Олодвол өлдөнө | News.MN

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.22-нд нийтлэгдсэн

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Эрх баригч Монгол Ардын намын хоёр дахь ээлжийн Засгийн газар бүрэн эрхээ хэрэгжүүлж эхэллээ. Өмнөх Засгийн газарт Шадар сайдаар ажиллаж байсан У.Хүрэлсүхээр толгойлуулсан кабинет анхны хуралдаанаа өнгөрсөн Баасан гаригт хийлээ. Анхны хуралдаанаа 2017-2018 оны өвлийн бэлтгэлд зориулж өргөтгөсөн байдлаар хийсэн бөгөөд уг хуралдаанд 150 гаруй албан тушаалтан оролцсон нь ойрд байгаагүй нүсэр боллоо.

Байгаль цаг уурын болон улс төрийн хүчин зүйлээс шалтгаалан энэ өвөл амаргүй байх төлөвтэй байгаа. Энэ зун Монголын нийт нутгаар ерөнхийдөө хур багатай, гандуу байсан. Гандуу байна гэдэг бол мал тарга тэвээрэг муу авч, онд мэнд орохгүй байх эрсдэлтэй. ЦУОШГ-ын дарга С.Энхтүвшингийн өргөтгөсөн хуралдаанд хийсэн мэдээллээр ирэх өвөл нутгийн 30-аас дээш хувьд өвөлжилт хүндэрч болзошгүй гэжээ. ЦУОШГ-ын ажиглалтаар 10 жилд 1-2 удаа ган, зуд хавсарч байсан түүхтэй учраас энэ өвөл онцгой анхаарал болгоомж, бэлтгэлийг шаардаж буй. Тиймээс У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын эхний сорил бол өвлийг өнтэй давах юм.

Улс төрийн хүчин зүйлийн хувьд энэ зун монголчууд Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн санал хураалтыг хоёр долоо хоногийн зайтай хоёр удаа явуулж наадамтай золгосон, амралт наадмын үе дуусч ажлын сезон эхлэх үед Засгийн газраа огцруулсан нь төрийн албыг цалгардуулсан байх магадлал өндөртэй.

Өвлийн бэлтгэлийг шуурхайлахаас гадна ирэх оны төсвийг хэлэлцэн батлахад У.Хүрэлсүхийн багт ердөө хориодхон хоногийн хугацаа үлдэж байгаа юм. Зуун хувь парламентын олонхиос томилогдсон шинэ Засгийн газрын сайдууд толгой өндийх завгүй ажиллаж эхний сорилтуудаа давахаас өөр замгүй болж байна.

Энэ сорилтыг хэрхэн давахаас шинэ Засгийн газрын хувь заяа хамаарна. Эс чадваас Монгол Ардын намын гурав дахь ээлж анаж буй. Парламентын 76 суудлын 65-ыг дангаар авч баярын хундага тулгаж байсан Монгол Ардын намынхан ийм хурдан өөрсдийн засгийг унагана гэж зүүдлээгүй биз. Харамсалтай нь, үнэмлэхүй ялалт нь эргээд зовлон болж олодвол өлддөг гэдгийг бодитоор мэдэрлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

bagsh 2017-10-22 103.26.192.106

oldvol

Avatar

irgen 2017-10-22 66.181.186.156

UIH hemeeh chuulgyn jujigchid suudlaa solij, selgej suulaa. Odoo udirdaach ni zuv udirdaj, huurchid ni gar niilj togloh l uldlee dee.

Avatar

z 2017-10-22 202.179.27.128

setguulchyn zuv.Oldvol gevel ersen haisan zuilee olohyn ner.olon+dagavag zalgasan bna

Avatar

Bolor 2017-10-22 103.26.195.245

Sain zasag burdseen chuluul gesen ug.odoo bol ailtgui bolson.anhnaasaa ingeh bsiin.j.baterdene.nyamdorjsaidad bayar hurgie.

Avatar

Зочин 2017-10-22 112.72.12.79

Энхтүвшин хүрэлсүх занданшатар мэтийн амьдралаас тасархай гаруудаас тасархай шийдвэр гарна. Юм хийж чадахгүй худлаа сүржигнэсээр дуусна.том шийдвэр гарвал улсдаа гай болно. Баттулга хүрэлсүх стиль 20 21 оноос сураггүй болно

Avatar

Azaa 2017-10-22 85.203.17.254

Zuw xvmvvs garsan. Munxag turiig sergej chadna gej ard irged itgel xvleelgej baina.

Avatar

Тунгалаг 2017-10-22 122.201.20.156

Гарах ёстой хүмүүс нь гарсан. Зөв гэж бодож л гишүүд гаргасан.Одоо хийх ёстой юумаа гүйцэтгэвэл эх орон цэцэглэх гээд байна.

Avatar

Зочин 2017-10-22 150.129.141.248

"ОЛОДВОЛ" ГЭЖ ХААНАХЫН ЯМАР ҮГ БАЙНА АА.

Avatar

кккк 2017-10-22 203.91.118.180

харин тийн ийм юм бичиж байгаа гаруудын бичих эрхийг нь бүх насаар нь хасах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2017-10-22 185.89.248.35

Энэ засгийн бүрэлдэхүүн хаа явж давгүй хүмүүс гарсан. Гэвч ард түмэнд хүргэж буй мэдээлэл нь иймэрхүү чанартай байвал хэцүү л юмдаа.

Avatar

иргэн 2017-10-22 66.181.169.202

Юугаа ч мэдэхгүй, улс төрийн боловсролгүй толгойд орсон элдэв санаагаа бичдэг сэтгүүлч нэртэнгүүд их болжээ. Уг нь улс төрийн сэтгүүлч гэж тустай тэр чиглэлээрээ мэргэшсэн улс төр, нийгмийн боловсролтой сэтгүүлч хүн байх ёстой, тийм байж ийм авцалдаагүй дурын хүнийг толгойд орсон тэнэг санаанууд бичдэг сэтгүүлчид алга болох ёстой юм.

Avatar

Bold 2017-10-22 122.201.20.156

Шинээр Засгийн газар бүрэлдэн тогтнож байна. Хүн бүр өөр өөрийнхөөрөө харж, хаацайлах нь хаацайлж, үгүйсгэх нь үгүйсгэн бичиж, ярьж байх шиг. У.Хүрэлсүхийн бүрдүүлж буй энэ Засгийн газар харин ч хүчтэй Засаг болж бүрэлдэж байх шиг.

Avatar

Зочин 2017-10-22 202.179.8.6

Болор дуран эвдэрхий юу, бичсэн сэтгүүлч нь боловсролгүй юу, эсвэл хонх дуугарахаар лам нь… гэгчээр хоёулаа гацаа юу. Сүүлийн үед сэтгүүлзүй бантан болсны тод жишээ энэ. Арай гайгүй сайт ингээд баларлаа даа.

Avatar

uka 2017-10-22 202.131.248.4

Сэтгүүлч таны мэдээлийг гарчигнаас нь эхлээд ойлгосонгүй.Уул би монгол хүн юмсан.

Avatar

Зочин 2017-10-22 112.72.12.65

Сүүлийн үед цахим орчинд Монгол хэлийг албаар гуйвуулж ярьж бичдэг боллоо.! би Ан гаахад сур даг мал даа гэх мэтчлэн

Avatar

Гол ажлаа хий!!! 2017-10-22 182.230.207.132

Өвлийг давдагаараа даваад л өнгөрнө. Монгол улс анх удаа өвөлтэй тулж байгаа биш. Өвөлжилтийн бэлтгэлийг хангахаас гадна энэ ЗГ-т уул нь хийх ажил маш их байгаамсан. Хамгийн түрүүнд цэвэрлэгээ хийх хэрэгтэй.

Avatar

ОЛДВОЛ гээч дээ 2017-10-22 202.131.249.138

олдвол өлдөнө

Avatar

Зочин 2017-10-22 202.21.118.6

olodvol ????

Avatar

Зочин 2017-10-22 122.201.25.46

Болор дуран эвдэрсэн бололтой, засна уу.

Avatar

Зочин 2017-10-22 103.57.92.90

15 ТН АЛТ ХУЛ ГАЙЛСАН СҮ . БАТБОЛДЫГ [Хориотой Үг] ХИЙЖ ОФФШОРЫНХ НЬ МӨНГИЙГ ХУРААХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2017-10-22 150.129.141.248

ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ. ХОНШООР НЬ ДУТНА

Avatar

Зочин 2017-10-22 150.129.140.217

15 тн алт хулгайлчихсан хүн байдаг юм бол [Хориотой Үг] хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Зочин 2017-10-22 202.21.112.102

Olodvol kkkk

Avatar

gan 2017-10-22 66.181.184.172

mongol hun mongoloo aldchihaad baihad mongol helnii duuremch yamaa baina

Avatar

gan 2017-10-22 66.181.184.172

Mongol helee zuv meddeg hun odoo haigaad olohgui mongol helnii heden erdemten uuriin duraar durmee uurchilsuur baigaad hestuu bolgochihson deer ued namiin unen soningoor aldaagaa oldog baisan odoo hunii bichseniig oilgojil baibal bolloo shuu dee oilgohgui bol yaltai bilee

Avatar

Зочин 2017-10-22 103.229.120.40

Олдвол өлдөнө Zuv bichij surmaar uym

Avatar

Засаач 2017-10-22 114.242.248.51

Олдоод өлдөх. Олдвол өлдөнө?. Олдвол өлдөнө гэхгүй олдоод өлдөх гэнэ.

Avatar

Өөнтөгч 2017-10-22 202.55.184.18

Болор дурангаар шалгахаасаа өмнө өөрөө монгол хэлээ сайн сурмаар юм даа.

Avatar

Өөнтөгч 2017-10-22 202.55.184.18

Энэ Д.Нарантуяа гэж ямар мэдлэг муутай сэтгүүлч вэ,
Өөрөө зөв бичиж чадахгүй, бас Болор дурангаар шалгав гэчихжээ. сэтгүүлч нэртэй ичмээр хов бичихээс өөр юм мэдэхгүй мангуунууд.

Avatar

зочин 2017-10-22 202.21.117.194

Олодвол ???

Avatar

Зочин 2017-10-22 150.129.142.149

Сайдууд чадваргуй , мэдлэг, туршлагагуй тул ирэхээс нь емне толгойг нь эргуулдэг бухэл бутэн мафижсан бутэц яаманд бий! Акад.Чулуунбаатар тэр эргуулэгт орж шившигтэй ажилласан.

Avatar

Зочин 2017-10-22 202.9.41.160

Монгол хэл сурсан сэтгүүлч үү???? ямар ч бичиг үсгийн соёл байхгүй, ядаж гарчиг аа зөв бичээч

Avatar

Зочин 2017-10-22

Ямар үг шинээр гараад ирэв. Илгээхээсээ өмнө нэг гүйлгээд харахад яадаг байнаа.

Avatar

РАВДАН 2017-10-22 202.70.46.211

ОЛОДВОЛ ӨЛӨӨДНӨ ГЭЖ БИЧЭЭЧ

Avatar