ХЗБХ-ны ирц хүрсэнгүй | News.MN

ХЗБХ-ны ирц хүрсэнгүй

ХЗБХ-ны ирц хүрсэнгүй

Хууль зүйн байнгын хороо өнөөдөр /2018.08.22/ 14:00 цагт хуралдах зар тараасан ч, ирц хүрээгүй тул маргааш болтол хойшлууллаа.

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ “60 тэрбумын бичлэг”-тэй холбоотой асуудлаар нээлттэй сонсгол хийх болон ээлжит бус чуулган зарлахыг УИХ-ын даргаас хүссэн. Түүний байр суурийг УИХ-ын 25 гишүүн дэмжиж гарын үсэг зурсан гэж тэрбээр мэдэгдсэн билээ. Гишүүдийн шаардлагыг УИХ-ын даргын зөвлөлөөр авч хэлэлцээд,, нэн түрүүнд Хууль зүйн байнгын хороогоор оруулах нь зүйтэй гэж шийдсэн. УИХ-ын даргын зөвлөл ийнхүү шийдсэн ч Байнгын хороо хуралдахгүй байсаар сар гаруй хугацаа өнгөрсөн юм. Ингээд өнөөдөр хуралдах гэсэн боловч ирц хүрсэнгүй.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

иргэн 2018-08-22 66.181.180.64

УИХ-ын Тамгын газар Хууль зүйн байнгын хорооны гишүүдээс хэн хэн ирэхгүй тасалсаныг ил тод мэдээлэх ёстой. Хуралдаан зохион байгуулах болон хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсийн дарга ажлаа хийхгүй бол хариуцлага тооцох учиртай. Тэгж ажиллавал Байнгын хорооны хурлын ирц бүрдээгүй гэдэг зохиомол шалтаг арилна шүү дээ. Ийм амархан юмыг яагаад хийхгүй байнаа

60 тэрбум 2018-08-22 202.21.105.116

Эм Энхболд чи захирамж шууд гаргах ёстой болохоос новшрох ёсгүй шүү. Гадаад орны төрийн томоохон албан тушаалтнуудыг ичих ч үгүй хүлээн авч уулзаад байх юм аа.

зочин 2018-08-22 103.229.122.32

Хэн хэн ирээгүй ил тод зарла даа.

АРД 2018-08-22 66.181.167.194

Гар нь Махбал ч толгой нь алуурчин Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Сонгуулийн амлалтаа биелүүлэхгүй байгаа, дээрээс нь Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Зочин 2018-08-22 66.181.167.194

Хужааa миег шалгаж байгаа л бол давхар бас ориг төвд гаралтай оркуудын бөөс жанхууг, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухныг ч гэсэн сайн шалга. Бяруу болоогүй байж бухын баасаар бааж, оркуудын бөөс жанхуу баттулгын баасыг нь идэж угаадсыг нь долоож суугаа Шударга царайлсан Л.Оюун-Эрдэнэ гэх [Хориотой Үг] пацааны эзэн нь болох төвд кармааны [Хориотой Үг] жанхуу баттулга одоо тэгээд хужаааа миеэ, атигар тарвага элбэгдорж нарын хөлийг гозолзуулаа юу? Төмөр замаас 280 сая доллар хулгайлж, 17 чингэлэг спиртийг ус болгосон шидтэн, номурангаас 120 сая доллар луйвардсны төлөөсөнд өмнийн говийн ашигт малтмалын ордыг солонгосуудад санал болгож явсан кармааны [Хориотой Үг] жанхуу шударга ёсыг тогтоолоо юу? Л.Оюун-Эрдэнэ гэх урвагч пацаан жанхуу баттулгаас тэрбум төгрөг салгаж чадах ч аалзны торыг таслаж чадахгүй, учир нь захиалагч эзэн нь болох жанхуу нь нөгөө муу хэлээд байгаа хужааа миеэ энхболд, атигар тарвага элбэгдорж, жанхуугийн шиэвртэй оймсонд мансуурсан ухна хүрэлсүх нартай түрийвч нэгтэй болохоор!!!!!!!!!

Зочин 2018-08-22 66.181.167.194

Гар нь Махбал ч толгой нь алуурчин Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Сонгуулийн амлалтаа биелүүлэхгүй байгаа, дээрээс нь Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Зочин 2018-08-22 103.229.120.134

ПИДАРАСУУДЫН ИРЦИЙГ НЬ ИЛ ГАРГААЧ ЭЭ