Ерөнхийлөгч Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийг хүлээн авч баяр хүргэв | News.MN

Ерөнхийлөгч Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийг хүлээн авч баяр хүргэв

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.04-нд нийтлэгдсэн

Шинэ Засгийн газар

Ерөнхийлөгч Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийг хүлээн авч баяр хүргэв

УИХ-ын дарга З.Энхболд АНУ-ын Gerson Global Advis /GGA/ компанийн Зөвлөлүүдийн зөвлөлийн дарга Адмирал Денис Блэйр болон тус компанийн зөвлөх Алфонз Ла Порта нарыг өнөөдөр хүлээн авч уулзжээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга  Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийг өнөөдөр хүлээн авч баяр хүргэв.

УИХ-ын чуулганы өнөөдрийн нэгдсэн хуралдаанаар Монгол Улсын  Ерөнхий сайдаар томилогдсон У.Хүрэлсүхийг Ерөнхий сайдын тамгаа гардаж авсан даруйд нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүлээн авч уулзлаа.  Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Ерөнхий сайдаар томилуулах тухай саналыг  УИХ-д танилцуулсанд нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид талархаж буйгаа илэрхийлэв.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга шинэ Ерөнхий сайдад баяр хүргээд бидний өмнө Монгол Улсын, нийт ард түмнийхээ эрх ашгийн төлөө хамтран ажилах ганц л арга зам, чин хүсэл тэмүүлэл байгаа хэмээн онцлон тэмдэглэв. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нар цаашид эх орныхоо хөгжлийн төлөө, монгол хүний сайн сайхан амьдралын төлөө гар нийлж хэрхэн хамтран ажиллах талаар ярилцлаа.

Мэдээний дүрсийг доорх хаягаар үзнэ үү.

Эх сурвалж: president.mn

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ТЭЦ4-ийн гүйцэтгэх захирал Анхбаяр aa: 2017-10-04 66.181.178.204

Анхбаяр та морь ма л, мөнгө төгрөг олоход их санаа тавих юм. Харин танай эхнэр Насанбат,Келсо зочид буудлынхаа менежер Баянсангийн Эрдэнэбаяртай явалдаж зугаацаж, америк,ази, дотоодоор аялаад олон жилийг өнгөрөөжээ. Байнга нэг өрөөнд хамттай ажиллана. Хагас бүтэн сайнаар хамтдаа салхинд зугаална. Танай бага хүү таны хүү мөн үү,эсвэл? та одоо Тэц-4 ийн захирал. Танд нууц амраг байдаг уу? Эхнэрийнхээ явдлыг яаж тэвчиж амьдардаг бэ? Эсвэл зөвшөөрсөн үү? Танай эхнэр юутай ч бидэнд 2 өрөө байр бэлэглэсэнд баярлаж байна. Гэхдээ танай эхнэр Насанбат үнэнхүү даамал авгай юмаа, манай нөхөр Эрдэнэбаярыг бүх насааар нь эзэгнэчих юмаа. Та 1авгайн асуудлыг цэгцэлж чадахгүй байгаа хүн, хэдэн мянган ажилчны асуудлыг яаж шийдэж байна бэ, Эсвэл нууц амрагийн менежментийг бас хэрэглэсээр байна уу. Эхнэрийнхээ нууц амраг Баянсангийн Эрдэнэбаярыг та хүлээн зөвшөөрсөн юм уу, Мэдсэн ч мэдээгүй царайлж явна уу, Таныг маш их карьеертэй хүн, Ирээдүйд гишүүн болчихийнсан гэсэн мөрөөдөлтэй яваа гэж ярьдаг. Таны мөрөөдөл ийм бохир аргаар биелэх үү, Та одоо бас нууц амрагаараа бүхий л ажлаа хийлгэж ажиллаж байна уу

Avatar

зочин 2017-10-04 202.21.106.141

Өндөр мэргэжил, их мэдлэгтэй, арвин туршлагатай-эдийн засагч, хуульч, инженер хүн улс орны Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд байвал ард түмний амьдрал сайжирч, улс орон хөгжил дэвшилд хүрдэг гэдгийг дэлхийн олон орны хөгжил дэвшил нотолж байгаа юм. Гэтэл Монгол улсад эсрэгээрээ байна даа!!! Та нар харцгаа. Өнөөгийн Монгол улсын Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд нар төрийн хамгийн дээд, хамгийн чухал энэ өндөр албан тушаалд тавигдах шалгуурт тэнцэж байна уу? Уриа-лоозон, ухуулах хуудсаар ард иргэдийн амьдрал дээшилж, хөгжил дэвшилд хүрдэггүй гэдгийг мэдлээ, харлаа бас дахин ухаарлаа даа ард түмэн минь ээ!!!

Avatar

ТЭЦ4 ийн захирал, увс аймгийн алдарт уяач С Анхбаярт 2017-10-04 150.129.142.181

ТЭЦ4-ийн гүйцэтгэх захирал Анхбаярт: Анхбаяр та морь ма л, мөнгө төгрөг олоход их санаа тавих юм. Харин танай эхнэр Насанбат,Келсо зочид буудлынхаа менежер Баянсангийн Эрдэнэбаяртай явалдаж зугаацаж, америк,ази, дотоодоор аялаад олон жилийг өнгөрөөжээ. Байнга нэг өрөөнд хамттай ажиллана. Хагас бүтэн сайнаар хамтдаа салхинд зугаална. Танай бага хүү таны хүү мөн үү,эсвэл? та одоо Тэц-4 ийн захирал. Танд нууц амраг байдаг уу? Эхнэрийнхээ явдлыг яаж тэвчиж амьдардаг бэ? Эсвэл зөвшөөрсөн үү? Танай эхнэр юутай ч бидэнд 2 өрөө байр бэлэглэсэнд баярлаж байна. Гэхдээ танай эхнэр Насанбат үнэнхүү даамал авгай юмаа, манай нөхөр Эрдэнэбаярыг бүх насааар нь эзэгнэчих юмаа. Та 1авгайн асуудлыг цэгцэлж чадахгүй байгаа хүн, хэдэн мянган ажилчны асуудлыг яаж шийдэж байна бэ, Эсвэл нууц амрагийн менежментийг бас хэрэглэсээр байна уу. Эхнэрийнхээ нууц амраг Баянсангийн Эрдэнэбаярыг та хүлээн зөвшөөрсөн юм уу, Мэдсэн ч мэдээгүй царайлж явна уу, Таныг маш их карьеертэй хүн, Ирээдүйд гишүүн болчихийнсан гэсэн мөрөөдөлтэй яваа гэж ярьдаг. Таны мөрөөдөл ийм бохир аргаар биелэх үү, Та одоо бас нууц амрагаараа бүхий л ажлаа хийлгэж ажиллаж байна уу

Avatar

End medemhiiregch naraa ta nart bas ene 2 iin orond suuh erh neelttei bgaa shuu 2017-10-04 78.123.155.228

Chadahgui bol chatsaga tsarailaad duugai l yu hiij yaagiig ni har tehdee hiisen yum ni 5 10 jiliin daraanaas mongoliig uurd tejeeh yumnuud bh bolno g*** tsarailaad or teg l geed eleg emtelchivee

Avatar

ЖЕНКО ХУЛГАЙЧ 2017-10-04 202.179.24.235

-UDRAGA ]S HULGA;XUUDFG TQRQQS ARXIHFN TQLQQ TEMCDEG BOLHOOS NA

ШУДРАГА ЁС [Хориотой Үг]ДЫГ ТӨРӨӨС АРЧДАГ БОЛХООС НИЙЛЭЭД АДИЛХАН [Хориотой Үг] БОЛОХ БИШ.

Avatar

Dorjoo 2017-10-04 223.38.10.69

Saihanbilegiin zasgiin gazar l elit uye bsan. Hewch tamiin togoonii ulger uls tord ulemj bgaagaas zasgiin gazar uragsh gishgehguig harsan. Odoo yaay daa baiz. Boyevikuud neg negdej uzwel yadgiin bol?

Avatar

Dorjoo 2017-10-04 223.38.10.69

Saihanbilegiin zasgiin gazar l elit uye bsan. Hewch tamiin togoonii ulger uls tord ulemj bgaagaas zasgiin gazar uragsh gishgehguig harsan. Odoo yaay daa baiz. Boyevikuud neg negdej uzwel yadgiin bol?

Avatar

Зочин 2017-10-04 66.181.176.88

ЭЛИТ ЦАРАЙТАЙ [Хориотой Үг] НАР ГЭЖ ҮҮ?

Avatar

Dorjoo 2017-10-04 223.38.10.69

Saihanbilegiin zasgiin gazar l elit uye bsan. Hewch tamiin togoonii ulger uls tord ulemj bgaagaas zasgiin gazar uragsh gishgehguig harsan. Odoo yaay daa baiz. Boyevikuud neg negdej uzwel yadgiin bol?

Avatar

111111 2017-10-04 203.91.119.163

За ингээд МАНАН бүлэглэлийн эсрэг БАТСҮХ гэдэг шинэ бүлэглэл бий болж байна даа…

Avatar

Зочин 2017-10-04 66.181.184.109

Олон ажил их итгэл хүлээлт л бна даа.

Avatar

Зочин 2017-10-04 66.181.184.109

Олон ажил их итгэл хүлээлт л бна даа.

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.9.43.67

өнгөрсөнд үидсэн бүхэн чинь АРИУН ЯВДАЛУУ? ороонь ороогоороо жороо нь жороогоороо

Avatar

амжилт 2017-10-04 66.181.185.182

Хүрэлсүх бол Эрдэнэбат шиг морь унасан толгойгүй робот ерөнхий сайд биш Хүрэлсүхэд итгэж байна

Avatar

Зочин 2017-10-04 103.229.120.168

Тэгээд Топорт гэж гэж зөвлөсөн юм бэ дээ. Олон ч луйвар урвалт хийж байж сайд боллоо до. Одоо Тулга ахтайгаа нийлээд Таван толгойг ид ид..

Avatar

Зочин 2017-10-04 122.201.23.75

Mongold l alban tushaald tomilogdson humuusd bayar hurgej tenegtehiin. Busad orond erduu ajiliin amjilt husdeg yum shuudee

Avatar

Зочин 2017-10-04 122.201.26.11

"АМИА АЛДАХААС АЙХГҮЙ" гэсэн үг нь "ХИЙЖ ЧАДАХ АЖИЛ НАДАД АЛГА. ПОПДСООР БАЙГААД ДУУСНА" гэж ойлгогдов.

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.9.43.124

Nuguu Baatar haana b/na?? Tsaad tald b/gaa yu??Zugeer l garaad irehgui yasan yum??? Oilgomjtoi shuu dee!!!

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.179.24.235

ЖЕНКО ЗИКА ТАРВАГАН ХҮМҮҮСИЙГ ЗАЙЛУУЛ.

Avatar

амжилт хүсье 2017-10-04 202.21.116.2

Шинээр томилогдсон Монгол улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсэх танд баяр хүргэж, ажлын өндөр амжилт хүсье.
Хамгийн гол нь хэлсэн, ярисан, амласан зүйлийнхээ төлөө ажиллаарай. Маш их хариуцлага ноогдож байнав Монголын ард түмэн харж байгаа шүү. Маргаашгүй юмыг битгий хийгээрэй, битгий орооцолдоорой. хол хөндий яваарай.

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

За хөө нэг жижигхэн тооцоо хийгээд үзээтэхье. Хуралд 47 хүн оролцож 61,8 хувь нь дэмжсэн гэвэл 29 хүн дэмжсэн болж таарах нь. 76 гишүүнтэй их хуралд бол 38,1 хувь болж байна. Тэхээр ардчилсан намын ерөнхийлөгч кжанхуу нийт сонгочдын 30 гаруй хувь, ерөнхий сайд топор ухна их хурлын гишүүдийн 38 хувиар томилогдож байна. Энэ ер нь эрх зүйн чадамжтай юм уу? ТАМИНЬ ЭЭ??

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.9.43.208

Ичдэггуй амьтан байжээ арвингаа одоо хажуудаа аваач урвагчаа

Avatar