Г.Занданшатар: Эрдэнэтийн ТУЗ-ыг эрх зүйн чадамжгүй гэж үзсэн | News.MN

Г.Занданшатар: Эрдэнэтийн ТУЗ-ыг эрх зүйн чадамжгүй гэж үзсэн

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.23-нд нийтлэгдсэн

Г.Занданшатар: Эрдэнэтийн ТУЗ-ыг эрх зүйн чадамжгүй гэж үзсэн

Г.Занданшатар: Эрдэнэтийн ТУЗ-ыг эрх зүйн чадамжгүй гэж үзсэн

“News” агентлаг долоо хоног бүрийн пүрэв гаригт “Яам агентлагаар сонин юутай вэ” буланг бэлтгэн хүргэдэг билээ.  Энэ удаагийн дугаарт Засгийн газрын гал тогоогоор сонин юутай байгааг тоймлон хүргэж байна.

Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга Г.Занданшатараас “Эрдэнэт” үйлдвэртэй холбоотой асуудлаар товчхон тодруулга авлаа.

-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн 10 хувийг иргэдэд эзэмшүүлэх асуудал яригдаж байсан. Энэ ажил юу болж байна вэ?

-Эрдэнэтийн 10 хувийг ард иргэдэд эзэмшүүлэх зорилгоор ажлын хэсэг томилсон ч Английн арбитрын шүүхийн шийдвэрээс шалтгаалаад уг үйлдвэрийн ТУЗ эрх зүйн чадамжгүй болчхоод байна.  

-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувьтай холбоотой Английн арбитрын шүүхийн шийдвэрийг Засгийн газрын хуралдаанаар хэлэлцсэн үү?

-Оны эхэнд арбитрын шүүхийн шийдвэртэй холбоотойгоор холбогдох байгууллагатай нь хэлцэл хийх үүргийг тус үйлдвэрийн ТУЗ-д өгсөн. Харамсалтай нь Английн арбитрын дээд шүүхийн шийдвэр гарч “Эрдэнэт” үйлдвэрийн ТУЗ-ыг эрх зүйн чадамжгүй гэж үзсэн учраас ТУЗ-аас гарч байгаа шийдвэр хүчин төгөлдөр бус болсон. Гэхдээ энэ чиглэлээр холбогдох яам, агентлаг ажиллаж байгаа.

-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувийг Стандарт банкинд барьцаалж, Жаст групп зээл авсан. Гэтэл одоо “Эрдэнэт” үйлдвэрээр энэ өрийг төлүүлэх асуудлыг Засгийн газар хүлээн зөвшөөрч байна гэсэн үг үү?

-Зөвшөөрөх эсэх асуудал одоогоор яригдаагүй байна. Английн арбитрын шүүхийн шийдвэр гарсан. Энэ чиглэлээр УИХ-ын ажлын хэсэг байгуулагдсан. Одоо энэ ажлын хэсгийн дүгнэлтийг хүлээж байна. Мөн холбогдох газруудад хийгдэж байгаа шалгалтын дүн энэ асуудлыг хэрхэн шийдэхэд нөлөөлөх байх.

Үүнээс гадна Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж, төрийн албан хаагчдын цалинг 8-30 хувь нэмэгдүүлэх шийдвэрийг гаргасан билээ.

Засгийн газрын хуралдаанаар төрийн албан хаагчдын цалинг ирэх есдүгээр сарын 1-нээс нэмэх шийдвэр гаргалаа. Ингэхдээ төрийн албан хаагчдын цалинг найман хувиар нэмнэ. Харин бага ангийн багш, цэцэрлэгийн багш, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажилладаг багш, сувилагч нарын цалинг ажлын нөхцөл байдалтай холбогдуулан албан тушаалын зэрэглэлээс хамаарч 12-30 хувиар нэмэхээр болсон юм. Ингэснээр төрийн албан хаагчдын 90 хувь буюу 170 мянган төрийн албан хаагчийн цалинг нэмж байна.

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХН 2018-08-23 202.179.24.135

СТАНДАРТ БАНКИНД МӨНГИЙГ НЬ ТӨЛЧӨӨЧ ЭЭЭ… МОДОНШАТАРААА… ТЭГВЭЛ ТУЗ ЧИНЬ ХЭВИЙН АЖИЛААД ЭХЛЭХ НЬ БАЙНА ШД.

Avatar

Увсын мафи. 2018-08-23 43.228.129.131

Жастын ард Алтжингийн Алтан л байгаа ш дээ. Увсын мафи. Ямар ч улс орноо гэсэн сэтгэлгүй хүмүүс.

Avatar

Зочин 2018-08-23 150.129.141.84

Шийдэж чадахгүй бол ажлаа өгөөд улс төрөөс холд чадах аавын хүү ажилгүй байж лбайна зөвхөн төрд орсон улс чадвартай биш илүү чадварлаг хүмүүс эх оронд минь хавчигдаад байж л байгаа

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.225.249

49%-г луйвардаж авсан хүмүүс буацаагаад мөнгө өгчих байх оо яагаад гэж үү шудрага АН луйварчид тул

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.185.174

тэр үеийн ерөнхий сайд Баяр, үйлдвэр худалдааны сайд Ганзориг, төрийн өмчийн хороо Сугар гээд нөхдийн гадаад дотоодод байгаа бүх өмчийг хурааж өрийг нь төлүүл дээ. Зандан та худлаа яриаад суух юм хурдан хий. хурдан хөдөл. чадахгүй бол ажилаа чаддаг хүнд нь өг л дөө. Батзандан хийж чадна би гээд цаана чинь бна шдээ

Avatar

Зочин 2018-08-23

УИХ-ын ажлын хэсэг гэж юу вэ? Шүүх үү? Тэгээд бүр Лондонгийн арбитрийн шүүхийг шийдвэрийн зөв бурууг тогтоох мундаг эд байх нь уу? Ойлгоход их л хэцүү юм байна

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.55

Харин тиймээ!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-23

Эрдэнэтийн 49 хувийг гаднаас аваад ирсэн улсыг буруутгах хэрэггүй л баймаар юм. 100% төрд авна гэж их олон хүн донгосох юм. Төрд аваад онцсайхан болдог бил үү. Харин ч хөндлөнгийн хяналттай 49% нь хувьд 51% нь төрд нэртэй Нямкагийн гарт байсан нь дээр байх аа. Энэ 49% нь Оросын мэдэлд байхад ч Отгонбилэгээс эхлээд асар том луйвар хийж байсан улс шүү дээ. Одоо ингэж хувийн өмч рүү боорлож байхаар алдчихаад шахам байгаа 51%-иа эргүүлж авахаа бодвол дээр байх аа. Луйварчид аа Нямдорж оо Чи юу бодоод чимээгүй болчихов оо

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.245.243

Хүн бүр бага балчраасаа туйлын аж ахуйч, арвич хямгач, нийтийн өмчийн эс ширхэг бүрийг нүдлэн хамгаалагч, ариун цагаан хөдөлмөрийг бишрэн шүтэгч байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.245.243

Хүн бүр бага балчраасаа туйлын арвич хямгач, нийтийн өмчийн эс ширхэг бүрийг нүдлэн хамгаалагч, ариун цагаан хөдөлмөрийг бишрэн шүтэгч байх ёстой.

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.119

төрийг түрийвчиндээ хуваагаад хийчихсэн энэ мэтийн хулгайчууд яаж нөгөө хулгайчаа барих вэ дээ, бүгдийг нь буудвал таарна. урьд нь социалист өмч шамшигдуулсан гэж буудан [Хориотой Үг] ялтай байсан. тэгдэг бол манай төрийн бөөснүүд бүгд буудуулах байсан.

Avatar

Зочин 2018-08-23 103.26.195.190

Hurelsuh ta hoyor Mongol toroos oorsdoo zailaad ogchooch guij bn

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.245.243

Энэ ардчилсан гамин их л өлсөж дээ?

Avatar

Зочин 2018-08-23 150.129.140.1

Buhniig nam gej hardag doloogch min chi l Hurelsuh hooson tolgoi chin zailval ulsuj uheh geed bgaa biz. Bid ugaasaa monchgorooroo henees ch dutahgui amidarch bn l***r min. Cham shig l doloogch bish nuur bardam humuus bn bid

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.245.243

Зайлуулаад дараа нь хэнийг тавих юм бэ?

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.245.243

2016 оны сонгуулиар сонгогчид Эрдэнэтийн дээрмийн ажиллагааг таслан зогсоож, буруутай этгээдүүдтэй хариуцлага тооц гэж даалгавар өгөн та нарт 65 суудал өгсөн. Өгсөн үүрэг даалгавар биелүүлж чадахгүй бол чадахгүй нь гэдгээ хэлээд зайлцгаагаарай.

Avatar

Зочин 2018-08-23 64.119.21.152

МАН хан Эрдэнэтийн 51% ийг өрөнд тавьж мөнгийг хувааж идсэн тул наад мөнгөө шийдвэр гаргасан хүмүүс төлөөрөй. Та нар 2020 онд энэ асуудлыг зов шийдээгуй бол сонгуулд ороод хэрэггуй дээ,

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.131.226.86

51%-ийг тавиад туусан МАН-ыхан болон түүний оффшорчид өрийг төлөөрэй. Ядарсан ард түмний төсвийн мөнгөнөөс төлөхийг ЭРС ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.55

"Эрх зүйн чадамж" гэдэг хууль зүйн ухагдахууны жинхэнэ утга агуулгыг мэдэж ярьж байна уу, үгүй юу??? Энэ бол хууль зүйн албан ёсны нэр томъёо шүү дээ, хар ярианд хамаагүй хэрэглэдэг сул үг биш л дээ!!!

Avatar

ТЭГШ ХАНД Л ДА А 2018-08-23 66.181.160.20

Занданшатар сайдаа, ЗТХЯ-н дээр гарсан хэргийн талбаар арга хэмжээ авсан сайн арга хэмжээ болсон боловч, гаргасан шийдвэр төдийлөн эрх тэгш байж чадсангүй. Учир нь амарч байгаад тэр өдөр ажил дээрээ дуудагдаад хэрэг гарахаас өмнө явсан ганц бие эмэгтэйг элдвээр хэлж халж чадсан мөртөө архины ажлыг эхлүүлсэн замын хэлтсийн дарга Оргил-Эрдэнийг яагаад байлгаад байгаа юм байна. Энэ чинь шударга биш байна. Тэр өдөр Оргил-Эрдэнэ болон талийгаач нарын бас бус хүмүүс ажлын байрандаа архи уугаад, тамгын газрын даргыг дуудахад зарим хэсэг нь яваад, талийгаач үлдсэн байдаг.

Avatar

Зочин 2018-08-23 66.181.160.88

Мэдээж ойлгомжтой шдээ! Энд тэнд ямар ч чадваргүй хүмүүсээс бүрдсэн ямар ч чадамжгүй ажлын хэсэг энэ тэр гэж төрийн ажилд яаж ийж байгаад орчихсон хийх ажилгүй хүмүүст зориулсан ажлын хэсэг мэсэг гаргахаа одоо болимоор юм доо! Хаа байна тэр Оюу толгойн ажлын хэсэг нтр чинь?!
Одоо Эрдэнэтийн асуудлаар Улсынхаа нэр төрийг олон улс даяар бүү гутаасай билээ! Бушуухан тэр төлбөрийг нь төлөөд Эрдэнэтээ 100% хяналтандаа аваачээ! Нэгэнт л үйлдвэр өөрөө зээлийн батлан даалт гаргачихсан юм бол улс төржөөд байлгүй төлөхөөс өөр арга байхгүйг банкинд ажиллаж байсан захын хүн гадарлана! Тэгээд дараа нь дотооддоо хэндээ тэр хариуцлагаа тооцдог юм арга хэмжээгээ авч болдоггүй юм уу?!

Avatar

Зочин 2018-08-23 202.72.245.202

БУЛАЙГАА НУУЖ БУВТНАХААР БУШУУХАН ШИЙДВЭРТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААЧ ЗА ДАА ЧАДВАРГҮЙ АМЬТНААС ЧАДАХГҮЙ ЮМЫГ НЬ ШААРДААД Ч ЧАХ ВЭЭ ДЭЭ

Avatar