
Өнгөрсөн жилийн мөн үетэй харьцуулахад интернэтийн рекламын орлого 17 хувиар өссөн байна. Реклам олгогчид интернэтэд хандах нь улам ихэсч байгаа ба түүний тусламжтайгаар хэрэглэгч нартай холбогдоход амар болж байна гэж IAB үнэлэв.
Рекламын орон зай уламжлалт сонин сэтгүүлээс интернэтэд шилжиж байгааг PWC онцолжээ. Энэ жилийн эхээр нийтлэгдэж байсан Outline Incorporated-ийн мэргэжилтнүүдийн дүгнэлтээр интернэтийн реклам нь хэвлэмэл рекламаас даван гарах ёстой.
Өнгөрсөн жилийн дундуур АНУ-ын интерактив реклам 300 тэрбум ам.долларын эргэлттэй болж, дотоодын нийт бүтээгдэхүүний 2,1 хувьд хүрлээ гэж Харвардын бизнесийн сургууль дүгнэж байжээ.
Ш.Мягмар