Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эмгэнэл илэрхийлэв | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эмгэнэл илэрхийлэв

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.04-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эмгэнэл илэрхийлэв

Цагтаа хит дуунуудаараа сонсогчдыг байлдан дагуулж байсан Британийн “Girls Aloud” охидын хамтлаг 2009 онд сүүлийн цомгоо гаргаад жилийн хугацаатай уран бүтээлийн завсарлага авах тухайгаа мэдэгдсэн билээ.

АНУ-ын Лас Вегас хотноо халдлага болж, олон арван хүний амь үрэгдэн хэдэн зуун хүн гэмтэж шархадсанд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга АНУ-ын Ерөнхийлөгч Доналд Трампад эмгэнэл илэрхийлэв.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн эмгэнэлийн бичигт “АНУ-ын Ерөнхийлөгч эрхэмсэг ноён Доналд Трамп танаа

Вашингтон хот

Эрхэмсэг ноён Ерөнхийлөгч өө,

Лас Вегас хотод болсон хэрцгий халдлагын улмаас олон арван хүний амь нас эрсдэн, зуу зуун хүн гэмтэж бэртсэн мэдээг аваад гүнээ харамсаж байна.

Хохирогчдын гэр бүл, найз нөхөд, ойр дотнынхонд Монголын ард түмний нэрийн өмнөөс болон хувиасаа гүн эмгэнэл илэрхийлье.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулга

Улаанбаатар хот

2017 оны 10 дугаар сарын 03-ны өдөр” гэжээ.

Эх сурвалж: President.mn

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МАТРЫН НУЛИМС 2017-10-04 202.179.24.235

[Хориотой Үг] БАРУУНЫХНЫГ АЛНАА ГЭЖ ХОРИН ЖИЛ ОРИЛСОН ОРОСЫН ХҮРГЭН АМЕРИКЧУУД ҮРЭГДЭХЭД ХАРАМСАХ УУ?

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

Ард иргэдийн бүх өрийг тэглэнэ, улсаас хулгайлж, луйвардаж авсан бүх үйлдвэрүүдээ улсад буцааж өгнө, өөрийн оффшор дансанд байгаа 1.1 тэрбум ам долларыг улсдаа тушаана гэсэн амлалт юу болсон вэ? Амлалтаа биелүүлж чадахгүй бол ард түмэн огцруулж чадна шүү… Нэг л их атигар тарвагыг үзэн ядаад дүр үзүүлээд байсан, өөрөө ямар ч ялгаагүй юм шив дээ. Ард түмэн хоолны мөнгөгүй зовж байхад та татвар төлөгчдийн мөнгөөр гадаад руу дэмий тэнэхээсээ ичээч ээ. Атигар тарвагаас салаад атигар хулгайчийн гарт Монгол улс орлоо гэдэг үнэн л юм байна…

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

Жанхууг дэмжигч оркуудын ганц чаддаг зүйл нь хүн доромжлох. Хэлж чаддаг ганц хоёрхон үг нь “а**а, п…, [Хориотой Үг]… Хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж хараах [Хориотой Үг] дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, [Хориотой Үг] санаа тээсэн жинхэнэ [Хориотой Үг] нар л хүн болгоныг [Хориотой Үг] гэж харааж, зүхэж сууна… Яг үнэндээ Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн. Энд аль нэг нам, улс төрийн өнцгөөс бус, улс эх орны эрх ашгийн үүднээс асуудлыг юм ойлгодог хүмүүс хөндөн тавьж байна!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргау чадахгүй бол [Хориотой Үг] царайлаад [Хориотой Үг] сууж бай!!!

Avatar

Зочин 2017-10-04 122.201.31.64

UKHER MONGOL MASH OLON BOLJEE , INGEDEG NI OLON ULSYN KHOORONDOKH KHARILTSAA DIPLOMAT YOS , KHUJAAGIIN ERLIIZUUD ODOO BATTULGYG ELDWEER KHELEKHEE BOLI , KHORSOL KHARUUSLAA ORKHI ,

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол [Хориотой Үг] царайлаад [Хориотой Үг] сууж бай!!!

Avatar

Зочин палидага нарт 2017-10-04 203.91.118.180

Өмхийрсөн хар бөөснүүд өнгөцхөн л харах юмдаа ямар ч улсад эмгэнэлтэй зүйл тохиолдох үед бусад улсын төрийн тэргүүдээс эмгэнэл илэрхийлэх болох зүй ёсны хэрэг үйлдэл болгон дээр нь өөлж байхаар толгой дээрх бөөсөө түүх хэрэгтэй оюун ухааны хомсдол гэдэг энэ байх даа. Хмммм

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

Үхсэн баасны чинь ерөнхийлөгч? Чамдаа л таарсан ерөнхийлөгч байх даа!!! Жанхуу бол Монгол улсын Ерөнхийлөгч биш харин Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч!!! Яагаад вэ гэвэл Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч Жанхууг ард түмний 30 хувь нь л дэмжсэн юм шүү гэдгийг битгий мартаарай!!! Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогчид өөрсдийн бичсэн зүйлийг нотлох баримтаа гаргаад ир, гаргаж чадахгүй бол [Хориотой Үг] царайлаад [Хориотой Үг] сууж бай!!!

Avatar

Зочин 2017-10-04 202.131.243.162

Энэ Монгол улсад өөрийн толгой, гадаад бодлого гэж байна уу? Одоо энэ шинээр томилогдсон бөх баагий гадаад бодлогыг бүрэн дампууруулж эхэллээ… trump janhuu maduro 3 yag adilhan tramp hoid solongos ruu tomrood bsan puujin harvasan chin uhaan aldaj umd ni avah yum bhgui shav shar ungutei chatsga duuren bolson bsan gesen manai janhuu china-n uuduus tomrood bsan odoo shi jinpin ahad mend hurgeerei uulzuulj uguuch geed hurgen ah putin-g tsarai aldaj yavj bna. Maduro-n eh orond ard tumen ni ulsuj uhej bhad bayan tansag anu ruu 5 saya dollar ugch pop-doj bna… erguu debiluud ene horvoo ertuntsiig suiruulj togtvrogui bolgoj bna

Avatar