Д.Сумъяабазарыг Шадар сайдаар томилохоор тохиролцжээ | News.MN

Д.Сумъяабазарыг Шадар сайдаар томилохоор тохиролцжээ

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.03-нд нийтлэгдсэн

Д.Сумъяабазарыг Шадар сайдаар томилохоор тохиролцжээ

АНУ-ын Флорида мужийн Помпано далайн эргээр нэгэн эр зугаалж яваад “аварга нүд” олсон байна.

УИХ-ын намрын чуулган нээлтээ хийж, Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд томилогдох өдрүүд үргэлжилж байна. Ерөнхий сайдад нэр дэвшигч У.Хүрэлсүх одоо танхимаа хэрхэн бүрдүүлэхээс Засгийн газар төдийгүй, МАН-ын ирээдүй тодорхойлогдоно. Тиймээс ч энэ удаагийн Засгийн газар мэргэжлийн байх уу эсвэл гэсэн сонголт МАН-д бий.

Засгийн газарт хэн хэн сайд болох, хэн ямар албан тушаалд очих вэ гэсэн таамаг олон нийтийн дунд өрнөсөөр. Тэгвэл зарим сайд нарын нэрс эхнээсээ тодроод байгаа бололтой. Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн Д.Сумъяабазар Шадар сайдаар томилогдохоор болсон бол УИХ-ын гишүүн Д.Сарангэрэл Боловсрол, соёл, спортын сайдаар томилогдохоор болсон талаар эх сурвалж мэдээллээ.

УИХ-ын гишүүн Д.Сумъяабазарын хувьд УИХ-д хоёр дахь удаагаа сонгогдсон. Парламентад сонгогдохоос өмнө МАН-ын нийслэл хариуцсан нарийн бичгийн дарга, Сонгинохайрхан дүүргийн МАН-ын хорооны дарга зэрэг сонгуульт албан тушаалыг хашиж байсан, намын гал тогоонд багагүй хугацаанд ажилласан туршлагатай. Тиймээс ч Шадар сайдад томилогдох боломжтой гэж намын нөхөд нь санал нэгдсэн сурагтай.

Ш.ОЧ

574 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.26.195.21

Мэдэхгүй юм даа.Аливаа зүйл утгаа алдаад байх шигээ. Төрийн минь байдал нэг л бишээ.Набор шиг . Байнга солигдоод л.

Avatar

Болдоо 2017-10-03 172.58.36.70

Дэмжнээ .Ядаж луйварчин [Хориотой Үг]ын үгнээс айхгүй .Ер нь өнгөрсөн цаг хугацаанд дандаа аймхай новшийн улс төрчид [Хориотой Үг] нарын урхинд орж амиа боохойлж байсан шүү дээ .Дарга байж нохой хуцахад цочдог төрийн албатууд монголыг бүрхэсэн гээд хэльчхэе .Хууль үйлчилхээ больсон .Аймхай новшнууд их болсон .Амиа хоохойлж эцэст нь өнөөдрийг хүрчихээд бас бас амиа хоохйлж улиаран зүтгэж байгаа олон хүмүүсийг харлаа.Тэд нийгмийн доод давхрагт хамаарах хүмүүс харин дээр гарчихаад өнөөдөр царайгаа харуулав .Элбэг түүний мафи М Энхболд ,С.Баяр .тэдний боолуудаас салах ёстой .

Avatar

Болдоо 2017-10-03 172.58.36.70

Дэмжнээ .Ядаж луйварчин [Хориотой Үг]ын үгнээс айхгүй .Ер нь өнгөрсөн цаг хугацаанд дандаа аймхай новшийн улс төрчид [Хориотой Үг] нарын урхинд орж амиа боохойлж байсан шүү дээ .Дарга байж нохой хуцахад цочдог төрийн албатууд монголыг бүрхэсэн гээд хэльчхэе .Хууль үйлчилхээ больсон .Аймхай новшнууд их болсон .Амиа хоохойлж эцэст нь өнөөдрийг хүрчихээд бас бас амиа хоохйлж улиаран зүтгэж байгаа олон хүмүүсийг харлаа.Тэд нийгмийн доод давхрагт хамаарах хүмүүс харин дээр гарчихаад өнөөдөр царайгаа харуулав .Элбэг түүний мафи М Энхболд ,С.Баяр .тэдний боолуудаас салах ёстой .

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.31.138

2020 он удахгуй болноо та нар менхийн суудалд суугаагуй шvv

Avatar

зочин 2017-10-03 202.9.41.84

Сумъяабазар, Сарангэрэл авхай аан? наргиа байлгүй дээ. Манайхан мөнч шооч улс шүү, золигтоод л…

Avatar

Нарантуяаг боловсрол сайд болгоё 2017-10-03 124.158.107.9

Боловсролын сайдаар АН-аас их хуралд сууж буй Нарантуяаг тавья. Тэр боловсролтой, туршлагатай мөн ч мундаг хүн байдаг юм.

Avatar

SHD irgen 2017-10-03 66.181.188.252

Helsendee baidag , ajild setgeltei dajgui er hun saidiin ajliig ulhun hiih b h oo

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.160.65

Сумъяабазар, Сарангэрэл мэт сайд нар ч хол явахгүйдээ. Ийм [Хориотой Үг] сонголт бүү хийгээсээ дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.177.82

ЯДАРСАН АРД ИРГЭДИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ.ЭНЭМОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭЭРЭЙ. ЧИ БОЛ ХАР АМЬДРАЛААС ГАРСАН УЛС ТӨРЧ ШҮҮ. ХУЛГАЙЧУУДЫГ ЗАЙЛУУЛ

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.21.106.116

МАН-хан засгаар дэндүү тоглож байна . Ард түмний итгэлийг хөсөрдүүлэв.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.14.36.6

Энэ удаад бөхчүүдийн засаг байгуулаад үзэх нь юу нь буруу юм бэ. Бөхөө дээдлээд нэг үзье ээ.

Avatar

Иргэн 2017-10-03 90.43.37.33

Энэ засагт АН, Ерөнхийлөгч ямар их нөлөөтэй байгаагийн гэрч. Женко н баруун гарын ах шадар сайд, пи арчины х нь дүү Оюука бас нэг юм зулгаах л байх даа. Ядаж байнгын хорооны дарга

Avatar

zochin 2017-10-03 182.160.6.32

Ene tsagiin bolomjiig ashiglaj hamgiin zuv huvilbariig songoh heregtei.Uuniig shine erunhii said maani hiij chadah ni damjiggui.

Avatar

Зочин 2017-10-03 93.219.178.111

Huushee… nogoo mergejliin humuusiig tomilono geed baisan yasan be? Eronhii said bolon eronhiilogchoo!!! Engeel anhnaasaa ehleed ard tumnee huurch hetevchniihee naizuudaa tomilood baihleer yaaj Ta nart itgeh yum beeee!!! Ee Burhan min ene humuusiig uhaaruulj bolgoogooch!!!

Avatar

yamar ch bolovsrolgui humuus 2017-10-03 108.218.234.108

Yamar ch bolovsrolgui, buh barilddag, duu duuldag humuus l uls turd amjilttai yavaad bh yum. Mongol sunuhiin yor bish biz.

Avatar

Mongol hyy 2017-10-03 182.160.5.139

Man namiin bish battulgiin demjlegeer bguulagdaj bgaa zasag bna sumiyag shadar bolgono gedeg ni battulgiin tohiroo gesen shyy

Avatar

p***a 2017-10-03 202.70.46.229

sumya chuluut buhiig duuteegee hujaanuudtai niilj samarsan odoo mongol ulsiig samarah ni dee n**** man gej jinhen mangaruud ym da

Avatar

ЭЭ ХАЛАГ ГЭЖ 2017-10-03 103.9.90.53

За ингээд эхний нүүр царайг нь хараад байгаарай Сумьяабазар Сараа ажаагаас өөр хүн алга уу үсээ зулгаахаас өөр арга алгадооо ЭЭ ХАЛАГ ГЭЖ

Avatar

mundag zaluu 2017-10-03 183.177.100.2

boh gheer l medleggui buduuleg bdg ym bsih Sumiyabazar bl bohiin ch judagtai eriin ch judagtai mundag zaluu da shadar saidiig olhon hiih bhoo

Avatar

Tseek 2017-10-03 183.177.100.2

Zow bodoltoi shudarga unen ew eyiig ilerhiilegch mundag zaluu daa

Avatar

Tulgaa 2017-10-03 183.177.100.2

Sumiyabazar chandoo ner tsewer aliwaa zuild tuushttai handdag er hun shig er hundee

Avatar

Зочин 2017-10-03 99.113.184.60

Паа

Avatar

Санчир 2017-10-03 59.153.114.176

Зөв бодолтой шударга шулуун сайхан эр хүн. Энэ байдлаа ч улс төрд гаргана гэж бодож байна. Дэмжиж байна.

Avatar

Zochin 2017-10-03 50.35.94.50

Yana daa behchin,uyachin,duuchin,shylegcheer byhel byten uls ornoo udirduulah geed suuj bgaa bid nar ymar ch erevdeltei ym be dee.Ediin zasagch,erdemted ni haachsan ym be de.Odoo byyr bol9vsrol hereggyi geed massaaraa bodood bicheed ehelchihsen .

Avatar

Бид хоншооргүй бна доо 2017-10-03 103.26.195.106

Ээ чааваасааа Сумьяабазар Сарангэрэл мэт бх даа яахав дээ. Тухайн салбарын мэрэгжлийн улс нь хаачдаг бнаа. Зоозоо гордолтгүй хүлээлтгүй юм бноо. Шувтарчихажээ У.Хүрэлсүх

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.217

За яршиг. Бас нэг юуч мэдэхгvй хvмvvжилгvй бех бандийг сайд болгохоор чинь юу нь мэрэгжлийн, ЗГ байхав дээ.

Avatar

Jimi 2017-10-03

Mongol moxjee dampuurche

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.22.197

цагаачлахад ямар бичиг баримт бүрдүүлдэг вэ мэдэх хүн байна уу цаг хугацаа өнгөрөх тусам Монгол биш болж байгаа улсаас явах минь

Avatar

Зочин 2017-10-03 59.153.115.232

Энэ Хүрэлсүх Женко хоёр Ардын намыг засагтай нь самрах нь тодорхой боллоо.Ингээд Монгол бүхэлдээ АН хэмээх луйварчдын аманд ордог байжээ. Ардын намын хэд боловсролоор энэ бөхөөс аль нь ч давуу атал ийм шог гараа бэлджээ. Муйхар шаардлага тавихаас хэтрэхгүй. Бас Сарангэрэл гэх мэтээр шог гараа үргэлжлэхнээ, таминь энэ улсыг аврах аавын хүү олдохгүй ингэж ядарч байна гэж үү.

Avatar

Зочиг 2017-10-03 121.183.176.151

Ардын нам амбиц хөөсөн залуус, тэтгэвэрийн өвгөд эмэгтэйчүүд нийлээд улсыг идэж хөөсөрдөг болчихсон боловсролтой залуусыг мохоогоод хөөрххиыы

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.184.230

ЯМАР ИХ АМБИЙЦ ВЭ ЧАДАХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ГИШҮҮНИЙ АЖИЛАА ХИЙ ДОЛГОРСҮРЭНГИЙНХЭН ШУНАЛАА ДАРЖ АМЬДРААЧ ТА НАР ЦИРКИЙГ АВААД ОДОО ЯМАР БОЛГОСОН БАЙНА АРД ТҮМЭН ХАРЖ Л БЙАНА ТАНАЙХАНД МОНГОЛ ӨРГҮЙ ШҮҮ ОЛОН ТҮМЭН ДУРГҮЙ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.184.230

ЭНЭ ҮНЭН БОЛ ӨНГӨРЖЭЭ ДОЛГОРСҮРЭН ЗААН ЖОЛООЧ ТЭЭВЭРЧИХ БОЛОХООС ГАВЪАТ ТЭЭВЭРЧИН БИШ ЭНИЙГ МЭДЭХ ТЭЭВЭРЧИД ОЛОН БАЙНА ЗАМД ХАМТ ЯВАХАД ЯМАР БАЙСАНИЙГ ХҮҮХДҮҮД НЬ НӨЛӨӨЛЖ АВСАН БАЙХ

Avatar

Сумьяабазарыг дэмжиж байна 2017-10-03 103.229.120.18

Сумьяабазарыг дэмжиж байгаа. Түүний улс төрийн цаг нь болсон. Тэр нийслэл, дүүрэгтээ ажил хийсэн хүн. Хувь хүний талдаа ч сайн хүн.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.42.202

Хүрэлсүх женкод худалдагдаад асашёрюу женко ахаасаа авч буй анхны бэлэг. Монгол өөдлөхгүй хөгжихгүй. Учир нь аль чадалтай сайн хүмүүсээ замаасаа зайлуулж бн хүрэлсүх. Энхбаярыг холдуулсан одоо энхболд эрдэнэбат гээд. Одоогийн ЗГ өмнөхөө яагаад ч гүйцэхгүй

Avatar

Irgen 2017-10-03 150.129.143.21

Shadar saidiin ajliig hiij chadah humuusiin neg bodoj bn. Ajliin turshlagatai sain humuusiin neg ni mun. Demjij bn. Toirogtoo ch ih zuiliig hiij buteesen hun shu

Avatar

Ганаа 2017-10-03 66.181.191.97

Зооз

Avatar

ЗОЧИН 2017-10-03 202.9.41.220

БОЛОВСРОЛЫН САЙДАД САРАНГЭРЭЛ ГЭЖ ҮҮ ДЭЭ??? САЙД ХИЙХ ХҮН МАН Д ОЛДОХГҮЙ БАЙНА УУ ? ЭНЭ Ч АРАЙ ДЭНДЭНЭЭ… ИНГЭВЭЛ МЭРГЭЖЛИЙН БУС ЗГ БОЛНО !!! ДАХИАД ОГЦРОХ БОЛНО….ЧУЛУУНБААТАР НЬ ХАМААГҮЙ ДЭЭР.

Avatar

Зочин 2017-10-03 27.123.212.135

Ingeed l mergejliin bus Zasag uuseed ard tumneeree doromjlood ehelvel Hurelsuh yavahgui ee. Shadar said bol bodlogoton baih uchirtai!!!

Avatar

Ok 2017-10-03 103.229.121.48

Demjij bnaaaaa.Shudraga ajilax bxooo.

Avatar

12345 2017-10-03 66.181.185.204

Mergejliin hynaltiin darga tsagaanhuu gedeg avilgalchtaigaa taarsan yu ch meddeggui medleggui hun tavij tom salbariig suiruuleh ym bn daa

Avatar

Irgen 2017-10-03 106.133.127.91

Ediin zasag meddeg humuusiig said naraar tomilvol ydaj orlogo zarlagaa hynaj bh bolov uu. !! Amarjargal bol ih l gaigui hun dee. !!! Yagaad zasgiin gazriin gushuund oruulj bolohgui bgaa ym
Bol. !! Medlegtei hunees esvel aidag ym uu? Esvel mungu uguugui bolohoor n tegeed bgaa ym uu. ???

Avatar

Сумьяабазарыг дэмжиж байна 2017-10-03 103.229.120.18

Сумьяабазарыг дэмжиж байгаа. Түүний улс төрийн цаг нь болсон. Тэр нийслэл, дүүрэгтээ ажил хийсэн хүн. Хувь хүний талдаа ч сайн хүн.

Avatar

саөх 2017-10-03 103.229.123.59

сөнөчихсөн юм бэ

Avatar

Зочин 2017-10-03 150.129.142.133

Davgaagiin zahialaga Jenkogiin shahaas

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.43.73

Bolovsroliin saidad mergejsen xun tavaisaidaa. Set guulch xun said xiixeer ymar nemer baixveedee. Yridag bish xiideg xun xeregtei b a shuu

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.26.194.47

Nadad yum hiideg hun heregtei gesen yaasan

Avatar

Irgen 2017-10-03 66.181.185.20

Zailuul yamarch bolovsrolgyi hyn shyy dee Symeyabazar chadah yum bhdaa teriin ajil iim hyamdhan holson yum uu yg ne ih ender bosgotoi baij gemeene hychtei baimaar sanagdah yum ynen yydend hydal hoimort zalradag tsag irjee

Avatar

irgen 2017-10-03 183.177.100.2

СХД-т хийсэн зүйл ихтэй. нэр хүндтэй шадар сайд болохыг дэмжиж байна.

Avatar

Иргэн 2017-10-03 122.201.31.1

Юу ч мэдэхгуйгээ мэддэггуй хун нэгээр нэмэгдэх нь .ман-ын [Хориотой Үг]

Avatar

иргэн 2017-10-03 202.179.26.32

БСШУЯ-нд ажил хийж мэддэггүй Чулуунбаатараас Сарангэрэл дээр ядаж төрийн хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.24.254

Дүү Дагваа нь ардчилсан намд, Сэржбүдээ нь МАХН-ын гишүүн. Аль нам нь ялна тэр үед нэг нь байх ёстой гэсэн бодлоор ханддаг улсууд гэж бодож байна. Сая ерөнхийлөгчийн сонгуулиар Дагваа ажилласныхаа хариуд ахыгаа зүтгүүлж байгаа байх даа,

Avatar

Ах 2017-10-03 27.123.212.133

Тохиролцоо МАНАН

Avatar

Зочин 2017-10-03 66.181.184.230

ЁСТОЙ НЭГ ШУНАЛ ТАЧААЛ НЬ ДИЙЛСЭН ГЭР БҮЛ БАЙНА

Avatar

Зочин 2017-10-03 27.123.212.128

Chadaltai zutgeltei tsusaar ni ekh oronch uzel guij baigaa hiimorlog zaluu shuu amjilt!!!
Dor baigaa erliizuud butgii charlatsagaa duugai bai!!!!!

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.41.122

Аса-тай нийлээд ардын намыг самраад хаячих, кккк…..

Avatar

ХЭХЭ 2017-10-03 122.201.31.9

ШАДАР САЙД ГЭЖ ЯМАР АЦ НЬ БАЙДАГ ЮМ БЭЭ [Хориотой Үг] ХҮН УЛАМ ДЭЭШИЛДЭГ ЦАГ БОЛОО ЮУ ДАА ХАХАХАХА

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.158

МОНГОЛЫГ ТАРХИНЫ БЯДТАЙ ХҮН ХӨГЖҮҮЛНЭ

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.158

МОНГОЛЫГ ТАРХИНЫ БЯДТАЙ ХҮН ХӨГЖҮҮЛНЭ

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.158

МОНГОЛЫГ ТАРХИНЫ БЯДТАЙ ХҮН ХӨГЖҮҮЛНЭ

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.158

МОНГОЛЫГ ТАРХИНЫ БЯДТАЙ ХҮН ХӨГЖҮҮЛНЭ

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.158

МОНГОЛЫГ ТАРХИНЫ БЯДТАЙ ХҮН ХӨГЖҮҮЛНЭ

Avatar

mgl 2017-10-03 43.228.129.77

ingeed l erguuteed eheldeg uls daa, yum hiih gej bish husah gej said boldog bololtoi.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.41.48

Өрөвдмөөр юм доо энэ Хүрэлсзхийн засгийн газар гэж хөгийн юм гарч ирэх нь дээ. Өөдтэй өнгөтэй зүйл горьдолтгүй боллоо

Avatar

nvj 2017-10-03 202.179.16.44

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

jg 2017-10-03 202.179.16.44

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.13.27

бөхчин ерөнхийлөгчтэй, зодоончин ерөнхий сайдтай, дахиад бөхчин шадар сайдтай.

Avatar

ккк 2017-10-03 66.181.166.127

Хүрэлсүх гарлаа гэж баярлаад гошин гошин юм яриад байгаа амьтдын санаанд нь тултал нийцэж томлгоо хийнэ гэж санаа юу сэрүүн зүүдэлнэ ээ гэж мэдэх үү Амаараа [Хориотой Үг] өмхөж баларав даа

Avatar

ард 2017-10-03 202.179.27.180

Ард түмнээ гэсэн сэтгэлтэй л хүн, ачаа үүрч зүтгэж чаддаг. Сонгинохайрхан дүүргийн ард түмний итгэлийг дааж яваа хийж чадаж байгаа залуу төрийн сайдыг 2 гүй сэтгэлээр хийчихнээ итгэж байна.

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Зочин

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

zochin 2017-10-03 66.181.179.26

Hohi chin heden s***r buhchuuded darluulaad suuj baihdaa taarsan ard tumen.Iim teneg ard tumen

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Дэмжиж байна болоошдээ

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.43.124

Do-hon ingeed shunaltaad ehelbel hetsuu dee!!! Mongol tur yana daa???

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.43.124

Ingeed ehelbel buruu daa!! Jaahan yum bodmoor yum daa???

Avatar

Arai yum daa 2017-10-03 202.21.116.2

Duu ni AN-d ajillaj MAN-iig unagaasnii tuluu ahad ni byaluu ugch baigaa yum bna l daa

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

Балдан 2017-10-03 202.9.42.19

Ээ чааваас даа. Хэлэх муу үг алгаа. Энэ хэдэн дархан эрхтэй шаарнууд юу гэмээр ч юм бэ дээ амиа бодсон бэртэгчингүүд ч гэмээр юмуу яасан мундаг улсууд вэ. УИХ-ын гишүүн, засгийн газрйн гишүүн буюу сайд. Ажил эзэнгүйдүүлэх гэж давхар дээл өмсөх юмдаа. Яанадаа энэ Монгол улс

Avatar

me 2017-10-03 103.9.90.53

Ноён нуруутай, ухаалаг мундаг хүн гэж боддог. Ядаж нэр цэвэр ийм хүн шадар сайд хийхэд болохгүй юм байхгүй ээ.

Avatar

Батаа 2017-10-03 103.9.90.53

Ер нь яагаад хийж болохгүй гэж?? СХД-ийн намын хороог ямар байхад аваад одоо ямар байдалтай болгосон билээ.. Хийсэн юмтай, хэлэх үгтэй хүн байх шүү харин ч.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.43.67

ЗӨӨЗ сумьяа гэхээр л сэтгэл хөрчив баина АХ ДҮҮ 2 БӨХ ????

Avatar

me 2017-10-03 103.9.90.53

Ноён нуруутай, ухаалаг мундаг хүн гэж боддог. Ядаж нэр цэвэр ийм хүн шадар сайд хийхэд болохгүй юм байхгүй ээ.

Avatar

Хохь нь УУ 2017-10-03 202.21.117.230

Женко Топор хоёрын комбинаци уу. Сумъяа өөрөө нэрээ татах байлгүй дээ. Жудагтай хүн юм чинь. Хахаха.

Avatar

Bold 2017-10-03 27.123.212.136

МАН үнэхээр боловсон хүчний дутагдалд орж дээ хөөрхий. Бөх хүн шадар сайд сэтгүүлч хүн боловсролын сайд болж төрийг самрах нь дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 183.81.171.132

Сарангэрэл гишүүн яах нь вэ дээ!!! Энэ яамыг удирдуулчих эрдэмтэн эсвэл чадварлаг багш Монголд байхгүй юм байх даа, нөгөө мэрэгжлийн гэдэг юу болж бна? Ганц идэвх, зүтгэл ч заримдаа хангалттай биш, мэрэгжил, мэдлэг, чадвар хэрэгтэй дээ!!!

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.63

burhangui gazriin bug galzuurna gj

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.31.199

Бумба

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.55.191.102

Одооч хэн ч байсан муу хэлнэ, харин нэр цэвэр хүн дээ манай Сумьабазар.

Avatar

someone 2017-10-03 103.9.90.53

Ноён нуруутай, ухаалаг мундаг хүн гэж боддог. Ядаж нэр цэвэр ийм хүн шадар сайд хийхэд болохгүй юм байхгүй ээ.

Avatar

Тоглочихын байна лдаа 2017-10-03 27.123.212.136

Жэнко Хүүк 2н Засгийн газар. Сумъяа Жэнкогийн квотоор Асагийн шахаасаар сайд болно.

Avatar

Sain bn 2017-10-03 183.177.100.2

Bolj l bnshde

Avatar

Зочин 2017-10-03 122.201.31.199

ХЭН Ч БАЙСАН ОДИН ХУЙ

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.40.126

чөлөөт бөхийг удирдаж чадахгүй модон толгой монгол дампуурлаа

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn
Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

Demjij bn 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

зочин 2017-10-03 183.177.100.2

болох хэрэгтэй нэр цэвэр хийж бүтээсэн юмтай хүн ш дээ дүүрэгтээ их юм хийж байгаа

Avatar

URAA!!! 2017-10-03 183.177.100.2

Demjij bn

Avatar

j 2017-10-03 202.21.118.6

daraagiin manan

Avatar

Zochin 2017-10-03 122.46.42.52

Bolowsrol yrsan hun ih ymaa umnu ajillaj baisan bolowroltoi humuus tegeed yaj hugjuulsen ym bugd l bolwsroloo idej uuuhdaa l ashigladag, mongol turd er hunii judag noyon nuruu dutagdalta baigaa zuw yadag ym ihiig buteegeerei amjilt.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.131.242.226

2016 оны сонгуулиар СХД-т 100 хувийн цэвэр ялалт авчирсан Д.Сумъяабазарын гавъяаг нам нь тоогоогүй.

Харин У.Хүрэлсүх үнэлж чадаж байна

Avatar

Бат 2017-10-03 124.158.95.10

Сумъяабазар гишүүний хувьд төрөөс идэж уусан асуудалд орооцолдож байгаагүй нэр цэвэр улс төрч. Засаг даргаа ч сонгож чадахгүй эрх мэдлийн төлөө үхэн хатан тэмцэлдэж байсан СХД-ийг тогтвортой удирдлагатай болгож чадсан чадварлаг улс төрч… Нийслэлийн МАН-ыг удирдаж ялуулсан хүн шүү дээ

Avatar

Tamir 2017-10-03 122.46.22.52

Хоёулаа нэр цэвэр хүмүүс бна.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.131.242.226

Д.Сумъяабазар бол сайн сонголт байна. Аливаа заваан юманд хутгалдаагүй. Идэж уухын дон тусаагүй. Монгол улсын хүн амын 10 хувь амьдардаг дүүргийн намын хороог удирдаад сайн ажилласан. Попрохгүй гэдгээ харуулсан. Сайн сонголт гэдэгтэй санал нийлэх өчнөөн шалтгаан байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.211

Монгол Японы парламентын бүлгийн дарга. Парламентын хамгийн идэвхитэй бүлэг.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.10.20.34

Manaihaas uur orond buhchuudee said gishuun bolgodog bolov u

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.131.242.226

Ерөнхийлөгч болчихсон байна. Путин, Баттулга гээд болчихоод байгаа [Хориотой Үг] даа

Avatar

Дэмжиж байна. 2017-10-03 103.229.120.18

Зөв. Сумьяабазарыг дэмжиж байна. Боловсролын яамнаас спортоо салган өөр дээрээ авах нь зүйтэй. Боловсролын яам нь хуучинаараа соёл, шинжлэх ухааны салбараа хариуцах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.231

arai ch dee. bolovsrol ogt hereggui bolson tsag uye um uu daa. uhaanaar bish biyiin hucheer ulsaa udirdah ni dee. manai seheetnuud mundag bolovsroltoi humuus maani haana baina? yu hiigeed baina. ene muuuhai umand oroltsohgui geed suugaad baina uu. oroltsohgui bol uls oron maani suirlee

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.63

mundag mundg kkkk kokoko

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.70.46.211

Орон нутгийн амьдрал их мэддэг хүн санагддаг. Өмнөх жил Инвест Монголиа форумын үеэр Японоос авах гээд байгаа зээл тусламжийг Сангийн сайдтай цуг явж хөөцөлдөж байхад таарч байсан. Нуруутай, сэтгэлтэй хүн.

Avatar

Zaluu 2017-10-03 122.46.22.52

Bolj bna turd dutagdaad baisan yos surthuun, yos judug gedeg ym unerteed yawchihlaa sumyabazariig demjij bna sarangerliin huwid bol sain medehgui ym bna

Avatar

Санчир 2017-10-03 59.153.112.129

Шударга ноён нуруутай улс орноо худалдахгүй жинхэнэ эр хүн дээ. Дэмжиж байна. Ард түмнийхээ итгэлийг алдахгүй ихийг бүтээгээрэй.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

http://www.royaltv.mn orooroi

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

NOMT 2017-10-03 103.50.206.40

Gutartal shaalaadaa Buh shadar said bolovsrol ch baihgui hog shude

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

иргэн 2017-10-03 202.9.43.160

Эдийн засгийн талаар мэргэшсэн хүн л байвал дээрсэн.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.179.31.8

МАШ САЙН ЗӨВ СОНГОЛТ БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА. МАШ ИХ ХУРДТАЙ ТЭСРЭЛТТЭЙ ХУРЦ ШИЙДЭМГИЙ ДААЦТАЙ ТООЦООТОЙ БАРИЛДДАГ АВАРГА ШҮҮ ДЭЭ. УЛС ТӨРД ЭНЭ УХААН ЭРЧ ХҮЧ ТЭСВЭР ТЭВЧЭЭР ЖУДАГАА ГАРГААРАЙ. ЭНЭ ЗУРГААГ НАЙРАА ХИЙЖ НЭГ НЭГЭНДЭЭ ДАВАА ӨГЧ БАЙХЫГ САНАХГҮЙ МЭДЭХГҮЙ ЮМ. СҮХБАТЫН ИХ ХУРДЫГ ӨСӨХӨӨ АРАЛ ЧАЦААРАА, ЦЭРЭНПУНЦАГ БЯРААРАА СӨРЖ ЗОГСДОГ БАЙСАН БОЛ СУМЪЯА АВАРГА БЯРНААС ГАДНА МЭДРЭМЖЭЭРЭЭ ТООЦООГООРОО ЗАРИМ ҮЕД ХУРДААР Ч ИЛҮҮРХЭЖ САЛХИНДАА ХҮРТЭЛ ХИЙСГЭЖ ДАВЖ БАЙСАН НЬ БӨХӨД ДУРТАЙ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БАЙНГА ХАРАГДААСТАЙ Л БАЙГАА. ТЭР ҮЕД ХУЙВАЛДАЖ СУРААГҮЙ ШУДАРГА ЯС ЗАНГААА ӨНӨӨДӨР Ч ГЭСЭН ДАХИН ГАРГААРАЙ АМЖИЛТ АВАРГААА!! СУРСАН ЮМЫГ СУРААР БООДОГГҮЙ ГЭДЭГ ШУДАРГА ЗАНГ ТАНЬ ОДОО УЛС ТӨРД ЮУ Ч БООЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ АМЖИЛТ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

Зочин 2017-10-03 103.9.90.53

Нүдээ олсон сонголт байна

Avatar

зочин 2017-10-03 183.177.100.2

Сумъяабазар байж болох л хувилбар шүү

Avatar

Зочин 2017-10-03 43.228.130.63

arai heternee sumjabazar bhdaa yahavdee. Ingeed l ballaad bdg bhgui yu

Avatar

C 2017-10-03 202.70.46.228

Hahaha eleg eleg

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.41.32

Онол, туршлага алинаар нь ч тэгширсэн Чулуунбаатар сайдыг үлдээх хэрэгтэй ш дээ. Юун Сарангэрэл?

Avatar

өмнөх сайд нараас үлдээ 2017-10-03 103.9.90.53

ХХАА Сэргэлэн, БОАЖ Оюунхорол, Эрчим хүч Ганхүү, Зам тээвэр Ганбат нарыг үлдээвэл Хүрэлсүхийн ЗГ-ын тулгуур болох байх даа. Салбаруудаа маш сайн удирдаж ажилласан сайд нар шүү

Avatar

ээ мэдэхгүй 2017-10-03 103.9.90.53

Хий дэмий их зан юм бна лээ ш дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-03 202.9.42.192

ee s** yana daa

Avatar