Ерөнхийлөгч УИХ-ын даргад албан бичиг илгээлээ | News.MN

Ерөнхийлөгч УИХ-ын даргад албан бичиг илгээлээ

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.10-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч УИХ-ын даргад албан бичиг илгээлээ

Төв аймгийн “Монгол туургатан” театрын захирал, Монгол Улсын урлагийн гавьяат зүтгэлтэн, найруулагч Ч.Ганхуягтай утсаар ярилцлаа.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга 60 тэрбумын хэргийг хаасан болон У.Хүрэлсүхийг Шадар сайдаар ажиллаж байх үед хууль бусаар тагнаж чагнан гүйцэтгэх ажил явуулсан асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэсэн талаар Ерөнхий хяналтын сонсгол явуулах тухай албан бичгийг өчигдөр /2017.10.09/ УИХ-ын дарга М.Энхболдод илгээлээ.

2016 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс хэрэгжсэн Монгол Улсын Ерөнхий хяналтын хуулийн 8.1-д “УИХ нь хууль, УИХ-ын бусад шийдвэрийг хэрэгжүүлэх чиг үүрэг бүхий байгууллага, түүний удирдах албан тушаалтны үйл ажиллагаа, нутгийн өөрөө удирдах байгууллага тухайн нутаг дэвсгэр дэх захиргааны хэм хэмжээний актыг хэрэгжүүлэх чиг үүрэг бүхий байгууллага, түүний удирдах албан тушаалтны үйл ажиллагаанд хяналт тавих, үнэлэх зорилгоор ерөнхий хяналтын сонсгол явуулна”, мөн хуулийн 8.2.1-д “Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөс хүсэлт гаргасан тохиолдолд ерөнхий хяналтын сонсголыг заавал явуулна” хэмээн заасан байдаг.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга анх удаа Монгол Улсын Ерөнхий хяналтын хуулийн холбогдох заалтуудын дагуу дээрх хоёр асуудлаар Ерөнхий хяналтын сонсгол явуулах тухай албан бичгийг УИХ-ын дарга М.Энхболдод илгээгээд байгаа юм.

Монголын төрийг 60 тэрбум төгрөгөөр арилжсан гэх “60 тэрбумын” хэргийг хаасанд ард иргэд илэрхий дургүйцэн тодорхой мэдээлэл шаардсаар байгаа болон Монгол Улсын Ерөнхий сайдаар томилогдсон У.Хүрэлсүхийг Шадар сайдаар ажиллаж байх үед хууль бусаар мөрдөн мөшгиж тагнан, гар утсыг нь чагнаж, бусадтай ярьсан яриаг нь бичлэг болгон улс төрийн зорилгоор олон нийтэд цацсан үйл ажиллагаа нь төрд итгэх иргэдийн итгэлийг алдагдуулж, иргэд, олон нийтийг айдаст автагдуулсан асуудлыг хэрхэн шийдвэрлэсэн талаар Ерөнхий хяналтын сонсгол явуулах хүсэлтийг Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ийнхүү УИХ-ын даргад явуулаад байна.

Эх сурвалж: president.mn

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2017-10-10 103.229.121.155

Манай "дээдэс"-т хууль үйлчилдэггүйг ард түмэн бүгд мэднэ дээ…

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.57

Ингэж сонсох нь зөв шүүдээ. 60 тэр бумын хэрэг хэн бүхэнд даанч тодорхой болсон зүйл. Үүнийг ичих, эмээх зүйлгүй хаачихдаг хүмүүс монголын ард түмний толгой дээр дэвсэлж байгаа байхгүй юу. Ингээд л хэлчихвэл болдог гэж бүр дэндүү гаршсан хүмүүс. Ийм бодитой, тодорхой хэргийг хаана гэдэг хэр баргийн хүний хийдэг ажил биш. Их л мөнгө авч дээ хөөрхий.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.57

Ард түмний үнэмлэхүй дэмждэгээр гарч ирсэн Ерөнхийлөгчөө амандаа багтсан бохир үгээр дормжлоод байх хэр зохистой бол? Дэмжиж ажиллаж чаддаггүй юмаа гэхэд дэмийрээд, доромжлоод байх хэрэг юун билээ. Өөрийнхөө арчаагүй, бүдүүлэг, боловсролгүй гэдгээ зарлаад байгаа хэрэг шүүдээ.

Avatar

Зочин 2017-10-10 122.201.25.46

Төмөр замын асуудлаар сонсгол хийнэ

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.9.43.67

ЭВДРЭЛЦЛИЙН ЁРӨНХИЙЛӨГЧ ЮМУУ лав эв нэгдлийг илэрхийлэгч гэсэн ҮНДСЭН ҮҮРГЭЭСЭЭ Л НЭГЧ ХАРАГДАХ АЛХАМ ХИЙСЭНГҮИ хувийн телевиз нь хувийн мөрдөгчид нь дандаа хов цуурхал тарааж өөрөө ПОПЫН хаан гэдэг шиг л юм яриад эвдрэлцэл ЗАСАГ унагах хор наируулж яваагаа нэг эрэгцүүлэх цаг нь болсон баимаар

Avatar

Зочин 2017-10-10 66.181.182.51

Ерөнхийлөгчөө та Монголыг үймүүлэх гэж, өөрийн болон АН-ын олон зуун хар хэргийг дарах гэж, МАН-ыг гүжирдэн үймүүлэх гэж арл түмний 30 гаруй хувь нь санал өгөөгүй байхаа. Та нарын боловсруулж хэрэгжүүлсэн хууль бус балмад үйлдлүүдийн нэг бол 60 тэрбумын зохиол мөн. Үүнийг та нарын шахалтаар шалгадаг газар нь олон дахин шалгаад гүжирдлэгийн эвлүүлэг болохыг удаа дараа баталсан байхад, мөн Хүрэлсүх Эрдэнэбатыг тагнуулсан болох нь тодорхой болсон байхад та яагаад дөргүй бух шиг дайраад байна вэ, зөв ч бай, буруу ч бай Шүүхийн шийдвэр заавал таны талд АН-ын талд гарах ёстой юм уу. Тэгвэл Монголд шүүх хэрэггүй.Ард түмнийг ингэж хууль бусаар үймүүлэхээ зогсоогооч.

Avatar

зочин 2017-10-10 202.9.41.52

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨ . ТӨМӨР ЗАМ ТАВИХ НЭРЭЭР УСТГАСАН АСАР ИХ МӨНГӨ, СОНГУУЛИЙН ҮЕЭР АН ЫН АЧИЖ ЯВААД БАРИГДСАН ТЭРБУМ ТӨГРӨГИЙН ТАЛААР НЭМЖ ОРУУЛААД СОНСООРОЙ ДОО…

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.70.41.114

ерөнхийлөгч бол цөлх монгол ухаантай эр. энэ хүнийг дэмжиж ажиллах нь сэтгэгдэл бичихээс өөр чадах юмгүй мань мэтэд уул хэрэгтэй л баймаар юм.

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.131.243.162

Хогийн [Хориотой Үг] долоогч оо, чамд л зориулж ард түмнийг хооронд нь дайтуулах ажлыг хийсэн байх даа. Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол чацга царайлаад дуугүй сууж бай!!!

Avatar

ХЯМДХАН ОРИЛОО ОРОС ШОУ 2017-10-10 202.179.24.70

17 чингэлэг спиртийн хэрэг, Номарангийн луйвар,Бирж дээр худалдаа эхлэхээс өмнө хувьцааг нь 100-1000000 дахин хямд үнээр авсан Мах,Гурил,Талх чихрийн хувьчлалуудын асуудлууд,Төмөр замын луйварын хэргүүдийг яагаад хаасан талаар Ерөнхий хяналтын сонсгол бас явуулах ёстой

Avatar

Е 2017-10-10 182.160.36.33

М.энхболд
тэгээд өөрийгөө шалгах уу??????????

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.131.243.162

Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү… Нэг л их атигар тарвагыг үзэн ядаад дүр үзүүлээд байсан, өөрөө ямар ч ялгаагүй юм шив дээ. Ард түмэн хоолны мөнгөгүй зовж байхад та татвар төлөгчдийн мөнгөөр гадаад руу дэмий тэнэхээсээ ичээч ээ. Атигар тарвагаас салаад атигар хулгайчийн гарт Монгол улс орлоо гэдэг үнэн л юм байна…

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.131.243.162

Өмхий урвагч дүлзэн жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухныг намаас хөөж, жанхуу руу нь амбаардаад явуул!!! [Хориотой Үг] урвагч дүлзэн ухныг хэн тагнадаг юм? Тагнасан бол эзэн нь болох жанхуу л тагнасан байгаа ш дээ. Тэгээд ч тэр бичлэгийг жанхуугийн гаагааны резин баатар хийсэн гэдгийг тэнэг хүн ч мэдэхтэйгээ байна!!! 60 тэрбумд нэр холбогдсон энхболд сайн дураараа албан тушаалаасаа огцор. Алдаа гаргасан сайд нарыг бүгдийг нь хал, ард түмэн та нарыг ардчилсан намын идэж уусныг шалгаж [Хориотой Үг] хий гэж сонгосон болохоос өөр хоорондоо хэммлэлдэж, ардчилсан намаар улс орныг самруул гэж сонгоогүй шүү!!!

Avatar

Зочин 2017-10-10 202.131.243.162

Хүн болгоныг к[Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна. Урвагч дүлзэн ухна яг цэвэр Монгол байлаа юу? Эдийн засгийн талаар а ч байхгүй [Хориотой Үг] ухна эдийн засгийг босголоо юу? Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2-ын төлөө амиа өгөхөөс буцахгүй оркуудын бүхэл бүтэн арми бий болжээ. Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2 их юм хийнэ гэж горьдоод байгаа бололтой. Тархины багтаамж нь хүрэхгүй, хулгай луйвар хүчин хийхээс өөр бодол толгойд нь орж чадахгүй 2 пиздец маш богино хугацаанд Монгол улсыг Венесуэль шиг дампууруулах болно. Тэгээд жанхуу ухна 2 ард түмний саналаар огцроход энд дэмжээд байсан оркууд “би энэ мууг огцруул гэж анх хэлж байсан гээд яриад зогсож байхаас сийхгүй. Жанхуу ухна 2-н найруулсан жүжгийн зохиол нь буруу, логикгүй байсныг жирийн иргэн ойлгочихоод байхад өмдөндөө чацга дусаачихаад л миний гаагаа угийн ийм шар өнгөтэй гээд чичрээд байгаа нөхдүүд инээдтэй харагдаж байна. Эрдэнэбатыг огцруулж болно, гэхдээ дараагийн хүн нь урвагч дүлзэн ухна л биш шүү гэж олон хэлсэн. Энэ засгийн газар огцорлоо гэхэд дараагийн засгийн газар удахгүй бас огцрох болно. Урвагч дүлзэн ухна нэг их сайндаа ч ажлаа өгсөн юм биш, ерөнхий сайд болоод өөрийн эзэн болох жанхугийн заавраар улс эх орныг самрах гээд амь нь тэмцэж байсан болохоор ажлаа өгсөн дүр үзүүлж байгаа юм шүү дээ….

Avatar

Монгол ялна 2017-10-10 202.9.42.245

Амиа хорлоод үхээд н о х о й н г ө л ө г өө

Avatar

irgen 2017-10-10 202.180.218.37

Mongol ulsiin eronhiilogch hun gehed arai l hov jiveer hootsoldood bga haragdahiin. Buhel buten ulsiin terguun gedgee meddeg l bailtai. 1 zuileer het ih yarih n ooriig n jijg hargduulj hiih ajilgui bga met… Hol tolgoigoo olohgui bga uls ornoo arai tomoor harj ajlaa hiigeesei

Avatar

Bi 2017-10-10 43.242.243.56

kharj l baiya Jujig uu Jinkheneesee yum uu

Avatar

зочин 2017-10-10 112.72.11.124

Баатараа шалгуулсан нь дээр дээ. Өөрийн бурууг бусадруу чихэх чинь өөрийг чинь муухай харагдуулаад байна.

Avatar

Монгол хүн 2017-10-10 202.179.24.53

Ерөнхийлөгчийн гарын үсэгтэй албан бичгүүд энд тэнд үзэгдэх боллоо. Төрийн албан бичгийг хэн нэгний хувийн захидал харилцаатай адилтгаж болохгүй. Гарын үсэг зурсан нь ойлгохгүй, мэдэхгүй нь тодорхой. Ийм байдал Монголыг дэлхийд муухай харагдуулна гэдгийг хажууд нь байгаа нөхдүүд тохиолдлын Ерөнхийлагчдөө хэлж, ярьж л байгаа болов уу.

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.11.192.106

HERO gaa shalguulaach, hichneen ih bichleg aldlaa, aldsan bichleg bur ni yagaad ch um uur chin ashigtai baisan daa

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.9.90.53

Баатар чинь эхнэрийнхээ бичлэгийг хүртэл улс төрийн зорилгоор тарааж байсан хүн, Хүрэлсүх бол юу ч биш, өөрөө утсаар ярингаа бичлэгээ хийчээд дараа нь зорилготойгоор цацдаг.

Avatar

Зочин 2017-10-10 103.9.90.53

ttim shuu, tagnah, chagnah bol Genco Hero baatar 2-iin arga baril yum bnlee, sanamsarguigeer bichlegee olon niited tugeedeg humuus,

Avatar