Г.Дэнзэн нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа | News.MN

Г.Дэнзэн нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.14-нд нийтлэгдсэн

Г.Дэнзэн нарт холбогдох хэргийг анхан шатны шүүхэд буцаалаа

Жүжигчин Г.Нарансолонгын охин ОУ-ын кино нааадмаас шагнал хүртжээ. Түүнийг Туяа гэдэг.

Улсын Дээд шүүхийн хяналтын шатны эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаанаар Г.Дэнзэн нарт холбогдох хэргийн шүүх хурал өчигдөр /2017.10.13/ болсон. Г.Дэнзэн болон Я.Батсуурь, Г.Түмэнхүү, Т.Төгсбаяр, Д.Баярмаа нарт холбогдох хэргийг шүүгдэгч нар, тэдгээрийн өмгөөлөгчдийн гаргасан гомдлын дагуу хэлэлцэж, анхан шатны шүүхэд буцаах шийдвэрийг Улсын дээд шүүх гаргасан байна.

Шүүх хуралдаанаас Г.Дэнзэн, Я.Батсуурь,Г.Түмэнхүү, Т.Төгсбаяр, Д.Баярмаа нарт холбогдох хэрэгт нотолбол зохих асуудлыг бүрэн шалгаж тогтоогоогүй, хохирлын хэмжээг бүрэн шалгаагүй хэмээн үзэж, анхан болон давж заалдах шатны шүүхийн шийдвэр, магадлалыг хүчингүй болгож, хэргийг дахин хэлэлцүүлэхээр анхан шатны шүүхэд буцаажээ.

Сануулахад, Тэднийг тушаалаа ашиглаж Шинэчлэлийн засгийн газрын үед “Эрдэнэс Таван толгой” компаниас тендэр авч, Г.Дэнзэн эхнэрийнхээ “Говь повер” компани руу 17 тэрбум төгрөг шилжүүлсэн хэрэгт буруутгаж, Г.Дэнзэнд 3,6 жилийн хорих ял, Я.Батсуурьд хоёр жилийн ял оноогоод байсан билээ.

Ш.ОЧ

 

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.21.106.102

Altanhuyag maani eronhiilogch Battulgiin zovloh bolson hergee buteej chdaj k baigaa yum bn. Shuuhiig hen tomildog bilee? Medeej eronhiilogch shuu dee. Ed nar ajilgui bolohguin tuld eronhiilogchiin zovloh bogood Denzengiin hadam ax Altanhuyagiin zaavryg dagahaas oor argagui

Avatar

Bat 2017-10-14 27.123.214.89

Uls tur gej iim n**** bdag um daa, deed shuuhiin heden darvaisan avgai uvguchuud uls turd neg uilchleh um daa ene ertnees dee. Huurhii hugshirsun nuhduud ajilgui bolhoor nen ch toohgui, gulug gej duudah hungui bolohoor aij bgaa s huu dee

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.55.184.250

Hamaagui lavia hiideg bsan unen. Odoo surgamj avsan bailgui dee

Avatar

гадуур шалгахын хүсье 2017-10-14 66.181.178.200

2 шатны шүүх ямар ч баримт нотолгоогүй хүнийг шийтгэж байсан бол үнэхээр аймаар юм аа. Тэр Их сургуулийн багш залууг гадуур шалгаач. Тэр хэрэглээний математикч мэргэжилтэй мундаг залуу байгаа шүү. Түрүүний бөөс толгойд гарах цагаар бөхчүүд сэтгүүлчид Сайд болох цагаар хэрэглээний математикч залуу шоронгийн тэнэг хуягуудын гар дор бодлогошрон хэвтсээр

Avatar

Kkkk 2017-10-14 27.123.212.142

Ardchilaliin ner khundiig unagaakh altankhuyagiig ugui bolgokh zorilgoor ardiin namiin khiisen jujig shuu sain temtsekh kheregtee

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.9.40.1

Шүүх дээр ингэж иргэд байгууллагаар тоглож хэдэн сар жилээр хэрэг шүүсэн болж дараа нь нөгөө нь буцааж тоглон ажил хийсэн болж төсвийн мөнгөөр цалинжихаа боль. Шүүгчийн сонгон шалгаруулалтыг ч сайн хийх хэрэгтэй.

Avatar

Аймаар идсэн шүү дээ 2017-10-14 66.181.186.73

Хэдэн тэрбумаар нь аймаар идсэн шүү дээ. Юу үнэнь тэр үнэн. Алтанхуягийн оролцоо ч их байсан даа. Энэ муу шүүгчид улс төрчдийн гар хөл болж хуулийг мөн ч завхруулах юм даа.

Avatar

Аймаар идсэн шүү дээ 2017-10-14 66.181.186.73

Хэдэн тэрбумаар нь аймаар идсэн шүү дээ. Юу үнэнь тэр үнэн. Алтанхуягийн оролцоо ч их байсан даа. Энэ муу шүүгчид улс төрчдийн гар хөл болж хуулийг мөн ч завхруулах юм даа.

Avatar

Зочин 2017-10-14 66.181.177.211

ТОДОРХОЙ БИЧ Л ДЭЭ

Avatar

Аймаар идсэн шүү дээ 2017-10-14 66.181.186.73

Хэдэн тэрбумаар нь аймаар идсэн шүү дээ. Юу үнэнь тэр үнэн. Алтанхуягийн оролцоо ч их байсан даа. Энэ муу шүүгчид улс төрчдийн гар хөл болж хуулийг мөн ч завхруулах юм даа.

Avatar

Зочин 2017-10-14 59.153.115.189

Улс төрчдийн хэрэг ингээд цайрах юм даа

Avatar

зочин 2017-10-14

Ёстой шившиг,удсан ужгирсан хэрэг болгон ингэж наашаа цаашаа буцаж дунд нь амьд хүн амьдаараа алуулаж байна шүүдээ,ичмээр юм,анхан шатны шүүх гэж ямар арчаагаа алдсан улсаас бүрддэг юм бэ?гэж ойлгогдохоор байгаа биздээ,өнөөх их шинэчлэл,өнөөх их олон сая төгрөгийн цалин хангамжын үр дүн хаана байнаа,үнэхээр сэтгэл алдар ч байна,Нямдорж гишүүнд навс шүүмжлүүлээд байсан өнөөх дарга нь арай хэвээрээ байгаа юм биш биздээ.

Avatar

Зочин 2017-10-14 103.57.95.164

Ингэж хүний ажил амьдралаар тоглож суудаг анхан болон дунд шатны шүүгч зарим нөхдөд хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2017-10-14 43.242.243.230

2 шатны шуухэд мэргэжлийн хун ажилладаггуй юм уу?! Улс терийн захиалгаар мэргэжлээ худалсан бол даруй ажлаас халж хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Бид энэ 2 шатны шуухэд маш их цаг, менге, хуч алдаж арай гэж дуусах уед дахиад буцаагаад байх юм бол ШУУХээр яах юм!!!

Avatar

Зочин 2017-10-14 27.123.214.104

Онигоотой гарууд болж дээ. Монгол даяар шившиг болж бн даа хөөрхийс

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.55.180.194

Гол нь улсын Эрдэнэс Тавантолгойгоом Дэнзэнгийн дарга нь байхдаа ээртээ тохиролйож олгуулсан 4 тэрбум тэгрэгийг нь тэлvvлж чадаж байна уу?

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.179.18.194

Байцаагч нар их муу. Шүүх гайгүй. Миний бодол.

Avatar

Монгол хүү 2017-10-14

Дэнзэн уул нь хүн нь гайгүй хүн шиг л байсан даа, энэ нэг л муу хүмүүсийн тоглоом болсон байх магадгүй юм

Avatar

иргэн 2017-10-14 66.181.166.35

дутуу шалгасан, хохирлын хэмжээг бүрэн шалгаагүй мөрдөгч, байцаагч нартаа ямар арга хэмжээ авсан бол? Ингэж ажилладаг байцаагч , мөрдөгч нар л хүний амьдралаар тоглож байгаа юм шуу дээ…..

Avatar

хуульч 2017-10-14 202.9.43.198

МОНГОЛЫН ШҮҮХИЙГ МАГТАН ДУУЛЬЯ,,,??? ,,,ЮНДЭНДОРЖИЙН БИЙ БОЛГОСОН ШҮҮГЧДИЙГ БАС МАГТАН ДУУЛЬЯ??? МОНГОЛ ЯЛЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ДЭЭ,,,???

Avatar

Зочин 2017-10-14 202.9.43.67

АЛТАНХУЯГийг харлуулах гэж гүтгэсэн баина ЭЛБЭГДОРЖ буруутаи баисан баина гээд зарлаж баигаам бишүү муу ХАМЕЛОНУУД

Avatar