С.Чинзориг: МҮЭХ хэлэлцээрээс давсан шаардлага тавьж байна | News.MN

С.Чинзориг: МҮЭХ хэлэлцээрээс давсан шаардлага тавьж байна

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.23-нд нийтлэгдсэн

С.Чинзориг: МҮЭХ хэлэлцээрээс давсан шаардлага тавьж байна

С.Чинзориг: МҮЭХ хэлэлцээрээс давсан шаардлага тавьж байна

Монголын үйлдвэрчний эвлэлийн хорооноос (МҮЭХ) өнөөдөр /2018.8.23/ мэдээлэл хийж, боловсролын салбарынхан энэ сарын 3-нд ажил хаяхаар болсныг мэдэгдэв. Үүнтэй холбоотойгоор ямар арга хэмжээ авах талар Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд С.Чинзоригоос тодрууллаа.

Тэрбээр “Засгийн газар үйлдвэрчний эвлэлийн байгууллагын саналд маш хүндэтгэлтэй хандаж ирсэн. Өнгөрсөн аравдугаар сард Засгийн газар байгуулагдсаныхаа маргааш үйлдвэрчний эвлэлийн байгууллагуудтай гурван талт хэлэлцээр хийсэн. Хэлэлцээрт энэ онд имфляцын түвшинтэй уялдуулж цалинг нэмэх асуудлаар Олон улсын валютын сантай тохиролцох үүргийг бид авсан. Гэтэл Үйлдвэрчний эвлэлийнхэн байгуулсан хэлэлцээрээс давсан шаардлага тавьж, 50-иас доошгүй хувиар цалин нэмэх шаардлага тавьж байна. Засгийн газар өөрсдийн боломжийн хэрээр цалинг нэмлээ. Хэрхэн хүлээж авч, ярьж тайлбарлах нь үйлдвэрчний эвлэлийн байгууллагуудын эрхийн асуудал. Засгийн газар боломжийн хэрээр арга хэмжээ авч байхад ажил хаяхгүй байх гэж найдаж байна’ гэлээ. 

Р.Ренчиндулам 

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.41.62

Тѳр бол хэсэг ашиг сонирхолын бүлгийн болон хэсэг үхэр сүргийн тоглоом биш. Нѳгѳѳ талаас цаасан мѳнгѳний замбараагүй үйлдвэр ч биш. Битгий амин хувийн ашиг сонирхолоо тѳрд тулгаж бай. Хайрлах хэрэгтэй! хүндэтгэх хэрэгтэй. Түм түм наслах Монгол тѳр болохоос биш нэгэн жаранд тоосрон манрах хумхын тоос бишээ!!!

Avatar

Зочин 2018-08-23 64.119.17.34

Hurelsuhteigee z**l. Ta hoyor idej uudag mongoo bolichuul tsalin nemeh asuudal bish l dee uul ni

Avatar

Зочин 2018-08-23 150.129.143.129

Цалинг нь 50% нэмчихвэл ажил хаяхгүй шүү дээ. Чадахгүй бол ЗГ-ийг татан буулгах хэрэгтэй. Цаашдаа дахин сонгуульч яригдах хэрэгтэй болно.

Avatar

Зочин 2018-08-23

Цалин нэмэхээ больчих л хэрэгтэйшдээ. Ур дунд суурилсан тогтолцоонд шилжих нь зев.

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.126.89.248

Тэр ш****г мөнгөө больчихвол цалин нэмэх асуудалгүй ш. Цаад утгаараа төрд буй хулгайчдыг мөнгө шаахаа больчих гэж бгааг мэдэхгүй л тэнэгтэж бгаа харагдах юм

Avatar

Үзэн ядагч 2018-08-23 202.9.42.17

Зүгээр байсан үнийг энэ нэг сайдын синдромтой амьтан бужигнуулаад хаялаа. Хоёрын хооронд цалин нэмсэн болж хэрэглээний үнийг өсгөж эхэллээ. Гавьяа байгуулдаггүй юм гэхэд ядаж гай болохгүй байгаасай.

Avatar

зочин 2018-08-23 202.9.42.16

МҮЭ ЧИНЬ СӨРӨГ ХҮЧИН ШҮҮ ДЭЭ САЙД АА …

Avatar

Өвгөн 2018-08-23 49.0.212.46

Үүнээс харахад багш, эмчийг гэж байгаа юм уу, МҮЭ гэгч, бүр бүгд бужигнаж сүүлдээ хүн бүр зүүлтээ өгч өрнөөс гарах болох бий, өр ч хамаагүй дэг ээ … тийм сайн байсан бол тэр их өр үүсэж байхад ган хийгээгүй шүү МҮЭ. эд нар хахуульд дуртай даг аа дуугай болно за зэ

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.9.40.192

Offshor oligarxydig segsertel n temtsie

Avatar

Зочин 2018-08-23 203.91.117.8

ГӨЛӨГНҮҮР ХУУРАМЧ ЦАРАЙТАЙ ЧАМААС ОЛИГТОЙ ЮМ СОНСОХГҮЙ нь ээ

Avatar

dasaa 2018-08-23 66.181.160.105

ter heden nohodiig hoogood yavuulaachee niigemiig turhirsan geed bugdiin barij hori ter bas bat zorig gej heden avgai dagaj savsagnasan yumiig shuud ajlaas n hal

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.50

ogtsor!!!!!!!

Avatar

Яг 2018-08-23 182.160.32.190

ягтсан царай!

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.119

Битгий хүлээ ж ав.Эцэг эхийн зөвлөл гэж сул сурлагтай хүүхэдүүдийн эцэг эхээр баяр болгоноор бэлэг сэлт авдаг ичмээр юм

Avatar

зочин 2018-08-23 202.170.80.25

аль ч салбар адилхан цалин бага байгаа. монголдоо боолын хөдөлмөр эрхэлж байна. Төрийнх ч яахав их бага нэмүүлээд л байна. Хувийн хэвшилд ажилладаг хүмүүс яаж ч чадахгүй.

Avatar

Албан 2018-08-23 182.160.32.190

тушаалтнууд ойлгомжтой шүү дээ!

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.55

МҮЭХ гэж популизм хийж л байвал улс орны эрх ашиг падгүй гэсэн хорлон сүйтгэгч нар байнаа???!!!

Avatar

Улс 2018-08-23 182.160.32.190

орны эрх ашиг " Хаана " байна аа, Цэнцэрэн минь!

Avatar

Иргэн 2018-08-23 64.119.25.57

Цалинг 5-10 дахин нэмж чадах нам, ЗГ гарч иртэл тэмц

Avatar