Эмч нарын цалин нэмэгдэх үү? | News.MN

Эмч нарын цалин нэмэгдэх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.20-нд нийтлэгдсэн

ТИЙМ ҮҮ?

Эмч нарын цалин нэмэгдэх үү?

Монголын эрүүл мэндийн ажилтны үйлдвэрчний эвлэлийн холбооноос эмч, эмнэлгийн ажилтны хөдөлмөрийн хөлсийг 30-50 хувиар нэмэгдүүлэх шаардлагыг тавиад багагүй хугацаа өнгөрч байна. Тэд энэ шаардлагаа өнөөдөр шинээр томилогдсон эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэлд тавилаа. Харин эрүүл мэндийн сайд энэ асуудлыг шийдэх боломж байгаа эсэхийг ТИЙМ ҮҮ тодрууллаа.

"Болор дуран"-аар шалгав.

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

enkhee 2017-10-20 202.9.47.177

gomdol uhuh hurtel tasrahgui hairan duu mini archaagui uuchlal guih ch tamir hun chanar bhgui emch nar bsan da

Avatar

enkhee 2017-10-20 202.9.47.177

bi duugee muu emchees bolood aldsan tsusnii chuluu avahuulaad nas barsan daanch archaagui medlegui tsus aldaj bhad amisgaliin apparat zuugeed orhichdog emch suvilagch 2 ajillaj bsn

Avatar

naagii 2017-10-20 202.9.47.177

mongol hunii unelemj mash muu bagsh emch nariin tsalin uruvdultei yamar sain hun emch bagsh boloh bilee de ireeduigee hardag boloosoi tamiin togoonii ulger shig bhaar ajillah nuhtsul sain bh hrgtei muusain bagsh nar ajillah nuhtsul mash muu yamar sainda suragchdaas tatdag ner avah ve de tsalin baga tsaas ih nehne angia tsever bailgah hrgtei

Avatar

иргэн 2017-10-20 103.229.121.142

бүжигчин, хөгжимчин, тамирчин, жүжигчин хэд авдаг юм бол

Avatar

Зочин 1 2017-10-20 124.158.125.10

Сэтгүүлч суулгаад бичлүүлж байхыг нь өөрөө харжээ дээ. Худлаа юм бичихээ болио. Урд талын сайд чинь тэгж бич гээ юу…

Avatar

Зочин 2017-10-20 90.203.72.214

Сарангэрэл баахан сэтгүүлч суулгачихсан эмч нарын эсрэг сэтгэгдэл бичүүлээд бнлэ. Арга ч үгүй биздэ, ажлаа авангуут нь ийм юм болж бдг, уур нь хүрч бгаа гэсэн.

Avatar

Зочин 2017-10-20 90.203.72.214

Зөвөө, эмч нарыг дэмжиж бн. Бусад оронд хүний амь хариуцдаг гэж эмч нар хамгийн өндөр цалинтай бдг. Төр засаг монгол хүний амийг яаж үнэлдэг нь эмч нарын цалингаар харагдаж бн. Тэр захиалгын шүүгчид нь хэдийг авдаг билээ?! шүүгчдийн цалинг хасаад эмч нарын цалинг нэмвэл шудрага болно. Шүүгчид тэртээ тэргүй эздээсээ мөнгө авчихдаг. Эсвэл дэд сайдуудаа хасаад цалин нэмж болно. Зөндөө гарц байнаа. Эмч нараа, битий шантраарай. Төр засаг эрүүл мэндийн салбарт ямар тоомжиргуй, тохуурхаж ханддаг нь сарангэрэлийн томилгооноос л харагдаж бнштэ.

Avatar

иргэн 2017-10-20 202.179.31.68

ЦАЛИН НЭМЭХ БҮРЭН БОЛОМЖ БАЙНА ОРЛОГЧ ДАРГА АЙМГИЙН ТӨВҮҮДЭД БУЙ АЛБАН ГАЗРУУДЫН ДАРГА ГНАРЫН ТАНСАГЛАЛ ТОМ ТОМ ЖИП ХӨЛӨГЛӨСӨН БЕНЗИН ШАТАХУУН ҮРСЭН ГЭХ МЭТ ҮРГҮЙ ЗАРДЛУУДЫГ ШИНЭ ЗГ ЭРХ БИШ МЭДЭЖ БАЙГАА БАЙХ ЕР НЬ ЦАЛИН ТЭТ ГЭВЭР ТЭТГЭМЖ БҮГДИЙГ НЭМЭХ ХЭРЭГТЭЙ АИМАГ ОРОН НУТГУУДАД МЭРГЭЖЛИЙН ХҮМҮҮСИЙГ АЖИЛЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ЯЛАНГУЯА ДЭД БҮТЦИЙН САЛБАРУУДАД УС ДУЛААН ЦАХИЛГААН ГЭХ МЭТ

Avatar

Зочин 2017-10-20 27.123.214.94

Ингэхэд хувийн эмнэлэгийн эмч нар яаж амь зуудаг юм болоо

Avatar

Зочин 2017-10-20 27.123.214.94

Эрдэнэтийн захирлыг цалин ямар ч их юма.Тэр одоо диваажинд байгаа юмуу.

Avatar

Зочин 2017-10-20 150.129.141.248

МӨНГӨ ХЭВЛЭХГҮЙ Л БОЛ ЦАЛИН ЯАЖ НЭМЭХ ЮМБ. ЯМАР Ч АРГАГҮЙ

Avatar

YADUUGIIN KYPC TUGSTSUN UM BISHYY 2017-10-20 182.160.33.227

ambitstai

Avatar

Зочин 2017-10-20 27.123.214.94

Харин тийм.шүүгч

Avatar

Зочин 2017-10-20 27.123.214.94

прокурор болохгүй яасийм бэ

Avatar

зочин 2017-10-20

монголчууд тэнэг тамын тогооны үлгэр нэгнийхээ цалинг нэмүүлэх дургүй барьцаад туучина.тэгээд хэн нь ч нэмэгдэж дээшилсэн юм байхгүй [Хориотой Үг] нарын хоол болоод алга болно та нар өртэй шүү л гээд дарамтлана цалин нэмэгдэж л байвал бүгд хамтдаа бага ч гэсэн ахина худалдаа наймаа барилга гээд нэмэгдсэн цалин нь гүйлгээнд орно шүү дээ

Avatar

Зочин 2017-10-20 103.57.95.31

Эмч багш нар дотор чадвартай сайхан улсууд их бий. Төрийн байгууллагын ажилчдын цалин нэг хэсэг нь их нөгөө хэсэг нь бага байгаа юм шиг асуудалд хандаад байгааг сайн ойлгохгүй байна. Харин үр ашиггүй ажилладаг ТӨХК-ны захирал бол өндөр цалин авдаг юм шиг байна лээ. Иймээс бүх төрийн албан хаагчдын цалинг нэмэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2017-10-20 76.16.107.225

yostoi bolomjgui shdeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bi ta nart heleel gargadag sh de!

Avatar

EMCHEE CONGOX 2-3 2017-10-20 182.160.33.227

your sfty fi|st

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.131.225.197

Yostoi ajilaa medehgui muuhai har nyar gesen yamarch taritsaanii soyolgui mungu harsan humuus shdee ih tseverlegee hiivel deer ajilaa medehgui emch gesen hudlaa ner zvvsen aluurchid , svvliin uyed emchii buruugaas bolj mash ih hvvhed,jiremsen ehchvvd ami nasaa aldsan hariutsala hvleeh chadvartai bolod tsalingaa nemvvl

Avatar

*&89 2017-10-20 108.175.225.243

Mongold haritsaanii soeltoi hen baidag yum?

Avatar

yduugiin kypc tugstsun um bishyy 2017-10-20 182.160.36.39

ambitstai

Avatar

baidaggyi ee. 2017-10-20 182.160.36.39

amap ch umuu.

Avatar

xylgaich noxoi ni xayagaap gyij amjuulaad BAYJAAD XUGJUUD baidag. 2017-10-20 182.160.36.39

boludoo boli deep yeiin um ypixaa boli. ta napiig xyn gej bodoj ybcan. ta nap doosh ni xiixiig boddog bizdee.
nacaapaa bycdiig uud ni tataj ybcan baix.

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.9.43.100

эмч багш яг адилхан чадваргүй ёс зүйгүй мэдлэг байхгүй, тэгээд 2-уулаа хүнээс мөнгө нэхдэг, хэсгийн эмнэлэг бол бүр хэрэггүй газар, зарим сургууль ялгардаг байсан одоо улсын сургуулиуд чадваргүй багшаар дүүрчээ, хувийн сургуулиуд нь арай хариуцлагатай байна

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.131.236.170

Химийн тариа тасалдана, манай эмч нар зөвлөгөө өгөхдөө муу, хавдар гэхэд мэс засал нь нэг эмч, хими нь нэг эмч, туяа нь нэг эмч гээд хоорондоо уялдаа холбоо байхгүй, өвчтөнийг тал тал тийш нь гүйлгэнэ. Гэтэл бусад оронд нэг л эмч дагнаад бүгдийг хийнэ, хариуцлагаа үүрнэ. Манай эмнэлэгийн тогтолцоо буруу байна.

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.131.236.170

Эмч дурангаар харахад 20000төг байсан, одоо 35000 төг болсон байналээ.

Avatar

Зочин 2017-10-20 66.181.178.93

Хавдар бол ярилтгүй дээ. Мэдэх юм байхгүй.

Avatar

Иргэн 2017-10-20 66.181.178.93

Мэдлэг гэж оо. Эхлээд оншилж, эмчилж сур. Олон улсын жишгээр эмчилгээгээ системын болго. Дараа нь цалингаа ярь. Өрхийн эмнэлэг гэж эрззл мэндийн даатгалаар цалинжиж байгаа юуч мэддэггүй газар бнаа.Ийм газрыг татан буулга.

Avatar

Зочин 2017-10-20 66.181.184.164

Хавдарыг эрт үед нь оношилж чадахгүй эмч их б.аа. нэгдүгээр эмнэлгийн ходоодны дурангийнхан. Их мэдэгч царайлаад шархны баахан эм бичиж өгнө. Хажуудах эмнэлэг нь тэгхэд зөв онош гаргаж хүний амь аварч байхын. Энэ юу ийм эмнэлэгийг төв эмнэлэг гэхүү

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.179.31.69

Урлагийн болон эрүүл мэндийн салбарын цайлан юу бэ гомдомоор йим цайлантай хүмүүс юу шардах уу

Avatar

зочин 2017-10-20 203.91.115.43

эмч нар яагаад цалин нэмэх шаардлага тавьж байгааг ойлгохгүй байна эмчид үзүүлэх гэхээр гарын мөнгө нэхдэг өгөхгүй бол тэгээл цаашаа үхнэ гэсэн үг жтнхэнэ зах зээлд орж ядуу ард түмний эрүүл мэндээр мөнгө хийж байгаа хүмүүс эмч нар бодит байдал дээр үнэн биз дээ ард түмэн

Avatar

Зочин 2017-10-20 182.160.7.55

Эмч ухаантай юмсууд эмчилж чаддаг юм уу?

Avatar

Шинэ сайдад л гэж 2017-10-20 202.70.46.215

Юу юугүй лусын хаан шиг олон хүн загнавал цацаад байхынхаа оронд одоо байгаа цалингийнхаа нөхцөл байдлын судалгааг сайн аваад эхэлж ХУВААРИЛАЛТАА зөв болгоорой. Доод тал нь бага ч дээд тал нь хангалттай цалинтай юм шиг байналээ

Avatar

Зочин 2017-10-20 66.181.178.93

Бас д дээд талыг биш доод талыг нь нэмж тэгшитгэх гээ юу. Хахаха

Avatar

Zochim 2017-10-20 202.21.106.158

Эмч багш урлагийнхан та нар зөвхөн цалин багатай нь юм уу. Битгий давар. Өар олон хүмүүс та нар шиг цалин аваад явж бн

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.70.46.215

Яг үнэн

Avatar

Үйлдвэрчний эвлэлийнхэнд 2017-10-20 202.70.46.215

Олон хүний бичиг захиагаар асуудал тавиад л байх. Эхлээд өөрсдөө судалж үзсэн болов уу. Манай улсад төсвийн байгууллагын эмч нар доод тал нь хэд, дээд тал нь хэдэн төгрөгийн цалинтай гэж.???
Их сонин тоо байгаа. Зарим албаны болон жирийн хүний нүд орой дээрээ гарах вий дээ.
Зүгээр л хий хоосон массыг хөөргөөд бүхэл бүтэн Засаг төрийн шийдвэр гаргуулах гээд л байх юм. Эхлээд байгаа тогтолцоогоо, цалингийнхаа зөрүүг эрүүл зөв болгох хэрэгтэй

Avatar

Хотын залуу 2017-10-20 43.228.131.110

Новшын эмч нар эхлээд ажлаа хийгээд сурчих. 01. Өвчтөнүүдэд үнэтэй эм шахдагаа боль. 02. Мөнгөтэй царайлаг хүмүүсд уяран хайлж мөнгө муутай ард түмэнд хар яр гэж харьцдагаа боль. 03. Чадахгүй гэдгээ хүлээн зөвшөөр харин битгий эмчилгээ байхгүй гэж худлаа хэл.

Avatar

Зочин 2017-10-20 202.9.43.67

ХООСОН ЗАСГЫН 2 ЧИХИЙГ Л АВЧ ДЭЭ. нэмээд ҮЭ-н дарга гэж хүүхнээ ГИШҮҮН БОЛОХ ЗАМЫГ НЬ ЗАСНА топор МӨНГӨ ХЭВЛҮҮЛЖ ханш унаган сүидлэх БИЙ ДЭЭ гамшиг холуур өнгрөөсэи

Avatar

Зочин 2017-10-20 122.201.31.17

Үнэтэй бөгж, шил зүүсэн хүүхэн байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж