Сайд хэлэлцэж буй МАН-ын бүлэг завсарлалаа | News.MN

Сайд хэлэлцэж буй МАН-ын бүлэг завсарлалаа

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.10-нд нийтлэгдсэн

Сайд хэлэлцэж буй МАН-ын бүлэг завсарлалаа

Энэ үеэр талуудын хамтын ажиллагааны талаарх протоколд гарын үсэг зурах ажээ.

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хурал дөнгөж сая завсарлалаа. Нийт гишүүдийн 80 гаруй хувийн ирцтэй хуралдсан бүлгийн өнөөдрийн хуралдаанаар Засгийн газрын сайд нарын томилгооны асуудлыг хараахан эцэслэж чадсангүй.

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Шадар сайдад нэрийг нь дэвшүүлсэн Л.Энх-Амгалан, Байгаль орчин, Аялал жуулчлалын сайдад нэр дэвшүүлсэн О.Содбилэг, Батлан хамгаалахын сайдад нэр дэвшүүлсэн Н.Цэрэнбат нарыг танхимдаа авахаас татгалзсан. Эл асуудлыг бүлэг дахин хэлэлцэж, шинэ хүн нэр дэвшүүлэх тухай хэлэлцэхээр болжээ. Бүлгийн хуралдаан 1 цагийн дараа үргэлжлэн орох юм. 

Мөн бүлгээр хэлэлцсэн өөр нэг асуудал нь Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнээр Р.Бурмааг томилуулах тухай аж. МАН томилгооны талаарх Ерөнхийлөгчийн хүсэлтийг хэлэлцээд, дэмжихгүй байхаар санал нэгджээ. 

Ш.ЧИМЭГ

 

 

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-10 182.160.3.87

Сайд нарыг томилохдоо жинхэнэ ард түмний амьдрал мэддэг, тэдний дунд амьдардаг хүнийг л олж тавих ёстой ш дээ. Тийм хүмүүсийг олох ёстой. Өвгөнтийн хөндий хавиар хайвал захаасаа аваад сайд хийчих хүн байж л байгаа ш дээ. Тэнд амьдардаг хаүмүүс чинь энэ улс орны төлөө жинхэнэ шаналаж, ганц зуу грамм татахдаа хүртэл төр засгийнхаа төлөө, ард түмний төлөө ямагт ерөөл хэлж байдаг юм ш дээ. Одоо бол их сургууль төгссөн, их олон хэл мэддэг ч ард түмний амьдарлыг мэдэхгүй хүмүүсээр сайд тавих нь тавигдаж байгаа шаардлагад нийцэхээ байчихаад байгаа юм ш дээ.Үүнийг энэ ерөнхий сайд болчихлоо гээд дэвхцээд гүйгээд байгаа нөхөр ойлгоо ч үгүй юм шиг ээ. Энэ нөхөр чинь Рио – гийн мөнгөөр Австрали ороод Кенгуру гэдэг амьтныг үзээд нүд тайлаад ирсэн, одоо түүнийхээ хариуг барих гээд бэлтгээд байгаа юм шиг ээ.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.31.107

Сайд нарыг томилод яах юм, тосон толгой өөрөө бүх сайдаа төрийн нарийн бичигтэй цуг хийвэл зүгээр юмсан.

Avatar

Зочин 2017-10-10 150.129.141.211

ХЭДХЭН МОНГОЛ ЭНЭ ИХ ГАЗАР НУТАГ, ЭНЭ ИХ БАЯЛАГ, ЭНЭ ИХ МАЛ СҮРЭГТЭЙ, ТУСГААР ТОГТНОСОН УЛС ГЭХЭД ЯМАР ЭРХ БАРИГЧИД ДАРГА НАРТАЙ БОЛООД УЛАМ ХУВХАЙРЦГААГААД ЯДУУРЧ ТУЙЛДААД БАЙНА АА.?!! АЛДАХ ХОРГОДОХ ЮМГҮЙ БОЛСОН ХҮН ЯАХААС Ч БУЦАХАА БОЛЬДОГИЙГ ЭНЭ ШУЛААЧИД МАРТАГНААД БАЙХ ШИГ БАЙНА. ХАРАМСААД Ч БАРАХГҮЙ БОЛГОЧИХОЖ ДӨНГӨНӨ ШҮҮ БИД !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.186.166

Ер нь Цэцэд одоо хуульчдаа л суулгах хэрэгтэй. Очирбат Ерөнхийлөгч, Лхагваа доктор, Болдбаатар доктор, Гавъяат хуульч Чилхаажав нар бол Үндсэн хууль батлалцсан хүмүүс байхгүй юу. Улс төрчдийн цуваа ингээд зогсох нь дээр. Бурмаа бол энэ улс орон самуурч л байвал баярладаг хүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.186.166

Засгийн газраа тэгж ингэж байгаад байгуулж л таараа шүү дээ. Харин чоно борооноор гэгчээр Бурмааг алдах шахлаа. Нэгдэж нягтрахад амархан гэдгээ харуулж Бурмааг дэмжээгүй нь сайн хэрэг боллоо. Бурмаа бол маш хорлонтой, улс орны эрх ашгийг боддоггүй хүн шүү дээ. Үндсэх хуулийг манах нь битгий хэл Үндсэн хуулийн эсрэг ажиллаж байсан хүн шүү дээ. Дэлхийг бусниулагч Соросын нэгэн төлөөлөл байгаа юм. Тэгээд ч Бурмаагийн хууль зүй, улс төрийн өндөр мэргэшилтэй гэж юу байх вэ дээ.

Avatar

ashgui dee 2017-10-10 219.142.145.124

Burmaag tsetsiin gishuun bolgohbii gej aij baisan yum. Neg ch bolov onovtoi shiideld sanal negdsen bololtoi

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

ядаж бөх спортоор хичээллэвэл эрүүл явна гэдгийг харуулаг л дээ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САИДЫГ СУМЪЯАБАЗАРТ ӨГЧИХ Л ДӨӨ шаардаж баинаа ЁРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ нүдээ өгөхөөс буцдаггүи ТАВАН ТОЛГОИН ЗОДООНООС ХОЛДУУЛЖ хэрүүл хэл амны бузраас холдуулан нэр төрийг нь авармаар баина ш дээ ЯАМ ӨГӨХ ШААРДЛАГА БАИГААГ ОИЛГОЖИЙНОО эрүүл мэндийн яамыг өгч БҮХ АРД ТҮМНИЙ ЭВ НЭГДЛИЙН БАТАЛГАА Г НЬ ХАНГУУЛААЧ ДЭЭ гуижийноо

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.229.123.157

Эцсийн дүндээ эртнээс түрийвч нэгтэй 2 баян феодал болох Ми овогт, Дон Жонку хоёрын л ХК шинээр зохион байгуулагдаж байгаа юм байна л даа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.40.194

Засгийн газарт МCS ийн уяаны ноход болох Хүрэлбаатар Энхамгалан Цогтбаатар гэх мэтийн луйварчингуудын нэр цохиж явна мөн Сарангэрэл Цогзолмаа Сумъяабазар арай л бишээ

Avatar

Зочин 2017-10-10 122.201.24.198

БУРМАА АВГАЙ ГАЙ БОЛОХОО БОЛЬ ГЭРТЭЭ ЭМЭЭГИЙНХЭЭ АЖИЛАА ХИЙ ДАХИЖ БҮҮ УЛС ТӨРЛҮҮ ХАР НАС НАМБАНДАА БАЙ ЭМЭЭ

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.186.166

58 оных гэхээр чинь нээрээ 60 хүрэхэд ганцхан жил л дутуу юм байна.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

ерөнхийлөгчийнхөө хор наирааг дэмжлэгийг авсан юм чинь НЭГ ТОМ ЯАМ ӨГӨЛГҮИ ЯАХАВ гэхдээ уул уурхаи биш шүү? БАИГАЛ ОРЧИНЫ ЮМУУ ХӨДӨЛМӨР НИЙГЭМ ХАНГАМЖИЙГ НААД БӨХДӨӨ ӨГӨӨД Л БОЛЧИХ ЮМАНД ашиг сонирхолын зөрчилтөи ёрөнхийлөгчид маань заавал хобби нь хүсэл шунал нь бүрдчихсэн УУЛ УУРХАИН ЯАМЫГ ӨГЧ АРД ТҮМЭНД МУУХАИ ХАРАГДУУЛЖ ЯАХИЙМ. ер нь бол БАИГАЛ ОРЧНЫ ЯАМ ЧИНЬ БОГ МАЛЫН ӨСӨЛТ ТЭР ДОТРОО ЯМААТАИ ДАИН ЗАРЛАЖ ЦӨЛЖИЛТ БИЛЧЭЭР НУТГАА ХАМГААЛАХ БОДЛОГО ЯВУУЛАХ ЯАМ БОЛОХГҮИ БОЛ УУЛ УУРХАИН ЭСРЭГ БОДЛОГО ЯВУУЛААД БАИГАЛ ОРЧИН МӨХӨХӨӨС АВРАХГҮИ ЮМ БАИНА ДӨӨ

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.26.195.106

МАН ЫНХАН ТӨР ТҮМЭНЭЭР ТОГЛОЖ БНА ДАА ХӨӨРХИЙ! ИЧМЭЭР ЮМ ИХ БОЛЖ БНА ШҮҮ. СЭТГЭГДЭЛҮҮДИЙГ ХАРААД БХАД ШИНЭ ЗГ Т САЙД БОЛОХ ГЭЭД ЯРИГДААД БГАА УЛСЫН ТҮМЭН ОЛОН ЭСЭРГҮҮЦЭЭД Л БХ ШИГ БХЫН ТООЖ БГААЧ ЮМ АЛГА МАН ЫНХАН ЯААСАНГ 2020 ОНД МАРТАВ ДАА СОНГОГЧИДОО!!!!!!

Avatar

tumnii neriig barihaa boli 2017-10-10 219.142.145.124

MAN-iig ard tumen tiim ch har baraanaar tosooldogui ee. 2-r eejiinhen l hoolondoo hurdan hureh gej ard tumnii neriig barij baigaa sh dee. Enhbold , Hurelsuh gej yamar zan chanartai hun gedgiig niit ard tumnii mass huch medehgui ee medeh bolomj ch baihgui ee. Zovhon har piarchdiin piaraar hoollodog heseg baidag ch morooroo medehgui nuugaagui olon hun baigaa.

Avatar

araich ugui ee 2017-10-10 219.142.145.124

MAN-iinhan togloogui ee. Battulga ah l toglood baina daa

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

ерөнхийлөгчийн маань баг хууларлаа ТАВАН ТОЛГОИН ТӨЛӨӨ Л ЁРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН НЬ ХАРАГДЖИЙНА сумъяа АХдаа БА ЗИ ЖЕНКО-д уурхаи авч өгөх л зорилготои нь оилгомжтои томилгоош дээ. БУРМАА ЧАЦГА НАР -н дээр хөх тэнгэр л баилгах юм баина. ОИЛГОВ ёрөнхийлөгч хувийн үндсэн хуулийн цэцтэи ХУВИЙН ТАГНУУЛЫН ГАЗАРТАИ хувийн уул уурхаин яам ба уурхаитаи ХУВИЙН АТГ-таи яасан их баяжиж бяр суужийнаа МАН -д ухаарах сөхөө зав ч алга АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ХӨНЖИЛДӨӨ ОРОХ ЧӨЛӨӨГҮИ ҮХЭЛДЭН ТЭМЦЭЛДЭЖ БАИХ ХООРОНД ИХ Л АЖИЛ АМЖУУЛЖИЙНА ДӨӨ

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.184.227

ЭМийн сайдад эмч биш хүнийг сонгосонд эрүүлийг хамгаалахынхан эсэргүүцэж байна

Avatar

Zov. 2017-10-10 219.142.145.124

Hurelsuh shudraga baina uu?! helsen amandaa hurch mergejliin bogood salbartaa huleen zovshoorogdson hunii saidad sanal bolgoj chadsan uu?! Sumiyabazar yamar mergejiltei hun bolood uul uurhain saidad ner devshij baigaa yum bol Uul uurhain salvart huleen zovshoorogdson turshlagati hun mon uu. Sarangerel emch hun uu. emnelgiin salvart ajillaad huleen zovshoorogson hun mon uu? Esvel Hurelsuhiig demjij gariin usegee zursniih ni shan harimj yum uu?! Esvel eronhiilogchiin medliin uul uurhain letsentsiig manah zorilgotoigaar Sumiyag devshuulsen uu?!

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.184.227

Ерөнхийлөгч жинхэнэ тоглолтоо хийж байна

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.41.150

burmaa abgai yu be battulgiin shaxaa xaa saigvi blee umxii xvvr yamarch medleggvi

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.41.150

vxer mongolchuud tsalingvi gej yu bdag yum xaxuuli ab gej shuud xelj bna xvn xudulmurlusun bol tsalin abax yostoi ene toforsvxuu

Avatar

zochin 2017-10-10 122.201.23.158

Банхар Батзориг бөх Сумьяабазар сэтгүүлч сарангэрэл больёоо мэргэжлийн хүн тавиач

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

УУЛ УУРХАИН САИДААР СУМЪЯАБАЗАР ГЭХЭЭР Л ТООН ДОТОР ҮСЭГ ЦОХИЖ ЯВНА ДАА ерөнхийлөгчийн уул уурхаин яам ТАВАН ТОЛГОИГ ЭЗЭНД НЬ ЭРГҮҮЛЖ ӨГӨРХ ЯАМ ЮМУУ зи женкогийн яам гээд нэрлэчихээч дээ.

Avatar

Мгл 2017-10-10 66.181.185.91

Миегиин ашиг сонирхолыг л хамгаалах илэрхиилэхиин тулд монголын торииг хоер сар гацаадаг та нар хэн бэ,бааснуудаа

Avatar

Зочин 2017-10-10 119.40.98.162

ymar dawartsiin be Battuklga erunhiilugchuu bolichee Mongoliin tur xar zaxuu

Avatar

иргэн 2017-10-10

Зөв шүүдээ.Бурмааг цэцэд дэмжинэ гэж хаашаа харсан юм байхавдээ,цэц бол цэц шүүдээ.

Avatar

иргэд 2017-10-10

МАН анхудаа нэр дэвшиж гишүүн болсон нөхөдөө ЗГ-ын танхимд дэвшүүлэхгүй гэж шийдсэн гэх,энэ үнэн үү?үнэн бол үндсэн хууль ноцтой зөрчсөн энэ асуудалдаа энэ нам тарвал таарна,хэрэвээ үнэн бол эд нар өөрсдөөс нь хувь илүү чадалтай,хууль ёс хүн ардаа дээдэлдэг залуусаа төрд гаргахгүй гэсэн хамгийн хорлонтой бодлого барьж байгаа юм байна,харин дээрхи хүмүүсийг татгалзсан нь яамайдаа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 112.72.11.102

Залуу хүмүүсээ дэмжиж гаргаачээ өөдгүй тэтгэврийн хүүрүүдээ

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.24.38

hvrel BUT VSERBEE

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.160.68

ЯГ ҮНЭН. ЭНЭ 3 ҮНЭХЭЭР ЧАДАХГҮЙ ЭЭ ЭМ-СИ-ЭС шүүпээ АРАГШАА

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.160.68

МАН-ынхаан. Ер нь бүр ЕРӨНХИЙЛӨГЧГҮЙ болчихвол та нарын санаа амрах юм биш үү

Avatar

MAN namaas haraaralgui ee 2017-10-10 219.142.145.124

Eronhiilogch bol buh ard tumnees songogdog tsoriin gants alban tushaal. Ali nam hamaarahgui.Eronhiilogch bolmogts namaasaa tudgelzej eviig erhemleh uuregtei hun. MAN sanaa zovood baih shaardlagagui. Harin eronhiilogchiin barij baigaa bodlogo, shiidveruud ni bolchimgui baival ali nam shuumjileh bolno oo

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.21.106.124

Бурмаа бол шал дэмий.

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.186.166

Газар зарсан хэргээр Дорнодоос хөөгдөж байсан байх аа.

Avatar

Хотын залуу 2017-10-10 103.57.92.200

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнээр Р.Бурмааг томилуулах тухай Ерөнхийлөгчийн хүсэлтийг хэлэлцээд дэмжихгүй байхаар санал нэгджээ – Ерөнхийлөгчид хүчтэй байгаагаа харуулж байгаа хэлбэр л юм шиг байна. Ерөнхийлөгч шинэ сайд нарыг нь тааллаагүй юмаадаа янз нь кк. Хуралдсаар байтал хот хөлдлөө оюун ухаан царцлаа сүүдээч бүр тоохоо ч больж байна доо хэн нь ч ялгаагүй юм байна. Хүрэлсүх – Туялзуурлсүх болжииноодоо янз нь

Avatar

Хотын залуу 2017-10-10 43.228.131.110

Хуралдсаар байгаад бараг 1 сар болох нь. Ямар ч үр бүтээлгүй хуралддаг улс вэ. Өвөл боллоо МАНгаруудаа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.160.94

Сайд болвол УИХ-н гишүүнээс татгалзах шаардалагтай.

Avatar

Bul 2017-10-10 66.181.177.134

Бүлгийн хуралдаанд хүрэлсүх оролцдог болов уу ?

Avatar

65 нэгдээд хуралдаж байгаа нь их юм 2017-10-10 202.179.26.57

Тэр талын энэ талын гэдгийг одоо тас цохих хэрэгтэй. Чадвартай, туршлагатай, нэр цэвэр, бас жаахан тулхтай хүмүүсээ Засгийн газарт оруулж ажиллуулахгүй бол энэ Засаг удахгүй. Нэг намд хоёр талйн санал, зөвшилцөл гэж байх ёсгүй. Бас Ерөнхий сайд Засгийн бүрэлдэхүүнийг дангаараа шийдэх ч боломжгүй. Ер нь нэг намд ийм хагарал хуваагдал буй болгосон хүмүүст нам хариуцлага ярих нь шударга ёсонд нийцнэ.

Avatar

зочин 2017-10-10 112.72.9.150

Хуралдах, завларлахын өвчин туссан гэлтэй. Хурдан шуурхай ажиллах, чадахгүй бол болимоор юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж