ХЗХ-ны хохирогчдын асуудлыг шийдсэн үү? | News.MN

ХЗХ-ны хохирогчдын асуудлыг шийдсэн үү?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.19-нд нийтлэгдсэн

ТИЙМ ҮҮ?

ХЗХ-ны хохирогчдын асуудлыг шийдсэн үү?

Монгол Улсад хадгаламж зээлийн хоршоод бий болоод хорин жилийн нүүрийг үзэж байна.

Тэд сонгодог утгаараа үйл ажиллагаа явуулж чадаагүйгээсээ болж 2006 онд шил дараалан дампуурч, нийт 66 тэрбум төгрөгөөр 9000 гаруй хадгаламж эзэмшигчид хохирч байсан түүхтэй. Харин энэ хохирлын асуудал шийдэгдсэн үү?

"Болор дуран"-аар шалгав.

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Одоохон шийдэж өгөх 2017-10-19 122.201.22.239

ХЗХ -ны хохиргчдыг гомдлыг шинэ засгийн газраас онцгой анхаарч удахгүй шийдэж өгөх байхаа гэж олон түмэн найдаж байна.

Avatar

зочин 2017-10-19 66.181.191.22

ХЗХГ-ын дарга хүн хохирогчидын эрх ашгыг хамгаалах л учиртай баймаар юм.Энэ түшмэл ажилаа мэдэж байна уу? Мэдэхгүй байгаа бол ажилаа өг.

Avatar

зочин 2017-10-19 66.181.191.22

Хохиролийн тал мөнгийг төлөөгүй байгаа.Түүнийгээ хурдан авмаар байнаа.Энэ их хурлын гишүүдэд их л найдаж байгаа шүү.

Avatar

зочин 2017-10-19 66.181.191.22

Энэ Алтантуяа гэгч юу гэнэ вэ? Одоо гомдол маргаан байхгүй гэв үү? Үгүй дээ.Гомдолтой хүн олон байгаа шүү. Мэдэж байж яриа.

Avatar

New Bolor Orgiliin hohirogch 2017-10-19 202.70.36.242

NBO-hon shorongoos garsan gee bizdee, hamag horongoo ah duugiin nerluugee shiljuulcheed odoo oroo toloh boloogui yu, hunii h**** ideed amidraad l baihuu?

Avatar

УИХ-ын гишүүнд хандах 2017-10-19 122.201.22.239

Одоогийн УИХ-д үүнийг шийдээд өгөх оюунлаг хүчтэй хүнлэг эрхэм гишүүн байгаа гэдэгт хохирогчид итгэн харсаар байгаа даа.

Avatar

9000 - 50000 2017-10-19 122.201.22.239

HZH-nii hohirogch 9000 hunii tsaana ger bul hamaatan sadan geed 50000 hun baigaa bolov uu. Uuniig HOHI ni geed hayaj arai bolohgui baihaa. Mongold HUNLEG ARDCHILSAN niigem burdsen bilee.

Avatar

УИХ -д хандах 2017-10-19 122.201.22.239

2003 онд УИХ хууль гаргаж ХЗХ ажиллаж Эрээн лүү наймаанд явах боломжгүй хүмүүст хэдэн бор юмаа аривжуулах боломж олгосон билээ. Төр засагтаа итгэсэн хүмүүсийн ХОХЬ болдог байж ТААРАХГҮЙ ДЭЭ.Олонх нь 1-5 сая төгрөг хадгалуулсан тэтгэврийн ахмадууд юм билээ. Тэднийг ХОХЬ чинь ээ гээд 20 жил хохироогоод хаясан нь дэндүү ХҮНЛЭГ БУС явдал болжээ. Одоогийн УИХ-д хандах нь зүйтэй болов уу. Манай УИХ-д ӨРӨГДЛИЙН байнгын ХОРОО асуудлыг сайн шийддэг эрхэм байгаа.

Avatar

zochin 2017-10-19 174.227.136.214

Ene zasgiin gazar shiidej ogchix um bol ard tumnii itgel deeshilex baix daa!

Avatar

Hohi n 2017-10-19 150.129.141.174

Shunaliin tip bolson yumnuudiin aldan mongiig niit ard tum ii halaasnaas tolj bvl ene hohirskn heed bga shunalud HZH neesee yamar ch yalgaagui luivarchd gesn ug. Oorsdoo uil laigaa uur

Avatar

Зочин 2017-10-19 66.181.178.93

Татвар төлөгчдын мөнгөөр хохирол барагдуулж болохгүй шүү дээ.Эрсдэлээ өөрсдөө үүр.

Avatar

Z 2017-10-19 66.181.179.146

Gazriin darga baij iim hariutslaggui medleggui hudlaa hariult ugch bolohgui. Nuguu 60 terbumiin suljeenii neg bhdaa. Ajlaa hii chadahgui bol chaddagaar n hiilfe!

Avatar

Зочин 2017-10-19 66.181.187.20

Хэрвээ би нөхрийнхөө үгэнд орсон бол тэр луйварчидад мөнгөө алдахгүй байлаа уг нь монгол банкнаас анхааруулжил байсан

Avatar

Зочин 2017-10-19 66.181.160.57

Улсын Их хурлаас батлагдсан хуулийн дагуу үлдсэн мөнгөө авмаар байна.Банк,хадгаламж зээлийн хоршоодын төлбөр барагдуулах ажлын алба байдаг. Энэ нь Шүүхийн Шийдвэр гүйцэтгэх ажлын албаны харъяа байдаг байх Ердөө цахим хаяг нь олдохгүй юм.

Avatar

ХЗХ-ийн хохирогч 2017-10-19 202.9.41.185

Хадгаламж зээлийн хоршооны хохиролын 50%-г төр барагдуулсан нь үнэн. Үлдсэн 50%-г барагдуулаагүй шүү дээ. Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх газар одоо хүртэл ш йдэж өгөөгүй байгаа

Avatar

Зочин 2017-10-19 202.179.24.222

1

Avatar

2003 ond UIH batalsan 2017-10-19 103.26.195.105

2003 ond UIH-aas HZH -nii huuliig batalsan baidag ajee. Odoo UIH tusgailan komiss tomilj 9000 hohirogchdiin asuudliig neg burchlen shalgan uzeed hohiroliig ni baragduulah arga hemjee avch ugehiig husen olon humuus harsaar baigaag bolgoono uu!!! HZH-nii hohirogchdiig huser hayasanaar Mongol tur, UIH-iin ner hundiig ard tumnii dund ulam bur gutaaj olon tumen tur zasgaa hundelehgui boloh tul ene jijighen asuudiig shiideed ugeh zuitei bolov uu !!! Amjilt.

Avatar

9000 hohirogchidoos 2017-10-19 103.26.195.105

9000 hohirogchdoos heden hohirogchdiin hohiroliig baragduulsan be? HZH bureer garaj medegdene uu?

Avatar

HZH- hohiroliig baragduulaagui 2017-10-19 103.26.195.105

HZH-nii hohiroliig baragduulaagui heveeree baigaa shuu dee. \n2006 ond ajillaj baisan buh HZH-nii nersiin jagsaaltiig gargaj ard tumend medeelj hohoiroliig bardagduulah arag hemjeeg yaaraltai avch ugne uu? Hohirogchid hend handah ve???

Avatar

зочин 2017-10-19 66.181.169.58

УИХ гишүүн Бат Эрдэнэ ээс эхлээд төрийн том алба хааж байсан хүмүүс ХЗХ д мөнгөө оруулж хэд дахин өсгөөд буцааж авсан. Тэд бол хохиролгүй болсон. Боловсрол нимгэн нийт ард түмэн мөнгөө бол алдсан хохиролгүй болж чадаагүй. Хохиролын 50 хувийг төр татвар төлөгчдийн мөнгөөр төлсөн ба үлдсэн мөнгөөрөө иргэд хохироод, зарим нь орон гэргүй болсон зарим нь гэрээслэл бичээд үхээд дууссан. Албан ажил хариуцаж байгаа хүн ийм хариулт өгч болохгүй. Миний хувьд тал мөнгөө алдаад өнөөдөрийг хүрсэн. Гэхдээ сайн дураараа эрсдэлээ тооцоогүй мөнгө өсгөх пирамидад итгээд мөнгөө алдсан миний л хохь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж