"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна | News.MN

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.22-нд нийтлэгдсэн

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

"Авьяаслаг Монголчууд" шоуны гуравдугаар улиралын дугаар ирэх есдүгээр сараас эхлэн үзэгч та бүхэнд Монгол ТВ-р хүрэх гэж байна. Авьяаслаг Монголчууд шоуны шүүгчийн шатны шалгаруулалт өнгөрсөн зургаадугаар сард болж өндөрлөсөн. 

Энэ удаагийн шоуны шүүгчдийн бүрэлдэхүүн реппер, продюсер РОКИТ БЭЙ, хөтлөгч, продюсер П.АНУЖИН, жүжигчин, продюсер Г.УНДАРМАА, Чингис Хаан одонт, МУГЖ Г.АРИУНБААТАР нар ажиллаж байна

хАРИН тус шоуны хөтлөгч б.мАНДУУЛ СОНГОГДЖЭЭ. б.мАНДУУЛ НЬ Монгол ТВ-ийн “Өнөө өглөө” болон ‘Наашаа Цаашаа’ нэвтрүүлгийн хөтлөгч ажээ. 

А.АНИР

"Болор дуран"-аар шалгав.

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2018-08-22 202.21.115.242

ooi zawaan Anuujin orood baihdaa yahevdee mash muu bna uzehgui

Avatar

123 2018-08-22 103.14.38.130

УНДАРМААГ БОЛИОСОО БИЛЭЭ… ТЭР ХҮҮХЭН ЮУ Ч ШҮҮЖ ЧАДДАГҮЙ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ШТЭЙ… ХУДЛАА ХИХИ… ХАХАХА ГЭСЭН БАЛАЙ ХҮҮХЭН БАЙСАН. БОЛЬЁ ОО…. ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙНА. МОНГОЛ ТВ БОЛИОСОО БИЛЭЭ…

Avatar

1 2018-08-22 103.14.38.130

чука ах шиг зангарагтай ахмад насны шүүгч байхгүй бол шинээр шүүгч болсон алиа салбалай шиг нөхдүүд авьяасыг биш арын хаалгаар шүүлт хийнэ Анужин хэзээ ч шударгаар шүүж чадахгүй гэдгийг үнэндээ 100 хувь мэдэж байна намынх нь юм уу найз нөхдийнхөө гуйлтаар хэнийг ч авьяастай гэх юу ч хийж мэдэх үл бүтэх хүүхэн

Avatar

Хүйсийн мэдрэмж 2018-08-22 202.70.40.154

Таныг хүссэн хүсээгүй Ундармаа хошин шогийн шүүлтээ хавраас хийгээд эхэлчихсэн байгаа ш дээ. 9 сард л гарч эхлэх болохоос. Эрэгтэй хүн харахаараа долоочих гээд, хүүхнүүдэд төмөр нүүр үзүүлээд л яав тэр Яг түүн шиг дээр, кк, жаахан хүйсийн тэгш эрхийн мэдрэмжтэй байл даа.

Avatar

Teneg 2018-08-22 64.119.18.154

Rokit bay-gees busad n bolioch ee. Anujin, Undarmaa 2 bur bolichih. Aimshigiin huuramch durtei huuhnuud.

Avatar

зочин 2018-08-22 203.91.115.42

Чука ах шиг зангарагтай ахмад насны шүүгч байхгүй бол шинээр шүүгч болсон алиа салбалай шиг нөхдүүд авьяасыг биш арын хаалгаар шүүлт хийнэ Анужин хэзээ ч шударгаар шүүж чадахгүй гэдгийг үнэндээ 100 хувь мэдэж байна намынх нь юм уу найз нөхдийнхөө гуйлтаар хэнийг ч авьяастай гэх юу ч хийж мэдэх үл бүтэх хүүхэн

Avatar

Зочин 2018-08-22 182.160.36.37

ashgyi nogoo hooryy ongiroo hoer hotlogch alga bolson ni sain hereg. ted oroltsogch bolgonii bied nuruund duraaraa hyreed hatgaj tsohiood ih bydyyleg baidag baisan.

Avatar

Зочин 2018-08-22 182.160.36.37

goe yum bolohnee. harin ene undarmaagaas oor hyn oldoogyi yumuu.

Avatar

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ХАРИН НӨГӨӨ 2 БАЛАЙ ХӨТЛӨГЧ ШИГ ЮМ НЬ АЛГА БАЙНА АШГҮЙ. ХӨГЖИЛДӨХ ГЭЭД ЯДЦАН, ДААНЧ ХОЁУЛАА ХӨГЖИЛТЭЙ БИШ. ХЭН ГЭДЭГ БИЛЭЭ ТЭР ХОЁР ЮМЫГ ЧИНЬ!

Avatar

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ТА ӨӨРСДӨӨ ШҮҮГЧ БОЛЧИХООЧ. БҮГД Л ДОН ДОН ГЭЭЛ ГОНШИГОНООД БАЙХ. ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ ЗҮГЭЭР Л ҮЗЭХЭЭ БОЛЬЧИХ! ШҮҮМЖЛЭХ ДОНТОЙ ООРКУУД АА?!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ТА ӨӨРСДӨӨ ШҮҮГЧ БОЛЧИХООЧ. БҮГД Л ДОН ДОН ГЭЭЛ ГОНШИГОНООД БАЙХ. ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ ЗҮГЭЭР Л ҮЗЭХЭЭ БОЛЬЧИХ! ШҮҮМЖЛЭХ ДОНТОЙ ООРКУУД АА?!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.170.80.25

2 eregtei ni bolj bnaa. 2 emegtei ni arai l bishee.

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.170.80.25

Oligtoihin mergejliin hun songoj chaddagui yum bhdaa.Shuuj bgaa humuus uursduu ichih heregtei sh dee sanalaaraa bolih heregtei…

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.9.42.250

АНужин худлаа жуумалзаад, ухаантай царай гарга гээд ядчихна аа. Шал тэнэг.

Avatar

С 2018-08-22 203.91.119.194

Анужин, Ариунбаатар хоёр шүүгчид арай л тохирохгүй ээ. Энэ жил энэ шоуг үзэхгүй нь ээ.

Avatar

Зочин 2018-08-22 64.119.17.176

Ануужинд урлагийн мэдрэмж дутнаа больж үз.

Avatar

Зочин 2018-08-22 202.126.89.238

Ундармааг шүүгч хийнэ гэхэд итгэл төрөхгүй байна. Учир нь энэ марзан нэр төр хөөцөлдсөн хүүхэн урлагийн яг ямар боловсролтой вэ . Түүнийг " Яг түүн шиг шоу"-г шүүж байхад нь ой гутсан шүү. Түүний үг хэллэг, биеэ. авч яваа байдал, оролцогчдын үзүүлбэрийг үнэлж буй үнэлгээ үнэхээр шаардлага хангахгүй байсан шүү.

Avatar

Зочин 2018-08-22 175.38.8.149

Наад балай шоу чинь одоо утгаа алдаа..

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.57.92.38

Дээгий нь хэдэн хувь илүү шүү энэ хэдээс

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.10.21.106

Дээгийтэйгээ зайлаа.

Avatar

Зочин 2018-08-22 103.57.92.38

Ундармаа гэж худлаа марзагнасан мэдрэл хүүхэн шүүгч болж бгаам биздээ

Avatar