“Мастер борлуулагч” сургалт хичээллэнэ

Хуучирсан мэдээ: 2010.03.24-нд нийтлэгдсэн

“Мастер борлуулагч” сургалт хичээллэнэ











Хүн амьдралынхаа туршид ямар нэгэн зүйлийг
зарж амьдардаг. Энэ бол нийгмийн бичигдээг
үй хуулиудын нэг. Мөн байгууллага оршин тогтнохын үндэс нь борлуулалтын үр дүн гэдгийг хүн бүр хэлдэг. Бизнесийн салбарууд дахь өрсөлдөөн ширүүсч, хэрэглэгчдийн авах гээхийн ухаан
нарийсч байгаа
өнөө үед бизнесийн байгууллагуудын хувьд
борлуулалтаа шинэ арга замаар удирдах асуудал туйлын чухал болоод байна.

Монголын Лектор Төв 2009 оны эхнээс бизнесийн байгууллагын
борлуулалтын м
енежерүүдэд зориулан "МАСТЕР БОРЛУУЛАГЧ"
сургалтыг зохион байгуулж ирсэн. Тус сургалт нь бизнеси йн байгууллагын
борлуулалтын албаны дарга, менежер
үүд болон борлуулалтын ажилтнуудад зориулсан
2 х
өтөлбөртэй. Менежерүүдэд зориулсан хөтөлбөр нь борлуулалтын менежментийн
(Sales management) орчин үеийн мэдлэг, ойлголтуудыг олгоход чиглэдэг
бол борлуулалтын ажилтнуудад зориулсан х
өтөлбөр нь бичилсэн худалдааны (Selling)
чадваруудыг олгохыг зорьдог.
Энэ
удаагийн сургалт 3 сарын 27-28 ны өдрүүдэд зохион байгуулагдах бөгөөд цөөн оролцогчийг бүртгэх аж.
Өнгөрсөн хугацаанд тус сургалтанд
Жи-Мобайл ХХК, Бодь Даатгал, Практикал Даатгал, Прайм Даатгал ХХК, Монгол Тамхи
Со ХХК, Саммит ХХК, Петровис ХК, Шилэн хийц ХХК, Могул ХХК, Нэйшнл Лайф Даатгал
ХХК, Баясах трейд ХХК зэрэг томоохон аж ахуйн нэгжүүдийн
борлуулалтын 400 гаруй менежер, ажилтнууд хамрагдаж, борлуулалтын талаарх мэд
лэг,
ур чадвараа нэмэгдүүлжээ.

Мастер
борлуулагч сургалт

/Борлуулалтын
ахлах менежерүүд, албаны дарга нарт зориулсан/

 

 

Хичээлийн нэр

Товч
агуулга

1

Байгууллагын худалдан авах үйл явц, бизнесээс
бизнест хийх борлуулалт

(Organizational buying process, business to business selling)


Хэрэглэгчдийн төрлүүд, байгууллагын худалдан авах шийдвэр гаргах үйл явц


Байгууллагын худалдан авах шийдвэр гаргагчид, худалдан авалтын комисс


Байгууллагын худалдан авалтын шалгуурууд, ХАК-ийн гишүүдийн хэрэгцээг ойлгох
нь

2

Харилцагчийг хэрэглэгч болгох, шинэ хэрэглэгч
олох арга замууд
(Sales
prospecting)


Харилцагч ба хэрэглэгчийн ялгаа, хэрэглэглэгчийг үнэлэх шалгуурууд

– Шинэ
хэрэглэгч олох янз бүрийн арга замууд /Борлуулалтын гинжин хэлхээ, холбоо
сүлбээ, нөлөө бүхий хүмүүс, интернэт, зар, шууд мэйл, каталог, шоу, үзэсгэлэн
худалдаа, жагсаалт гэх мэт/

3

Борлуулалтын дараах халамж үйлчилгээ (After the sale: building long-term
partnerships)


Хэрэглэгчдийн үнэ цэнэ

– Урт
хугацааны түншлэлийн үе шатууд /бие биенээ таних, харилцаагаа тэлэх, бүхнээ
зориулах, түншлэл задрах/


Түншлэлийг эвдэгч хүчин зүйлсийг ойлгох нь

5

Борлуулалтын хэлэлцээр хийх чадвар (Negotiation selling)


Борлуулалтын хэлэлцээрийн ач холбогдол, өөрийн чадвараа үнэлэх нь


Борлуулалтын хэлэлцээрт бэлтгэх, хүрэх зорилтуудаа тодорхойлох


Борлуулалтын хэлэлцээр хийх уулзалтыг удирдах нь

7

Борлуулалтын бүс нутаг тогтоох болон цагийн
менежмент
(Managing
your territory and time management)


Борлуулалтын бүс нутаг тогтоох шалтгаан


Борлуулалтын бүс нутаг байгуулах үе шат

– Маршрут
зохиох болон цагийн менежмент


Харилцагчдаа ангилах ба нөөц сурвалжаа байршуулах аргууд /борлуулалтын АВС,
матрицан шинжилгээ/

8

Борлуулалтын ажилтнуудын ажлын гүйцэтгэлийг
үнэлэх аргазүй

(Managing performance of the sales force)

– Борлуулалтын норм гэж юу вэ?

– Борлуулалтын норм тогтоох шалтгаанууд

– Борлуулалтын нормын төрлүүд

– Борлуулалтын албаны зорилго тогтоох
аргазүй /Гүйцэтгэлийн, үйлдлийн, харьцааны зорилтууд/

9

Борлуулалтын ажилтнуудын цалин урамшууллын
систем

(Salary and
rewarding system of sales force)

– Борлуулалтын ажилтнуудын цалин урамшуулалд
хандах хандлага

– Борлуулалтын ажилтнуудын цалин
урамшууллыг тооцох аргачлалууд

 

 

 

 

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж