Гадаадад суралцагчдаар  зээлийг нь төлүүлнэ | News.MN

Гадаадад суралцагчдаар  зээлийг нь төлүүлнэ

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.11-нд нийтлэгдсэн

Гадаадад суралцагчдаар  зээлийг нь төлүүлнэ

Монгол Улсын 2013 оны нэгдсэн төсөвтэй холбогдуулан Хүн ам, нийгмийн хамгааллын сайд С.Эрдэнээс дараах тодруулгыг хийлээ.

Боловсролын зээлийн сан буюу хуучнаар Сургалтын төрийн сангаас 1997-2001 онуудад 304 оюутан зээл авч, гадаадад суралцжээ. Гэвч тэд сургуулиа төгсөөд эргэж салбарын яамдаа бүртгүүлээгүй алга болсон байна. Сураггүй болсон оюутнууд нийт 8.3 сая ам.доллар буюу хоёр орчим тэрбум төгрөгийн зээлийг Засгийн газраас авсныг Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/-аас илрүүлжээ. Ингээд төрөөс мөнгө зээлж гадаадад боловсрол эзэмшээд эргэж холбоо бариагүй оюутнуудын нарийвчилсан судалгааг АТГ-ын байцаагчид хийсэн гэв.  

Улсын бүртгэлийн сангаас 344 оюутны мэдээллийг түүврийн аргаар хайхад 16 жилийн өмнө зээл авсан оюутнуудаас  80-ынх нь нэр дээрх үл хөдлөх хөрөнгөд Сургалтын төрийн сантай байгуулсан барьцааны гэрээ бүртгэлгүй  байсан нь тогтоогджээ. Мөн 15 иргэний нэр дээрх үл хөдлөх хөрөнгөнд сургалтын төрийн сангийн барьцаа бүртгэлтэй, есөн иргэн сургалтын гэрээний үүргээ биелүүлсэн үндэслэлээр барьцаа хөрөнгийг чөлөөлж шийдвэрлэсэн байжээ.

Тиймээс АТГ-аас Боловсролын зээлийн сантай байгуулсан гэрээний үүргээ биелүүлээгүй, Монгол Улсад ирж ажиллаагүй иргэдийн судалгааг Боловсролын зээлийн сангаас нарийвчлан гаргаж, буруутай этгээдээр хохирлыг нөхөн төлүүлэх шийдвэрийг гаргасан тухай эх сурвалж мэдээлэв.

Д.УУДАМ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2017-10-11 122.201.22.69

zaaval teluuleh heregtei

Avatar

tsagaach 2017-10-11 98.218.192.167

Denver,USA Mining schoold syrsan xymyys bytsaagyi baix.Ygaasaa gadaad iin syrgyylid ar iin xaalgaar yavdag baisan. Bayartsogt xylgaich gexed l Avgai Dyy, Ooroo geed 3 xyvaari xylgaailaad 2000 ond amerikt irj baigaa.Ter ni Amerikiin zasgiin gazriin tetgemj buyu yadyy ornyydad olgodog scholarship baix jisheetei. All Mongolians fucked up by these thieves.

Avatar

Зочин 2017-10-11 202.179.26.116

zaa ene 8.3 saya dollar ch neg tomgariin hulgaich dargiin 1 jild hiideg mungu baihoo doo. bolovsroliin tuluu mungu zarahad yahavdee.

Avatar

Зочин 2017-10-11 27.123.212.129

Энэ шаарнууд одоо л ажлаа хийж эхэлж байна да

Avatar

зочин 2017-10-11

Төсөв ийм хүнд байгаа үед зөв шийдвэр байна.

Avatar

зочин 2017-10-11 103.229.121.183

татварын менгеер суралцсан бна. эргэж тел.

Avatar

Зочин 2017-10-11 76.16.107.225

koshnogoo zad uhuulaad tsus aldj uheh vii dee

Avatar

Зочин 2017-10-11 76.16.107.225

Ene uls chini kaasha yvd bgaa uls v de

Avatar

zochin 2017-10-11 5.53.182.93

Энэ асуудлыг эрт хөндөх байсан юм. Гэхдээ одоо оройтойгүй. Ялангуяа гадаад харилцааны яамны ажилчдын хүүхдийн хоёр талын хамтын ажиллагаа гэдэг нэрийн дор хэд хэдэн дээд сургуулиудыг үнэ төлбөргүй төгсдөг. Энэ асуудлыг мөн хөндөх хэрэгтэй гэж бодож бн.

Avatar

NEWS.MN -ИЙНХЭНД 2017-10-11 66.181.177.66

Уудам гэж уудам тэнэг хүн байнаа. 8.3 сая доллар чинь 8.3х2500=20, 750, 000, 000 буюу хорин тэрбум долоон зуун тавин сая төгрөг бөгөөд үүнийг 2.0 тэрбум гэж бичиж байдаг. Энэ news.mn -ийн редактор гэж бас нэг ажил хийдэггүй гар байх шиг байнаа

Avatar

Zochin 2017-10-11 103.229.121.21

Ene ATG hej neg unen ach holbogdolgui gazar bna aa!!! Ter offshorchid, idsen uusan turiin alban tushaaltnuudaaraa tuluuleh hohorluud zunduu bna shdee!!! Bolovsrold zartsuulsan mungu tuluuleh yah vee!! Unen hudlaa showchin gazraaa neereee!!!

Avatar

Ovoo doo 2017-10-11 66.181.178.27

Tuilyn zuv! 20 jil huleesen arga hemjee! Buren demjij bna! Hurelsuh ovoo ium

Avatar

Zochin 2017-10-11 103.229.120.99

Tuluuleh heregtei. Eden dotor 1 ch ardiin hyyhed bhgyi

Avatar

Зочин 2017-10-11 103.26.194.123

Suraad irsniig ajild avdagguig ni herheh bilee?

Avatar

Зочин 2017-10-11 202.179.26.19

mun tuluh bh daa, dandaa l undur alba hashij bsan hunii ur huuhed

Avatar

Зочин 2017-10-11 103.10.22.103

Хул гайчуудыг саран дээр байсан ч олоод хохирол барагдуул.

Avatar

zochin 2017-10-11 68.148.158.2

Turuus ulsaas zeel avaad gadaadad yavj baigaa oyutnuud bol bugdeeree hulgaichid deeremchid ted hezeech zeelee bucaaj uguhgui mongold ergej irehgui. Ulaandaa garsan deeremchid hulgaichuud shuu dee.

Avatar

Санг тусгайлан шалгавал хилээд күйл шарах бхаа 2017-10-11 103.229.122.129

Энэ сан ч удирдлага нь ё их л эо-той болтой

Avatar

Зочин 2017-10-11 202.21.96.134

Төрийн зээлээр, эсвэл аль нэг яамны нэр дээр сураад Австралид үлдээд амьдарч байгаа монголчууд байдаг шүү дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж