Б.Отгонбаатар: Цагдаагаа өмгөөлөх төр, түмэнтэйдээ баярласан | News.MN

Б.Отгонбаатар: Цагдаагаа өмгөөлөх төр, түмэнтэйдээ баярласан

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.03-нд нийтлэгдсэн

Б.Отгонбаатар: Цагдаагаа өмгөөлөх төр, түмэнтэйдээ баярласан

Нийслэлийн агаарын бохирдлыг бууруулах зорилгоор гэр хорооллын айл өрхийн цахилгааны шөнийн хэрэглээний төлбөрийг 50 хувь хөнгөлж байгаа.

Өнгөрсөн өдрүүдэд хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл, сошиал ертөнцөөр иргэн Ц.Баярцогт гэгч нь үүргээ гүйцэтгэж буй замын цагдааг доромжилсон бичлэг тархаж, олны анхаарлыг багагүй татсан. “Дуулиан”-ы эзэн болоод байгаа Замын цагдаагийн албаны Хамгаалалтын хэлтсийн цагдаа зохицуулагч, ахлах ахлагч Б.Отгонбаатартай ярилцлаа.


-Олон нийтийн сүлжээнд таныг үүргээ гүйцэтгэж байхад хэл амаар доромжилсон бичлэг тараад буй. Тухайн өдөр яг юу болсон юм бэ?

-Есдүгээр сарын 21-ний өдөр хариуцсан постон дээрээ үүргээ гүйцэтгэж байхад 16.00 цагийн орчимд маяакны зөрчилтэй автомашин замын хөдөлгөөнд оролцож явсан учраас түр зогсоосон. Тухайн автомашины жолоочид шаардлага тавьж, бичиг баримтын зөрчлийн шалгалт хийх явцад автомашинд нь зорчиж явсан иргэн над руу дайрч, хэл амаар доромжилсон. Би үүргийн дагуу зөвхөн жолоочид шаардлага тавьсан боловч тухай зорчигч хэл амаар доромжилж, замын хөдөлгөөнд саад учруулсан учраас арга буюу 102-т дуудлага өгч, Сүхбаатар дүүргийн дүүргийн цагдаад хүлээлгэж өгсөн. Одоо энэ асуудал Сүхбаатар дүүргийн цагдаагийн байгууллагад шилжсэн.

-Жолооч нар ёс зүйгүй харьцах, доромжлох тохиолдол олон гардаг уу?

– Яг энэ удаагийнх шиг үйлдэл гаргаж байсныг санахгүй байна. Ер нь бол жолооч нар тавьсан шаардлага биелүүлэхгүй, хэл амаар доромжлох ёс зүйгүй үйлдэл гаргах тохиолдол цөөнгүй.

-Бичлэг хийж түгээснийг хүмүүс янз бүрээр л харж байна. Ер нь яг яагаад бичлэг хийсэн юм бэ?

-Нэг үеэ бодвол цагдаагийн бие бүрэлдэхүүн үүрэг гүйцэтгэх явцад хэрэглэх техник, хэрэгсэл сайжирсан. Жишээлбэл, дүрэмт хувцасны энгэрт камертай болсон тул аливаа хэрэг зөрчлийг бичлэг хийн баримтжуулах бүрэн боломжтой болсон. Ингэснээр олон маргаантай асуудлыг шийдэх бүрэн бололцоотой болсон гэсэн үг. Шаардлагатай тохиолдолд бичлэг хийдэг. Цагдаагийн албаны тухай хуулийг шинэчлэн баталснаар 2017 оны хоёрдугаар сарын 9-өөс хэрэгжиж эхэлсэн. Энэ хуулиар мөн зөрчлийг баримтжуулах үүрэгтэй. 

-Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд албан хаагчаа хамгаална гэсэн боловч таныг ажлаасаа халагдсан гэсэн мэдээлэл яваад байгаа. Энэ үнэн үү?

-Олон нийтийн сүлжээгээр явж байгаа шиг ажлаас халагдсан, дарга нарт дарамтлуулсан гэдэг бол ташаа мэдээлэл. Би ажлаа хийгээд, үүргээ гүйцэтгээд явж байгаа. Энэ үйл явдал олон нийтэд хүрсний дараа цагдаагийн алба хаагчдын ажлыг ойлгох, хүндэтгэх хандлага нэмэгдэж иргэд болон салбарын маань сайд С.Бямбацогт үнэн мөнийг олж, төрийн хуулийг хэрэгжүүлэхэд дэмжлэг үзүүлж байгаад баярлаж байна.

-Прокуророос Ц.Баярцогтыг 48 цаг саатуулж,  тодорхой хугацаагаар баривчлах шийтгэл оногдуулахаар Сүхбаатар дүүргийн шүүхэд дүгнэлт хүргэсэн байна. Гэтэл танхайрсан гэх С.Баярцогт 250 мянган төгрөгөөр ч торгуулахгүй гэж гомдол гаргасан? 

-Тухайн өдөр тэр хөдөлгөөнд саад болсон, явган хүний гарц дээр зогссон байсан. Зам чөлөөлөхийг удаа дараа шаардсан боловч биелүүлэхгүй байсан тул  Зөрчлийн тухай хуулиар 250 мянган төгрөгөөр торгосон. Гэтэл иргэн Ц.Баярцогт “торгуулахгүй” гэж гомдол гаргасан. Ц.Баярцогтыг 48 цаг саатуулан эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж эхлээд байгаа гэсэн. Ямар хариуцлага хүлээлгэхийг шүүх шийднэ.

114 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.26.194.127

deeree guidlee olohgui bol dooroo suudlaa olhgui gej ug baidag daaa Mongoliin onoogiin niigmiin setgel zuin bolon uhamsriin ilerch bga ilrel n ene huneer damjij garch bga n ene. ene tsagdaa Omgooloh tumen gesen bna nogoo porteriin joloochiigoo tegeed yarisan shigee omgooloorei dee martchihav daa.

Avatar

Амараа 2017-10-03 202.179.18.206

Цагдаа та мянга мянган цагдааг та доромжлоо. Цагдаа хүн ямарч эрх мэдэлгүй, ноомой хүлцэнгүй, нурмайсан, өмссөн хувцсандаа баригдаж хөдөлж чадахгүй бэвийсэн, иргэн хүний өөдөөс зөв шаардлага тавьж асуудлыг түргэн шуурхай шийдэж чадахгүй өөрийгөө олон нийтийн өмнө од болгож харагдуулах гэсэн увайгүй явуургүй үйлдлийг та гаргалаа. Цагдаа бүхэн тань шиг үйлдлийг гаргаад байх юм бол цагдааг иргэд яагаад ч хүндлэхгүй. Цагдаа хүнийг хэн ч дээрэлхэж доромжлож болдог юм гэдгийг олон нийтэд та харуулсанаараа та шившиг боллоо. Цагдаа биш та зүгээр л хулчгар.

Avatar

....??? 2017-10-03 103.229.121.96

Уул н туйлын зөв,шаардлг н зөвлдө. Гэхдэ гарцн дээр зогсох ч гждэ эн чн зам болгн дээр өдөр бүр гардг зүйл биш юму? Хууль зөрчх – гэрл дайрх зэрэг чн ҮНДСНИЙ ОНЦЛОГ – МОНГОЛ АРДЫН ЗАН ЗАНШИЛ биш юму ? Худла гэвл яг одо замру гард хар. Ийм том үнэтй машин + том бсс + үнэтй архи … ? , ялангуяа ТОМ ОВРЫН ХЭМЭЭХ АВТОБУСЭНД эн байтугй алаг шугам, гэрэл юуч бишээ. Тэдний суудл дээрэс тмйм өндрөөс зам бараг харагддгүй байхаа ? оёёоо гэж нарийн зовлон байдг байха хөөрхий. маргаашнаас Баярцогтын нэрэмжт гарцн дээрх машинтй атманас бүгдээрэ "аха араара зам гаргачихаачдэ" гж гуйх юм бнда. Прмус эксилтэнгүүд бол цагаан шугм тэгнээд зогсх замд багтахгүй жиптй атманас "аха хажуугара оруулчхаачдэ " гж гуйх ндэ. аааяяяа чадаж байга юмыг одо яяааая гэхвдэ? Хууль дүрм гэхэсэ + ЗАМЫН СОЁЛ, ХОТЫН СОЁЛ гж 1 ховор бараа бнаа??? Ийм замд хүн ,хүүхэд яаж мэнд амар багтах вэ ?? яаж багтаах вэ ?? таминээ

Avatar

ккк 2017-10-03 122.201.26.186

Архинаас нэг алдаа гаргаа л биз гэнэ үү????Яагаад өмөөрөх санаа агуулаад байгаа юм бэ???Хэн ч харсан зөрчил гаргасан амьтан л байсан шүү???Цагдаагийн ажилтан баримтжуулах үүрэгтэй гээд байгаа юм биш үү???Толгой нь хоосон юм уу???Эсвэл кармаагаа хүндрүүлихээд ингэж [Хориотой Үг] юм бичдэг юм уу????

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.31.83

Энгийн хүн байна уу, ямар албан тушалтан байна уу, архинаас нэг алдаа гаргасан биз тэрэнд сүртээ болод яах юм, хүн үхсэн биш болжил байдаг үзэгдэл биз, тэр цагдаа юу бэ? үүргээ гүйцэтгэд иргэнэ хамгалах үүрэгтэй биз одоо шинэ хуулиар зөвшөрлгүй камерд авах хоритой биз дээ? цагдаагаас арга хэмжээ авах хэрэгтэй хүний эрх зөрчид юу болод байгаа

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.216

ацны чин хүний эрх, архины халуун чи ингэж амьдрахаар үхээч чи муу бодвол сошиал ертөнц дахь хятадын хөлсөөр ком бичигч биз манай нийгмийн сэтгэл зүйг тогтворгүй болгоод цалинждаг галарын [Хориотой Үг] вэ тагнуулын байгууллага 202.179.31.83 энэ id numder- тай төхөөрөмжөөс нэвтэрч байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.216

хяналтандаа авье тагнуулын төв газар 202.179.31.83 үүнийг

Avatar

kkk 2017-10-03 202.179.31.121

he burxn mini gej ymar teneg xun be. 250 myangadaa shandagnaj uxlee yu. ichix ch ugui boon zorchil gargachaad iim teneg yumnud uxej dald oroocoi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Сайд нь өмөөрч хамгаалж чадсан юм чинь одоо цолыг нь нэмэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.186.229

Mongol uls huuli huchee l zuzaatgaad baih yumaa ene otgonbayar bolon zamiin tsagdaa nar odoo buur oodriishdee ta nariig yasan ch yadiin gee l namnaad baih baihdaa odoo ta nar naad tsagdaa naraa uneheer barahaargui bolloodoo

Avatar

Баагий 2017-10-03 150.129.140.250

Отгонбаатарт амжилт хүсье. Яг одоо манайд ид хүчээ аваад байгаа "мафижсан" гэмээр ийм хогийн амьтадын нэгэнд нь ч гэсэн цохилт өгсөн явдал нийт цагдаагийн алба хаагчдын хувьд үлгэр болох нь дамжиггүй.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.26.195.64

Цагдаа бол үнэхээр ийм байх ёстой! Тэвчээр бүхнийг ялдаг! Энэ цагдааг урамшуулж цол нэмэх хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Наад салаавч өгсөн нөхрийг чинь 250 мянгаар торгохгүй 48 цаг саатуулаад 30 хүртэлх хоногоор баривчилж зам цэвэрлүүлэх гэж байгаа гэсэн. Ийм асуудлыг хүртэл улстөржүүлээд байх юм. Хуулийн сайд нь цагдаагаа өмөөрнө гэж хэлсэн өмгөөлдөг хамгаалдаг юм байна аа.

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.179.37

Маргах юм байлгүй яах вэ.Гэхдээ энэ сагсуу [Хориотой Үг] шиг байвал ч арай дэндэх байх.Чанга шийтгэвэл бусдад сургамж.

Avatar

Зочин 2017-10-03 61.84.242.139

Za za tsagdaad salaavch gargaad yavaad bval harin zugeer uym bish u hyyliin haruytslaga bhgui

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.24.40

Отгонбаатар шиг ажлаа шударга хийдэг хумуусийн хучээр улс орон мафид бутэн идэгдэлгуй тэсэж бх шиг.

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.24.40

Шударга сайн ажиллаж буй цагдаа Отгонбаатарт талархаж бн. Амжилт хусье.

Avatar

zochin 2017-10-03 59.153.112.168

arduud ni ch bai deedsvvd ni ch bai zohitsuulah tvrgen tuslamj avah bolhoor emch tsagdaagaa l duuddag shvvdee tiim bolhoor bi erh medeltei gesen shig yah gej vvrgee gvitsetgej yvaa hvmvvsee doromjilj bdag bnaa iim hvmvvsiig uhamsartai bolohod ni tusaldag tor bgaa boluu

Avatar

зочин 2017-10-03 59.153.112.87

Намсрайжав начин замын цагдааг хүнд гэмтээн зодоод 3 сарын тэсэн авдаг шиг боджээ. Тэр үед Нямдорж түүнийг хамгаалж байв. Ингэж л нутаг нугаараа талцаж цагдаа бүү хэл улс төрчдийг дарамталдаг бүлгүүд гараад хөгжиж байна. АНУ-г нам биш цагдаа нар удирддаг юм. Манайх шиг баячуул, дарга нарт долигногсод байхгүй. Жирийн цагдаа хэнийг ч зодох бүү хэл [Хориотой Үг]дах эрхтэй. Жилд 700-900 хүнийг цагдаа нар алдгаас тэн хагас нь зэвсэггүй иргэн байдаг. Түүний дотор 13 настай тоглоомон [Хориотой Үг] барьсан хүү ч байдаг. гэсэн. Үүний эсрэг тэмцээд

Avatar

Иргэн 2017-10-03 202.70.36.198

Баярцогт шиг шинэ цагийн юм үзээгүй нусан далдаакуудыг өшөө ч чангалах хэрэгтэй, хөндлөнгөөс харахад л үнэхээр зэвүү хүрмээр. Отгонбаатар шиг залуучууд олон болох болтугай!!

Avatar

ЧИ ЯАДЫН. 2017-10-03 202.179.25.118

БАЯРЦОГТ БУРУУГҮЙ БОЛОХЫГ МОНГОЛ УЛСЫН ШҮҮХ ТОГТООСОН. ЧИ ЯАДЫН АААН ЧИ ЯАДЫМ БЭЭ. . МАЙ ЗА ЮУ

Avatar

Иргэн 2017-10-03 202.70.36.198

Хаха, Баярцогт гуай нь алингаа алдаад бачуурч байна уу даа

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.229.123.68

Соёмбоэрдэнэ гэх хогийн даргатай Сүхбаатар дүүргийн шүүх яагаад новшроод байнаа.

Avatar

Зочин 2017-10-03 112.72.11.111

ЭВЛҮҮЛЭГ БИШ ҮҮ ХЭХЭ

Avatar

Зочин 2017-10-03 112.72.11.111

ЭВЛҮҮЛЭГ БИШ ҮҮ ХЭХЭ

Avatar

ЭРИЙН МУУ ЦАГДАА 2017-10-03 202.179.24.235

ЭНГИЙН ИРГЭН БАЙСАН БОЛ ХӨГИЙН ЦАГДАА НАР ЗОДООД СҮРИЙГ ҮЗҮҮЛЖ НЭР ТӨР НИЙГМИЙН ХОР УРШИГ ЯРИАД НИЛЭЭН ХЭДЭН ЖИЛ ӨГЧИХСӨН БАЙГАА.САЙНЫХ НЬ ӨМНӨ ИНГЭЖ НУСАА ТАТААД НОМХОН ЗОГСДОГ БАЙХГҮЙ ЮУ. 250- Р ТОРГОСОН БОЛЖ ШИЙТГЭСЭН НЭР ЗҮҮХ ГЭЖ БАС ҮЗНЭЭ.ХӨГИЙН АМЬТАД

Avatar

Дорж 2017-10-03 122.201.24.168

ПОРТЕРИЙН ЖОЛООЧ ГУАЙ ИНГЭСЭН БОЛ ЦАГДАА ШҮҮХ ЯАСАН ИХ ХУУЛИЙН ДЭЭД ХЭМЖЭЭ ҮЗҮҮЛЖ ТОМОРОХ БОЛ. ЖИЙП УНАСАН ГАРУУДЫГ ХАРАХААРАА Л ЦАГДАА НЬ ТАГТАА БОЛЖ ХАРАГДАХ НЬ ҮНЭХЭЭР ТӨРИЙГ ТҮМНИЙ ӨМНӨ ГУТАМШИГ БОЛГОЖ БАЙНА ДАА. ЦАГДАА НЬ Ч ГЭЖ ЦАГДАА ТИЙМ ЮМНУУДЫГ ДАВРААЖ [Хориотой Үг] БАЙЖ Л БАЙДАГ. НӨГӨӨ ГАВ БОРООХОЙ НУЛИМС АСГАРУУЛДАГ САМБО КАРАТЭ ЭНЭТЭР ЗААЛГАСАН ЮМНУУД ЧИНЬ ЯАВАА. ТӨРИЙГ ҮНЭХЭЭР ДООЖООГҮЙ ХҮЧГҮЙ МЭТ МУУХАЙ ХАРАГДУУЛЖ БАЙНА. ТҮМЭН ОЛНОО ЧАДАЛТАЙ ЧАДАЛГҮЙГЭЭР НЬ ЯЛГАЛГҮЙ ШУДРАГА ХУУЛИЙН ДАГУУ ТЭГШ ҮЙЛЧЛЭХ ЁСТОЙ. ОДОО ШУДРАГА ГЭГДЭХ ЕРӨНХИЙ САЙДТАЙ ЗАСГИЙН ГАЗАР БҮРДЭХ БОЛОХООР ИЙМ ШУДРАГА БУС НЭГ ТАЛД ПЯЛДАГА ХИЙДЭГ ЦАГДАА ПРОКУРОР ШҮҮХЭЭСЭЭ САЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ НӨХӨДҮҮД ДООГУУР ЧИНЬ ТӨРИЙГ МУУХАЙ БОЛГОЖ ХАРАГДУУЛЖ БАЙНА. ДЭЭДЭХҮҮД НЬ СУУДЛАА ОЛОХГҮЙ БОЛОХООР ДООГУУРАА ГҮЙДЛЭЭ ОЛОХГҮЙ БОЛЧИХООД БАЙГААГ ХУРДАН ЦЭГЦЭЛЭХ ЦАГ НЬ БОЛСОНЫГ ХАРУУЛЖ БАЙГАА ЖИШЭЭ ЮМ .

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.216

гаашаал байгаач ганц өчөөд зузаан маханд цохихоор амь тавиал хүний эрх хүйсний нүх яриад хуцдаг биз дээ цавь чин. цагдаа шүүх ажилладагаараа зөв ажиллаж байгаа гэж үзэж байна үнэнийг хэлэхэд би цагдаа би ядарсан задарсан ялгаагүй төрийн хууль ялгаагүй гэж үздэг байлаа. гэтэл нөгөө япарсанууд нь доромжлоод , задарсан ууд нь надад ч мэдэгдэлгүй дээгүүр нөлөөлөөд намайг ажлаас халсан энэ нийгмийн мэдлэггүй хар масс та нар л ийм хийж байгаа штээ яагаад гэвэл та нар олонх 76-гааа сонгодог 76 шудрага талд бус нийгмийн хар массд л үйлчлэхэд болно би

Avatar

Зочин 2017-10-03 59.153.87.216

ц.баярцогтын толгойг нь илээд чиний зөв өө гээд явуулсан гэсэн

Avatar

zochin 2017-10-03 66.181.185.96

Yag ene yawdal deer kharaad bkhad ali 9 r dariin 21 nd khiigdsen bichleg bsan tegeed yagaad ene olon khonogiin daraa uzuulj bgaa yom bol eniig l gaikhaad bgaa yom daa

Avatar

aztai orond turjdee 2017-10-03 27.123.212.135

amerikt bol ene zaluu ali hediin buuduulsan bh blaa gej

Avatar

Зочин 2017-10-03 27.123.212.135

orost bol or suraggui boloh blaa

Avatar

Иргэн 2017-10-03 27.123.212.141

Хятадад бол насаараа ял авах байлаа.

Avatar

Зочин 2017-10-03 150.129.140.49

Америкт бол газар дээрээ буудуулах байлаа, гэж

Avatar

Иргэн 2017-10-03 202.70.36.198

Сайхан мэдэмхийрэх юмаа…Харин ч тэр америкт чинь байсан бол Баярцогт гуай нь бороохойдуулаад, гавлуулаад овоо хэдэн ногооноор торгуулж байж салах байсан даа

Avatar

turch tur, terch ter 2017-10-03 27.123.212.135

shuuh torguuliig ni huchingui bolgochihloo, irged bas harjil bgaa bh bayartsogtdoo bish l dee irgen huulia bieluulehgui bh niigemd her nuluutei be hdiigl harj bgaam, tuunees bish mongoloos busad orond bol iim zurchild tsagdaa ni shuud huuli unshaad barivchildag yum!

Avatar

Зочин 2017-10-03 27.123.212.135

m9bgold bol shuuhn umguulnuu gej

Avatar

Төрийн сүлд өршөө 2017-10-03 27.123.212.141

Төрийн үүрэг хүлээсэн цагдаадаа салаавч өгч байна. Салаавч өгсөн хүнийг төрийн өмнөөс хамгийн өндөр цалин авдаг шүүгч нь буруугүй гэх

Avatar

Tsagdaa ehner 2017-10-03 202.70.46.212

Nohor mini ogloonoos shono dol boltol ajillahdaa iimerhuu zuiltei uchrah ni olon bdag gej yridag. Said ni anhaarch ene hergiig olnij anhaarliig tatuulsnar tsagdaa nariin ajliig irged oilgoj ehelj bgad talarhaj bna Bayrlalaa saidaa

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.217

Тэр залуугийн залгаад яриад байсан Ариунболд гэдэг хурандааг шалгавал олон юм гарч ирнэ дээ?!

Avatar

Эрийн эрийн муу цагдаа 2017-10-03 103.26.194.69

Хаха

Avatar

Zaisan 2017-10-03 59.153.87.33

ene huud deslegch tsol ogoh heregtei medremjtei shudarga zaluu bna

Avatar

Unshigch 2017-10-03 103.229.120.127

Yasan gej hend hohirol uchruulsan gej eruu uusgej b gas ym huulial barildaaa

Avatar

Цээгий 2017-10-03 202.70.46.220

Хуулиа баримтлаад эрүү үүсгэгдэж байгаа юм. Ямартай ч цагдаа бол төрийн нэрийн өмнөөс үүрэг гүйцэтгэж байгаа Төрийн албан хаагч юм шүү. Хэрэв энэ хэргийг хуулийн дагуу хариуцлага хүлээлгэхгүй бол муусайн баячуудад хариуцлага хүлээлгэж чадахгүй болно

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.212

toriin tsagdaatai g*** met haritssaniih ni tolooo

Avatar

arhi 2017-10-03 162.156.32.217

ene gologiig nevshertlene zodson hund 3000$ holbogdooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.26.195.244

2005 onood hoish mashin barij bna. tsagdaa 2 udaa l zogsooj bsan. muuhai aashilj zagnasan ch tohioldol garaagui dee. Ene zaluu bol ooroo buuj ireed l tsagdaad tomroh hereg baigaagui l biz dee.

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.184.230

ТӨРИЙН ӨМНӨӨС ЦААЗАЛЖ ОРХИОЧ УЛС ХОГОО ЦЭВЭРЛЭДЭГ ЮМ

Avatar

оюун 2017-10-03 122.201.21.225

ХУУЛЬ ДҮРМЭЭ САХЬ.Илт муухай харьцана лээ.Охин маань үзээд ээжээ цагдаа ахын зөв биз дээ гэсэн.Ажилд нь амжилт.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.42.202

Энгийн нэг [Хориотой Үг] ядарсан иргэн нерв [Хориотой Үг]даа ингэсэн бол аль хэдийн хоригдоод баларч бга. Мөнгөтэйн өөдөөс томорч чадахгүй цагдаа шүүх ичиг ичиг. Хоёрт: тэр баярцогт гээч жинхэнэ нэр төрөө уландаа гишгэлээ өмнөөс нь ичиж үхмээр ёстой бүдүүлэг соёлгүй, арын хаалгаар албан тушаал горилсон арчаагүй г*** царайт [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] бнлэ

Avatar

BOLD 2017-10-03 122.201.24.57

Отгонбаатартаа амжилт хүсэе. Хүчтэй сайдаараа хамгаалуулах ямар байгааг мэдэрсэн бол хүчгүй ард иргэдээ хамгаалж яваарай.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.21.106.152

Нэг л их цагдааг үзэн ядсан хүмүүс, би 20-иод жил машин барьж байна. Сүүлийн үед тэгж их дарамтлаад новшроод байсан замын цагдааг санахгүй л юм байна. Энэ үзэн ядагсад өөрсдөө гаргасан зөрчлөө хүлээн зөвшөөрдөггүй өөрийнхөөрөө зүтгэдэг үхрүүд байх

Avatar

Зочин 2017-10-03 24.64.97.123

санал нэг байна

Avatar

зочин 2017-10-03 66.181.177.241

Энэ цагдаа нар шал худлаа,жинхэнэ хуурамч

Avatar

bb 2017-10-03 103.229.123.119

hutsad bgarai s** mine

Avatar

ОНИГОО 2017-10-03 202.179.24.235

МУУД ДЭЭРЭЛХҮҮ ЦАГДАА НАР САЙНД НЬ ЯАЖ АМЬТАН БОЛЖ БАЙГАА НЬ ӨРӨВДӨЛТЭЙ БАЙНА. ЗӨРЧИЛ Ч ГЭХ ШИГ.ЖИРИЙН ИРГЭН БАЙСАН БОЛ ЦАГДАА ПРОКУРОРУУД ЯАЖ СҮРИЙГ ҮЗҮҮЛЖ ЭРҮҮ ҮҮСГЭЭД НИЛЭЭН ХЭДЭН ЖИЛ ЗААЖ СУУХ БОЛү БОХИР ЮМНУУД.ГИШГЭЖ БАЙВАЛ ТААРНА.

Avatar

jj 2017-10-03 103.229.123.119

hutsad bgarai s** chn

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.21.106.152

Нэг л их цагдааг үзэн ядсан хүмүүс, би 20-иод жил машин барьж байна. Сүүлийн үед тэгж их дарамтлаад новшроод байсан замын цагдааг санахгүй л юм байна. Энэ үзэн ядагсад өөрсдөө гаргасан зөрчлөө хүлээн зөвшөөрдөггүй өөрийнхөөрөө зүтгэдэг үхрүүд байх

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.185.182

Маяакийг зарсан цагдаа нараа шийтгээчэээ Цагдаагаас Маяак авсан Ц.Баярцогт томрохоос өөр яахийн

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.207.150

Маяакийг яахаараа цагдаа зардийн, Хятадад дэлгүүрт байж байдаг юм байна лээ шдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.22.153

Доржзодовтсон байна даа одоо ч бичлэг хийж олон нийтэд тугээдэг л болсон бнадаа

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.207

Byambatsogt zow zuil ehluullee bayn ailiin bandgar batsaanuudad huuli medruuleed og. Hen gishuunii hurgen huu bh hamaagui shuu

Avatar

Зочин 2017-10-03 150.129.141.82

Зөрчлийн хуулийг угаасаа ард иргэд 2 туйлд хүлээж авч байгаа. Задарсан иргэдэд хөнгөдсөн, ядарсан иргэдэд хатуудсан гэж 2 туйл. анхнаасаа ядарсанд нь задарсанд нь гэж баян ядуу нас хүйс арьс өнгөөр ялгах боломжгүй, яг алтан дундажийг баримталж тогтоосон байдаг

Avatar

зочин 2017-10-03 150.129.141.82

ЦАГДААД дургүй хүмүүс ЦАГДААГҮЙ нийгэмд амьдраад үзээрэй

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.31.199

ХУУЛИЙН ЧАНДЛАЛ ҮГҮЙЛЭГДЭЖ БАЙГАА ХЭРЭГ Л ДЭЭ. ЭНЭ ЭТГЭЭДИЙГ ХОТ ТОХИЖУУЛАХЫН ЗАМ ЦЭВЭРЛЭГЭЭНД 30 ХОНОГ АЛБАДАН ХӨДӨЛМӨРЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2017-10-03

цагдаагийн нэр баасдсан амь сгаа хэмхэртэл нүдэх хэрэгтэй байсан юм ш дээ

Avatar

САНАЖ БАЙНА АА 2017-10-03 202.72.245.207

ХҮҮШ ТҮМНЭЭ НЭГ ГУУЛИН ЗААЗУУР ГЭДЭГ ЗАЛУУ ЯГ ИЙМ ҮЙЛДЭЛ ХИЙЖ БАЙСНЫГ САНАЖ БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.24.142

Шинэ цагийн юм үзээгүй хөөрүү залууг юм үзүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2017-10-03

Тэр гар чинь ЗЦГ ариунболд гэж хурандаа руу залгаад байсан ш дээ нэг авлигач байдаг юм

Avatar

Уртнасан 2017-10-03 150.129.141.82

Нийгэмд таниулж рекламдахгүй л болохоос түүхэндээ ХЗДХ-ын хамгийн сайн сайд гэж салбарынхан бид үнэлдэг. Өөрийн биеээр хилийн заставуудаар тойрж хилчдийн ажил амьдрал, шинээр баталсан хууль нь амьдралд хэр нийцэж байна гээд судлаад явж байсан сайд би лав урд нь хараагүй

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.186.164

Маяктай том том жийпүүд зам дээр жирийн иргэдийг хойноос нь шахаж, муухай дохио сэрээнээ ажиллуулж маш их дарамталдаг. Бүр настай хүн сандараад замын хажуугийн шонг мөргөж, маш хүнд гэмтсэн хэрэг ч байдаг. Дарамтлах, дээрэлхэх, занах зэрэг үйлдэлд эрүү үүсгэж, торгох ялаар торгож хохирсон иргэдэд нөхөн олговор өгөх хэрэгтэй. Зам дээр а**а х***а шодно шулна гэсэн оркууд их байдаг. Ер нь замын хөдөлгөөний хуулийг маш чанга болгох хэрэгтэй. Согтуугаар өчнөөнөөр нь мөргөж, дайрч алчихаад 8 хан жилийн ял авдаг. Бүр оюутан охин дайрч алсан дарга улам томорч суудал ахисан жишээ бий. Нийтээрээ тэмцэж, нус ан бууунуудыг чангалах хэрэгтэй. Наад гөөшкөөгөө 6 сар гудамж цэвэрлүүл. Навсайтал нь зодох юмсан.

Avatar

Гоожуур цагдаа 2017-10-03 27.123.212.131

Эрх мэдэлтний өмнө [Хориотой Үг] царайлсан цагдаа. Үхсэн баасаараа бахархадаг юм.

Avatar

Гоожуур цагдаа 2017-10-03 27.123.212.131

Эрх мэдэлтний өмнө [Хориотой Үг] царайлсан цагдаа. Үхсэн баасаараа бахархадаг юм.

Avatar

монгол залуу 2017-10-03 202.179.16.222

одоо замын цагдаагыхан хөөрөөд манай сайд мануусыг хамгаалж өмгөөлдөг гээд онгирч жирийн ард иргэдрүүгээ омогшиж үг нь хурц болж даналзах данхайх вий дээ, ихэнх нь дөвчигнүүр даналзсан том том дуугарсан нөхдүүд л байдгышдээ, эрх мэдэл хувцас хоолыг нь ард түмэн өгсөн гэдгийг бол аль хэдийн мартсан улсууд, муур багшын үлгэр санаанд орчихлоо

Avatar

Зочин 2017-10-03 46.101.11.119

Харин ч тэгээсэй гэж хүсэж байна. Худлаа маялктай гаруудыг зогсоогоод шалгадаг зүрх зоригтой болж байна

Avatar

Монгол 2017-10-03 202.9.42.245

Н о в ш ы г г ө л ө г болго.

Avatar

Jagaa 2017-10-03 104.48.55.10

Цагдаа нар иргэдтэй үл хүндэтгэсэн байдлаар харилцдаг гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Нээх сүртэй бахархаад байх юм болоогүй. Бичлэг хийж байсан болохоор л зүгээр байсан байх. Тэрнээс биш цагдаа нар иргэдэд бол арслан бар шиг л байдаг шүү дээ. Цагдаагаа өмөөрдөг сайдтай, иргэдийг хэн өмөөрөх вэ? Харамсалтай

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.21.106.120

Төр гэдэг маань АРД ТҮМЭН шүү дээ. Түмэн нүдтэй болохоор сайн муу үйлийг ялгаж тунгаах уужуу тайван ухаантай шүү дээ. Шудрага зоригтой ажил үүргээ үнэнчээр гүйцэтгэсэн энхийг сахиулагч ажилтандаа ажлын амжилт хүсье. Үнэн үйлсийг ард түмэн хамгаалан талархах болно .

Avatar

Зочин 2017-10-03 162.243.229.141

Отгонбаатартаа амжилт хүсэе. Хүчтэй сайдаараа хамгаалуулах ямар байгааг мэдэрсэн бол хүчгүй ард иргэдээ хамгаалж яваарай.

Avatar

Зочин 2017-10-03 27.123.214.89

Бямбацогтод би дургүй хэрүүлч авгай шиг. Гэхдээ энэ удаа танд баярлалаа. Төрийн цагдааг дуртай нь доромжилж байх ёсгүй

Avatar

ЗОЧИН 2017-10-03 173.208.153.75

УГ НЬ БОЛ ТӨР ЭРХ НЬ ЗӨРЧИГДСӨН ИРГЭНЭЭ ӨМГӨӨЛӨХ НЬ ХҮН ХООЛ ИДДЭГТЭЙ Л АДИЛХАН ОЙЛГОЛТ. ГОЛ НЬ МАНАЙД ЭНЭ БАЙДАЛ УРВУУГААРАА БОЛОХООР Л САЙД ЦАГДААГ ӨМӨӨРСНИЙГ ХҮМҮҮС ИЙМ САЙХНААР ХҮЛЭЭЖ АВЧ БАЙНА. ГОЛ НЬ ИЙМ НИЙГЭМД ЗӨВ АЛХАМ ХИЙЖ БГААГААРАА БЯМБАЦОГТ ЯЛГАРЧ ЧАДЛАА

Avatar

Гэрлээ 2017-10-03 46.101.11.119

Энэ цагдаагийн эхнэрээс ярилцлага аваасай. Бямбацогт сайдад яаж баярлаж байгаа болоо. Бямбацогт ч их зөв үлгэр дууриал үзүүллээ дээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 37.187.129.166

АН-ын үед Х.Тэмүүжин, Билдэгт нарын самарсан Цагдаагийн байгулулага одоо л нэг эмх цэгцэндээ орж байна. Нам дагасан [Хориотой Үг] бацаан насаараа ажилласан хурандаагийн дээр гарч, албан тушаалын цол гэгчээр албаны нэр хүнд унагаж байсан гажуудлыг С.Бямбацогт зассан шүү. Ёс зүйтэй, зүтгэлтэй хүн нь цагдаагийн албанд дэвшдэг, буруу гарын нөхөд нь зайлуулагддаг болсон. Энэ бол цагдаа эрүүлжиж байгаа хэлбэр.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Энэ үйл явдал бас л их зүйлийг хүүрнэн өгүүллээ дээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 46.182.19.15

БЯМБАЦОГТ САЙД БОЛООД ЦАГДАА НАРЫГ ИХ Л САЙН ХАРЖ ҮЗЛЭЭ Ш ТЭЭ. ЦАГДААГИЙН ХУУЛЬТАЙ БОЛЛОО, АЖ АМЬДРАЛД НЬ АНХААРАЛ ТАВЬЖ БНА САЛААВЧ ГАРГАХАД ӨМГӨӨЛЖ БАЙНА. ОДОО МАНАЙ ШҮҮХИЙН ШИНЖИЛГЭЭНИЙХНИЙГ БАС АНХААРААД ӨГӨӨРЭЙ ГЭЖ ХҮСЭЕ

Avatar

Зочин 2017-10-03 178.17.174.198

ЦАГДААГ МУУЛДАГ НӨХДҮҮД ЦАГДААГҮЙ ГАЗАР АМЬДРААРАЙ. АЛЛАА ТАЛЛАА, ЗОДУУЛЛАА НҮДҮҮЛЛЭЭ, ХУЛГАЙЛУУЛЛАА, ДЭЭРЭМДҮҮЛЛЭЭ ГЭЭД Л ЯАЖ БАХИРАХ БОЛ ДОО. МОНГОЛЫН ЦАГДАА ӨӨР БОЛСОН ШҮҮ.

Avatar

монгол залуу 2017-10-03 202.179.16.222

алж талж дээрэмдүүлэхэд замын цагдаа ирж байсныг мэдэхгүй л юм байна, манайд хамаагүй гээд наашаа ч харахгүй дээ хэ хэ

Avatar

зочин 2017-10-03 212.21.66.6

Салбарын сайд нь бас хэдэн муу цагдаадаа анхаарал тавьдаг л юм байна.

Avatar

Зочин 2017-10-03 212.21.66.6

Манайхны хэвшмэл сэтгэлгээг бас өөрөөр харлааа. Би мөнгөтэй юм чинь энэ муу цагдааг хэн хамгаалахын гэж боддог хурган дарга нарт Бямбацогт " төр төмөр нүүртэйг" харуулсан бна болж бна. Энэ том зөв хандлага шүү

Avatar

Зочин 2017-10-03 173.254.216.66

Салаавч гаргаж салтагнах [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] байхад хууль сахиулагчаа хүндэтгэдэг соёлтой иргэд ч олон байгаа.

Avatar

Зочин 2017-10-03 46.101.79.148

Энэ Бямбацогт их зөв зүйл эхлүүллээ гэж харж байна. Одоо цагдаа нар хурган дарга нараас айхгүйгээр ажлаа хийж чадхаар боллоо. Бямбацогтыг сайдаар нь үлдээ. 4 жилийн дараа Монголын цагдаа хэр болохыг нь харая

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

суудлаа булаацалдаад үхэх гээд байна шүү намын нөхөд нь хахахахахаха

Avatar

Зочин 2017-10-03 203.91.112.214

Муусайн цагдаа нарыг муу юм болгонд дуудана, тэгсэн атлаа тэднийг дандаа муулна. Манайхан ч гэж хүн хогнууд шүү

Avatar

ХӨГИЙН МОНГОЛ ЦАГДАА 2017-10-03 202.179.24.235

МУУД ДЭЭРЭЛХҮҮ САЙНД ДОЛИГОНУУР МОНГОЛЫН ЦАГДАА БИТГИЙ МАНЖИЛ. ЖИРИЙН ИРГЭН БАЙСАН БОЛ ТА НАР ЗОДООД ТОРГООД НЭР ХҮНДЭД ХАЛДСАН ГЭЭД 10 ЖИЛИЙН ШОРОН ӨГНӨ БИЗ ДЭЭ? САЙНД НЬ БОЛХООР ТА НАР ИНГЭЖ [Хориотой Үг] БОЛДОГ БАЙХГҮЙ ЮУ.ЦАГДАА НЬ 250-Р ТОРГОЖ ДОЛЬ ХАМЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ.ЭНЭ ЗӨРЧИЛ БИШ,ГЭМТ ХЭРЭГ.ГЭТЭЛ ТА НАР ЯАЖ БАЙНА? ИЧДЭГГҮЙ л******д.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

торгохгүй 48 цаг саатуулчихсан байгаа биз дээ. одоо баривчилна гэж байна шүү дээ. уншаад ойлгохгүй ээ ай

Avatar

Зочин 2017-10-03 203.91.112.214

ЮУН 250 МЯНГААР ТОРГОХ. 30 ХОНОГ БАРИВЧЛАХ ГЭЭД ШҮҮХ ХУРАЛ НЬ БОЛЖ БАЙНА. ЧИ ХАРИН ХӨГИЙН ЭМГЭН ШИГ ЭРИЙН ОРОНЦОГ БАЙНА ДАА

Avatar

Монгол ялна 2017-10-03 190.106.132.240

Бямбацогт ч овоо эрийн хуйх юмаа. Таалагдаж байна.
Баттулга ерөнхийлөгч, Хүрэлсүх ерөнхий сайд, Бямбацогт хууль зүйн сайд, Ж.Энхбаяр Батлан хамгаалах сайд. Аааяаяа нүдэнд харагдаж байна даа. Монгол ялнаааааа

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.24.235

ТА НАР САЙНЫХ НЬ ӨМНӨ ИЙМ Л БОЛЦГООДОГ БИЗ ДЭЭ?

Avatar

Mongol yalsan 2017-10-03 191.96.70.252

Shadar saidad Baterdene awargiig tawi. Ew negdel. Ingewel unheer aimar bag uusehnee. Gariin 5 huruu kk. Mongol baatruud. aimar surtei ner bodoj olooroi

Avatar

Tsagdaa 2017-10-03 202.70.46.235

Tsagdaa enger dahi kameraaraa bi hleg hiigeegui bol 250 myngar torgood l ongoroh bj. Tegeher kamer shiidej ogson Byambatsogt saidad talarhah heregtei tsagdaa bid. Kamergui uyd notloh barimtgui geel doromjluulaad l ongordog blaaa shuu dee

Avatar

Даваа 2017-10-03 66.181.166.3

Сараар хорих нийгмийн өмнө зам талбай цэвэрлэх гэх мэт ажил хийлгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.235

Tsagdaagiin engert kamer bgagui bol ene zaluu 250 myngaar l torgulad ongoroh bj

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Ярьж байгааг нь харахад их л даруухан залуу байна даа. сошиалынхан бидэнд баярлаж байгаа гэнэ кккк

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Цагдаа иргэн 2 ийн харилцааг ойртуулсан байх аа.

Avatar

Албанг хаагч 2017-10-03 103.14.36.6

Та нар smartcar.mn рүү автомашины улсын дугаарыг нь оруулаад үз дээ. Тэгээд Ц.Баярцогт гэж хэн бэ гэдгийг мэдэж ав.

Avatar

Зочин 2017-10-03 207.154.212.87

Mongolin min hursiig uhaj bayalgaar n bayjsan ene met nowshnuudig changalah heregtei

Avatar

Зочин 2017-10-03 207.154.212.87

ene met etgeeduudud hatuu hariutslaga onooh ystoi shuu

Avatar

зочин 2017-10-03 124.158.79.2

энэ явадалд маяактай машины асуудал гол биш ээ, иргэн хүний ухамсар, тэрдундаа их бага хэмжээний мөнгөтэй болохоороо далдганаж өгдөг хогийн новшнуудын биеэ авч яваа байдлыг харуулсан явдал байлаа. маяакыг цагдаа зардаггүй юмаа.

Avatar

Цагдаагийн ахмад 2017-10-03 107.170.170.208

Хуучин сайдууд цагдааг ингэж анхаарч байсангүй ээ. Бид нар тэгээл томчуудад хамааралтай хүмүүс дээр үнэн гөлг болдог байлаа. Цагдаагаа хамгаалдаг сайдтай байхад баяны шээснүдээс айх хэрэг алга үнэндээ. Одоо нэг хэдэн Жи лексус унасан онгироо юмнууд байдаг юм. Тэд нартай тооцоо бодноо гайгүй. Нэг газрын дарга аавтай их пээдгэрээ. Шүүслээд өгнөө

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.229.121.151

Яг зөв. Амжилт

Avatar

Tsagdaa ehner 2017-10-03 202.70.46.235

Said ni omoorohoor saihan sangdsan bh daa. tsagdaa nariin ajil hetsuu gedgiig bugd oilgoj haritsdag bgasai

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.185.182

Маяакийг зарсан цагдаа нараа шийтгээчэээ Цагдаагаас Маяак авсан Ц.Баярцогт томрохоос өөр яахийн

Avatar

Зочин 2017-10-03 107.170.170.208

Манай цагдаагаас өгөөгүй шүү. Баярцогт бацаан зүгээр л техникийн захаас худалдаж аваад тавицан байсан зөвшөөрөлгүйгээр. Иймэрхүү хөөргөн бацаанууд бий2.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Ард түмэн, салбарын сайд нь өмөөрч нэг цул болсон шүү манайхааан. 250 мянгаар торгоод өнгөрөх биш баривчлаад дахиж бусадтай ийм байдлаар харьцахгүй болгож сургах хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж