итгэлийг даахуйц Су.Батболд Ц.Нямдорж шиг хүмүүсээр л төрийн ажлыг хийлгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-27

Батболдыг 20он хүртэл Нийслэлийн төлөө морь нохой мэт зүтгүүл. Ажил хийх боломжыг нь олго. Дара хийсэн ажлыг дүгнээд ажлыг нь хариуцлага тооцох ёстой байвал хариуцлга тооц. Завсраар нь янз бүрийн шалдан банди нарыг төрийн ажилд бүү оролцуул

Avatar

Зочин 2017-10-27

Су.Батболд нь дээрээ 4 удаа УИХ 2-удаа ЗГ ажиллаж байсан туршлагтай хүн Нийслэлийн МАН-ыг аваад явчих чадвар түүнд бий шү

Avatar

Зочин 2017-10-27 124.158.90.51

Су.Батболд харин ч таалагдаж байгаа. Өмнө нь энэ нөхөр яах бол гэсэн хүлээлт байдаг байлаа гэтэл цаг хугцаа өнгөрч энэ хүн харин хийсвэр зйүл биш бодит ажлыг хэрэгжүүлээд байгаа. 60-тэрбмаас хол элдэв янзын хүмүүстэй нэр холбогдоогүй Нийслэлийн МАН-ын дарга болход үгүй гэх хувилбар алга олон жил засгын газрын гишүүн мөн УИХ-ын гишүүн хийсэн ийм л туршлагтай хүн хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2017-10-27

Су. Батболд төлөв, аятайхан хүн дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-27 124.158.90.51

Зөв хүнээ сонгосон байна. Хотын дарга үе үеийн дарга нараас илүүтэй 1 жилийг өнгөрөөлөө

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж