Ш.Раднаасэд: Гишүүд гарын үсэг зурлаа гээд ээлжит бус чуулган зарладаггүй | News.MN

Ш.Раднаасэд: Гишүүд гарын үсэг зурлаа гээд ээлжит бус чуулган зарладаггүй

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.23-нд нийтлэгдсэн

Ш.Раднаасэд: Гишүүд гарын үсэг зурлаа гээд ээлжит бус чуулган зарладаггүй

Ш.Раднаасэд: Гишүүд гарын үсэг зурлаа гээд ээлжит бус чуулган зарладаггүй

Хууль зүйн байнгын хороо өчигдөр, өнөөдөр хоёр өдөр хуралдах гээд чадсангүй. Учир нь гишүүдийн ирц хүрээгүй юм. Тус байнгын хороогоор УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ, нарын УИХ-ын даргад хүргүүлсэн хүсэлтийг хэлэлцэхээр төлөвлөөд байсан билээ. Ингээд Хууль зүйн байнгын хорооны дарга Ш.Раднаасэдээс дараах тодруулгыг авлаа.

-Байнгын хорооны хуралдаан хоёр удаа зарлагдаад ирц нь хүрсэнгүй. Чуулган завсарласан байгаа тул ирц хангалтгүй байх шиг байна. УИХ-ын Тамгын газраас гишүүдийн ирцийн талаарх судалгааг хийж байж байнгын хорооны хурлыг зарласан уу?

-Долдугаар сарын 20-ноос хойш арван удаа ирц авсан. Ирц авах бүрт хотод 4-5 гишүүн байсан. Харин өчигдөр нэлээд олон гишүүн байсан ч харамсалтай нь ирц бүрдсэнгүй. Өнөөдөр дахиад ирц бүрдэхгүй нөхцөл байдал бий боллоо. Наймдугаар сар гарчихсан гишүүд тойрогтоо ажиллаж, гадаад дотоод руу явсан байна. Тиймээс ирц бүрдэхгүй байна. Таван гишүүн гадагшаа явсан бол дөрвөн гишүүн тойрогтоо ажиллаж байна. Өнөөдөр бас хоёр, гурван гишүүн тойрог руугаа явсан. Тиймээс ирц бүрдэх ямар ч боломжгүй байна.

-Байнгын хороог хуралдуулах товыг дахин зарлах уу. Байнгын хороо яг ямар асуудлыг хэлэлцэх вэ?

-Ирцийг долдугаар сарын 20-ноос хойш авсан. Тиймээс ирц бүрдэнгүүт хурал зарлахад бэлэн байгаа. Гэхдээ ээлжит бус чуулганы асуудлыг Хууль зүйн байнгын хороо шийдэхгүй. Байнгын хорооны хуралдаанаар АТГ-ын дарга Х.Энхжаргалыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөх эсэх асуудлыг хэлэлцэнэ. Тус асуудлыг УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ болон Ерөнхийлөгч УИХ-ын даргад тавьсан учраас. Өнгөрсөн сарын 19-нд УИХ-ын даргын зөвлөл хуралдаад Хууль зүйн байнгын хороогоор эхлээд ярь. Түүний дараа хууль зүйн үндэслэл байна гэвэл энэ асуудлыг чуулганаар хэлэлцье гэдэг шийдвэр гарсан юм билээ. Энэ хүрээнд л долдугаар сарын 20-ноос хойш Хууль зүйн байнгын хороо хуралдах оролдлого хийж байна. “60 тэрбумын”-ын хэргээр нээлттэй сонсгол хийх тухайд үүнийг ганц байнгын хороо дур мэдээд шийдчихдэг асуудал биш. УИХ-ын Дэгийн тухай хуульд Сонсгол зохион байгуулах гээд тусдаа бүлэг байна. Энэ хуулийн дагуу тухайлсан хэргээр нээлттэй сонсгол зохион байгуулах боломжгүй гэж үзсэн. Үүнийг Л.Оюун-Эрдэнэ гишүүнд мэдэгдсэн.

-Та байнгын хорооны даргын хувьд ирцээ бүрдүүлэх үүрэгтэй юм биш үү?

-Тийм юм байхгүй. Хуралд ирж оролцох нь гишүүдийн үүрэг. Түүнээс гишүүдийг энд байлгаж, хуралд нь суулгах нь миний үүрэг биш.

-Тэгэхээр байнгын хороо хэзээ хуралдах нь тодорхойгүй гэж ойлгож болох уу?

-Би хувьдаа тодорхойгүй гэж бодож байна. Өчигдөр 11 гишүүн байсан ч 2,3 гишүүн тодорхой шалтгааны улмаас ирээгүй. Дашрамд дуулгахад, 19 ч юм уу, 26 гишүүн гарын үсэг зурсан бичиг өгөхөөр шууд ээлжит бус чуулган зарлаад явчихдаггүй. Нэг хуулийг хэрэгжүүлж байна гээд нөгөө хуулийг зөрчиж болохгүй. Ээлжит бус чуулган зарлана гэдэг эхлэх болон дуусах хугацааг нь тавьдаг. Хэлэлцэх асуудлаа тодорхой тавьж байж чуулган зарладаг.

-УИХ-ын 26 гишүүн ээлжит бус чуулган хуралдуулах шаардлага тавьж байхад зарлан хуралдуулахгүй бол Үндсэн хуулийн зөрчил болно гэж Л.Оюун-Эрдэнэ гишүүн тайлбарлаад байгаа шүү дээ?

-Ээлжит бус чуулганыг хэзээ зарлах, хэдэнд дуусах, ямар асуудал хэлэлцэх вэ гэдэг нь УИХ-ын даргын бүрэн эрхийн асуудал. Энэ бол Хууль зүйн байнгын хорооны шийдэх асуудал биш.

Т.НОМИН

 

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-23 73.231.128.120

Эдгээр хариултаас үзэхжд төриын албан хаагчийн шинж бүрдээгүй хүн л байнгын хороог даргалж суугаа юм байна.

Avatar

МИ 2018-08-23 122.201.19.86

ЭНЭ нэг МИ даргын хүн байна даа [Хориотой Үг] гар шүү

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.40.142

эрх байгаа бол үүрэг бас бий шүү чамд төлөвшиж чадаагүй юм байна

Avatar

иргэн 2018-08-23 202.126.88.51

Оюунэрдэнэ гэгч алиа салбадайн аманд багтдаг УИХ гэж юу байхавдээ?!

Avatar

МИ 2018-08-23 122.201.19.86

МИ дарга чамд хэдийг өгдөг вэ ?

Avatar

иргэн 2018-08-23 202.126.88.51

Оюунэрдэнэ гэгч алиа салбадайн аманд багтдаг УИХ гэж юу байхавдээ?!

Avatar

Зочин 2018-08-23

Ашиг сонирхолын зөрчилтэй хүн өөртэйгээ холбоотой асуудлаар хурулдуулж огцорохыг хүсэхгүй нь ойлгомжтой. Энэ балиар заваан баас шиг байдлаа хэзээ засах нам гэгч вэ?

Avatar

Зочин 2018-08-23 122.201.21.193

iimerhuu tsunkh barigch nariig darga bolgochihoor ingeed peedelzeed ajil hiihgui tom tom duugaraad bdag bhgui yu?baih estoi gazart n bailgahgui denduu tomdson malgai umsguchihuur ingej darvalzaj noyondoo unench hun boloh gej ih tom tom hucdag yum.

Avatar

Зочин 2018-08-23 24.176.138.140

Үндсэн хуулийн заалт тэгбэл яах болж бна. Чи цэцэд очихымуу

Avatar

Зочин 2018-08-23 150.129.142.86

МАНАЙ ТӨР ЗАСАГ МИЕЭ БОЛООД МАНАНГИЙНХАНД АТГУУЛЧИХСАН ЮМ БАЙНА. ЭНЭ ЯНЗААРАА ЦҮНХ БАРИГЧДЫН ЭРИН ЛАВТАЙ ДАХИАД 25 ЖИЛ ҮРГЭЛЖЛЭХ БОЛОЛТОЙ. ҮР ХҮҮХҮҮДИЙНХЭЭ АРДЧИЛСАН ТӨРТ НИЙГЭМД АМЬДРАХЫГ ХАРАГҮЙ ЮМ БАЙНА Л ДӨӨ…

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.55

Энэ уул нь залуу атлаа их хуучинсаг үзэлтэй, хачин нөхөр байна лээ шүү!! Залуу хүн ирээдүйгээ бодож, жаахан ухаантай баймаар юм даа!!!

Avatar

Зочин 2018-08-23 51.38.110.162

Энэ монголчууд бүр нэг дампуу хүмүүс шүү. Буруугаа дандаа бусад руу чихнэ. Ядуу байгаа нь бусдын буруу, өр тавьсан нь бусдын буруу, өрөө төлж чадаагүй нь бусдын буруу, хогтой байгаа нь бусдын буруу, хиртэй байгаа нь бусдын буруу, таалагдаагүй бүх юм нь бусдын буруу. Муугаа мэдэхгүй бүгд улс төр ярьцгаана. Хоолоо залгуулж буй халтар машинаа ч угаачихаж чадахгүй хэвтэж л бусдын арчаагүйг болохгүй бүтэхгүйг бүлтэртлээ муулаад давхиад байна. Хашааны хогоо цэвэрлэе гэхгүй хирнээ л улс төр ярьж том том бүлтрээд байна. Та нарын ийм тэнэг сэтгэхуй дундаас сонгогдсон өрөөсөн дугуйнууд чинь төрийн эрхэнд сууж байхад та нар мянган болохгүй бүтэхгүй яриад яанам бэ ОРКуудаа. Үнэн арчаагүй тэнэг монголчууд даа.

Avatar

Үнэн шүү 2018-08-23 24.176.138.140

Ёстой үнэн

Avatar

Nira 2018-08-23 202.126.89.131

Jinhene omhiirson yalzarsan nuur tsaraigaa haruulj bna doo. Bidniig saihan amidruulah gej deer garsan nohduud er ni neg iimerhuu uvaigui ichih nuur bhgui zio zio bur booljis tsutgachihlaa bna

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.40.2

Энэ хаанаас гарч ирсэн хууль биелүүлдэггүй дарга вэ

Avatar

Зочин 2018-08-23 49.0.218.76

МАН -n өсгөж хүмүүжүүлсэн бацаан ш дээ, бушуу 20 он болоосой, МАН – аас салах юмсан, Бөөн МАФ,

Avatar

Naiz ni 2018-08-23 66.181.161.65

MEYE GEDEG HUJAAGIIN HOSHNOGO DOLOOGCH ALNII US.TA NAR TUN UDAHGUI YU BOLHOO MEDHUU

Avatar

Зочин 2018-08-23 37.201.215.163

Hugiin 76 novshnuud ajil hiihgui yum bol iim malnuud baihiin hereg algaa iim alj idej bolohgui malnuud tejeej baihaar erunhiilegch gesen neg huntei baimaar tum

Avatar

Зочин 2018-08-23 45.117.35.7

ard гэсэн хуурамч хаягтай хятад чи бага хуцаарай чи ганцаараа Миеэгийн [Хориотой Үг] долоож байна шүү

Avatar

Зочин 2018-08-23 45.117.35.7

2 нүүртэй хог шаар юм даа чи, ард түмэн чамаас шаардаж байгаа шүү. Чи хурлаа хуралдуулах үүрэгтэй мал аа

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.41.210

МИЕЭГИЙН БОГСДОЛООГЧ ТАРАА ТАНИУЛЛАА

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.126.89.100

Аан за Миеэгийн мэдэлд байгаа юм байна. Хуралдахгүй, бас зарлагдахгүй юм байна.

Avatar

Зочин 2018-08-23 182.160.33.90

М.Энхболдын бууны нохой болжээ ?Шударга байл даа,

Avatar

ЧД иргэн 2018-08-23 202.179.25.206

Энэ нэг мэргэн бөөдий хаанаас гараад ирэв ээ Гарын үсэг зураад чуулганыг зарладаг л байхгуй юу.. Наадахыг чинь захын нэг чавганц мэддэг юм Хуулиа мэддэггүй ганц хоёр гишүүд ухаантай царайлчихаад сууж л байх юм… Баригдана даа баригдана…

Avatar

asa 2018-08-23 66.181.160.105

enhboldiin bogsiig dolooson archaagui bandi

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.179.31.30

ОЛНЫ ӨМНӨӨС СОНГОГДСОНЫХОО ДАРАА ИЙМ АВИР ГАРГАЖ БОЛОХУУУ ЭНЭ ХЭН БЭ ААН ХИЙМЭЛ ШҮДТЭЙ ЮМ ШИГ ПАЛ ПАЛ ГЭЭД ЯРИА НЬ ОЙЛГОГДОХГҮЙ ШАЛ ЧАВГАНЧ СТИЛТЭЙ МУУ БАНДИ ХААНБОЛЦИЙМ ШИГ АВИР ҮЗҮҮЛЖБНАА

Avatar

Зочин 2018-08-23 112.72.9.150

Ундсэн хуулинд нийцуулж шийдвэр гаргаж чаддаггуй, ирцээ ч бурдуулж чадахгуй энэ УИХ тарах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2018-08-23 203.91.117.8

ЭНЭ НӨХӨР ХУУЛИА МЭДДЭГҮЙ АВРГА УУ ГАРЫН ҮСЭГ ЗУРСАН Л БОЛ ХҮЧИН ТӨГӨЛДӨР ШҮҮ ийм юм нууд УИХ д орж ирээп байна ш дээ

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.176.165

ene neg miegiin gar khul baykh shig baynaa

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.126.89.115

Ажлаа мэддэггүй энэ малыг зайлуулаач.түрүүний 4-н жил баахан бөбө долоож дарга болсон [Хориотой Үг] бацан.ирц бүрдүүлэх миний ажил биш гэнээ.тэгвэл ирц бүрдүүлдэг хүнд нь ажлаа өг.

Avatar

ARD 2018-08-23 66.181.167.194

Бяруу болоогүй байж бухын баасаар бааж, оркуудын бөөс жанхуу баттулгын баасыг нь идэж угаадсыг нь долоож суугаа шударга царайлсан Л.Оюун-Эрдэнэ гэх [Хориотой Үг] пацаан аа! Ямар ч эд мөрийн баримт байхгүй 60 тэрбумыг ярьж суухаар бодит эд мөрийн баримттай, хохирогчтой, эрүүгийн хэргийн сэжигтэн жанхууд хавтаст хэргийг нь нээгээд 2 жил гаруй болж төмөр замаас 280 сая доллар хулгайлсан хэргий талаар чи дуугараач. Чи чадах уу? Чи үнэхээр л эх оронч, шударга залуу түшээ юм бол “Сонгуулийн амлалтаа биелүүлэхгүй байгаа, дээрээс нь Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулгыг огцруулах саналыг УИХ-д оруулаад ирээч.!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.164.81

Энэ [Хориотой Үг] ёстой Энхболдын тэжээвэр [Хориотой Үг] байндаа

Avatar

Зочин 2018-08-23 51.38.110.162

Оюунэрдэнэ гэгч [Хориотой Үг] даанч чадахгүй л дээ

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.41.210

zailaaa chi

Avatar

ARD 2018-08-23 66.181.167.194

Оросын хүргэн баахан аймаар муухай харж тагтаа байдалтай тэнэг пооз авч шоудав шив дээ.Өр тэглэнэ гэсэн сураггүй. Оффшорчдод 49 хоног өгсөн чинь таг чиг. 30 луйварчин гэр бүлээ 30 лиценз эзэмшигч болгоод бас мартчихсан.Шанхайд Монголыг элсүүлнэ гэж зүтгээд бараагүй бааахан хэрүүл л үлдсэн.Солонгост томилсон Хурцыг нь хүлээж аваагүй. Бүр хамгийн аймшигтай нь өөрийнх шахаас болох тусгай тагнуул махбал гэгч төмөр замын 280 сая долларын асуудлыг нь нухчин дарах гэж байгаад гэм зэмгүй залууг алсан. Жанхуугийн найруулсан жүжиг хангалттай! Ориг төвд гаралтай оркуудын бөөс жанхууг [Хориотой Үг] миетэй нь хамт огцруул. Дан ганц миеэг огцруулах нь хангалтгүй!

Avatar

zochin 2018-08-23 202.21.117.34

hoorondoo saihan bultuulj tsag avch bna daa

Avatar