Шинэ танхимын сайд нар цалингүй ажиллах уу? | News.MN

Шинэ танхимын сайд нар цалингүй ажиллах уу?

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.10-нд нийтлэгдсэн

Шинэ Засгийн газар

Шинэ танхимын сайд нар цалингүй ажиллах уу?

Монголын үндэсний номын санд өчигдөр Монгол Улсын болон ХБНГУ-ын Засгийн газар хоорондын соёлын харилцааны хэлэлцээрийн дагуу Германд бүрэн засварласан түүх соёлын хосгүй үнэт дурсгал болох “Үйсэн дээрх бичиг”-ийг хүлээн авах ёслолын ажиллагаа боллоо.

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хуралдаанд Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх оролцож байна. Тэрбээр танхимдаа ажиллах сайд нарыг цалингүй ажиллуулна гэх болзол тулгажээ. 

Хэрвээ цалингүй ажиллахыг хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа бол сайдаас татгалзаж болно гэх сонголт мөн өгсөн аж. 

Иймээс УИХ-аас сайдаар сонгогдон ажиллах гишүүдийн хувьд дан ганц УИХ-ын гишүүнийхээ цалингаар Засгийн газрын ажлыг давхар хийх сонголттой тулаад байгаа бололтой. 

Г.ХОРОЛ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.229.122.48

Хэдэн жилийн өмнө Грек улс эдийн засаг нь дампуурлын ирмэгт ирмэгц сайд нар нь цалингүй ажиллаж байсан!!! Тэгэхэд манай давхар дээлтэй сайд нар дивтаатынхаа цалингаар болоод л байх шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.21.117.230

Цалингаар амьдардаг нь эд нар бишээ.Салбарын төсөв,тендер,эрх мэдэл,гүйцэтгэх засаглал байхад цалингаар яахын.Хөөрхий төсвийн цалин авч тэрнээсээ илүүчилж хураасаар байгаад зарим нь тэрбумаар тоологдох хөрөнгөтэй зарим нь татвараас бултаж офшоорддог болоо юу.

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.183.242

Хүрэлсүх өөрөө хаанаас хуссан нь мэдэгдэхгүй 1 тэрбум 300 сая төгрөг хадагламжиндаа байгааг төрдөө мэдэгдсэн хүн. Бусад нь яах болж байна. Улсаас хус гэсэн үг үү. Хөөрхий муу Нямдорж түрээсний байрнд сууж байгаа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 122.201.25.46

Утгагүй юм яриад байх юм, хаана ч хэн ч цалингүй ажилладаггүй юм,

Avatar

зочин 2017-10-10 66.181.160.81

ТУРЖҮХ ГЭСЭН ҮГҮҮ ӨӨР АРГААР МӨНГӨӨ ОЛ ГЭСЭН ҮГҮҮ БООЛЫН НИЙГЭМД Ч ИЙМ ЮМ БАЙХГҮЙ ДЭЭ ТЭНД ЯДАЖ ХООЛ ӨГДӨГДӨӨ

Avatar

Зочин 2017-10-10 128.233.5.236

Communism baiguulax n dee. Utgagyi populism.

Avatar

Bi ajijaya 2017-10-10 108.218.234.108

Tsalingui deer ni bur 100 saya-g tuluud said bolmoor bna. Tegeed said bolson hoinoo ter munguu yamar ch hamaagui argaar dor hayaj 10 nugalj avna.

Avatar

asd 2017-10-10 59.153.113.118

Tsalingui gene uu ? 800 -900 myanga jiliin 10 orchim say 2 jild 20 orchim harin engiin neg tender tusluus 100-200 say zohitsuulna bzde ?

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.184.75

Сарангэрэл бол ёстой хэрэггүй .эрүүл мэгдийн салбарт
чадвартай хүмүүс олон байгаа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 150.129.141.211

ХӨДӨЛМӨРИЙН ХУУЛЬ ГЭЭД НЭГ БАРИМТ БИЧИГ БИЙ. ДАВХАР ДЭЭЛЭНД 40% ЦАЛИН ӨГӨХ ЗААЛТТАЙ Ч БИЛҮҮ ДЭЭ. Е.С МААНЬ ХУУЛЬ МЭДДЭГГҮЙ ЭТГЭЭД ГЭДЭГ АЛДАР ХҮРТЭХ ВИЙ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.31.107

Сайд нарыг томилод яах юм, тосон толгой өөрөө бүх сайдаа төрийн нарийн бичигтэй цуг хийвэл зүгээр юмсан.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.31.107

Сайд нарыг томилод яах юм, тосон толгой өөрөө бүх сайдаа төрийн нарийн бичигтэй цуг хийвэл зүгээр юмсан.

Avatar

Зочин 2017-10-10 182.160.4.18

Цалингүй сайдтай ямар хариуцлага тооцох бол? Харин дан дээлтэй, цалин сайтай мэргэжжлийн сайдууд байлгах тал дээр бодооч ээ ноход оо

Avatar

Зочин 2017-10-10 150.129.141.211

ХЭДХЭН МОНГОЛ ЭНЭ ИХ ГАЗАР НУТАГ, ЭНЭ ИХ БАЯЛАГ, ЭНЭ ИХ МАЛ СҮРЭГТЭЙ, ТУСГААР ТОГТНОСОН УЛС ГЭХЭД ЯМАР ЭРХ БАРИГЧИД ДАРГА НАРТАЙ БОЛООД УЛАМ ХУВХАЙРЦГААГААД ЯДУУРЧ ТУЙЛДААД БАЙНА АА.?!! АЛДАХ ХОРГОДОХ ЮМГҮЙ БОЛСОН ӨЛСГӨЛӨН АРДУУД ЯАХААС Ч БУЦАХАА БОЛЬДОГИЙГ ЭНЭ ШУЛААЧИД МАРТАГНААД БАЙХ ШИГ БАЙНА. ХАРАМСААД Ч БАРАХГҮЙ БОЛГОЧИХОЖ ДӨНГӨНӨ ШҮҮ БИД !!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.186.166

Хэдэн хувийн нэмэгдэл л авдаг байх. Тэрийгээ хуулийн дагуу аваад л ажлаа хийх хэрэгтэй. Авахгүй гэвэл хуулиндаа өөрчлөлт оруулаад л дагаж мөрдөх хэрэгтэй. Тэгэхгүй бол хууль зөрчихгүй гэсэн үгэндээ хүрээгүй хэрэг болно шүү. Цалингүй ажиллаж болно л доо. Хуулиа л өөрчилчих.

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.229.122.48

Төрд ажилд орсон нэг дурак "Өө, бас цалин өгдөг юм уу?" гэсэн гэж байгаа!!!!!

Avatar

Хүрэлсүх 2017-10-10 103.26.195.106

ЗА САЙДУУД АА БИДЭНД ХАНГАЛТТАЙ БҮҮР ПООЛНЫ ХАНГАЛТТАЙ ЦАВЧАА БГАА БОЛОХООР ЦАЛИН АВНА ГЭЖ ГОНШИГНОВОО ГЭЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

БӨХ БАРИЛДДАГ СУМЪЯАБАЗАРТ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САИДЫГ ӨГ. эрчүүл бөх барилдаж эрүүлжээд л төсөв хэмнэгдээд ашигтаиш дээ УУЛ УУРХАИ ДЭЭР БАРИЛДУУЛЖ ЯАХНАВ ЁРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨРӨӨ Л БАРИЛДАНА БИЗ ерөнхийлөгчдөө яамны өртөи баигааг оилгож болох ч УУЛ УУРХАИГ ӨГЧ ХОББИ-г нь ХӨДӨЛГӨЖ БАИЖ АРД ТҮМНЭЭР ХАРААЛГАЖ ШИВШИГЛҮҮЛГҮИМЭЭР БАИНА Ш ДЭЭ. хөөрхий ард түмний эв нэгдлийн баталгаагаа хангаад явжийг л дээ ТАВАН ТОЛГОИН ЛУИВАРТ ХОЛБОГДУУЛЖ БОЛОХГҮИ Ш ДЭЭ спортоор хичээллэвэл харахгүи юү СУМЪАБАЗАР ШИГ БОЛНО ГЭЖ СУРТАЛДААД Л САИХАН Ш ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.31.107

Ёстой зөв

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.31.107

зөв

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.70.34.70

цалингй ажиллах биш ээ. УИХ-ын гишүүний эсвэл ЗГ-ын гишүүний цалингийн аль нэгийг л авна даа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 59.153.87.170

ЭНЭ БИШДЭЭД ЯВЧИХЛАА АВИЛГА АВАА Л ГЭЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНАА ТЭ

Avatar

Лхагва 2017-10-10 202.9.42.235

Зөө зө. Авлигаар л амьдрах юм бнадоо

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.42.124

Бас л нэг популизм.

Avatar

монголfe 2017-10-10 203.91.117.8

зөв асуудал дэвшүүлжээ.Монгол төрийн сайд давхар цалинтай байна гэхээр мөнгөний төлөө юм шиг харагдаад байсан юм.Сайд хийнэ гэдэг нэр төр эх орон ард түмнээ гэсэн итгэл үнэмшил нэр төрийн асуудал.Жинхэн ард түмэнд өөрийгөө харуулах алтан боломж.Мөн дэд сайдгүй ажиллаж чадах чадвартай байх ёстой.Тийм хүн л хэрэгтэй байх болов уу

Avatar

Зочин 2017-10-10 119.40.100.222

Г.ХОРОЛ гэдэг нөхөр бичиж байгаа зүйлээ өөрөө ойлгодог болов уу. Гишүүн хүн сайд болвол сайдын цалин юм ууу эсвэл УИХ хуралаас аль нэгнээс нь цалин авдаг шдээ
тэнэг малнууд юм бичихдээ жоохон судалмаар юм

Avatar

Зочин 2017-10-10 120.16.31.45

Цалин авах нь хөдөлмөрийн гэрээ үүсч байна гэсэн үг. Цалин авах гүй гэдэг нь эцэст нь хариуцлага тооцохгүй, хууль бус ажиллсан тул гэсэн үг. Ухаан байнаа бас энэ Хүрэлсүхэд сайхан идэж уух нь дээ хэхэхэ

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.9.90.227

маш зөв санал байна. Өмнө нь давхар цалин авдаг байжээ эд нар . Аймаар баячуул биздээ. Энгийн иргэд бол давхар ажил хийвэл 40% л өгдөг шүү дээ.

Avatar

Zochin 2017-10-10 202.21.106.158

Zuv

Avatar

Zochin 2017-10-10 66.181.164.214

Tsalingui gedeg chini hariutslaga uurehgui gesen ug. Tsalin avah ni zuitei, harin hulij ogch bolno. Huuliin hyreend ajillahiig ni harie! Ehneeseen huulia zorchood baih shiv dee Hurelsukh guai! Iim huneer Eronhii said tavisand tuiliin haramch baina.

Avatar

маш зөв 2017-10-10 202.21.116.2

Маш зүйтэй санал байна. Тийм л улс орны эрх ашиг, ажлын төлөө юм бол цалингүй ажилла л даа.

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.160.94

Төрийн албанд 2 өөр газарт ажиллахыг хориглосон байдаг.

Avatar

үнэн хаана байна 2017-10-10 66.181.164.239

За нэг иймэрхүү шинэлэг саягаар яваад эхэлвэл шинэчлэлт хийгдэж л таарна даа

Avatar

Eer 2017-10-10 91.141.0.128

Цалингүй юм чинь хуулийн дагуу хариуцлага хүлээхгүй гэсэн үг

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.179.24.38

30 DAHIIIIIN EHNIIIII L TEHEGTEL. TSAASHAA IHEEEEE URTAAAAAA VRGELJILNEEEEEE.

Avatar

Их мэдэгч 2017-10-10 66.181.185.178

Цалингүй ажиллана гэдэг чинь тэртэй тэргүй авилга авдаг
болохоор цалин энэ тэр гээд маяглаад яахав гэсэн үг үү.

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.229.120.93

Наадуул чинь бүгд л компанитай тэрбумтнууд байгаа цалингаар дутахгүй згр

Avatar

zochin 2017-10-10 103.57.94.174

teed avliga avch ajilla gesen uguu

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.5.196.171

Хамгийн гол нь Дэд сайдгүй болох хэрэгтэй. Энэ асуудлыг яагаад хэн нь ч дуугарахгүй байгаа юм бол??? Бүтэц өөрчлөхгүй гэдэг нь дэд сайдтай байна гэсэн үг биш биз дээ

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.5.196.171

Битгий тэнэгт. Ялыг нь эдлэх л юм бол ямбыг нь ч үүрэх хэрэгтэй. Цалин давхардууулахгүйн үүднээс 40 хүртэл хувийг авч болно. Хөдөлмөрийн хуулиа дагна шүү. Хууль мэддэггүй ЕС байвал дэмий л баайна.

Avatar

zov demjij baina. 2017-10-10 219.142.145.124

Negent l davhar ajillaj baigaa bol yadaj 40-iig ni ogolgui dee. Huuliaraa ch iim.

Avatar

Зочин 2017-10-10

Болж л байна. Дээрээс нь нэмээд дэд сайдгүй болох хэрэгтэй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж