Таван настай охиныг хулгайлсан этгээдийг баривчилжээ | News.MN

Таван настай охиныг хулгайлсан этгээдийг баривчилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.22-нд нийтлэгдсэн

Таван настай охиныг хулгайлсан этгээдийг баривчилжээ

Таван настай охиныг хулгайлсан этгээдийг баривчилжээ

Дархан-Уул аймгийн Дархан сумын гуравдугаар багийн “Ширээ нурууны нутаг” гэдэг газар /сумын төвөөс баруун хойд зүгт 5 км-т/ тус сумын харьяат Э гэх таван настай охин 2018 оны  наймдугаар сарын 19-ний өдөр 16:00 цагийн үед гэрээсээ гараад сураггүй болжээ.

Балчир охиныг “Хараа” голын усанд живсэн байж болзошгүй тухай дуудлага орон нутгийн Онцгой байдлын албанд ирсэн байна. Дуудлагын дагуу тус аймгийн Онцгой байдлын газрын Эрэн хайх, аврах ангийн зургаан алба хаагч, цагдаагийн байгууллагын 82 алба хаагч, орон нутгийн 24 иргэн, нийт 112 хүн, 11 техник хэрэгсэлтэйгээр тус багийн  нутаг дэвсгэрт хайсан ч охиныг олоогүй байжээ.

Тэгтэл охин усанд живээгүй бусдын гарт хулгайлагдсан байсныг цагдаагийн алба хаагчид шуурхай илрүүллээ. Тодруулбал, охиныг Хан-Уул дүүрэгт оршин суух хаягтай эрхэлсэн тодорхой ажилгүй 37 настай эмэгтэй “Б” нь өчигдөр /2018.08.21/ Баянзүрх дүүргийн наймдугаар хорооны дэвсгэрт хулгайлан авч явж байхад нь Эрүүгийн цагдаагийн албаны алба хаагчид илрүүлэн баривчилжээ.

Одоогоор уг хэргийн шалгалтын ажиллагаа үргэлжилж охиныг ар гэрт нь эсэн мэнд хүлээлгэн өгсөн байна. Мөн охины биеийн байдал хэвийн  гадна харагдах гэмтэл шарх, байхгүй байгаа аж.

Э.Ариун 

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-22 122.201.24.240

Хүүхдийн эрхтэн зараад байгаа юм биш үү. Хятадад энэ аймшигт хэргийн золиос болсон хүүхдийн тоо 3700 д хүрээд байна.

Avatar

Gerlee 2018-08-22 202.131.225.150

Cagdaagiin ajilchdad bayr hurgie. naad emegtei Mongol emegtei hun munuu. turul turugsduur ni shalgabal taarna. nasaar horibol taarna. estoi sejig hurmeeriin. Us uuh hubitai huuhdiin eej aab ni ahij b** aldaa gargaasai .hicheenguilen husie

Avatar

Зочин 2018-08-22 66.181.166.24

Маш сайн шалгах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2018-08-22 202.179.31.52

нэлээд хэдэн жилийн өмнө хан-уул дүүргийн сургуулийн гадуур хар машинтай хүмүүс яваад хүүхэд хулгайлахыг завдаж, хүмүүс аварч байсан талаар мэдээлэл гарч байсан. тэгэхээр тэр хавьд хүүхэд хулгайлдаг хүмүүс байдаг юм биш байгаа.

Avatar

Зочин 2018-08-22 112.72.11.115

Хүний наймааны сүлжээний нэг нь байгаа сайн шалгаа …өмнөх алга болсон хүүхдүүдийн сэжүүр байгаа шүү.төр засагийн хэмжээнд анхаарал хандуулах ёстой.

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.229.120.134

АРДЧИЛСАН НИЙГЭМД ГЭМТ ХЭ РЭГТНҮҮДИЙГ ТӨР ХАМГААЛАЛТДАА АВЧ НУУЦАЛДАГ НЬ ГУТАМШИГ. СОЦ ҮЕД НОЦТОЙ ХЭРГҮҮДИЙГ НИЙТЭД СЭРЭМЖЛҮҮЛЭХ ҮҮДНЭЭС ТВ-ЭЭР ШҮҮХ ХУРЛЫГ НЬ ХҮРТЭЛ ГАРГАЖ БАЙВ. ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮДИЙГ ГУДМАНД САМБАРТ ЗУРАГ ХӨРӨГТЭЙ НЬ ӨЛГӨДӨГ БАЙВ. МАТАР ТОНШУУЛ ГЭХ ХЭВЛЭЛҮҮД БАРГИЙН ЗӨРЧЛИЙГ Ч ЭЗЭНТЭЙ НЬ НИЙТЛЭДЭГ БАЙВ. ЗЭРЛЭГ КАПИТАЛИЗМ БОЛ САЙН МУУГИЙН ХООРОНД ЯС ХАЯЖ ДУНДААС НЬ АШИГ ГАРГАДАГ ХОГИЙН ТОГТОЛЦОО

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.10.23.80

Хүний эрхтэний наймааны бүлэглэлийн үүрэнд хүрэж болох зүүль олжээ

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.21.111.170

Гэмт этгээдийг нуун дарагдуулах нь өөр хууль зөрчиж буй хэрэг. Хууль зүйн сайд нь хүртэл " би мэдэж байгаа шүү, цаг нь болохоор хэлнэ" гээд мөн ч олон удаа гэм этгээдүүдийг нуусан даа.

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.126.89.70

ЧУХАЛ ХЭРГИЙН СЭЖҮҮРЛҮҮ ОРСОН ЮМ БИШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.9.42.4

Энэ бузар эмийн нэрийг нууцалдаг ямар учиртай вэ????? Нэр, хаягийг тодорхой бичиж, зургийг нь тавих хэрэгтэй шүүдээ. Ингэж байж нэг ч гэсэн хүн төрхтэй араатнаас болгоомжилно шүүдээ. Ийм юмнуудыг нууцлаад, дахин хэрэг хийх боломжийг нь хангаж байна гэсэн үг үү??? Энэ төр , засаг буруу ажииллаж байгаагийн тод жишээ биш үү???

Avatar

м 2018-08-22 66.181.168.8

Онцгойгийнхон зардлаа төлүүлж аваарай даа

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.229.120.134

НЭР ХАЯГИЙГ НЬ ЗУРАГ ХӨРӨГТЭЙ НЬ НИЙТЭД ИЛ ТОД МЭДЭЭЛЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА АА. ИРГЭД БОЛГООМЖИЛЖ БАЙХ ЁСТОЙ. ЦАГДААГИЙН БАЙГУУЛЛАГА ЯАХ ГЭЖ НУУЦЛААД БАЙНА АА.

Avatar

Buudaj ustga. 2018-08-22 202.179.31.28

Ene zaluudaa y*****n yavsan, ajilgui 30-50 nasny emegteichuud gemt heregt holbogdoh magadlal bgaa uym bish uu?!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-22 64.119.27.68

TSaazaar awaa

Avatar

zadarsan hunii naimaachin emiig 2018-08-22 66.181.168.220

nasara ni horih heregtei, urshuuld hamruulj bolohgui, naad em chin zamiin-uudiin ohiniig ch hulgailsan baigaa

Avatar

Dandar 2018-08-22 202.131.225.150

WTF ohinoo sain harj yaviay. medrel yumnuud yachih ch yum bilee

Avatar

Гэмт хэргийн ёс суртахууны түвшин 2018-08-22

Бүх гэмт хэрэг ёс суртахуунгүй ч, дотор төрөлжүүлбэл хүн хулгайлах, хүүхэд хүчиндэх зэрэг гэмт хэргүүд хамгийн бузар булай нь. Тиймээс ийм гэмт хэрэг үйлдэгчдийг зүгээр л цаазаар авъя. Манай нийгэмд ийм хүн гэж хэлэхэд хэцүү амьтад байх учиргүй. Харин зодоон, танхай, хулгай, дээрэм яг ийм гэмт хэрэгтэй харьцуулахад бас яахав, шорондоо хоригдоод, хохирлыг нь барагдуулаад явдаг юм байгаа биз. Хүн хулгайлах, худалдах гэмт хэрэг үйлдэгч, зохион байгуулагчдыг өчиггүй цаазал. Юу гэсэн үг вэ, удахгүй хүүхэд мал хариулж явдаг монгол ахуй гэж байхаа болих нь, хүүхэд ганцаараа хэзээ ч явж чадахаа болих нь.

Avatar

Зочин 2018-08-22 27.123.214.2

камеруудаа сайн нэмье ээ.
хүүхдийн хулгай ихэсээд байх шиг байна

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.229.120.134

Хотыг 20 жилд чадахгүй гэж байхад хөдөөг бол үлгэр

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж