Өөрчлөлт: Дарангуйлал эргэн ирэх үү? | News.MN

Өөрчлөлт: Дарангуйлал эргэн ирэх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.13-нд нийтлэгдсэн

СЭДЭВ 360

Өөрчлөлт: Дарангуйлал эргэн ирэх үү?

Монгол Улсын Үндсэн хуульд оруулах нэмэлт, өөрчлөлтийн төсөл боловсруулан Улсын Их Хуралд өргөн мэдүүлэх бэлтгэл хангах үүрэг бүхий ажлын хэсгийн боловсруулсан төслийн заалтуудын талаар “Сэдэв-360” нэвтрүүлэг хөндөж байна. Энэ удаад бид Шүүх засаглал болон хууль боловсруулах эрхийн талаар хөндлөө.

Үндсэн хуульд дараах өөрчлөлт орохыг та дэмжиж байна уу?

 

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.121.27

ulsiin deed shuuhiin zahirgaanii hergiin eronhii shuugch chin 3 jil ajlaad l ulsiin deed shuuhiin shuugch boloo bizdee ene tegeed l bas nogoo shudarga es mon youm uu

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.229.121.27

odoo baigaa niigmiin SETGELZUIN bolon HUNII MOS chanariin talaar yarih heregtei bolov uu.Ene shuuhiin shuugch nar yaaval shudarga shiidver gargah ve???????????????????????????? gedeg asuultand hariulya gevel Shuuh zasaglaliihan nogoo l goe onol, uran goe hund oilgogdohgui tailbaraa hel amaa biluudeed l yarina, Unendee ter n hezeech onoogiin niigemd biellegdeh bolomjgui. Shuugcn nart undsendee 2 undsen songolt baih heregtei tegj baij l shuugch shudarga zov shiidver gargaj ehleh baih Ter n you geheer 1-rt Zov shudarga shiidver gargaad ajiltai amidraltaigaa uldeh uu??????. Esvel Mongotei erh medeltei tanil taliinhaa hureend huuli bus shudarga bus shiidver gargaad ajilgui amidralgui gudamjind laaz oshiglohuu gesen songoltiin omno irsen ter ued l Mongoliin shuuhiin shuugch nar shudarga shiidver gargana busdaar bol myangan goe huuli duram juram tunhaglal tangarag orgood setgelzui bolood bii l bolj baival boloo gedeg bodoltoi humuusees shudarga shiidver garahgui

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.67

засгийн газрын тэргүүн их хуралыг тараах эрхтэи баисан ч буруудахгүи ЯПОН ТИЙМ Ш ДЭЭ сонгодог юмыг яаг сонгодгоор нь явуулбал зөв болно МОНГОЛЧИЛЖ БАИГАА НЬ ЭНЭ ГЭЭД Л ЮҮ Ч БИШ БОЛГОЧИХ ЮМ.элдэв өөрчлөлт онцлог энэ тэр хуцалдаад 3"н засгийн тэргүүнтэи болов хууль ёсны засгийн газрын тэргүүн нь ИХ ХУРАЛ ЁРӨНХИЙЛӨГЧИД барьцаалагдсан ДАЛАВЧГҮИ НЭГ МУУ ТАГТАА ТӨДИЙ ЮМ Л БОЛСОН ДОО нисэе гэсэнч далавч жигүүр баихгүи

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.9.43.67

ЗАСГИЙН ГАЗРАА ЯЛСАН НАМЫН ДАРГА НЬ УДИРДАНА БАИГУУЛНА. УИХ -н50-с дээш хувь нь огцруулах үндэслэл баина гэж үзвэл УИХ хэлэлцэн нийт гишүүдийн 55% нь дэмжвэл огцруулна ЗАСГИЙН ГАЗАР үндсэн хууль зөрчсөн нь үндсэн хуулийн ЦЭЦИЙН хурлаар нотлогдвол ДЭЭРХ ЗААЛТ хамаарахгүигээр огцруулна. ЁРӨНХИЙЛӨГЧ-г ЭВ НЭГДЛИЙН БЭЛЭГ ТЭМДЭГ БАИЛГАХ ЁСТОИГОО УХААРАХГҮИ БОЛ ТӨРИЙН НЭРЭЭР ХАГАЛГАН БУТАРГАГЧ ХЭЛМЭГДҮҮЛЭГЧ БОЛЖ БАИСАН ГАШУУН ЖИШЭЭ ЗӨНДӨӨ БАИНА ерөнхийлөгчийг УИХ СОНГОН ГАРГАДАГ БАИЯА

Avatar

Үндсэн хуулиар бүү оролд 2017-10-13 202.9.40.133

Үндсэн хуулиар бүү оролд

Avatar

Зочин 2017-10-13 43.242.243.230

Энэ ажлын хэсэг, тэдний боловсруулсан хэсэгчилсэн еерчилт дэмжих боломжгуй, нийгэмд олон асуудлыг буй болгох муу тесел.

Avatar

Зочин 2017-10-13 103.10.22.122

Дордуулсан долоон өөрчлөлтөө буцаагаач тийм их өөрчлөх гээд бгаа юм бол. Энийг хэн санаачлаад бгаа юм одоо бас ханах болоогүй юу.

Avatar

Шүүх шударга байна уу 2017-10-13 122.201.22.21

Хараад байхад улсын баялгыг хэсэг нөхөд идээд уугаад байхад хууль сахиулдаг өндөр цалинтай шүүгчид юу хийж байна Ерөнхийлөгчтэйгөө нийлээд л том хэргүүдийг хаацайлаад байна шүү дээ. Өмнөх нийгэмд ийм юм байсан уу

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.55.191.102

Энд оруулсан ганц өөрчлөлтийг л авч үзэхэд УИХ-ын гишүүд илүү их эрх мэдэл хүсээд байгаа нь илт болж харагдаад байна. Энэ бол их муу асуудал УИХ -ын гишүүдийг уул нь хууль, сайн хууль гаргуулах гэж сонгоод байгааг ойлгохоо байсан байна. Тэд өөрсдийгөө Монгол Улсын ЗГ-г өөрсдийн хувийн эрх ашигт ашиглах машин гэж ойлгоод түүнийг дуртай үедээ хэрэглээд дургуй хүрвэл 19 гишүүн гарын үсэг зураад л авч хаядаг асуудал болгодогийг болиулах хэрэгтэй байна. Энэ нь гишүүдэд нэгнээсээ өс авч байгаагаа тунхаглаж байгаа боловч цаагуураа МОНГОЛ УЛСЫГ МӨХӨӨХ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ҮРГЭЛЖЛЭЭД БАЙГАА МЭТ БОЛООД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2017-10-13 59.153.115.60

Зөвхөн анархистуууд хэдэн жижиг өөрчлөлт хийхийг эсэргүүцээд байгаа. Дураараа туйлах гэж тэр. Уг нь Их Хурлыг 2 танхимтай болгох, Ерөнхйлөгчийг Их Хурлаас сонгодог болох, Ерөнхий сайд Их Хурлыг тараадаг эрхтэй байх зэрэг гол өөрчлөлт энд алга байгаа юм. Томоохон өөрчлөлтийг бүх намын олонхийн дэмжлэгээр төслийг оруулж батлуулах нь зүйтэй юм

Avatar

. 2017-10-13 150.129.142.125

Улам дордуулж байгаа юм байнашдээ

Avatar

Эргээд ороход бэлэн юм байна лээ 2017-10-13 103.26.192.190

"Одоо юу гэж хүмүүс эргээд дарангуйллын дэглэмийг зөвшөөрөх вэ дээ" гэж боддог байсан чинь үгүй юм шиг байна лээ. 50-60 аад бид чинь л социализмын үед амьдарч байсан сүүлийн хүмүүс болж байна. Түүнээс өмнөх үеийнхэн нь байвч нийгмийн талаар ул үндэстэй дүгнэлт өгөх, тайлбарлах чадваргүй болсон. Гэтэл 80-аад оны хүүхдүүд "тэр үе чинь сайхан үе байсан юм бишүү, Цэдэнбал гэдэг чинь мундаг хүн байсан гэнэлээ" гээд надтай маргаад байгаа юм чинь.

Avatar

Зочин 2017-10-13 202.70.42.102

Энэ дуракууд ийм л хөгийн юм хийдэг байхгүй юу. Яав ч зөвшөөрч болохгүй заалтууд байна шүү дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж