Ийм сэхээтнүүдтэй болчих гэж! | News.MN

Ийм сэхээтнүүдтэй болчих гэж!

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.13-нд нийтлэгдсэн

Ийм сэхээтнүүдтэй болчих гэж!

Монгол Улсад орчин цагийн хэвлэлийн салбар үүсч хөгжсөний 100 жилийн ойд зориулсан улс, аймгийн алдар цолтой хүчит бөхийн барилдаан болох ажээ.

Багш, эмч, дуучин, жүжигчид цалингаа нэмүүлэхийн тулд Олон улсын валютын сан/ОУВС/-гийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн гадаа жагсаал зохион байгуулахаар болжээ.  Монгол Улсын нүүрийг ингэж түлэх тийм бага цалин тэд авдаг уу гэвэл үгүй. Тэднээс бага цалингаар амьдарч байгаа хүмүүс Монголд цөөнгүй. Тэгээд ч тэр бага цалингаар гомдоллон, гомдоллон ажиллах шаардлага байхгүй, сонголт үргэлж тэдэнд байгаа. Тэднийг хэн ч хүчээр багш, эмч, дуучин, жүжигчин болгочихоогүй юм шүү дээ.

Цалин, тэтгэвэр, тэтгэмжийг нэмээсэй гэж хүн болгон хүсдэг нь үнэн.  Гэхдээ багш, эмч нарын шаардаж байгаа шиг  цалинг  шууд нэмчих боломж манай төсөвт алга.

Багш, эмч, соёл урлагийнхан өөрсдийгөө Монголын сэхээтнүүд гэж тодорхойлдог. Гэтэл Монголын сэхээтнүүд эдийн засгийн энгийн ойлголт муутай байна гэдэг ичмээр биш гэж үү. 

ОУВС-гийн гадаа “Цалин нэм” гээд лоозон бариад жагслаа гээд ОУВС-гийнхан ‘за, бууж өглөө’ гэх үү. ОУВС, Засгийн газрын хооронд байгуулсан гэрээг жагсаал хийгээд өөрчилнө гэж бодож байгаа бол эндүүрэл. Манай улстөрчид шиг өчигдөр нэгийг амлаад, өнөөдөр нөгөөг мартдаг хүмүүс тэд биш. Гэрээ хэлэлцээ бол гэрээ хэлэлцээ. 

Ардчилсан нийгмийн иргэд эрхээ хамгаалуулахын тулд жагсаж, цуглаж болох ч олон улсын байгууллага руу давшилж байгаа нь үнэхээр харамсалтай. Зээлгүй хүн Монголд байхгүй. Тэгээд ч хувийн хэвшилд багш, эмчээс бага цалинтай хүн олон.

Үе, үеийн Засгийн газрын бодлогын алдаа, эрдэс баялгийн үнийн уналт гээд олон хүчин зүйлээс шалтгаалж, Монголын эдийн засаг хүндэрсэн. Дефольт зарлахгүйн тулд Ж.Эрдэнэбатын танхим ОУВС-гийн хөтөлбөрт хамрагдах хүсэлт гаргаж, санхүүгийн өргөтгөсөн хөтөлбөрт хамрагдсан.

Хөтөлбөрт хамрагдсаны үр шим эхнээсээ гарч эдийн засагт өсөлт гарч буй ч багш нарын цалинг 1.6 сая төгрөгт хүргэх боломж үнэндээ алга байгааг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх  учирлаж буй.  Ирэх оноос 30 хувиар цалинг нэмнэ гээд байхад 1.6 сая болго гэж муйхарлах нь арай л бас хэтрээд байна. Яг үнэндээ тэднийг ур чадвараар нь цалинжуулдаг болбол хэд нь өнөөдөр голоод байгаа цалингаа бүтнээр авах бол…  Шаардлага тавьсных нь хариуд төр ч бас тэдэнд шаардлага тавих ёстой.

Жүжигчдийн хувьд Монголд хамгийн өндөр орлоготой хүмүүс. Сурталчилгаа, кинонд тоглоод хувийн хэвшилд ажиллаж байгаа талхчны авдаг цалинг хэд нугалдаг гэж хэлэхэд бодит үнэнээс хол зөрөхгүй. 

Монгол ядуу байлаа гээд  сэхээтнүүд нь боловсролгүй мэт аашлах нь Монголыг муу дээр муухай харагдуулах болно. Цалингаа нэм гэж  хашгирахаасаа өмнө  томоохон төслүүдээ хөдөлгө, төмөр замаа барь, төсвийн орлогыг нэмэгдүүл гэсэн шаардлага тавих ёстой. Төсвийн орлого нэмэгдвэл, багш эмч нарын цалинг өсгөх боломж бий болно. 

Толгой хагаравч малгайн дотроо, олгой хагаравч тогоон дотроо гэдэг үг байдаг. Дотооддоо шийдэх ёстой асуудлыг ОУВС-д тохож, муйхарлах хэрэггүй. Тэднийг бид гуйснаас тэд биднийг гуйгаагүй шүү. 

Ийм сэхээтнүүдтэй болчих гэж…

Г.ХОРОЛ

108 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2017-10-13 141.57.94.9

Busad orond bagsh boloh gej hatuu shalguur davj shalgalt ugj ordog bol manaid oligtoi surguulid orj chadaagui garuud l bagsh boldog.

Avatar

зочин 2017-10-13 103.26.192.43

Оффшороос мөнгөө оруулж ирнэ үү.

Avatar

ЗӨВ 2017-10-13 103.26.192.43

Цалин нэмж өгөөч гэхээр дандаа хямрал ,
мөнгөгүй гэж байдаг. Хувааж идэцгээх болохоороо хэдэн тэр бумаар нь иддэг. Цалингаа нэмүүлмээр байна.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.21.98.10

за тэнэгтээрэй, буруу зүйл алга. Ийм нөхцөл байдал үүсгэсэн төрийн толгойд сууж байгаа новшнуудтайгаа л олон юм ярь. Болж болж цааш өшөө үргэлжлүүл. Цалин өндөр байх ёстой, тэгж байж багш, эмч бологсдын цэнзүүр, босго өндөрсөнө. Тэр хэрээр ирээдүй хойч үе хүн болж төлөвшинө. Одоо бол усан гурваас доош сурлагатнууд буюу IQ муутангууд л багш болж байна. Товч бөгөөд хатуу хэлэхэд гологдлууд

Avatar

mgl 2017-10-13 202.9.40.187

uursdiin tuluu temtseh ni zuv zuil shuu dee.

Avatar

21 2017-10-13 110.18.177.59

Khoroloo chi icheech setguulch hun medee uguch gehees bus tolgoi ugaagch bish chinii niitleld medee alga tolgoi ugaah gsen ug l bna

Avatar

21 2017-10-13 110.18.177.59

Khoroloo chi icheech setguulch hun medee uguch gehees bus tolgoi ugaagch bish chinii niitleld medee alga tolgoi ugaah gsen ug l bna

Avatar

иргэн 2017-10-13 202.21.106.106

Авилгач, оффшорчин, сайд, улсын их хурлын гишүүдийнхээ луйврыг өмөөрч хаацайлахын тулд нэмүүлсэн шүүгч прокорынхоо цалинг ердийн сэхээтэнтэй ижил болгуулчихаад наад үгээ бич дээ Г.Хорол гуай! Та наад нийтлэлээ хэдэн сая төгрөгний захиалга авч бичээв? Ухаантай төр сэхээтнүүдээ алагчилж үздэггүй юм.

Avatar

анхаар 2017-10-13 202.9.43.67

дорхи ХЭ ХЭ шиг юмнуудыг үилдвэрлэж баигаа багш соёлынхан ба сэтгэцийг нь ЭРҮҮЛЖҮҮЛЖ ЧАДАХГҮИ БАИГАА эмч нарын цалин г нэмэхгүи гэжийлээ.

Avatar

unshigch 2017-10-13 202.21.125.130

turd shurgalsan luivarchinguud hed hichneeneer ni idej uugaad gadagsh ni gargaj nuugaad bga munguu ireeduin hoichiinhoo erdem bolovsrold zoriul. Medseer baij gej heleed baih yum baihgui. Uls oron ni elgeeree molhood ard tumen ni baidgaaraa yaduurchihaad bhad luivarchidiin mungu ni bagtaj shingehgui ideed bhad duusahgui bgad bga biz de.!!!! ard tumenteigee huvaagaad idchiheech. gadagsh ni gargasan munguu tataj avchraad huuhduuddee zoriul. Chadvargui bagsh nariig ni ajlaas halaad chadvartaig ni avch uldeed hichneen sayar ch hamaagui tsalingii ni ug. Mongoliin ireedui nomgui haranhui baij bolohgui.

Avatar

Oilgoh heregtei 2017-10-13 219.142.149.103

Onoodriin yaduural, ediin zasgiin hyamarliig emch,bagsh nar bii bolgoogui ee. Iim baidald hurgesen humuus ni ichihgui baihad emch bagsh nar ichih hereg baina uu? Neg ugeer helvel Toriin hyamraasan humuust sanuulga ogch baigaa hereg. Bagsh emchnar yamarch utgaar harsan yaahiin argagui l seheeten hun. Tenegduu hun huniig emchlehgui,bas huuheded ynom zaahgui ni lavtai.Tsalin uneheer baga uu gevel baiga.Oligtoihon kompanii tseverlechiin tsalingaar bagsh emch naraa ajilluulj ajilahiig shaardaj ni mongol toriin emegnel. Onoodor tednii buruusgaj bichigch Horol ta hun emchilj chadah uu?! Ooroo ovdohgui yu?! Hen durtai hel amaa biluudsen setguulch nertei zahialagaar bichigchid huuhede hicheel zaaj, hun emchileh ni yu l bol?!Hevleld bicheed baigaad tulgarlaval mongold dundaj tsalin 800 000-900 000 togrog gedeg yum bilee. Tegvel emch bagsh nar dundaj tsalingaas hamaagui door tsalin avch baina gesen ug. Ene ni mongold munhaguudiig unelj,hogjliin tulguur bolson oyun uhaaniig dord uzsen buruu jihsig yaaltch ugui bodiot bielellee olsnii tod jishee. Saya garsaggui yum gehed dundaj tsaling bagsh emch nart olgoj bolnoo doo. Harin iim l munhag,deer ni sohor setguulchid olshirson mohliin dohio geltei. OUVS-iin omno ochioh her zohimjtoi bol geh ni bodoh l asuudal .Harin eronhiilogch,eronhii saids nariinhaa geriin gadaa l ochij zogsvol deer baih.

Avatar

Зочин 2017-10-13 122.201.21.228

Нүдийг нь боож гарыг нь хүлээд автобусанд суулгаад цагаан хадны дэргэд том нүх ухаад бүгдыг нь тархийг нь гоожтол буудаж булах юмсан пиздануудыг

Avatar

зочин 2017-10-13

энэ хүний сэтгэцийн өвчин нь улам хүндрээд байхад ар гэрийнхэн нь ком ийн ард суулгаад байхаар шар хаданд нь хэвтүүлэхгүй яасийм бэ нийгэмд аюултай шүү дээ !

Avatar

USA 2017-10-13 174.208.22.211

ZOV l yarj baina daa.

Avatar

irgen 2017-10-13 202.70.46.219

yag zuw bichsen bna. edgeer humuus arai l denduu. uneheer tsalingaa nemuulmeer humuus bl hamgin naad Zach n ghd gudamj talbain tsewerlegch nar bn. ted huiten haluund gadaa hat u ureer garch hamag l muu muuhaig tsewerledeg. tedend hangalttai hool awah mungu ch baihgui stains pecheniireh tudi ul zalguuldag. zeel awiya gsn ch orlogo n hurehgui. ihenh n ger horoolold amidardag. gtl bagsh emch urlaginhan yu idej umsuj baigaga bodoh l hergte. ta nar yadj zeeled ch blow yuhtai dulaahan bga bl Ted zuhtai awch chadahgui daarch tewchij ajilladag.eswel uneheer ttsalin chin hurehgui bga bl zardla hemne zeel awhaa l bolichih tansag hereglee bus dad iluu gargah gsn shunalaa orhiod egel daruugaar amidar l daa. hen zeel aw gsin. uursduus chin iluu humuus bgag sanaj ajiltaidaa l bayrlaj, by ads setgel hanaj amidar. chadahgui bl ajil harij bga humuust zamaa twain ug.

Avatar

Зочин 2017-10-13 122.201.24.143

Setguulch ni uuruu ichmeer yum. Turiin albanii tsalin 2011 onoos hoish yu ch nemegdeegui. Getel 2011 onoos hoish tugrugiin hansh 70%-r unalaa. Inflation jil bur 5-10% usluu. Bagsh nar 400-550’0 tugruiin tsalingaar yaj amidrah ve? Emchiin tsalin yamar ch ulsad undur baidag. Hamgiin hugiin ni iim baidald oruulsan, ulsaa dampuuruulsan 2 nam yamar ch hariuzlaga uurehgui bn

Avatar

Зочин 2017-10-13 119.40.100.142

Мэдрэл авгай нар юугаар гийгүүлсэн гэж илүү цалин шаардааад байнаа. Амьдрах аргагүй болсон юм бол ажлаасаа гараад тэр Кореа руугаа зайлаач. Ажлаа олигтой ч хийчихдэг юм шиг.

Avatar

tsetsegneeree 2017-10-13 219.142.149.103

Ta ooroo iim tsalingaar emch hii, huuheded neg odor hicheel zaagaad neg uzdee.. Hamgiin baga tsalin avch ajilna gej bagsh ,emch boloogui shuu.Horol ta mongold dundaj tsalin hed baigaag harchih.Tegeed bagsh emch nariin tsalin ih baina uu?! baga baina uu harchih aa. Henii zahialgaar ingej medleggui, medeelelguigee haruulalj bichih bolov. Mongo tsagaan,nud ulaan geed l heden mongiig ni harchihaad l medeh medehgui,medeelel baihgui ni hamaagui bichihsen uu?! Haramsaltai baina.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.70.46.229

Iim um bichdeg setguulchtei bolchih gej ……….

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.176.162

SEKHEETEN GEED ULSUJI , ZEELJI AMIDRAKH YOSTOY YU , SAYD DARGA BOLCHIKHOOROO ULSYN KHURUNGUNUUS SHAAJI BAYAN TSATGALAN BAYKH YOSTOY YU ?

Avatar

зочин 2017-10-13 202.9.41.12

БАГШ ,ЭМЧ, СОЁЛ УРЛАГИЙНХАН ШИЛДЭГ СЭХЭЭТНҮҮДИЙНХЭЭ ХУВЬД МОНГОЛЫН УЛС ТӨРД БОЛЖ БҮТЭХГҮЙ БАЙГАА ОЛОН ЗҮЙЛИЙГ ЗАСАЖ ЗАЛРУУЛАХЫГ ШААРДАХ ЁСТОЙ ЮМ БИШ ҮҮ ??? МОНГОЛЫГ ЭРХ АШИГТ ХОХИРОЛТОЙГООР БАЙГУУЛСАН ОЮУТОЛГОЙ, ТАВАН ТОЛГОЙН ГЭРЭЭ, ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭРИЙГ ХЭДХЭН ХҮН ДЭЭРЭМДЭЖ ХУВИЙН БОЛГОСОН АСУУДЛЫГ ЗӨВӨӨР ШИЙДВЭРЛҮҮЛЭХ, ОФФШОРТ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ НУУСАН МӨНГИЙГ МОНГОЛ РУУ ТАТУУЛАХ, ХУУЛИЙГ ХУВЬДАА ҮЙЛЧЛҮҮЛДЭГ БОЛСОН, АВИЛГА АВДАГ, ТӨРИЙН АЛБЫГ САДАН ТӨРЛИЙН АЛБА БОЛГОЖ УНАГАСАН, МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ХҮНДИЙГ ГАДААД ЕРТӨНЦӨД УНАГАЖ НҮҮР УЛАЙЛГАЖ, МОНГОЛ ЭХ ОРНОО ДАМПУУРАЛД ХҮРГЭСЭН ХҮМҮҮСТЭЙ ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХЫГ, АШИГТ МАЛТМАЛЫН ОРЛОГООС ИРГЭН БҮР АШИГ ХҮРТЭХ ЭРХТЭЙ ГЭДГИЙГ ЯАГААД ХӨНДӨХГҮЙ, ШААРДАХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БЭ??? ЭДГЭЭР СЭХЭЭТНҮҮД МААНЬ ҮҮНИЙГ ОЛЖ ХАРЖ, СЭТГЭЛ ЗОВЖ, ШААРДАЖ, ЖАГСАЖ, ӨЛСӨХГҮЙ ЮМ БОЛ ӨӨР ХЭН НЬ ЭНЭ ТАЛААР ЮУ ГЭЖ ДУУГАРАХ ЮМ БЭ ??? ЦАЛИН НЭМҮҮЛЭХЭЭ ШААРДАХЫН ОРОНД ЭДГЭЭР АСУУДЛЫГ ТӨР ЗАСГААС НЭХВЭЛ ДЭЭР БИШ ҮҮ ??? ЭДГЭЭР АСУУДЛУУД МОНГОЛ УЛСЫН ТАЛ АШИГТАЙГААР ШИЙДЭГДВЭЛ ТА НАРЫН ЦАЛИН АВТОМАТААР НЭМЭГДЭНЭ ГЭДГИЙГ ОЙЛГОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ УУ ??? БАГШ НАР АА , ЭМЧ НАРАА , СОЁЛ УРЛАГИЙНХАН. !!!

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.131.236.170

Хүүхдээ 1-р ангид оруулахын тулд 1600000төг өгсөн дөө.

Avatar

ха ха 2017-10-13 66.181.182.83

САРАНГЭРЭЛ СЭТГУУЛЧ ЭРУУЛ МЭНДИЙН САЛБАРЫГ …..

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.179.31.90

Төрд мөнгөний эх үүсвэр байна. Үүнд:1.Өндөр цайлан өгдөг төрийн кампаны дарга нарын цайланга бүх иргэд авах цайлантай тэгш болгох. 2.Олон толгой болон Эрдэнэтийг ард түмнийг болгох. 3.Дээд сайдгүй болгох. 4.Засгийн газрын болон аймагийн дарга нарын хөдөө вах томилолт хэрэгцээг багасгах. 5.Засгийн машинуудыг бензин баг иддэг машинаар солих. 6.76 гийн 1 тэрбум авахыг болилууах 7.Тендир гэдэг юмыг болиуулж нэгдсэн нэг өөр тогтолцоонд шилжих.

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.57.92.90

ОУВС-ЫН ӨМНӨ ЖАГСАХААС БАНК, ЛИЗИНГДСЭН ГАЗРЫНХАА ӨМНӨ ЖАГСЦАГАА !!!

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.160.122

Ингэж тэнэгтэхээ зогсоо. Ичиж байна.Цалин бага байгаа бол шууд хаяад л яв л даа. Багш, эмч хийх ажилгүйчүүд олон байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.100

сургалтын чанар , хариуцлага, ёс зүйгүй багш ичээч, хичээлийг оромдож, мэдлэг чадвараа дээшлүүлэх тухай бодохийн оронд сурагчдаас янз бүрийн аргаар мөнгө хураахаа болих, ёс зүйтэй байх талаар удирдлагууд нь ажиллаачээ

Avatar

Nemeh bolomjgui 2017-10-13 108.218.234.108

Ugaasaa turuus nemeh bolomjgui yum chini, shuud bagsh nariin attestatchilaliin shalgalt avch baigaad chadvargui bj "bagsh" ner zuusen humuusiig tsomhtgoyo. Tegeed tendees hemnegdeh munguuruu chadvartai bagsh nariinh ni tsaling nemiye. Tegvel turuus yamar ch zardal gargahguigeer shiidej chadna, chadvartai bagsh nart ni 1saya 600-g ni uguud, 1saya-s doosh unelegdvel bolovsroliin salbaraas huuh heregtei. Tegvel ulam bolovsrol maani chanartai bolno.

Avatar

Зочин 2017-10-13 108.208.122.34

Ардчилалдаа биш л дээ Ардчилалтай байж бид дэлхийтэй хөл нийлүүлнэ үү болохоос ардчилал гэж дээ ч гэх шиг зарим нэг улсууд арай л биш юм аа Бичих зүйлээ ч олж хэлж чадахгүй Бид улс орондоо эрхэлж суух цаг мөн үү Монгол улс маань туйлдаад байна Энэ нийтлэлтэй санал нэг байна Үнэхээр цаг үе маань хүмүүсээс том өөрчлөлт том тэсрэлтийг шаардаж байгаан биш үү Бүгдээс нь өөрчлөлт хүсч байна Улс төрчид ийм болгосон нь үнэн л дээ Гэхдээ валютын сан хоосорсон улс орон туйлдсан нь Нээрээ л олон улсын байгууллагатай ямар ч хамааралгүйг бичсэн байна Олон намын үл бүтэх нөхдүүдийн хэмжээ хязгааргүй тансаглал шунал талцал замбараагүй дураараа ааш Монгол улсыг маань сөхрөхөд хүргэсэн Бид нийлж нэгэн том гарцыг олох тэр цаг үе нэгэнт ирээд байна

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.212.130

Бүх юм чинь буруу Толгой холбож монголчуудыг доромжлохоо боль.Манжууд манайд хэрэглэж байсан арга шүү дээ.Бодол ажиллах боломжгүй болгодог нэг төрлийн з****г аюултай.Мөхөлд хүргэх з****г битгий хэрэглээд байгаарай тангадуудаа!!!

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.212.130

Бүх юм чинь буруу Толгой холбож монголчуудыг доромжлохоо боль.Манжууд манайд хэрэглэж байсан арга шүү дээ.Бодол ажиллах боломжгүй болгодог нэг төрлийн з****г аюултай.Мөхөлд хүргэх з****г битгий хэрэглээд байгаарай тангадуудаа!!!

Avatar

Зочин 2017-10-13 172.58.156.26

Ardchilal gej ene shuudee temtseed bai yun ner tor

Avatar

Өнөрөө 2017-10-13 122.201.24.25

Хөдөлмөрий нь үнэлэхгүй байгаа, боломж байхад нэмэхгүй нөхцөлд багш нар цалингаа нэмүүлэхийн төлөө ажил хаях нь тэдэн үндсэн хуулиар олгосон эрх нь. Ажил хаяж байгаа үйлдлий нь дэмжиж байна. ОУВСан бол туслах нэрийн дор мөнгө хүүлдэг ашиг олдог байгууллага.

Avatar

Зочин 2017-10-13 69.91.197.14

Gar deer ireh munguu l bodoh umda. Aharhan uhaantai humuus. Ediin zasag sergevel avch baigaa mungu chn iluu unetei bolj, iluu ih zuild hangalttai hureltsdeg bolno esvel bur nemegdene. Tosov bagsh nar ch geltgui olon huniig tsalinjuuldag. Nemeh bolomj baigaa ch uneheer ediin zasagt iereg nuluutui yu? Ardchilsan niigem olonhiig tuluu shiidwer gargadag gedeg. Uls ornoo bodood baij bolodggui umu. Mongoliin nuh bagsh nariig muu zaadag gej helehgue, uneheer sain bagsh nar baigaa, gevch setgeleesee zaadaggui, huuhdiin amidrald bish dund anhaaral handuuldag, chuluut setgelgeeg boodog bagsh olshirson ni ch bas unen. Tiimees, bolotsoo hetsuug medseer iimerhu zuil hiij tor bish huuhduudiin bolovsroliign orhiduulah ni huvia hicheesen uildel. Tor ch gsn huviin surguuliin bodlogo, hun amiin tuvlurulduu taaruulsan zow zohion baiguulaltaar dutaj bn. Bagsh nar tsalingaa nemuuleh bish bagshiin achaallig bagasgahad neg oor. OUVSiin gadaa jagsaal hiideg ni buduuleg bolloo.

Avatar

irgen 2017-10-13 172.97.136.136

Darga nar huvaaj ideed baigaa munguuruu ed hediin tsaling hangalttai nemegduulj chadna. Setguulch guyai tenegiig dagaj teneg amidar geed baigaa ium uu

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.214.103

ХЭТЭРТЭЛЭЭ ЛИЗИНГДЭХЭЭ БОЛЧИХ !!!

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.10.22.122

Цалинг нь хувалзнууд хуваагаад идчихсэн юм чинь аргагүй зайлуул. Хул гайчуудыг төрөөс зайлтал нь тэмц сэхээтнүүд минь ард түмнээ авараач

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.94

zaigaa tawij uguud unjdur tsalintai ajlaa olj hiitsgee gehdeee chadahgvi huwiin hewshild ochwol odoogiinhoo awch bgaagaas baga tsalin awna torig dandaa shantaajlaad surchihsan tatwar tulugchiin nuruun deer tor togotdogiig ch medehgvi humuus dee

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.160.108

Бүгдийг нь хал ажил олдохгүй зөндөө хүмүүс бна зайлцгаа.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.179.31.83

Төрд мөнгөний эх үүсвэр байна. Үүнд:1.Өндөр цайлан өгдөг төрийн кампаны дарга нарын цайланга бүх иргэд авах цайлантай тэгш болгох. 2.Олон толгой болон Эрдэнэтийг ард түмнийг болгох. 3.Дээд сайдгүй болгох. 4.Засгийн газрын болон аймагийн дарга нарын хөдөө вах томилолт хэрэгцээг багасгах. 5.Засгийн машинуудыг бензин баг иддэг машинаар солих. 6.76 гийн 1 тэрбум авахыг болилууах 7.Тендир гэдэг юмыг болиуулж нэгдсэн нэг өөр тогтолцоонд шилжих.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.94

huuhduud tegeed hohirood suuj bh yostoi yumuu uchnuun mungu huuhdees tatana toroos uramshuulal bainga awna tegeed ch hanaj tsaddaggvi bagsh nariig gereet bolgowol taarna

Avatar

Зочин 2017-10-13 59.153.115.14

bagsh nar ajil hayah ni zuv shuu dee. oshoo emch nar ch hayah heregtei. bid ene tur zasgiig ikh sul tavilaa. odoo jaahan changalah heregtei. japan solongost talkhnii une ni heden huvi nemegdehed l boon jagsaal boldog biz dee. ingej turd bgaa garuudiin tolgoig ajluulah heregtei.

Avatar

Зочин 2017-10-13 69.91.197.14

changalaad chi hyatadiin haraatai bayan orondoo bagsh bolooroi. Hetsu ued amia bodhimda

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.94

zeelee tolj chadahgvi bna geed bgaa ulsuud jenkodoo shaardlagaa tawi OUBS-in gadaa jagsana g onigoo sh dee

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.214.102

Сургалтын чанарыг ингэж сайжируулая гэж эхлэж хашгараад дараа нь цалинг нэм гэж хашгарвал дээр баймаар

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.41.236

чи нэг өдөр ЕБС-д ажиллачихаад дараа нь ярь.

Avatar

Дэмжиж байна 2017-10-13 66.181.181.148

Тэмцэх нь зөв. Харин ч оро тэмцэж байна. Сэхээтнүүдээ ийм байдалд оруулсан төрийн буруу. Энэ хөлснийсэтгүүлчинцэр, хөлсний сэтгэгдэлчдийн үгийг бүү тоо.

Avatar

Зочин 2017-10-13 203.91.118.254

тэмц дэмжиж байна монгол дампуурвал дампуураг төр ард түмнээ гэхгүй байхад төрийн малуудыг цаазал

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.57.92.90

БАНКУУД УЛСАА СҮЙРҮҮЛНЭ ДЭЭ !!!

Avatar

ХЭХЭ 2017-10-13 66.181.190.12

МАН-Ы Х У Л Г А Й Ч НАР ЭНД ҮНЭН ЗАХИАЛГААР ХУЦАЛДАЖ БАЙХ ШИВ Л А Л А Р У У Д Ы Г СУУДЛААСАА ХИЙСЭЭД ШОРОН Ш А А Т А Л ТЭМЦЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

irgen 2017-10-13 94.255.128.229

Irgen bi bagsh mergejiltei bagsh khiimeer baina . Tednii umnuus unekheer ichij baina. ene setguulch unen kheljee. Mongoliin bagsh nar ekh oronch bish yum baina gedeg ni notlogdoj baina daa. Khuukhded unen khairtai khun bagsh boldog gej neg ukhaantan khelsen ni unen ajee, gekhdee jinkhene bagsh shuu. !!!

Avatar

HEHE 2017-10-13 66.181.190.12

ХИЙГЭЭЧ ЧИ

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.57.92.90

ЦАЛИНТАЙ ХОЛБООТОЙ БҮХ ЗҮЙЛ БАНКНЫ ЗЭЭЛТЭЙ ХОЛБООТОЙ !!! БАНКУУДЫГ ЗАМБАРААГҮЙ ЗЭЭЛ ОЛГОХЫГ ХЯЗГААРЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ !!! МОНГОЛЧУУД ХЭМЖЭЭГЭЭ МЭДЭХГҮЙ ХЭРГЭЛДЭГ УЛС !!!

Avatar

ХЭХЭ 2017-10-13 66.181.190.12

МОНГОЛЧУУДЫГ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА УУ ЧИ МУУ ХАР [Хориотой Үг]

Avatar

зочин 2017-10-13 182.160.0.151

Олон улсын байгууллагын өмнө жагсана гэсэн чинь юу гэсэн үг вэ 2014-2015 онд багш эмч нарын цалинг нэмэхээр гурван талтын хэлэлцээрээр шийдсэн яагаад тэр үед нь олгуулаагүй юм бэ мөнгө байсан шүүдээ үүнийтөлөө салбарын ҮЭ н дарга нар огцрох ёстой Харин одоо хэлэлцээний механизмыг даваад ажил хаялтад турхирч байгаа хүмүүстэй хуулын хариуцлага тооцох шаардлагатай

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.146

Хүүхдийн сурах эрхээр барьцаалж болохгүй багш эмч нараа. Ажил хаясан багш нарыг бүгдийг нь зайлууул. Тэгээд ажлын шалгалт ав, ур чадварын

Avatar

ХЭХЭ 2017-10-13 66.181.190.12

МАН-Ы [Хориотой Үг] НАР ИХ ХУЦАЖ БАЙХ ШИВ ЧИ БОЛ [Хориотой Үг] ТЭД БОЛ БАГШ

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.214.103

Nobsh min ylsaas xylgailsan mungu tyshaagarai

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.41.236

хал хал тэгээд юу болохыг харъя цөмөөрөө.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.146

Ажлаа хаясан багш нарыг хал. Ард хүүхдийн сурах эрх хаягдаад бна. Эртхэн халаад мэргэжлээрээ ажиллаж чадахгүй бгаа залуусаар заалга. Хөгшин хоцрогдсон харилцааны соёлгүй мөнгө авлигаас өөр юм бодохоо больсон багш, эмч нарыг хөөөө

Avatar

Зочин 2017-10-13 27.123.214.103

Bagsh emch nariig demjij bna

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.179.31.3

Төрд мөнгөний эх үүсвэр байна. Үүнд:1.Өндөр цайлан өгдөг төрийн кампаны дарга нарын цайланга бүх иргэд авах цайлантай тэгш болгох. 2.Олон толгой болон Эрдэнэтийг ард түмнийг болгох. 3.Дээд сайдгүй болгох. 4.Засгийн газрын болон аймагийн дарга нарын хөдөө вах томилолт хэрэгцээг багасгах. 5.Засгийн машинуудыг бензин баг иддэг машинаар солих. 6.76 гийн 1 тэрбум авахыг болилууах 7.Тендир гэдэг юмыг болиуулж нэгдсэн нэг өөр тогтолцоонд шижих.

Avatar

Bold 2017-10-13 202.9.41.10

Багш эмч соёл урлагынхан шантралгүй тэмцээрэй. Та нарын тэмцлийг эцэг эхчүүд, нийт иргэд дэмэиж байгаа шүү. Төрд шургалсан луйварчид тэдний гар хөл бологсод та нарыг элдвээр гутаан доромжилж тэмцлийг мохоох башир арга явуулга хийж байгаагаас шантрах хэрэггүй. Боловсрол, эрүүл мэнд, соёл урлагынхан хавар болтол хугацаагүй ажил хаяж урагшгүй ноёдыг ухаартал нь тэмцэх хэрэгтэй.

Avatar

За хөө 2017-10-13 202.179.31.47

Мөнгөний эх үүсвэр их байсан 2012-2016 онд яагаад хөдлөөгүй бэ? Энэ бол далд улс төр яваадл байна. АН одоо болохоор цалин намхийг дэмжээд, хүүхдийн мөнгийг өг гээд л. Та нар өнгөрсөн 4 жилд хувааж идсээр байж ийм байдалд хүргэснээ мартаа юу. Шудрага байл даа АН-ын хаа. Харин МАН-ынхан оновчтой шийдэж чаднаа бүү санаа зов. АН хан Эрх мэдэлтэй үед зүүний нам бид нийгмийн асуудлыг дараагийн асуудал гээд байдаг билүү. Одоо хайр зарлаад байдаг. Сэхээтэнүүдээ тайван байцгаа эхлээд улсаа бод дараа нь та хүссэндээ хүрнэ шүү…

Avatar

С..ХҮРЭЛБААТАР.. 2017-10-13 83.220.238.53

.ТЭМЦЭХ НЬ ЗӨВ….ШААРДЛАГА НЬ..БУРУУ.
.НИЙГМИЙН ШИНЭЧИЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨ..АЛБАН ХААГЧИД НЬ..ХАНГАЛТТАЙ ЦАЛИН АВДАГ..ЗӨВ ТОГТОЛЦООТОЙ НИЙГЭМ БАЙГУУЛАХИЙН ТӨЛӨӨ ТЭМЦЭХ ЁСТОЙ…СЭХЭЭТНҮҮД ЮМ БОЛ.АЛИВАА ЮМНЫ УЧИР ШАЛТГААНТАЙ НЬ ТУЛЖ БАЙЖ УЧИРЫГ НЬ ОЛОХ ХЭРЭГТЭЙГ МЭДДЭГ БАЙМААР ДАА…О.У.В.С..ТА НАРЫН.ЦАЛИНГ НЭМДЭГ ГАЗАР БИШ…ТА БҮХНИЙ СОНГООД .ДЭЭРЭЭ СУУЛГАЧИХСАН ТЭР ХҮМҮҮСЭЭСЭЭ..АМЛАСАН АМЛАЛТАА ХЭРЭГЖҮҮЛЭХИЙГ ШААРД…УЛС МӨНГӨГҮЙ ЯДУУ БАЙГАА ЮМ БИШ…УЛСЫН МӨНГИЙГ .ГАЗАРЫН БАЯЛАГТАЙ ЧИНЬ.ЦУГ..ТА БҮХНИЙ НҮДЭН ДЭЭР ИДЭЖ УУЖ..ЗАРЖ ҮРЭЭД ..ӨӨРСӨДӨӨ БАЯЖААД БАЙГАА .ТЭР ХҮМҮҮСИЙГ..ТЭР ХҮЧИНИЙГ…ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛЖ БАЙЖ Л ..ТА..БИД БҮХЭН ЧӨЛӨӨТЭЙ АЖ ТӨРӨХ НӨХЦӨЛӨӨ БҮРДҮҮЛЭХ ҮҮДЭЭ НЭЭНЭ..

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.176.185

Өрөнд оруулж өтөнд идүүлсэн улсуудын гэрийн гадаа очиж жагс битгий буруу газар сонгож нүдний булай болоод бай.Дутуу бойжигдсон "сэхээтэнүүд" минь.

Avatar

suh 2017-10-13 66.181.191.192

IH ZASAG OTGONTENGER GEED HUDLAA LOOZONGOSON HUNII HUUHEDIIIN MONGIIG SORSON TOSGOSON HUUHDUUD NI YAMARCH CHADVARGUI MONGOLIIN YADUURLIIN HAMGIIN GOL SHALTGAAN BOLOOD BAIGAA SURGUULIIN EZED NI ULSTORIIN HOR NAIRUULAAD

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.120.27

Хахах яг миний бодож бсан шиг болж бн шд.Удахгүй бөгсөө арчиж чадахгүй оюутан бацаанууд,утаагаар мөнгө хийх гэсэн гарууд,боссууд мөнгө өгөхгүй бн гээд бөхчүүд,халтуур олдохгүй бн гээд хаагаачид за тэгээд толгойтой болгон жагсана.Харж л бгаарай хахахах.Наад хэдийг чинь турхирч төр засгаа рекетлээд бгаа гарууд хэдэн цаас аваад таг болно.

Avatar

БАГШ НАРЫН ЗӨВ 2017-10-13 202.9.41.225

Адилхан Монгол улсын иргэд яахаар зарим нь ШУДАРГА БУСААР хэт баяжиж, яахаараа зарим нь Ардын хүүхдүүдийг сурган хүмүүжүүлэх ажил хийгээд 500.000 төгрөг авдаг юммм ШУДАРГА БАЙЯААААААААААААААААА

Avatar

Zochin 2017-10-13 66.181.184.175

Yu geed h*****d baigaa yum be huue. Chi uuruu 520 g avad nuugmiin, ervvlendiin daatgala tuluus vldsen 300r ni amidraad vz dee. h*****d bailgvi naad boowon chihtei mulguu jenkogoo bich ai.

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.176.123

Darga nar n olon ulsiin valyutiin iim shaardlaga tulgaad baina. Tuunees bish ugchihmuur baina gej showdaad baihaar argagui yumdaa

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.123.107

Нэгэнт л булайтай юм чинь юуг нь нуух гэж? Дэлхий нийт монголын булайг мэдэж аваг

Avatar

зочин 2017-10-13 122.201.24.83

Ажилгуй байгаа эмч багш нар ажил нэхээд жас тэгээд асуудал шийдэгдэнэ. Ажил хаясан нехдийн оронд ажилд авна.

Avatar

Зочин 2017-10-13 43.228.131.206

Тавантолгойг хөдөлгөе гэхээр гацаагаад зогсоочихдог ерөнхийлөгчтэй болчихлоо, төсвийн хамаг мөнгөөр сонгогчдыг худалдаж авдаг, авилгаддаг, хулгайлдаг, луйварддаг, худал амалдаг, ямаанд хүртэл тараадаг төр засагтай болчихлоо. Өрийгчин тэглэнэ гээд сонгогдсон ерөнхийлөгчтэй, цалингчин нэмнэ гээд сонгогдсон төр засагтай ард түмэн биш билүү? Иймч сонголт хийдэг ард түмэнтэй байх гэж.

Avatar

Иргэн 2017-10-13 43.247.177.99

Ямар утгагүй хэрэг вэ. Валютын сан цалин тавих хэрэг үү. Үнэндээ хэт улстөржиж, асуудлыг буруу мушгиж нийтэд хүргэдэгийн гай даа.

Avatar

зочин 2017-10-13 103.57.95.112

Үе үеийн засгийн газрын алдаатай бодлого шийдвэрийн гай. Мөн МҮЭХ нь засгийн газартай хаалтын гэрээг 700-800 сая ₮- өөр хийж ашиг завшаан хайгчдын үйл ажиллагааны уршиг нь энэ. Хэзээнээсээ МҮЭХ МАН-ын шадар туслахын дүрд тоглодог, нэр алдар горилогчийн байр сууринаас ханддаг учраас олигтой тодорхой ажил хийдэггүй амбиц ихтэй хэдэн нөхдийн оргонодог газар болсоор удлаа. Татварын мөнгө юунд зарцуулагдаж байгаагаа ч олигтой тайлагнадаггүй. Ялангуяа БШУҮЭ-ийн Батзориг ч билүү нөхөр юу хийдэг нь тодорхойгүй, уруу татна уу гэхээс өөд нь татах чадалтай ч хүн биш болохоор мухайрлаж бна даа.

Avatar

Зочин 2017-10-13 150.129.140.102

Амгаланбаатар улс төржөөд өдөөн хатгаад байгаа нь нүдний өмнө ил шүү дээ урьд засгийн үeд аргагүй эдийн засгийн боломжгүй болоод цалин тэтгэвэр нэмж болохгүй байна гэж байн байн гоншигнодог байсан

Avatar

Зочин 2017-10-13 150.129.140.26

Deedsuud idej uugad hagartlaa bayajaad bgag hamgiin sain medej bga humuus n seheetnuud. Tiimees l temtsej bna. Zuv shu de.

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.191.192

UHSEN HATSAN DEEDES MUU ZAYANII SHUNALIIN BUG CHOTGORUUD

Avatar

Зочин 2017-10-13 122.201.31.33

Ийм сэтгүүлчтэй болчих гэж

Avatar

Зочин 2017-10-13 107.77.192.226

Munguur jagsaj bgaa biz . Bank sanhuugiihend edniig jagsaah ni ashigtai shuu dee

Avatar

Зочин 2017-10-13 43.242.243.252

temtsehgui bol ta nar uurd toriin bool baih bolno

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.121.155

Яаг үнэн. Сэхээтэн ч хат даа

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.177.211

иййм дарга нартай болчих ч гэж дээ бидний л сонголт юм даа МАХН ЭНХБАЯР нарыг дэмжих нь яасан юм бэ

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.179.31.104

Argaa barj baina.Tur zasag na shiidehgui bol uur yaah yum ve…

Avatar

Зочин 2017-10-13

Мангуунуудийг бүгдийг ажлаас халаад шинээр төгсөөд авилгалын мөнгөгүйгээс ТҮЦ-д зогсож байгаа залуу эмч, багш нарыг авч ажилуулаач, төр төмөр нүүрээ гаргах болсон юм биш ү????

Avatar

Зочин 2017-10-13 66.181.190.159

Битгий [Хориотой Үг] долдой минь

Avatar

и ргэд 2017-10-13

Зайлуулдаа,эдэнд цалинг нь нэмэх мөнгийг нэр бүхий хэдэн сайдууд хувийнхаа компанид эрх мэдэл албан тушаалаа ашиглаад авцгаасан,тэнээсээ болоод сая ажлаасаа хусуулсан гээ биздээ,ичихчүгүй зарим нь заргалдана гэж хашгачсан гэж үнэн үү?мэдэх л улс шүү?

Avatar

horolmaa guai 2017-10-13 202.9.40.37

tegeed chiniiheer bol ene humuus seheeten boloh gd talh ch avch diilehgui guriigeed bh gej uu, tegvel battsetseg shig huuhduudees mungu neheed etesg ehchuudiig zovoogood bdgiim bgaaz dee, bi 578,000 iin tsalintai geed gutsaad bdii shde ter hugshin awgai

Avatar

Horold 2017-10-13 27.123.212.143

Чи тэгээд багш эмч хийхгуй яасан юм бэ. Ийм юм бичхээсээ ичээчээ

Avatar

иргэн 2017-10-13 66.181.182.83

ДЭМЖИЖ БАЙНА. ДЭД САЙДУУД ГЭХ КОММЕНТЧДОО ТАРААГААД ЭМЧ, БАГШ БОЛОН СОЕЛ УРЛАГИЙН АЖИЛТНУУДЫН ЦАЛИНГ НЬ НЭМЬЕ. НИЙГМИЙН БАЯЛГЫГ ШУДАРГА ХУВААРИЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

oogi 2017-10-13 203.169.49.93

setguulch nertei doldoi bna daa. yu bichij bgaagaa oilgodog yumuu chaavaas

Avatar

Зочин 2017-10-13 124.158.110.60

Amidrah argagui bolood l ter. Chi muu zahialagch estoi solior?

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.21.102.218

хуцна даа энэ Хорол нэрт хорлооч хогийн комментчин хэрээнүүд Хүний 20-30 байтугай өөрийн төрмөл чирмэлдээ ганц эрдэм зааж үсэн бол уу та нар, 2000-3000 байтугай 2 хүнл анхны тусламж үзүүлж үзсэн үү, гудамжинд яваа нөхдийн 50% бүүр 70-80% нь дээш мэдлэггүй, чадваргүй, гологдол туугдалууд муугаа мэдкүү цалин голсон ямаан зантан байдгийг мэдхүү, ядаж 1 хүнд ажил олгоод цалин өгч үзсэн үү дуракуудаа, наад гологдлууд чинь мэргэжлийн эмч, багш нарын байрыг эзлээд чамайг чиний хавь ойрыг чинь үзнэ заана гэхээр ямар байна наад аягахан цагаан шингэн чинь төсөөлөх бол уу даа, Би эмч биш, багш ч биш, эдийн засагч хүн, ГЭХДЭЭ тэднийг үнэлдэг, хүндэлдэг юм, Ер нь бол залхуу цамаандаа ажилгүй, арчаагүй тэнэгтээ өвчтэй байдгийм шүү дээ

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.57.92.90

ТАМТАГГҮЙ ӨРӨНД ОРСОНОО МАРТЧИХСАН ЮМ УУ ??? ӨРӨНД ОРУУЛСАН АРДЧИЛСАН НАМЫН АНАРХИСТУУДЫН БАЙРНЫ ӨМНӨ , 60 -ТЭРБУМЫН ЭЗДИЙН ӨМНӨ ЖАГСАХГҮЙ ЮУ ??? ИЙМ БАЙДЛААР ТУРХИРАХАД УЛС ГҮРЭН БАЙХГҮЙ БОЛНО !!!

Avatar

зочин 2017-10-13 103.9.90.50

Манай хүмүүсийн боловсролын түвшин муудсанаас гадна эмх замбараагүй, эх захгүй байдал газар авсаных. Их сургуулийн багш хүн ОУВС руу хаяг андуураад бичиг бариад гүйхийг хараад нүд хальтирч байлаа. Ядаж ОУВС гэж ямар үүрэгтэй ямар байгууллага юм бэ гэдгийг мэдэх хэрэгтэй. Тэр чинь зүгээр л манайд зээл олгож байгаа газар шүү дээ. Дээрээсээ эхлүүлээд доороо хүртэл шоу, популизмаар амьсгалж байна. Ямар ч цензури алга. Монгол монголоосоо халиад дэлхийд шившигээ тарьж эхэллээ. Муу төр засагтай улс ийм л байдаг юм байна. Төрийн толгойдоо дандаа боловсролгүй тэнэгүүд, [Хориотой Үг], луйварчдыг гаргачихсан улс шүү дээ бид чинь.. Ийм улсуудаар улсаа удирдуулаад, бодлогогүй төрийн түшээдийн балгаар баларч дууслаа даа…

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.120.184

Онгорсрн 4 жилд монготой байхад нэмуулж байхгуй яасан юм бэ.В.сангий уудэнд жагсаж мангартсанаас улс орныг оронд оруулж дампууруулсан нам,улс торчидоосоо хариуцлага нэхээчдээ.

Avatar

Zochin 2017-10-13 27.123.214.89

Yag unen shuu bagsh.emch nar jookhon tewvhikh kheregtei sh dee

Avatar

Зочин 2017-10-13 150.129.143.155

Ene niigem neg l bish bolood baigaag sanuulj baix shig yund xyrch shiidegdexiig xen ch taavavlashgyi bolson baina shyy

Avatar

Зочин 2017-10-13 122.201.20.146

Хэдий хүртэл тэсч тэвч гээд байгаа юм бээээээээээээээээээээ? Хүрэлсүхээ.

Avatar

зочин 2017-10-13 122.201.20.146

Эрх мэдэлтнүүд нь идэж уугаад хэзээ ч ханаж цадахгүй, ичих булчирхайгүй байхад яагаад шударгаар хөдөлмөрлөөд, хөдөлмөрийнхөө хөлсийг шударгаар үнэлүүлж авахын төлөө тэмцэхийг шударга бус гээд байгаа юм бэ? Офшорт хөрөнгөө нуусан эрхмүүдийг чичлэхгүй хэдэн ядарсан баг нараа яагаад чичлээд байгаа юм. Та нарын сэхээтэн гээд байгаа хүмүүс өлөн зэлмүүн, өр ширтэй аж төрж байх нь зүйд нийцэх үү. Энэ мэт байсаар монголын бүх сэхээтэн гадагшаа хөдөлмөрлөхөөр гараад, офшортонгууд хөрөнгөө дагаад гарахаар энэ улсад хэн үлдэх вэ? Бодох л асуудал шүү дээ. Өнөө маргааш бид нарын ичих яамай…

Avatar

Зочин 2017-10-13 43.228.131.110

Ажил хаяж байгаа этгээдүүдийг ажлаас нь хал. Гудамжаар дүүрэн ажилгүй хүмүүс холхиж байнай. Тэднийг оронд нь ажиллуул.

Avatar

Би төрийн албан хаагч биш 2017-10-13 43.243.161.16

Би төрийн албан хаагч биш. Багш, эмч нар ч гэсэн хүн шүү дээ. Өнөөдрийн төрийн байж байгаа байдал нь төрд гарсан хэд нь идэж ууж, тансаглах нь ихэдсэн, иддэггүй юм аа гэхэд буруу бодлого, амлалт хийж мөнгийг цацаж байна. Тэдний буруугаас болж улсын өр нэмэгдсэн болохоос багш, эмч нараас болоогүй. Өнөөдөр тэр хүмүүс яаж амьдарч байгааг өнгийгөөд хар. Гадуур таксинаасаа хэд дахин олон маш үнэтэй жийпнүүд явж байгааг хар. Өнгийж харчихаад дараа нь нийтлэлээ бич.

Avatar

MGL 2017-10-13 122.201.26.171

Хууль бусаар ажил хаясан наад бүх багш нараа хал!!! Сургууль төгссөн шинэ залуу боловсон хүчнүүд ажилгүй ажил хайгаад байж байна тэднийг ав. 100 хүн халсан бол 60 хүн ажилд аваад 2 хүний цалинг нийлүүлээд 1 багшид өг. Ачааллыг нь нэм, цалинг нь нэм

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.9.88.210

40 – 50 хүүхдэд хичээл зааж байгаа багшийн ачааллыг яаж нэмэх вэ, 80 – 100 болгох уу, багшийгаа зөв бэлтгэж, хөгжүүлээгүй улс яаж хөгжих вэ.

Avatar

Зочин 2017-10-13 119.40.103.82

Chi uuriiguu hen gj bodood bgaan chi MGL bishee hujaa baih setgej bgaa setgelgee ni hurtel hujaa yaj setgeheer iim erguu huvilbar gargaj irdeg bnaa MGL ee

Avatar