Халаа сэлгээний "халдлага" эхэлжээ | News.MN

Халаа сэлгээний "халдлага" эхэлжээ

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.25-нд нийтлэгдсэн

Халаа сэлгээний "халдлага" эхэлжээ

Орон нутгийн сонгуулийн нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа өнөөдрөөс албан ёсоор эхэлж байна.

-“News” агентлаг долоо хоног бүрийн пүрэв гаригт уншигчдадаа хүргэдэг “Яам агентлагаар сонин юутай вэ” булан дараах сэдвийг хөндөж байна-

Өмнөх Засгийн газар огцорч, шинэ Засгийн газар байгуулагдсан тул яам, агентлагийн ажилчид бүхэлдээ халаа сэлгээний дунд ‘хавчуулагдсан’ байдалтай байна. Хэдийгээр өнөөдрийн байдлаар хийсэн хөдөлгөөн ил болоогүй байгаа ч ажлаа өгөх, авах нь тодорхой хүмүүс хэдийнэ бужигнаж эхэлсэн гэх.

Энэ жил ажлаас халагдсан иргэдийн нөхөн төлбөрт 8,8 тэрбум төгрөг олгохоор 2017 оны төсвийн тодотголд суулгасан нь УИХ-ын сонгуулийн дараа чамгүй халаа сэлгээ явагдсаныг харуулах үзүүлэлт.

“Хүний эрх, шударга ёс, хөгжлийн төв”-өөс гаргасан мэдээллээр бол 2016 оны УИХ-ын сонгуулиас хойш төрийн албаны нийт 22235 иргэн халаа сэлгээнд өртөж, 14 мянган албан хаагч ажлаасаа халагдсан байна. Ингэхдээ  аймаг бүрт дунджаар 350-700 гаруй албан хаагч ажлаасаа гарсан бол нийслэлд төрийн захиргааны төв байгууллага болон яамдуудаас 10 мянга гаруй албан хаагч эрхэлж байсан ажлаа хүлээлгэн өгчээ. 2016 оноос хойш энэ хэмжээний төрийн албан хаагчийг ажлаас халж, шинээр 2000 ажлын байр бий болгосон гэж тус төвийнхөн хэвлэлд мэдээлсэн юм. 

Харин “Тогтвортой ажлын байр” Төрийн бус байгууллагаас өгч буй мэдээллээр бол халаа сэлгээнд Хөдөлмөрийн болон Төрийн албаны тухай болон бусад хууль тогтоомжийн дагуу тавигдах шаардлага, шалгуурыг ханган мэргэшсэн, ажлын дадлага туршлагатай 25-55 насны төрийн албан хаагчид өртсөн гэжээ.

Сонгууль болгоны дараа Ардчилсан намын хүн, Ардын намын хүн гэх гадуурхал төрийн байгууллагад өрнөдгийг бид нэгэнт харсаар дасчээ. Тэр намын хүн, энэ намын хүн гэдэг шалтгаанаар ажлаас халагдсан мянга мянган иргэдийн төлөөлөл жагсаал цуглаан хийж, өлсгөлөн зарлаж байсан тохиолдол ч бий. Энэ оны гуравдугаар сард Завхан аймгийн Идэр сумын Засаг даргын тамгын газарт нягтлан бодогчоор 28 жил ажилласан эмэгтэй ажлаас халагдсан гэх шалтгаанаар өөрийгөө шатааж, амиа хорлосон харамсалтай тохиолдол гарсан.

Энэ мэтчилэн хүний хөдөлмөрлөх эрхэд халдаж, төрийн тогтвортой байдлыг алдагдуулсан хэлмэгдүүлэлтээ эцэслээч хэмээн ажлаасаа халагдсан 22 мянган иргэний өмнөөс шаардмаар байна.

 

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-25 172.58.153.236

Tor ni Mongoloo zahirsan ni deer aliin bolgon nam nertei hulgaichuudad ardiig zaidluulah gesiin

Avatar

Зочин 2017-10-25 124.158.109.140

Хуучин улсын дотор [Хориотой Үг] цөөнгүй байгаа даа. Тэднээс салахгүй бол яаж болох юм бэ?

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

ббу 2017-10-25 43.228.131.45

Монгол улс шиг цөөн хүн амтай оронд төрд удаан ажиллуулаад байх хэрэг байхгүй шүү дээ?? Монголчууд бол ардаа маш их хийх юмтай ард түмэн хонио хариулана. малчин ах дүү нартаа туслана, 2 үнээгээ саана гээд. Харин олон хүнтэй тэднимйгээ яах учраа олохгүй газар нутаг багатай хүн болгонд газар олгох боломжгүй, хүн болгон нь малгүй орнуудад бол тэгээд хүчирхэг үйлдвэр хөгжсөн орнуудад бол тэтгэвэрийн нас 60-65 байж болох байх. бид бол 55-60 хүрээд л гарахад болоо ш дээ?? үлдсэн хугацаагаа бачимдахгүй амар амгалан өнгөрөөе л дөө???? хэдэн малын захад шилбүүр барьсан шиг????? эрүүл агаарт???

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Ер нь эрэгтэй ч, бай эмэгтэй ч бай 55 наснаасаа сайн дураараа бага албан тушаал хашдаг баймаар юм. Зөнөчихсөн, нэг л их ялархсан, насаараа ажилласан гэсэн төрийн албан хаагч нар. Бусдыг ялангуяа залуу үе рүүгээ нулимсан гарууд л байдаг ш дээ. Би жишээ нь 45 -тай залуу хүн биш гэхдээ 10 жил л байна гэж үздэг. 55 бол зөнөг залгах нас шүү. Монголчуудын хувьд. Та нар аль ч төрийн албаар ороод үйлчлүүл хөгшчүүл нь нэг бол дүйнгэтсэн нэг бол ярвайсан гарууд л байгаа. Авгай нар нь бүр авгай цаашаа шилжилтэндээ орчихсон.: Үнэн шүү. Аль ч хүйсэнд нь 55-аас дээш насанд нь цэвэршилт явагддаг ид үе нь тул ажил хийх боломжгүй байдаг юм гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Ер нь эрэгтэй ч, бай эмэгтэй ч бай 55 наснаасаа сайн дураараа бага албан тушаал хашдаг баймаар юм. Зөнөчихсөн, нэг л их ялархсан, насаараа ажилласан гэсэн төрийн албан хаагч нар. Бусдыг ялангуяа залуу үе рүүгээ нулимсан гарууд л байдаг ш дээ. Би жишээ нь 45 -тай залуу хүн биш гэхдээ 10 жил л байна гэж үздэг. 55 бол зөнөг залгах нас шүү. Монголчуудын хувьд. Та нар аль ч төрийн албаар ороод үйлчлүүл хөгшчүүл нь нэг бол дүйнгэтсэн нэг бол ярвайсан гарууд л байгаа. Авгай нар нь бүр авгай цаашаа шилжилтэндээ орчихсон.: Үнэн шүү. Аль ч хүйсэнд нь 55-аас дээш насанд нь цэвэршилт явагддаг ид үе нь тул ажил хийх боломжгүй байдаг юм гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Ер нь эрэгтэй ч, бай эмэгтэй ч бай 55 наснаасаа сайн дураараа бага албан тушаал хашдаг баймаар юм. Зөнөчихсөн, нэг л их ялархсан, насаараа ажилласан гэсэн төрийн албан хаагч нар. Бусдыг ялангуяа залуу үе рүүгээ нулимсан гарууд л байдаг ш дээ. Би жишээ нь 45 -тай залуу хүн биш гэхдээ 10 жил л байна гэж үздэг. 55 бол зөнөг залгах нас шүү. Монголчуудын хувьд. Та нар аль ч төрийн албаар ороод үйлчлүүл хөгшчүүл нь нэг бол дүйнгэтсэн нэг бол ярвайсан гарууд л байгаа. Авгай нар нь бүр авгай цаашаа шилжилтэндээ орчихсон.: Үнэн шүү. Аль ч хүйсэнд нь 55-аас дээш насанд нь цэвэршилт явагддаг ид үе нь тул ажил хийх боломжгүй байдаг юм гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 43.228.131.45

Ер нь эрэгтэй ч, бай эмэгтэй ч бай 55 наснаасаа сайн дураараа бага албан тушаал хашдаг баймаар юм. Зөнөчихсөн, нэг л их ялархсан, насаараа ажилласан гэсэн төрийн албан хаагч нар. Бусдыг ялангуяа залуу үе рүүгээ нулимсан гарууд л байдаг ш дээ. Би жишээ нь 45 -тай залуу хүн биш гэхдээ 10 жил л байна гэж үздэг. 55 бол зөнөг залгах нас шүү. Монголчуудын хувьд. Та нар аль ч төрийн албаар ороод үйлчлүүл хөгшчүүл нь нэг бол дүйнгэтсэн нэг бол ярвайсан гарууд л байгаа. Авгай нар нь бүр авгай цаашаа шилжилтэндээ орчихсон.: Үнэн шүү. Аль ч хүйсэнд нь 55-аас дээш насанд нь цэвэршилт явагддаг ид үе нь тул ажил хийх боломжгүй байдаг юм гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 203.91.117.8

Ер нь эрэгтэй ч, бай эмэгтэй ч бай 55 наснаасаа сайн дураараа бага албан тушаал хашдаг баймаар юм. Зөнөчихсөн, нэг л их ялархсан, насаараа ажилласан гэсэн төрийн албан хаагч нар. Бусдыг ялангуяа залуу үе рүүгээ нулимсан гарууд л байдаг ш дээ. Би жишээ нь 45 -тай залуу хүн биш гэхдээ 10 жил л байна гэж үздэг. 55 бол зөнөг залгах нас шүү. Монголчуудын хувьд. Та нар аль ч төрийн албаар ороод үйлчлүүл хөгшчүүл нь нэг бол дүйнгэтсэн нэг бол ярвайсан гарууд л байгаа. Авгай нар нь бүр авгай цаашаа шилжилтэндээ орчихсон.: Үнэн шүү. Аль ч хүйсэнд нь 55-аас дээш насанд нь цэвэршилт явагддаг ид үе нь тул ажил хийх боломжгүй байдаг юм гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 66.181.160.81

Хөгшин юмнуудыг халах хэрэгтэй. Цэнгэл /тнб дарга/, Бямбадорж /хүний эрхийн комиссын, Нямдорж /бөхийн холбооны/, цэцийн зарим нөхөд гм.

Avatar

Зочин 2017-10-25 124.158.109.140

Одоохондоо залуу ухаантай юм байх даа. Мажиихгүй бол хөгширнө дөө. Яана даа яана. Эртхэн мажиихгүй бол өөрөө бас халагдана даа…

Avatar

ЗОЧИН 2017-10-25 202.55.191.99

ИНЕГ-ЫН ДАРГА НАРЫГ ЯАРАЛТАЙ СОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ, ШИНЭ НИСЭХ БУУДАЛ ХУГАЦААНДАА ОРОХГҮЙ , БҮХ МЭРГЭЖЛИЙН ХҮМҮҮСИЙГ НАМЫН НЭРЭН ДОР МЭРГЖЛИЙН БУС ХҮМҮҮСЭЭР СОЛИСОН.
ХУУЛЬ БУС ҮЙЛ АЖИЛГАА ИХ ЯВАГДАЖ БАЙНА. ЧАДВАРГҮЙ НАМЫН НЭГ НЭГ ХҮНЭЭР ТАВИГДСАН ХҮМҮҮСИЙН ЦУГЛАРАЛ БОЛЛОО.

Avatar

иргэн 2017-10-25 202.179.31.39

сум аймаг орон нутгаасаа эхлэх хэрэгтэй хамгийн болохгүй ажлын чадваргүй хүмүүс орон нутагт их байна яам агентлаг бол дарга нарын шахаа ш дээ солих хэрэгтэй чадваржуулах хэрэгтэй зарим орон тоог хасах шаардлагатай МАН НАМЫНХАА ГИШҮҮДЭД ИХ ХАЛТАЙ ЮМ АЖИЛД АВАХГҮЙ ЯЛГАВАРЛАНА ХӨӨРХИЙ НӨГӨӨДҮҮЛ ГОМДЛООД Л ЯВААД БАЙНА АН БОЛ ГИШҮҮДЭЭ ДЭМЖДЭГ АЖИЛГҮЙ ХАЯХГҮЙ МАН БОЛ АШИГТАЙ ХҮН ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ Л ХАРДАГ ИЙМ Л ХҮМҮҮС ЮМ БАЙНА

Avatar

Zochin 2017-10-25 202.9.40.95

Bolovsrol ter dundaa XAAIS-d buren shinechlel zailshgui boljee

Avatar

Зочин 2017-10-25 59.153.115.24

Халаа сэлгээ хии гэхдээ улс ториин намиин гэлгуи ажил хиих чадвартаи хумуусээр ториин албыг бурдуулэх шаардлагтаи бгаа шахааны монго огч орсон хумуусииг олж халах хэрэгтэи тэд ямарч чадваргуи утсан кукелнууд энэ хумуусииг халахгуигээр урагшаа явахгуи

Avatar

Зочин 2017-10-25 202.21.106.134

Энэ засгийн халаа сэлгээ нь жирийн бизнес эрхлэгчдийн ажилд нөлөөлөөд байх юм. Оруулсан хөрөнгө оруулалтын үр ашгаа үзэж чадахгүй, сунжраад зээлийн хүүнд цохиулаад үнэн хэцүү юм аа. Яалтай ч билээ

Avatar

иргэн 2017-10-25 202.55.191.99

Энэ бол улс төржсөн халаа сэлгээ биш . МАНам дотроо шийдэж байгаа асуудал. Бүү хошуу дүр. Одоо бол МАНам өөрөө МАНамын хүмүүсээ шүү дээ.

Avatar

иргэд 2017-10-25 122.201.31.78

Авилга арын хаалга татаас жаран тэрбумын хоолны савнуудыг халалгүй яахав,ХАЛАА СЭЛГЭЭНИЙ ХАЛДЛАГА энэ тэр гэж Давааням сүржигнэх хэрэггүй,төр ажлаа хийнэ,ер нь сэтгүүлчид хов жив зөөх шахуу элдвийн юм олны дунд тарааж бичихээ боль,түүний оронд бичих юмныхаа үр өгөөж үг үсгийн алдаа найрлага зэргээ засаж хянаж байвал таарна,танайхан сүүлийн үед гарчигаа ч зөв бичиж чадахаа больсоныг олон түмэн шүүмжлэж байгаа шүү,уншигчдаасаа үг сонсож сурах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2017-10-25 202.179.30.194

60 бумынхныг тэгэхээс яахав

Avatar

alchih ymsan 2017-10-25 66.181.165.124

niigemeeree zavharsan umhiirsun archaagui zalhuu suganuud. turiin alband oroh gj alban tushaaliin araas guideg gulugnuud bugd adil archaagui chadvargui gulugnuud

er ni heduulee turiin alband ajildag huniig hun bish niigemiin hamgiin l*****n heseg gh oilgoh haraj baiyaa ahahahaha

Avatar

Зочин 2017-10-25 66.181.184.252

Урьд 4 жилд АН-хан 4 яам шинээр нэмж, орон нутагт хөл гартай болгоод төрийн албан хаагчдын тоог дахин нэмсэн . МАН -хан яамаа цөөлсөн боловч өөрийн боловсон хүчнээ авч байгаа нэрийдлээр халж байгаа нь үнэн Төрийн нарийн бичгийн дарга нараа ТАЗ-өөс 6 жилээр томилоодтогтвортой байлгавал төрийн алба бужигнахгүй дээ. Одоо бүр сонгууль болохд урьд дарга нар нь өөрсдөө гараад өөр ажил хийгээд тэгээд заргалдаад давхар цалин авад л байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2017-10-25 103.229.121.41

Mergejliin bus humuusiig zailuulah heregtei. Ezemshsen mergejleeree tohiroh salbartaa l ajillag l dee. Yu ch medehgui hevtej hunii tavagtai hool bulaatsaldsan novshiin tsunhchid.

Avatar

Боловсролын яаманд бүрэн шинэчлэл хий 2017-10-25 183.81.171.150

Дандаа мөнгөний төлөө гүйдэг ажилаа хийсэн болж худлаа пээдийдэг Боловсролын яамныхныг бүрэн солих хэрэгтэй. Жирийн замын инженер залуу л тувт хахуульдсаар бгад газар хэлтсийн дарга болж одоо найзуудыгаа татаад эдийн засагч болгосон бн. Тувт хээль хахууль, албан тушаалын наймаа. Тэгээд Мүүний шашины бүлэглэл энд цөм нь бн. Монголын хүүхдүүдийн боловсрол сүйрлээ. Сургууль болгоны дэргэд Исусын сүмтэй болсон.

Avatar

SS 2017-10-25 103.9.90.66

Ugaasaa 4 jil bolgon l boldog uzegdel shuu dee! Unasan nam ni nuguu namaa tur barij bhad gomdollono, uursduu garahaaraa yu yarij bsanaa martana.

Avatar

Зочин 2017-10-25 122.201.21.33

12-16 онд Монгол улсыг маань ядууралд оруулсан бүх хүнийг соль соль бас дахин соль.

Avatar

Зочин 2017-10-25 202.179.31.116

Гэхдээ АН-ын үед орсон ажилдаа тэнцэхгүй хүмүүсийг гаргах л хэрэгтэй ш дээ, тэгээд ч нөгөө арын хаалгаар орсон чадваргүй хүн нь ажлаа хийж чадахгүй, алдаа дутагдал гаргах нь ойлгомжтой учраас хуулийн хүрээнд, халахад юу нь буруу байх вэ дээ

Avatar

зочин 2017-10-25 202.70.44.146

чи муу юу гээд хүн ялгавар үзээд байна аа АН үед ажилд орохоор тэнцдэггүй МАН үед ажилд орохоор тэнцдэг гэж хэн хэлж байгам pc цаанаас худлаа юм бичихээ болиорой хөгийн муу коммунист аа чамайг хайж олно шүү хохь чинь шүү

Avatar

Зочин 2017-10-25 66.181.179.204

Яаманд терийн албанд нийцэх хун бараг байхгуй болсон. Солих л естойшдээ. Боловсролын яамыг бол эрс шинэчлэх хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2017-10-25 202.55.191.99

ИНЕГ дээр Алтанцом гээд АН-ын нөхөр одоо өөрийгөө МАН болгоод тэргүүн дэд дарга болохдоо авилга өгч болсон. Үүүниийг

Avatar

зочин 2017-10-25 103.57.94.151

Гайхах юм алгаа. Сонгууль бүрийн дараа халаа сэлгээ болж л байдаг шд

Avatar

Зочин 2017-10-25 103.10.22.23

Төрийн албаны уламжлалыг устгаж халаа сэлгээг эхлэн, гааруулсан чинь АН-ын гахайнууд биз дээ

Avatar

Зочин 2017-10-25 103.229.122.11

Naambar one shuudee

Avatar

зочин 2017-10-25 43.242.243.249

МАН шинэчлэгдсэн ч юмгүй хуучнаараа, харин ч мөнгөний халгаа сэлгээ үргэлжилж бна даа. МАНАН албан тушаалын наймаа эрхэлж мөнгө босгодог болсоор удаж бна. Мөнгөний албан тушаал хэзээ ч олигтой хүн тавьдаггүй, бас ажил хийдэггүй л байхгүй юу.

Avatar

зочин 2017-10-25 202.70.44.146

шинэ дарга ирнэ шинээр хүмүүс ажилд авна төрийн алба гэдэг төрлийн алба Хүрэлбаатар сангийн сайд болсон одоо Монгол банк, Төрийн банк, Сангийн яам гурав бүгд Увс аймгаас гаралтай дарга нараар дүүрнэ

Avatar

Зочин 2017-10-25 103.229.123.245

Huuli zui, Baigal orchnii yam bas Uvs said nartai, baahan Uvsish Mongoliantai humuus uzeed baij dee. eh heleeree zov yaridaggui garuud gadaad hel zov surah uu kkk.

Avatar

АБТ боловсруулах гарын авлага 2017-10-25 103.26.195.245

Төрийн болон хувийн хэвшлийн байгууллагууд ашиглах боломжтой "Ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах арга зүй" хэмээх гарын авлага ном Төрийн ордоны баруун хойно байрладаг Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн номын худалдаанд байна лээ.Үнэ нь 8000 төгрөг гэнэ.

Avatar

Зочин 2017-10-25 122.201.24.109

Odoo nam gehee bolison shdee erh medeld ochson neg ni uuriinh oir toirnii hun baival namiinhaa neg huniig halaad halaad tomilood tomilood yvchana shdee

Avatar