Ц.Энхжин: Сайхан мэдээтэй уулзъя | News.MN

Ц.Энхжин: Сайхан мэдээтэй уулзъя

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.21-нд нийтлэгдсэн

Ц.Энхжин: Сайхан мэдээтэй уулзъя

Ц.Энхжин: Сайхан мэдээтэй уулзъя

 

800

                   

‘Дэлхийн мисс 2017’ тэмцээнд   Монгол Улсаа төлөөлөн оролцох гоо бүсгүйгээр Ц.Энхжин шалгарсан билээ.

 

Арваннэгдүгээр сарын 18-нд БНХАУ-ын Санья хотод болох дэлхийн миссийн шалгаруулалтад оролцох Ц.Энхжин өчигдөр /2017.10.20/ тэмцээн болох улсыг зорьжээ.

 

Тэрбээр “Эдгээр өдрүүдэд дэргэд минь байж, дэмжиж тусалсан та бүхэндээ чин сэтгэлийн угаас талархаж байна. Миний цахим хаягууд дээр чин сэтгэлийн зөвлөгөөнүүд, амжилт хүссэн ерөөл, намайг хурцлах шүүмжүүд ирүүлж байгаа. Та бүхэн миний хамгийн дотно зөвлөгч юм шүү. Би ганцаараа биш, гурван саяуулаа гэж бодон өөдрөг сэтгэлээр бэлтгэлээ сайн базаасан.  Энжи нь очоод бүхий л чадлаа дайчлан оролцохоо амлаж байна. Ард минь үлдэж, сэтгэл зүрхээрээ дэмжих монголчуудтайгаа сайхан мэдээтэй эргэн уулзана гэдэгтээ итгэлтэй байна” хэмээн өөрийн цахим хуудаснаа бичжээ.

Э.Бурам

 

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-21 203.91.117.8

ЛВиттон алчуур, цүнх нь оворжуу харагдуулж байна. Охидын үнэн тасархай брэнд хог нэгээрээ байхад, заавал хөгшин баян тарган авгай нарын гангараагаар гоёдог нь ямар ч учиртай юм. Мөн халуун оронд наадах чинь үнэн шогийн харагдана. Залуу нас сайхан төрснөөрөө гангараач дээ. Тэнэг гэдэг нь.

Avatar

Зочин 2017-10-21 119.40.100.222

Монголчууд хэзээнээс нэг нэгнийгээ тийм доошоо хийдэг болов оо. амжилттай оролцоод л ирэг л дээ хөөрхий

Avatar

Zochin 2017-10-21 150.129.140.26

Yahavde hun ungutui uudtuigu heregleed l yavj bga biz yunda ingej yariad bdin. Harin ch shuumjilj bga humuus maani uursdu yum uzeegui gedgee haruulad bna. Huniig bgagaar n huleej avch surtsgaaya.

Avatar

Сараа 2017-10-21 104.182.104.110

Ороолт нь LV цунх нь бас LV!!!!!!!!!!!!!!!! Тэнд очоод ухтэл шоолуулах юм байна даа залуучууд аа аль болох брэндын ЛОГО харагдуулахгуй стиилтэй хувцаслаж сураарай!!!! Брэнд харагдуулах гэж ядаад байгаа хун юм узээгуй гэдгээ харуулж байгаа юмаа, гэхдээ амжилт!

Avatar

Зочин 2017-10-21 202.21.110.42

neg l ikh omsoj zvvseniig ni yrisan hvmvvs baih ym daa ene chine
tiim chuhal yum bish shdee

Avatar

Vanga3 2017-10-21 59.153.113.44

Ene kharin China tsaraitai uchraas 3 r bair ezelne shyy? 2 ch baij magadgyi! Temtseen ni Sanya d bolno gebizdee! Nastai avgai shig LV check omsokhoor l yamar olig bsikhavdee! Yamarch vkus alga! Orchin yeiin zaluuchuud khyamd tosor eco brandyydeer oorsdoo zokhioj dyr bii bolgoj goyj, setgej yavaag medeegyi bol mon ch khetsyy miss bnadaa!

Avatar

Zochin 2017-10-21 27.123.212.132

Dunguj 20 garch bgaa ohin gehed LV-eer goyoson bgaa ni taalagdahgui bna. Yamar ajil hudulmur hiij tiim unetei brand avsan bh ve? Aav eejiinh ni l mungu bgaa sh dee. Mongol zagvariin huvtsas umsuhiig zuvluj bna

Avatar

Зочин 2017-10-21 202.9.43.208

Батцэцэг бараагуй юмыг та нар барахуу зардал чирэгдэл болж ингэж явахаа больмоор юм

Avatar

Зочин 2017-10-21 122.201.24.141

Амжилттай орлоо гээд хэнд ч хэрэгтэйн, өөрт нь л хэрэгтэй биз

Avatar

Зочин 2017-10-21 27.123.212.131

Царай нь тийм дулаан гое ,монголжуу биш, зев л шалгаруулдаг байхдаа!

Avatar

Why??? 2017-10-21 113.131.142.251

Yaagaal ingeed baahan hulhi LV edr hereglediin boloo? Ene araich hulhiig hereglehgui bailguidee gej bodmoor garuud l hulhiin umsuj zuuchihsen yavahiin. Uuriguu daanch medehdehgui baigaa l gej dotroo boddog baihdaa. Hulhi brand hereglegch naraa ta nar h**** shuud medegddiim shuu. Huurhiiduu..

Avatar

Зочин 2017-10-21 66.181.160.114

Neg muu y****n

Avatar

Зочин 2017-10-21 202.21.106.130

Хятад хүүхэн банз ч байхгүй ирэх нь тодорхой

Avatar

зочин 2017-10-21 103.57.93.31

Энхжиндээ амжилт хүсье.

Avatar

Өвөө 2017-10-21 103.57.93.236

Чи чаднаа. Надад мэдрэгдэж байна.

Avatar

Зочин 2017-10-21 202.9.40.117

Заавал ингэж х****л хийж, муухайгаар эхлүүлж байж л санаа нь амардаг үхэр сүрэг шүү дээ миний монголчууд чинь

Avatar