С.Амарсайхан: Надад дарамт ирсэн | News.MN

С.Амарсайхан: Надад дарамт ирсэн

Хуучирсан мэдээ: 2017.10.02-нд нийтлэгдсэн

С.Амарсайхан: Надад дарамт ирсэн

#Ulaanbaatar хотод #yagodoo 2012-10-15 10 цаг. Цаг агаар: өдөртөө үүлэрхэг (Mostly Cloudy) агаарын температур: -4 хэм байна.

Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын даргад Д.Баярсайхан, С.Амарсайхан нар өрсөлдөж байгаа юм. Гэвч нийслэлийн ИТХ-ын МАН-ын бүлэг хоёр нэр дэвшигчийн хэнийг нь дэмжих вэ гэдэг нэгдсэн байр суурьт хүрээгүй байна. Өнгөрсөн долоо хоногт эхэлсэн НИТХ-ын ээлжит хуралдаанаар хоёр нэр дэвшигч ижил тэнцүү санал авсан учраас МАН-ын бүлэг тав хоногийн завсарлага авсан нь өнгөрсөн Баасан гаригийн 17.06 цагт дууссан. Ажлын цаг дууссан учраас хуралдааныг өнөөдөр буюу аравдугаар сарын 2-ны Даваа гариг руу шилжүүлсэн. Гэвч өглөө 10.00 цагт товлогдсон хурал 12.00 цагийн үед эхэлсэн ч дахин тав хоногийн завсарлага авсан юм. 

Хуралдааны эхэнд нийслэлийн МАН-ын бүлгийн дарга С.Мөнхчулуун ‘Засаг захиргаа, нутаг дэвсгэрийн нэгж, түүний удирдлагын тухай хуулийн 11.4 болон 11.5 дугаар заалт, Дээд шүүхийн 2008 оны есдүгээр сарын 30-ны өдрийн Засаг захиргаа нутаг дэвсгэр түүний нэгжийн тухай хуулийг тайлбарласан тайлбарыг үндэслээд шинээр нэр дэвшүүлэх эсэх асуудлыг шийднэ’ гэв. Ингэснээр НИТХ ирэх долоо хоногийн Даваа гариг хүртэл завсарлаж байгаа юм.

НИТХ-ын даргад нэр дэвшиж буй НИТХ-ын төлөөлөгч С.Амарсайханаас дараах байр суурийг тодрууллаа. 

-НИХТ-ын даргаас та нэрээ татах уу?

-Би нэрээ татахгүй. Журмын нөхөд маань намайг нэр дэвшүүлсэн учраас НИТХ-ын даргад өрсөлдөнө. Би өөрийн шийдвэрээ гаргасан.

-Шинээр нэр дэвшигч оруулж ирэх асуудал хөндөгдлөө. Та үүнд ямар байр суурьтай байна вэ?

-Шинэ нэр дэвшигч оруулж ирэх тухай асуудал байхгүй. Одоо бол дахин санал хураалт явуулах ёстой. 

-Бүлэг шийдэлд хүрэхгүй байгаа нь ямар нэг ашиг сонирхол агуулагдаж байна гэсэн үг үү?

-Бүлэг нэгдсэн байр суурьт хүрэхгүй байгаа нь намын удирдлага нэртэй цөөн хэдэн хүний хувийн ашиг сонирхлын асуудал. Эцсийн шийдвэр хуулийн хүрээнд гарах ёстой. Хуулиас гадуур ямар нэг хувийн эрх ашиг, буруу зөрүү тайлбар байх ёсгүй.  

-Танд хэн нэгнээс ямар нэг дарамт шахалт ирсэн үү?

-Явцуу улс төр хийж байгаа, янз янзын асуудал ярьж байгаа, янз янзын асуудалд нэр нь холбогдсон хүмүүсээс  дарамт ирсэн.

Т.НОМИН

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2017-10-02 103.11.194.114

Мөнгө л хүчтэй шивдээ. Наад нөхөрт чинь сонирхолын зөрчил байхгүй байна гэж түүхэнд байхгүй. Ийм дарга л нийслэлд хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2017-10-02 202.179.24.141

Баярсайхан чинь эмгэн царайлчаад баян [Хориотой Үг] байхгуй юу. Гүнтийн даваанаас эхлээд цааш бүх газар энэ чавганцийн эзэмшил. Одоо бүр зам тавиулж байгаа ш тээ

Avatar

Баярсайхан эмээ, больё оо. 2017-10-02 27.123.212.131

Чавгану Баярсайхан одоо болимоор юм аа. Гэртээ сууж ач зээгээ асар.Энэ чавганцаас юу ч гарахгүй, юу ч хийхгүй.Харах царайны тийм эмгэн.

Avatar

Зочин 2017-10-02

Ардчилсан намын бүлгээс дэвшүүлсэн юм бна ш лээ

Avatar

IP dugaar ileryylne 2017-10-02 202.70.46.234

IP dugaar ileryylne setgefdeleer doromjilj gutaasan IPdugaar ileryylj yilchilene tolborig dansaar shiljuulne yy xolbogdox utas 90809339 Bataa

Avatar

Sh iin ard 2 shirkheg a 2017-10-02 122.201.24.135

Ip

Avatar

Зочин 2017-10-02 202.9.43.198

шинэ нэр дэвшигч гаргах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2017-10-02 66.181.184.230

САРЛАГ ХАМАРЛАСАН ХАР АВГАЙ ОДОО БОЛООЧ ЭНХБОЛД САНДУЙ НАРЫН ДУУЛГАВАРТАЙ ДОТООЖ

Avatar

zochin 2017-10-02 202.170.68.162

Jurmiin nuhud maani ner devshuulsen geh?!. Medeelleer bol AH-iin bulgees ner devshuulsen geh…?!

Avatar

Зочин 2017-10-02 27.123.212.133

Хийе бүтээе гэсэн залуу хүнийг дэмжээч ээ МАНгаруудаа энэ хот чинь [Хориотой Үг] болчоод бна шүү

Avatar

МАН 2 хуваагдсан 2017-10-02 66.181.185.182

МАН 2 хуваагдсан гэдгийг НИТХ дээр батлагдаж бгаам даа НИТХд МАН олонхи мөртлөө нэгдэж чадахгүй байж санал хүрэхгүй цөөнхөд даргын суудлаа алдах гээд [Хориотой Үг] алдах нь.60 тэрбум бүлэглэл МАН ыг янаглан хорлож зэвүүн байна

Avatar

Иргэн 2017-10-02 66.181.189.44

Шинээр нэр дэвшүүл

Avatar

Зочин 2017-10-02 103.9.90.130

дарваан Баярсайханыг л сонгож болохгүй. Тийм учир нэрээ татаж болохгүй шүү. Харин өөр нэр дэвшигч орж ирвэл нэрээ татах үгүйгээ өөрөө мэд. Хичнээн муу байлаач хар авгайгаас илүү.Миеэ одоо болно доо. Хар авгайтайгаа фракцаа аваад зайлвал таарна.

Avatar

Зочин 2017-10-02 122.201.25.46

Дарамт марамт гээд гоншигноод байх хэрэггүй, эсвэл зүгээр л боль.

Avatar

Бэл 2017-10-02 59.153.113.57

Бацанууд дарга болж тоглохоо одоо болимоор юм. Менхчулуун ч гэх шиг хаанаас гараад ирсэн [Хориотой Үг] [Хориотой Үг] вэ. Бугдийг нь тараах хэрэгтэй дээ. Ицм ажилгуй малнууд юу хийж гийгуулэв гэж.

Avatar

Зочин 2017-10-02 202.70.41.206

Mie Sandui nar ingeh tusam l ard tumend muugaa meduulj baigaan ter

Avatar

зочин 2017-10-02 49.0.219.158

дарамт гэж юу яривд аа .ийм юм байж таарахгүй

Avatar

Зочин 2017-10-02 124.158.79.169

УВСУУД ӨӨРСДИЙГӨӨ USA ГЭДЭГ БОЛЖ. МӨН Ч [Хориотой Үг] ГАРУУДАА.

Avatar

USA 2017-10-02 27.123.212.130

Нэр татах асуудал байхгүй шүү Амарсайхаан
Дарамт шахалт байгаа бол тэр 60 тэрбумын Миеэ Энхболд Сандуй нараас ирж байгаа.
Тэд хууль бус үйлдлийнхээ төлөө удахгүй [Хориотой Үг] орох нь орж шороонд булагдах нь будагдана.
Монгодын ард түмэнээр дэндүү их тоглож байгааг ард түмэн харж байна мэдэрч байна.
Бууж өгч болохгүй.
Чи чадна

Avatar

Зочин 2017-10-02 124.158.79.169

Амарсайханыг сонгож болохгүй шүү !!! Юу ч хийж мэдэх гар шүү !!! МАН-ыг баастай нь хутгана.

Avatar

Irgen 2017-10-02 202.9.41.90

Bayarsaihan neree tataachee uuriiguu ali ali talaa bodson ch yaj chadna gej bodood bgaan boldoo, Enhboldoos l aij bgaa bh l da

Avatar

Зочин 2017-10-02 66.181.181.36

22 22 bolood 1gishuun n ireegyu bol sanal tenzlee geed ahin sanal huraalt yavagdana.huulia zuv tailbarla.17 17 bol houlaa olonkhiin sanal avaagyu bn.iim shineer ner devshilt yavagdana.huuliin tailbaraa olonkhiin buleg zuv ugmuur bn

Avatar

Зочин 2017-10-02 124.158.79.169

ЭНЭ СҮЙТГЭГЧ НӨХРӨӨР ХОТОО СҮЙТГҮҮЛМЭЭР БАЙНА УУ?

Avatar

хуульч 2017-10-02 202.9.43.198

ОЮУНЫ УНДРАА ХХК -ийн хунтайжийг хэн дарамтлах юм бэ??? харин танай 2 авга чинь цаг сайхан байх үедбусдыг хууль хяналттай хамтраад дарамталдаг байсан юм биш үү ????

Avatar

Зочин 2017-10-02 66.181.187.250

enkhbold durak, sanduy durakuud l baygaa daa

Avatar

Зочин 2017-10-02 182.160.35.105

зайсанг сүйтгэсэн чамайг ахтай чинь хамт ичинхорлоотой чинь гэр бүлээр чинь богд уулын савдаг залгинаа.

Avatar

Худлаа яриад л 2017-10-02 66.181.184.148

Тийм мундаг юм бол дарамталсан хүнийхээ нэрийг зарлаач

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж