"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна | News.MN

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

"Авьяаслаг Монголчууд"" шоу ирэх есдүгээр сард гарна

"Авьяаслаг Монголчууд" шоуны гуравдугаар улиралын дугаар ирэх есдүгээр сараас эхлэн үзэгч та бүхэнд Монгол ТВ-р хүрэх гэж байна. Авьяаслаг Монголчууд шоуны шүүгчийн шатны шалгаруулалт өнгөрсөн зургаадугаар сард болж өндөрлөсөн. 

Энэ удаагийн шоуны шүүгчдийн бүрэлдэхүүн реппер, продюсер РОКИТ БЭЙ, хөтлөгч, продюсер П.АНУЖИН, жүжигчин, продюсер Г.УНДАРМАА, Чингис Хаан одонт, МУГЖ Г.АРИУНБААТАР нар ажиллаж байна

хАРИН тус шоуны хөтлөгч б.мАНДУУЛ СОНГОГДЖЭЭ. б.мАНДУУЛ НЬ Монгол ТВ-ийн “Өнөө өглөө” болон ‘Наашаа Цаашаа’ нэвтрүүлгийн хөтлөгч ажээ. 

А.АНИР

"Болор дуран"-аар шалгав.

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Zochin 2018-08-22 202.21.115.242

ooi zawaan Anuujin orood baihdaa yahevdee mash muu bna uzehgui

123 2018-08-22 103.14.38.130

УНДАРМААГ БОЛИОСОО БИЛЭЭ... ТЭР ХҮҮХЭН ЮУ Ч ШҮҮЖ ЧАДДАГҮЙ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ ШТЭЙ... ХУДЛАА ХИХИ... ХАХАХА ГЭСЭН БАЛАЙ ХҮҮХЭН БАЙСАН. БОЛЬЁ ОО.... ЭСЭРГҮҮЦЭЖ БАЙНА. МОНГОЛ ТВ БОЛИОСОО БИЛЭЭ...

1 2018-08-22 103.14.38.130

чука ах шиг зангарагтай ахмад насны шүүгч байхгүй бол шинээр шүүгч болсон алиа салбалай шиг нөхдүүд авьяасыг биш арын хаалгаар шүүлт хийнэ Анужин хэзээ ч шударгаар шүүж чадахгүй гэдгийг үнэндээ 100 хувь мэдэж байна намынх нь юм уу найз нөхдийнхөө гуйлтаар хэнийг ч авьяастай гэх юу ч хийж мэдэх үл бүтэх хүүхэн

Хүйсийн мэдрэмж 2018-08-22 202.70.40.154

Таныг хүссэн хүсээгүй Ундармаа хошин шогийн шүүлтээ хавраас хийгээд эхэлчихсэн байгаа ш дээ. 9 сард л гарч эхлэх болохоос. Эрэгтэй хүн харахаараа долоочих гээд, хүүхнүүдэд төмөр нүүр үзүүлээд л яав тэр Яг түүн шиг дээр, кк, жаахан хүйсийн тэгш эрхийн мэдрэмжтэй байл даа.

Teneg 2018-08-22 64.119.18.154

Rokit bay-gees busad n bolioch ee. Anujin, Undarmaa 2 bur bolichih. Aimshigiin huuramch durtei huuhnuud.

зочин 2018-08-22 203.91.115.42

Чука ах шиг зангарагтай ахмад насны шүүгч байхгүй бол шинээр шүүгч болсон алиа салбалай шиг нөхдүүд авьяасыг биш арын хаалгаар шүүлт хийнэ Анужин хэзээ ч шударгаар шүүж чадахгүй гэдгийг үнэндээ 100 хувь мэдэж байна намынх нь юм уу найз нөхдийнхөө гуйлтаар хэнийг ч авьяастай гэх юу ч хийж мэдэх үл бүтэх хүүхэн

Зочин 2018-08-22 182.160.36.37

ashgyi nogoo hooryy ongiroo hoer hotlogch alga bolson ni sain hereg. ted oroltsogch bolgonii bied nuruund duraaraa hyreed hatgaj tsohiood ih bydyyleg baidag baisan.

Зочин 2018-08-22 182.160.36.37

goe yum bolohnee. harin ene undarmaagaas oor hyn oldoogyi yumuu.

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ХАРИН НӨГӨӨ 2 БАЛАЙ ХӨТЛӨГЧ ШИГ ЮМ НЬ АЛГА БАЙНА АШГҮЙ. ХӨГЖИЛДӨХ ГЭЭД ЯДЦАН, ДААНЧ ХОЁУЛАА ХӨГЖИЛТЭЙ БИШ. ХЭН ГЭДЭГ БИЛЭЭ ТЭР ХОЁР ЮМЫГ ЧИНЬ!

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ТА ӨӨРСДӨӨ ШҮҮГЧ БОЛЧИХООЧ. БҮГД Л ДОН ДОН ГЭЭЛ ГОНШИГОНООД БАЙХ. ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ ЗҮГЭЭР Л ҮЗЭХЭЭ БОЛЬЧИХ! ШҮҮМЖЛЭХ ДОНТОЙ ООРКУУД АА?!!!!!

Зочин 2018-08-22 211.246.69.228

ТА ӨӨРСДӨӨ ШҮҮГЧ БОЛЧИХООЧ. БҮГД Л ДОН ДОН ГЭЭЛ ГОНШИГОНООД БАЙХ. ТААЛАГДАХГҮЙ БАЙВАЛ ЗҮГЭЭР Л ҮЗЭХЭЭ БОЛЬЧИХ! ШҮҮМЖЛЭХ ДОНТОЙ ООРКУУД АА?!!!!!

Зочин 2018-08-22 202.170.80.25

2 eregtei ni bolj bnaa. 2 emegtei ni arai l bishee.

Зочин 2018-08-22 202.170.80.25

Oligtoihin mergejliin hun songoj chaddagui yum bhdaa.Shuuj bgaa humuus uursduu ichih heregtei sh dee sanalaaraa bolih heregtei...\n

Зочин 2018-08-22 202.9.42.250

АНужин худлаа жуумалзаад, ухаантай царай гарга гээд ядчихна аа. Шал тэнэг.

С 2018-08-22 203.91.119.194

Анужин, Ариунбаатар хоёр шүүгчид арай л тохирохгүй ээ. Энэ жил энэ шоуг үзэхгүй нь ээ.

Зочин 2018-08-22 64.119.17.176

Ануужинд урлагийн мэдрэмж дутнаа больж үз.

Зочин 2018-08-22 202.126.89.238

Ундармааг шүүгч хийнэ гэхэд итгэл төрөхгүй байна. Учир нь энэ марзан нэр төр хөөцөлдсөн хүүхэн урлагийн яг ямар боловсролтой вэ . Түүнийг " Яг түүн шиг шоу"-г шүүж байхад нь ой гутсан шүү. Түүний үг хэллэг, биеэ. авч яваа байдал, оролцогчдын үзүүлбэрийг үнэлж буй үнэлгээ үнэхээр шаардлага хангахгүй байсан шүү.

Зочин 2018-08-22 175.38.8.149

Наад балай шоу чинь одоо утгаа алдаа..

Зочин 2018-08-22 103.57.92.38

Дээгий нь хэдэн хувь илүү шүү энэ хэдээс

Зочин 2018-08-22 103.10.21.106

Дээгийтэйгээ зайлаа.

Зочин 2018-08-22 103.57.92.38

Ундармаа гэж худлаа марзагнасан мэдрэл хүүхэн шүүгч болж бгаам биздээ