Трампын сонгуулийг хариуцсан даргад 80 жил хорих ял төлөвлөжээ | News.MN

Трампын сонгуулийг хариуцсан даргад 80 жил хорих ял төлөвлөжээ

Трампын сонгуулийг хариуцсан даргад 80 жил хорих ял төлөвлөжээ

Трампын сонгуулийг хариуцсан даргад 80 жил хорих ял төлөвлөжээ

Холбооны шүүхээс АНУ-ын ерөнхийлөгч Дональд Трампын сонгуулийг нь хариуцан ажилласан Паул Манафортод  татвараас зайлсхийсэн, банк луйвардсан гэж найман  зүйл ангиар ял тулгасан байна. Виржиниа мужийн Александриа дахь АНУ-ын холбооны шүүхээс түүнд  ялын дээд хэмжээ буюу 80 жил хорих ял оноожээ. Тэрбээр одоо 69 настай аж.

АНУ-ын 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд Орос хөндлөнгөөс оролцсон гэж үзэн Хууль зүйн яамнаас тусгай прокурор Роберт Мюллер тэргүүтэй баг сонгуульт ажлын дарга асан Паул Манафортыг шалгаж эхэлсэн юм.

Оросууд АНУ-ын ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцсон асуудлаар шалгаж эхэлснээс хойших анхны хэрэгтэн ийнхүү ял сонсох болж байна.   Тэрбээр 2010-2014 оны хооронд нийт 65 сая долларын авлига авч гадаад дансанд нуусан. Үүнээсээ 16 сая долларыг нь үнэтэй хувцас, үл хөдлөх хөрөнгө, газар зэрэгт зарцуулсан байх магадлалтай гэв. Манафортыг өнгөрсөн зургадугаар сараас хойш баривчлан хориод байгаа юм.

Манафортын лобби хийсэн, мөнгө угаасан хэргийн  хоёр дахь шүүх хурал ирэх есдүгээр сарын 17-нд Вашингтонд болох аж.

Эх сурвалж: CNN 

T. Mядаг 

"Болор дуран"-аар шалгав.

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Иргэн 2018-08-22 202.21.124.133

Америкаас муу юм бүхэн эхтэй. Авилгаар АНУ толгой цохино шүү дээ. Харин түүнийгээ хамгийн ихээр наймаалцан зохицуулж нууж чаддаг улс бол АНУ.

Зочин 2018-08-22 66.181.184.40

МУУ ЮМ БҮХЭН АМЕРИКД БИЙ

b 2018-08-22 202.131.238.22

Америкт бас авилга байдаг юм байжээ. Сонин юмаа. Америкт авилга байх ёсгүй энэ худлаа мэдээ байх тиймүү.

asdasd 2018-08-22 202.179.30.194

zooz avbal avsan shig avchdag nuhur bn \n

Зочин 2018-08-22 202.131.245.243

Энэ нөхрийг шалгаад оросоос биш украйнаас хандив, санхүүжилт авсан нь баримтаар нотлогдсон шүү дээ. Харин манай ерөнхийлөгч хаанаас хандив, санхүүжилт авсан юм бол доо?

зочин 2018-08-22

АНУ-ын 2016 оны ерөнхийлөгчийн сонгуульд Орос хөндлөнгөөс оролцоогүйээ гэж Трамп ах \nөөрөө баталсан шүү дээ. Хэрэв уханн санаа нь балартаагүй бол.

Зочин 2018-08-22 66.181.161.29

Ардчилал , ардчилсан шvvх энтр гэдэг чинь нэг иймэрхvv л юм байдаг болтой юм билээ!! Гарамгайбаатар баахан гусчихаад гарамгай гавьяа байгуулсан болж дуусдаг шиг!! Олон жил хийж бн аа! гээд байсан Темер зам хаана ч байхгvй! Шvvгээд vзсэн чинь нэг солонгос идчихсэн нь тогтоогдоод 10 сая тегрегеер торгоод дуусдаг шиг!! Энэ бол Ардчилал юм билээ!

Банасан 2018-08-22 66.181.160.74

Сонгуульд оросууд нөлөөлсөн хэргээр шалгаж эхлээд тэр нь батлагдахгүй болохоор өөр хуурамч хэрэг тулгаж ялалжээ.Энэ бол АРДЧИЛЛЫН АЛТАН зарчим(аксиом).Манайх Америк ах нарын заасан замаар урагшаа ура .

Зочин 2018-08-22 59.152.152.51

Ариухан, цагаахан, хүн бүрийн хүсэл мөрөөдөл болсон ардчилал хахаха. Монгол гэх мэт улсыг хөгжингүй орон болгоно гээд, байнга зээл тусламж гуйдаг гуйлгачин болтол нь ядууруулсан ардчиллын үнэн дүр төрх өө гэж...

Zuv 2018-08-22 107.128.53.216

Ardchilal iim l baih yostoi.Hereg shalgah yavzad ilersen hereg deer yallah ni shudarga yosond niizne.Iim hergeer ehelj shalgasan uchraas iim hergeer yallahgui gedeg bol ork setgelgee

Зочин 2018-08-22 64.119.17.176

Өөө 69 тэй юм бол ял завших нь .үсрээд 20 жил суугаад чад...үлдсэн 60 жилийг нь хүүхэдүүд нь эдэлхүү..тэгвэл ийм ял манайд л хэрэгтэй ял байна...цаазын ялгүй байвал ийм урт ялтай байвал болох юм .үр хүүхэд нь үлдсэнийг нь эдлэнэ гэвэл ядаж энэ хэдэн идсэн уусан дарга нар үр хүүхэдээ бодоод улсаас хумслахгүй ч байж магад тиймээ.

Зочин 2018-08-22 107.128.53.216

Ork bol ork l bdg yum bna.

Зочин 2018-08-22 150.129.141.150

Orosuud orson n unen bh.

Зочин 2018-08-22 182.160.33.139

М.Энхболд ,Сундуй нарыг ингэж 80 жил хорьдог болоосой ?

Зочин 2018-08-22 202.126.89.180

Man geltgv an ch ern asuudaltai shvv. Chadvargv bolovson huchin shahsan n ongorson zasgiin ued haragdaa bzdee.

AD 2018-08-22 202.21.96.171

Гарчиг агуулга 2 нь зөрсөн яаасан орчуулга вэ. ОХУ-той холбоогүй харин Украин улсаас авлига авдаг байсан нь тогтоогддог шүү дээ.

Зочин 2018-08-22 202.131.245.243

Ингэж айлгаж байгаад л Трампын эсрэг хуурамч мэдүүлэг авдаг байхгүй юу даа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж