Шүүх эмнэлэг охиноос 10 мянган төгрөг нэхсэн үү? | News.MN

Шүүх эмнэлэг охиноос 10 мянган төгрөг нэхсэн үү?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.17-нд нийтлэгдсэн

ТИЙМ ҮҮ?

Шүүх эмнэлэг охиноос 10 мянган төгрөг нэхсэн үү?

Өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд таван настай охин хойд эцэгтээ хүчиндүүлсэн гэх нийгмийг цочроосон хэрэг гарсан. Охиныг нагац эгч нь хохирогч болохыг нь тогтоолгохоор Шүүхийн шинжилгээний үндэсний хүрээлэнд хандсан бөгөөд жижүүр эмч нь шинжилгээний 10 мянган төгрөг нэхэмжилжээ. Шинжилгээний 10 мянган төгрөг төлөх боломжгүй байсан тэдэнд Золбоот  гэх залуу тусалж, 10 мянган төгрөгийн төлбөрийг нь төлснөөр охиноос шинжилгээ авсан байна.

Харин Шүүхийн шинжилгээний үндэсний хүрээлэнгийн дэд захирал Ч.Алтанхишиг арван мянган төгрөг нэхэмжилсэн  хэрэг үүсээгүй гэлээ. Энэ асуудлыг “ТИЙМ ҮҮ” онцолж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.72.245.122

Авах ёстой гэж журам баталсан хүн нь буруугүй. Хэрэгжүүлэх гэсэн ажилтан буруутай.

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.21.117.230

Та нар өөрсдийгөө энэрэнгүй ардчилсан нийгэмд амьдраад байгаа гэж боддог юмуу. Хол эндүүрч байна. Бид нар зэрлэг капиталист нийгэмд байгаа. Угаасаа бүх дүрэм журам нь үүндээ бас зохицсон. Энд эмч нарын буруу ч байхгүй. Надад хүртэл амь насны эрсдэлтэй хүндрэл гарч байхад даатгалаас гаднах эмчилгээ учир мөнгөө л өгөхгүй бол яах ч арга алга даа гэдэг зүйл тохиолдож бурхны авралаар хармаандаа мөнгөтэй явж байсан нь аз болсоноос хойш үүнийг маш сайн мэддэг болсон. Хэрэв би мөнгөгүй бол дуусаа. Хууль дүрмэндээ эхлээд юу ч гэсэн эмчилж оношилчих, дараа нь яаж ийгээд мөнгийг нь төлүүл гэсэн заалт оруулахгүйгээр чи, би, бид бүхэнд ийм зүйл тохиолдоод ч яг адилхан. Үүнд эмч нарыг буруутгах уу, тогтолцоогоо буруутгах уу.

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.21.105.50

Шүүх эмнэлэг гэж хэргийг хамгийн ихээр бүдэгрүүлдэг, бусниулдаг, хөгийн юмнууд байгаа шүү.

Avatar

ИРГЭН 2017-10-17 202.179.31.96

НҮДНИЙ БУЛАЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЛБАР ИЙМ Л БОЛСОН ОРОН НУТАГТ БОЛ БҮҮР ООО ХУВИЙН ЭМНЭЛГҮҮД НЬ БҮҮР ООООО ТӨРИЙН ӨМЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ БАЙГУУЛЛАГУУД НЬ БҮҮР ООООООООООООООООООООООООООО ДЭД ҮТЭЦИЙН САЛБАРЫН ҮЙЛЧИЛГЭЭН ДЭЭР БАДЕЛХАН АХИЦ ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ ЧАДАХГҮЙ МЭРГЭЖЛИЙН БУС ХҮМҮҮСИЙГ СОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ Ш ДЭЭ ХҮН ХАЛАХГҮЙ Ч ГЭХ ШИГ ТЭНЭГТЭЭД БАЙГАА ЮМ ДАА ЦОГЗОЛМАА НЯМДОРЖ 2 ШИГ БАЙЛДАА ШУДАРГА Л БАЙЛДАА ЧАДДАГ НЬ АЖИЛ ЧАДАХГҮЙ НЬ ЗАЙГАА ТАВЬ ГЭЖ ЦОГЗОЛМАА ЗӨВ ХЭЛСЭН ДЭМЖИЖ БАЙГАА АРЫН ХААЛГА АХ ДҮҮГИЙН АЛБА БАЙЖБОЛОХГҮЙ Ш ДЭЭ УЛС ОРНЫ ХӨГЖЛИЙН ГОЛ ШАЛГУУР НЬ ЧАДВАРЛАГ БОЛОВСОН ХҮЧИН БАЙДАГ ТЭГЖ БАЙЖ УЛС ОРОН ХӨГЖИНӨ ШҮҮ ЯЛАНГУЯА УС ДУЛААН ЦАХИЛГААН ГЭХ ДЭД БҮТЭЦИЙН САЛБАРУУДЫН ТОМИЛГООГ АНХААРЧ НЭГ ҮЗЭЭРЭЙ ШОГООО ШОГ

Avatar

h*****d bai chi 2017-10-17 108.218.234.108

Yag ug gj heleegui ch geh shig… Ug gesnees yalgaagui l bnashd. Chi ter emch shuu yumtaigaa ogtsor za. Nen turuund uzej shinjilhee urital bolgoh baitlaasaa, mungu ehelj yariad suuj bdag ter hunleg setgelgui emchteigee tsug zaigaa taviad ug!!!

Avatar

зочин 2017-10-17 122.201.24.203

Хүмүүс минь бүхнийг бүү зоосны нүхээр хараачээ амьдрал баян байх нэг өдөр байхад байхгүй нэг өдөр байна энэ тохиолдолд арай л дэндэнэ ээ.

Avatar

Зочин 2017-10-17 103.14.36.18

Эмч багш нарын дийлэнх нь иймэрхүү сэтгэлгүй байдлаар ажилладаг шүү, тийм байж цалин нэмүүлнэ л гээд байгаа. Татвар төлөгчидийн мөнгөөр цалинжиж байгаа бол тэдэнд үйлчлэх үйлчилгээгээ сайжруулвал цалин нэмэхийг дэмжилгүй л яахав.

Avatar

Зочин 2017-10-17 27.123.212.130

Гол нь мөнгөө нэхээд үзэхгүй үүдний сандал лээр хэвтүүлцэнд байгаа юм ганц хүүхэд үзэхэд тэр эмчээс юу унах гээд бна солонгос эмч нар жилдээ 2 удаа монголд ирж үнэгүй үзлэг эмчилгээ хийгээд болоод л байна ш дээ эмч нар авчтөний тодорхой хувийг үнэгүй үзэж буян үйлдэж байх хэрэгтэй

Avatar

гамшиг 2017-10-17 66.181.176.252

1 л их том байшинтй үйлчилгээ н уланд хэцүү газрын 1 дэ. Босгыг н давсан н их юм байнада. Мөнгө төлнө гэдгийг яг ШУУД хэлээгүйч гэх шиг гөлөлзөөд ээрч муураад ааяяяаа . Хөдөлж өгөхгүй хөшөлдөөд байхаар нч юму ОЙЛГУУЛСОН болоодл тэнд н байсн хөндлөнгийн хүн ойлгоод арга н барагдаад яс н хавталзахда өмнөөс н төлж тусалсн юм бишүү? Дүгнэлт энэ хүн шиг яг ингэж хаяж болохгүй авч бүүр болохгүйгээр арьса хамгаалж гарах болчхлодо. Хэлх үг -үйлдэл н нүднд харагдах шиг …? Угааса ийм байсн юм бишү гээд сууж чаднада. Уг н цолтой эмч байдг юмшиг бхада. Тэгхэр 2 удаа тангарг өргөсөн гэсн үгү? Цол талааса ч эмч талааса ч халдагад өртсн хүүхдийг шүүрч аваад л үзмээр санагдах юм тэгдэггүй хачин юма.? Төрийн үйлчилгээ л баймаарюм .Нийгмийн ёс зүй мораль ингэж унах гэж. Одо нийгэмн ёс зүй багш эмч 2-р дуусч байнда?????

Avatar

Ene dargiig ajilaas cholool 2017-10-17 46.135.36.51

Ene hariutslaggiu dargiig ajilaas cholooloh hodolfoon ornuulie.

Avatar

Pkxny 2017-10-17 150.129.140.49

Энэ нэг даргархуу юм үнэнээ хэлж уучлалаа эрээд хурдан авсан арга хэмжээгээ ярьсан бол дээр байж.Худлаа булзааруулаад хөгийн царайлаад байх юм!!!!!!

Avatar

Jjjj 2017-10-17 176.187.190.87

Tiim joohon.er ni turgen shuurhai uilchleh estoi embeleguud er ni arai denduu gar hardag bolson ulun tsaraichlaad

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.9.40.154

yu hj bgaagaa yu helj bgaagaa medehgui iim hugiin yumnuud bgaa shuuh emnelegt

Avatar

Зочин 2017-10-17 66.181.177.211

ЗА ТЭГЭЭД ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН ХҮЧИН ХУУЧИЛААД БАЙХААР ИЙМ ЗАВААН ЮМ БОЛОХ Л БАЙЛГҮЙ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2017-10-17 213.205.198.19

Iim ch archaagui yum gej bdag l yum bhda lalauudaa tanai huuhed ach zee chine ingesen bol yah bsiin bee malaa arai ch dee aliv nogoo mgl yalsan geed bsan chine haana bn tui p***a

Avatar

Зочин 2017-10-17 182.160.2.180

Ийм гөлийсөн блиар юмнуудыг зайлуулаачээ….

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага хугацаа удах тусамаа эд мөрийн баримт чанараа алдадаг юм, энэ шинжилгээнээс юу ч гархгүй байх магдлал өндөртэй тэнэгүүд ээ дараа нь тэр балираас гаргуулж авч болно биздээ,

Avatar

Зочин 2017-10-17 182.160.32.238

за улс төрчдид нэр хүндээ өсгөх сайхан боломж гарах шив хаха

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

1-16 насны бүх хүүхэд үнэгүй эрүүл мэндийн үзлэгхийлгэх ёстой, ШШҮХ төлбөр авах журамыг батлуулсан тосон толгой Гантулага г.м дарга нарыг одоо болно над ШШҮХ-ээс зайлуул, эмч энд буруугүй

Avatar

tulburtei uilchildeg yum bol 2017-10-17 202.9.41.97

durem jurmaa dagaj bieluuleh gesen ni ter ajiltanii buruu biish. Dagaj murd gej juram gargaj ugchuud dagaj murdsunii tuluu niigmeeree ter huniig buruutgaj bgaa ni bugd tuluvshuuguin shinj. Tiim surhii bsan yum bol: tulburiin chadvargui ired bolon baga nasnii huuhdiig, tiim nasniihang zaawl une tulburgui uzne gej zaaj uguhgui yaasiim be.

Avatar

tulburtei uilchildeg yum bol 202.9.41.97 2017-10-17 103.10.21.53

ID 202.9.41.97 ЧИ ТИЙМ ИХ ДҮРЭМ ЖУРАМЫГ ХҮНЛЭГ ЁСНООС ДЭЭР ТАВЬДАГ АДГУУС УУ? ЧИ ҮХЭЭД, ЧАМАЙГ ҮХМЭГЦ ЧИНИЙ ХҮҮГ ЭСВЭЛ ОХИНИЙГ НЭГ ӨМХИЙ УХНА ХҮЧДИНДЖЭЭ. ТЭГЭЭД ЧИНИЙ ҮР УДАМЫГ НЭГЭН АЙМХАЙ АМИНЧХАН ЭМЧ НЭРТЭЙ БААС ЁС ДҮРЭМ ЗААГААД 10,000 БУЮУ 3 ДОЛЛАРЫН ТӨЛБРИЙН ЧАДВАР БАЙХГҮЙ БОЛХООР ҮЗЭХГҮЙ НОХОЙН [Хориотой Үг] ШИГ БАНДАН САНДАЛ ДЭЭР ХЭВТҮҮЛЭЭД ХАЯВАЛ ЗҮГЭЭР ҮҮ?

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.21.117.230

durem l bol durem, murduh gej durem baidag, huuhdiig uzeegui ni zuv gej bicheegui l bna shde

Avatar

зочин 2017-10-17

Ерөнхийлөгчийн өгсөн чиглэлийн дагуу энэ Алтанхишигийг тэр мөнгө нэхсэн эмчийн хамт зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

njuty 2017-10-17

Алтанхишиг мэтийн юмыг нэн даруй зайлаач,яаж ингэж худлаа ярьж чадаж байнаа,одоо бүр үүдний дежур уулзсан болж байна,эмч нь арван мянган төгрөг нэхээд байхгүй бол үзэхгүй яв гээд хөөхлөөр нь тэнд байсан сайн санаат ЗОЛБООТ гэгчарван мянган төгрөг төлсөн байгаа шүү?ийм улсыг энэ чухал газраас халаачээ.

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

Эрүүл мэндийн хуульд 1-16 насны бүх иргэдийг мар нэгэн төлбөрөөс чөлөлдөг, йимд хууль гаргсан этгүүдийг тэрний дотор хурандаа Гантулгыг солих зөв

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага гэдэг үхэр байнга эмч нарыг дарамталж мөнгө авагүй хүн үзсэн гэд эмчээс арга хэмжээ авхуулдаг, йимд эхний энэ хуулыг батлуулсан хүн энэ [Хориотой Үг] байгаа. Удирдалгуудыг бүгдийг халж шинэ дарга томилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага гэдэг үхэр байнга эмч нарыг дарамталж мөнгө авагүй хүн үзсэн гэд эмчээс арга хэмжээ авхуулдаг, йимд эхний энэ хуулыг батлуулсан хүн энэ [Хориотой Үг] байгаа. Удирдалгуудыг бүгдийг халж шинэ дарга томилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага гэдэг үхэр байнга эмч нарыг дарамталж мөнгө авагүй хүн үзсэн гэд эмчээс арга хэмжээ авхуулдаг, йимд эхний энэ хуулыг батлуулсан хүн энэ [Хориотой Үг] байгаа. Удирдалгуудыг бүгдийг халж шинэ дарга томилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага гэдэг үхэр байнга эмч нарыг дарамталж мөнгө авагүй хүн үзсэн гэд эмчээс арга хэмжээ авхуулдаг, йимд эхний энэ хуулыг батлуулсан хүн энэ [Хориотой Үг] байгаа. Удирдалгуудыг бүгдийг халж шинэ дарга томилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.179.31.20

хурандаа Гантулага гэдэг үхэр байнга эмч нарыг дарамталж мөнгө авагүй хүн үзсэн гэд эмчээс арга хэмжээ авхуулдаг, йимд эхний энэ хуулыг батлуулсан хүн энэ [Хориотой Үг] байгаа. Удирдалгуудыг бүгдийг халж шинэ дарга томилох хэрэгтэй

Avatar

ӨМХИЙ БААС Ч.Алтанхишигт ард түмий өмнөөс 2017-10-17 103.10.21.53

ҮЗҮҮЛЭХДЭЭ 10000 ТӨГ ТӨЛ: Гэдэг нь чинь мөнгөө өг! Мөнгөө төлөхгүй бол үзэхгүй гэснээс ямар ч утгын ялгаа алга ӨМХИЙ УХНА гуай!!!!! Яаж ч зөөлрүүлж хэлж тэр муу эмч нэртэй ШУЛМАСыг хамгаалах хэрэггүй. Харин ийм онц тохиолдолд мөнгө асууж нэхэж байхаар шуурхай үзлэг хийж хийж хохирогчийг шууд онцгой асаргаанд авч нөхөн сэргээх эмчилгээ хийж даруй шилдэг хүүхдийн сэтгэл зүйч дуудаж сэтгэл зүй засалын эмчилгээ хийлгэх ёстой байсан. Ер шүүх эмнэлэг хохирогчоос мөнгө авах ёсгүй. Мөнгө төлж чадахгүй бол хохирсон Монгол улсын ядарсан иргэн хохирогч гэдгээ нотлүүулж чадахгүй цаг хугцаа алдаад нэмээд сэтгэл санаагаар улам хохироод дуусах юм байна. Харин энэ хамгаалаад байгаа эмч гэгч ШУЛМАС нь дэд захирал Ч.Алтанхишигийн төрөл садан бололттой!

Avatar

ӨМХИЙ БААС Ч.Алтанхишигт ард түмий өмнөөс 2017-10-17 103.10.21.53

ҮЗҮҮЛЭХДЭЭ 10000 ТӨГ ТӨЛ: Гэдэг нь чинь мөнгөө өг! Мөнгөө төлөхгүй бол үзэхгүй гэснээс ямар ч утгын ялгаа алга ӨМХИЙ УХНА гуай!!!!! Яаж ч зөөлрүүлж хэлж тэр муу эмч нэртэй ШУЛМАСыг хамгаалах хэрэггүй. Харин ийм онц тохиолдолд мөнгө асууж нэхэж байхаар шуурхай үзлэг хийж хийж хохирогчийг шууд онцгой асаргаанд авч нөхөн сэргээх эмчилгээ хийж даруй шилдэг хүүхдийн сэтгэл зүйч дуудаж эмчилгээ хийлгэх ёстой байсан. Ер шүүх эмнэлэг хохирогчоос мөнгө авах ёсгүй. Мөнгө төлж чадахгүй бол хохирсон Монгол улсын ядарсан иргэн хохирогч гэдгээ нотлүүулж чадахгүй цаг хугцаа алдаад нэмээд сэтгэл санаагаар улам хохироод дуусах юм байна. Харин энэ хамгаалаад байгаа эмч гэгч ШУЛМАС нь дэд захирал Ч.Алтанхишигийн төрөл садан бололттой!

Avatar

zochin 2017-10-17 37.220.133.161

Heneggui yumnuud huneer tulbur tuluulj abchihaad uursduu mungu neheegui yum shig tsarai gargaad tenegteed heniig huurah geed baigaa yum?!

Avatar

Зочин 2017-10-17 66.181.187.225

Нэхсэн болоод л хажууд нь байсан залуу телсен байж таарна

Avatar

Зочин 2017-10-17 27.123.212.130

yu ch oilgosongui!!! nehsen ni unen l yum bna shdee

Avatar

Zochin 2017-10-17 202.21.106.158

Ene ovgon darga ooroo bsan um shig yarij bh chin. Jijuuriin emch chin yu ch gj helne. Heheegui gj. Zailass chi

Avatar

иргэн 2017-10-17

Энэ дэд захирал ингэж яриад бөөрөнхийлөөд юу хийнэдээ?мөнгө нэхээгүй,мөнгөө төлөхгүй бол шинжилгээ авахгүй гэсэн яриа гараагүй бол юу гэж хаа хамаагүй хар элгийн хөндлөнгийн нэг хүн арван мянган төгрөг төлөх билээ?ийм шудрага хүнлэг бус этгнээдүүдийг ийм чухал газраас зайлуулах хэрэгтэй,ерөнхийлөгч ч тийм утгатай зүйл хэлсэн шүү?шигшүүртэй муухай улсууд тэнд байдаг юм байна,тэр улсуудаа халаж явуулмаар юм.

Avatar

Tarif 2017-10-17 66.181.178.205

Avah yostoi bol tarifaaraa l avna shtee, avahgui bol uuruu l urund orno uilchilgeenii huraamj haana ch tuldug.

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.9.43.208

Охиноос нэхээгуй байхаа охиныг харгалзан хариуцаж ирсэн иргэнээс нэхсэн байх монголчууд минь ажил хийж байгаа нэгнээ ингэж туйлширч харааж зухэж гутгэж болохгуй байхаа дурэм журиаа баримтлаад л ажлаа хийнэ шуу дээ фейсбуук дээр ажил хийдэг хумуус бас хэтэрхий шуумэилж туйлшрах юм

Avatar

Зочин 2017-10-17 66.181.187.225

4 настай охиноос менге нэхээгуй нь ойлгомжтой шуу дээ мунхаг минь

Avatar

202.9.43.208 2017-10-17 103.10.21.53

ЧИ ТИЙМ ИХ ДҮРЭМ ЖУРАМЫГ ХҮНЛЭГ ЁСНООС ДЭЭР ТАВЬДАГ АДГУУС УУ? ЧИ ҮХЭЭД, ЧАМАЙГ ҮХМЭГЦ ЧИНИЙ ХҮҮГ ЭСВЭЛ ОХИНИЙГ НЭГ ӨМХИЙ УХНА ХҮЧДИНДЖЭЭ. ТЭГЭЭД ЧИНИЙ ҮР УДАМЫГ НЭГЭН АЙМХАЙ АМИНЧХАН ЭМЧ НЭРТЭЙ БААС ЁС ДҮРЭМ ЗААГААД 10,000 БУЮУ 3 ДОЛЛАРЫН ТӨЛБРИЙН ЧАДВАР БАЙХГҮЙ БОЛХООР ҮЗЭХГҮЙ НОХОЙН Г Ө Л Ө Г ШИГ БАНДАН САНДАЛ ДЭЭР ХЭВТҮҮЛЭЭД ХАЯВАЛ ЗҮГЭЭР ҮҮ?

Avatar

Зочин 2017-10-17 202.21.106.134

Чиний ажил байх үед чи юу гэхийг харах сан

Avatar

oyunbold 2017-10-17 103.229.120.141

Ugaasaa bj bga l en shd eeee Turiin baiguullaguudiin udirdlaguud yu meddiin muu baasnuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2017-10-17 66.181.177.152

neheed oor hun ogson bna sh dee, oor yu gej hudlaa yarimaar baigaa yum.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж