З.Баянсэлэнгийг 19 сая төгрөгөөр торгох шийдвэр гаргажээ | News.MN

З.Баянсэлэнгийг 19 сая төгрөгөөр торгох шийдвэр гаргажээ

З.Баянсэлэнгийг 19 сая төгрөгөөр торгох шийдвэр гаргажээ

З.Баянсэлэнгийг 19 сая төгрөгөөр торгох шийдвэр гаргажээ

Гурван өдрийн турш үргэлжилсэн УИХ-ын гишүүн асан, Барилга хот байгуулалтын сайдаар ажиллаж байсан З.Баянсэлэнгэд холбогдох шүүх хурал Сонгинохайрхан дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болж өндөрлөлө. Шүүхээс Эрүүгийн хуулийн 263 дугаар зүйл хоёр дахь хэсгийг үндэслэн З.Баянсэлэнгийн төрийн албанд ажиллах эрхийг гурван жилийн хугацаагаар хасч, тухайн үеийн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 100 дахин үржүүлсэнтэй тэнцэх хэмжээний мөнгөн торгууль буюу 19 сая 200 мянган төгрөгөөр торгох шийдвэр гаргажээ.

Мөн М.Болортуяаг төрийн албанд ажиллах эрхийг нэг жилийн хугацаагаар хасч, гэмт хэрэг үйлдэгдэх үеийн хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ 192 мянган төгрөгийг 51 дахин нэмэгдүүлсэнтэй тэнцэх хэмжээ буюу 9 сая 792 мянган төгрөгөөр торгох ялаар тус тус шийдвэрлэсэн аж. 

972 сая 448 мянга 955 төгрөгийг ‘Бэрэн групп’ ХХК-аас гаргуулж улсын орлогод оруулах аж. Шүүгчдэгч З.Баянсэлэнгэ болон М.Болортуяа нар албан тушаалын байдлаа урвуулан ашигласны улмаас улсын төсөвт 972 сая 448 мянга 955 төгрөгийн хохирол, хүнд хор уршиг учруулсан гэмт хэрэг үйлдсэн гэмт буруутайд тооцсон ажээ.

Э.Бурам

"Болор дуран"-аар шалгав.

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочиг 2018-08-21 64.119.27.195

Арга хэмжээ авсан нь яамай даа. Бузарын авгай боловсролгүй улсад ингэж л лай тарина. Зайсан дахь барилгаа зараад өрөө төлөх хэргэжтэй. Мөн Баярцогтоор Эрдэнэтийн өрийг төлүүлэх шийдвэрийг ард түмэн хүлээж байгаа шүү

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.229.121.158

Монголын хууль шүүхийн байгууллага жинхэнэ хогийн тантан болжээ. Элбэгдорж, М.Энхболд нарын гар хөл болсон шүүгч прокуроруудыг нэн даруй зайлуулж Хууль хүчний байгууллагуудаа төрийн албаны жинхэнэ төрхөнд нь оруулах цаг хэдийнэ болжээ. Одоо бол Монголын бүх шүүх зөвхөн Элбэгдоржийн хүслээр Энхбаяртай холбоотой болгоныг нухчин дарж хэлмэгдүүлэх зорилготой нь тодорхой болжээ. Энэ Баянсэлэнгийг шийтгэх биш шагнах хэрэгтэй байх. Тэр Хангай хотхоны шар байруудад чинь дандаа л ядарсан хүмүүс байдаг юм шиг байна лээ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.207

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ УИХ-ын дарга М.Энхболд “60 тэрбумын хэрэгтэй холбоотойгоор бичгээр харамсаж буйгаа илэрхийлсэн бичиг илгээсэн” хэмээн хэвлэлийн хурал зарлан хэллээ. Мөн тэрээр “Ийм биш бол мань хүн өөрөө “би ингээгүй” гэж мэдэгдэл хийх байх. Энэ бол цаасан дээр ч бай буруу зүйл хийвэл үнэнээ хэлдэг байх нэг соёл тогтохын эхлэл гэж үзэж байна” гэлээ.\nЭэлжит бус чуулган удахгүй хуралдах байх гэсэн бодлоо ч Л.Оюун-Эрдэнэ илэрхийллээ.

Avatar

Лорд 2018-08-21 122.201.21.253

Гэр хорооллын хүүхэн нам дагаж намираад сонгогдож аз нь гийгээд сайд болж од болоод хаустай болж баяжаад 19 сая тѳгрѳгѳѳр торгууллаа!!!!Ха ха ха инээд ч хүрэх шиг

Avatar

Зайран Др 2018-08-21 202.70.44.116

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол үхдэг нэг бол [Хориотой Үг] суудаг жамтай бөлгөө. Энэ мангасаас хол бай. Амь нас үр хүүхдэд тань цөвтэй.

Avatar

Зайран Др 2018-08-21 202.70.44.116

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол үхдэг нэг бол [Хориотой Үг] суудаг жамтай бөлгөө. Энэ мангасаас хол бай. Амь нас үр хүүхдэд тань цөвтэй.

Avatar

Зайран Др 2018-08-21 202.70.44.116

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол үхдэг нэг бол [Хориотой Үг] суудаг жамтай бөлгөө. Энэ мангасаас хол бай. Амь нас үр хүүхдэд тань цөвтэй.

Avatar

Зайран Др 2018-08-21 202.70.44.116

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол үхдэг нэг бол [Хориотой Үг] суудаг жамтай бөлгөө. Энэ мангасаас хол бай. Амь нас үр хүүхдэд тань цөвтэй.

Avatar

Зайран Др 2018-08-21 202.70.44.116

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол үхдэг нэг бол [Хориотой Үг] суудаг жамтай бөлгөө. Энэ мангасаас хол бай. Амь нас үр хүүхдэд тань цөвтэй.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.106.158

Улс төрд өнгөлж гарч ирсэн нэгнийг толгой дараалан авилгын хэргээр шүүж,яллаад,хуулиндаа авилгын хэргээр шийтгэгдсэн бол улс төрийн сонгуульд орохгүй,төрийн алба хашихгүй гэх мэтээр өөрчилж байгаад жинхэнэ авилгачид,опшорчдоо энэ хэргээр яллахгүй.Тэд нар нь сонгуульд орж,төрийн алба хашиж,хүүхэн хүчиндэж,хүн алж ,том том хулгай хийгээд явах эрхтэй. Тэд нарыг шалгуулсан болгон ялагдаж,хохирдог.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

өөрөө бичсэн үү баянсэлэнгээ , өнгөлөөд байгаарай ха ха , элийрсэн шивэг чин

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.20.55

Barilgiin yaamiig udirdaj bsan saiduudiii dund hamgiin mundag ni shuu. Tsug ajillaj bsan yaamniihan medne. Shiidver gargahdaa mash siireg mundag hun shuu. Busad saiduud ni bol baahan booronhii hudlaa garuud bsan shuu. Odoo harin ene Badelkhan ih tulhtai bas ih davgui said shuu.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.179.26.192

хол очиж [Хориотой Үг]

Avatar

Зочин 2018-08-21 174.214.9.131

Mangar medleg muutai hun hunii am dagaj hurdan shiidver gatgahaas uur yadag yum.Medlegtei neg ni shuun buruu zuviig tungaah ni mash zuv .7 hemjij 1 ogtol gedeg dee.Naad neg ogtolj 7 haramsdag huuhen dee.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.106.158

19 сая торгосон мөртлөө төрийн алба 3 жил хашихгүй гэсэн нь ял давхардаж байгаа юм биш үү. Баярцогт 1 сая доллараа гадаад банкинд мартсан гэхэд ,албан тушаалаа өгсөн гээд их хурлын гишүүнээс нь огцруулаагүй ш дээ. Эмэгтэй хүнийг нэр төрд халдаж гутаагаад давхар,давхар ял оноогоод даварчихсан шүүх вэ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 174.214.9.131

Bayarzogt uuriinhuu mungiig martsan,bsyanselenge ulsiin mungu busadiin dans ruu alban tushaalaa ashiglan tender neriin dor shiljuulsen shuu dee.

Avatar

Zochin 2018-08-21

Ene emegtei hohirogch. ajliin yavtsad erteg eshed ene hyn buruugyi shyydee .Xyyliinhan Ard irgedee yalgavarlan yal onoodgiin hamgiin tod ilrel ne ene shuud hural bolloo

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.20.55

Yag unen. Zahialga shuu. Bayanselenge barilgiin hamgiin mundag said bsan

Avatar

Зочин 2018-08-21 80.153.196.113

Ингээд энэ балиар авгай Монгол улсын Шүүхээс ял авсан гэмт хэрэгтэн боллоо !!!!!!!!!!\nБаянсэлэнгэ бол КАРМАЙНЫ [Хориотой Үг] гэж албан ёсоор нэрлэгдэх эрхтэй болсон шүү............

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

энхбаярын гунжуулай ч хожлоо , 1 тэрбум хусаад 9 сая-р торгуулаад өнгөрлөөө

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.182.70

Энэ Баянсэлэнгийг сайн ажилласан гэж Баянсэлэнгэ өөрөө л бичиж байгаа байх даа.Салбарын төлаар А ч байхгүй баахан мэргэжлийн бус юмнуудыг үүрлүүлж нэг бол тэтгэвэртээ хэдийн гараад номын дуунаас холдсон хэдэн хөгшчүүлавчирчихаад хүний үгээр ажлаа явуулж байсныг бид мэднэ. Төрийн өмчийг шамшигдуулсан эрүүгийн хэрэгтэн.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

yostoi yostoi

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.20.55

Bayanselnege harin ch yalzarsan bsan Barilgiin yaamiig joohon ch gesen tseverlesen shuu hamgiin shiidver gargahdaa mundag said bsan. Ene muulaad bgaa humuus zarim ni ene hunii neriig ch buten medehgui bj har massiin inertseer l yavaa humuus. Zarim ni barilgiin yaamand bugshsan buzar avilgachin, arhichin garuud l muulj bichij bgaa bh. Neg bol bogsooroo yavdag mash olon hogshin zaluu huuhnuud barilgiin yaamaar duursen shuu. Neriig ni ch helsen bolj bn kkkk

Avatar

Erka 2018-08-21 66.181.185.127

Наад Баянсэлэнгээс ухвал их юм гарна даа. Бүх тусгай зөвшөөрөрлийг үнэ тогтоогоод худалдсан шүү дээ

Avatar

Иргэн 2018-08-21 202.9.42.9

Энэ одоо ямар учиртай юм.ИХ,Засгийн газар хаана байсан юм.Төрд очсон бүхнийг идлээ,уулаа л гэх юм.Энэ улсад чинь төр,засаг,хууль,дүрэм журам гэж байдаг биз дээ.Монголыг втойроод л хөгжөөд байхад,бие биеийнхээ толгойг илээд байх юм.Худлаа юм бол,тэрийгээ олон түмэнд,талбай дээр гараад ч гэсэн үнэнээ хэлээч.Үнэхээр мөнгө төгрөг завшсан юм бол,хатуухан ял зэмийг нь өгөөч.Төрд гарсан хулгайчидаас болж,энэ улс хэдий болтол ингэж,ядуу буурай явах юм бэ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 49.180.151.53

Ene nuguu ger horoolold amidardag bsan egch munuuu

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.185.137

МАХН-ынхан 6-хан сар хамтарсан Засагт орохдоо бүгд л идсэн шүү дээ.Энэ Баянсэлэнгийг хар. Шийлэгдамбыг хар. Тэр Оюунбаатар асуудалтай. Гаалийн Ганбат нь Энхбаяр дарга намайг 4 тэрбумыг Гаалиас босго гэсэн гээд л яриад явсан. Бүгд л асуудалтай биз дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.106.158

Худлаа,худлаа

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.25

Bayanselenge harin ch mundag said bsan shuu

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.72.245.202

БАЛАЙСАМГАНЫГ 9,7 САЯ ТӨГРӨГӨӨР ШАГНАЛАА ГЭСЭНТЭЙ АДИЛХАН СОНСОГДОЖ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

zochin 2018-08-21 202.9.42.1

ШҮҮХИЙН ЭНЭ ШИЙДВЭР НЬ ТӨСВИЙН МӨНГИЙГ ЧАДАХ ХЭМЖЭЭГЭЭРЭЭ ИДЭЭД 10%-Г НЬ БУЦААГААД ТӨЛӨХ ЖИШИГ ТОГТООСОН ХАЧИН ШИЙДВЭР БАЙНА. ОДОО ТӨРИЙН АЛБАНЫХАН БҮГД ИДЭЖ УУХЫН ТУЛД ШУУРХАЙЛАН , УЛАЙРАН ДАЙРЦГААХ БОЛНО !!! МОНГОЛЫН ХУУЛИА ГЭЖ НЭГ ИЙМЭРХҮҮ ДАМПУУ ХУУЛЬ БАЙХ ЮМ. ??????????????????

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.72.245.202

ГАЛ ТОГООНЫ АВГАЙ Ч ТӨР БАРИНА ГЭЖ ЛЕНИНИЙ ХЭЛСЭН ҮГЭЭР ГУДАМЖНЫ ЭМГЭН САЙД БОЛСОН ДОО МОНГОЛД. ОММУНИЗМ БАЙГУУЛААД БГАА БОЛТОЙ

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.106.158

Ардчилсан нийгэмд яагаад сайд болж болохгүй гэж.Чадвартай л байна ш дээ. Харин ч улс төрөөр хол явах хүүхэн шүү.

Avatar

B 2018-08-21 202.9.42.18

Bolortuya gej yu hiidegiim be

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

нягтлан л биз ойлгомжтойшдэ

Avatar

Иргэн 2018-08-21 202.126.89.188

Шүүхийн шудрага ёс алдагдсан гээд байгаа чинь л энэ шүү дээ. Жирийн ядарсан эх хүнд яаж хэрцгий ханддаг билээ манай шүүх. Гутарч бна Монголын шүүхэд

Avatar

mgl 2018-08-21 103.229.120.35

alaach novshiin avgai nariig

Avatar

Зочин 2018-08-21 49.0.141.14

Баянсэлэнгэ, Болортуяа гэж 2 авгай барилгын мэргэжлийнхний хараалыг идсэн дээ. Горыг нь олон үеэрээ төлнө дөө.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.25

Uhsen chi lav mergejliinh bish bn. Cham shig yumnuudiig barilgiin salbaraas archih ni zov. Uy uyiin saiduudaas hamgiin mundag shiidver gargaj bsan ni harin ch Bayanselenge shuu. Barilgiinhan ih am saitai

Avatar

Зочин 2018-08-21 174.214.9.131

Shaa,barilgiinhan ter chigeeree hahiuldagchid.Barilga baridag companiud bolon zuvshuurul ugdug yam bugd hahiuldagch.Ur dun ni chanargui ,us shuurdeg,muugunzurtuu barilga zamuud.Ulaanbaatart gazar hudulvul ene yam barilgiin companiud hariuzlaga huleehuu.gonj muu novshnuud.ta nar bugd nuugdana zugtana muu hulhi hahiulchid.

Avatar

Зочин 2018-08-21 150.129.140.236

Ямар хэрэг хийхээрээ ийм олон зуун сая төгрөгний хохирол учруулав товч бичих хэрэгтэй шүү дээ мэдээлэл нийтэлж бга бол

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.229.120.58

Энэ гудамжны [Хориотой Үг]аас болоод дурын хүн сайд болох гэж зүтгэдэг маш муу жишиг манай улсад тогтлоо. Баянсэлэнгэ гэгч энэ хог шаар болсон авгай чинь худалч, [Хориотой Үг], хэрүүлч, увайгүй шуналтан ийм л адгийн амьтан байгаа юм, хэт хөнгөн ял өгч байна. [Хориотой Үг] хатаах хэрэгтэй байсан юм.

Avatar

Зочин 2018-08-21 49.0.141.14

Ийм авгай мэтийг улс төрд явуулах тогтолцоог бий болгосон Энхбаяр луйварчинг зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.42.2

za arai arai. ingej doromjlohoo l bolichih. avah estoi zuilsee unen zuvuur ni av daa. huuli zuvhun ard irged bidend l uilchleh esgui

Avatar

Unen unen 2018-08-21 103.57.93.191

Mongoliin tur mun ch ashigtai biznes boljee

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.126.30

Улсад 972 саяын хохирол учруулаад 19 саяар торгуулжээ. Энгийн муу ард байсан бол 8 жил баталгаатай шүү.Монголын төр, шүүх засаглалын хоёр нүүр ийм л байна. ард түмээн. Нөгөө"МОНГОЛ ЯЛАХ" яаасан бол...

Avatar

зочин 2018-08-21 103.26.195.105

гошигруулцан

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.169.110

Ямар ашигтай наймаа вэ?

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.160.35

Shorond hiigeechee

Avatar

зочин 2018-08-21

Чааваасдаа,холбогдогчын хувьд ашигтай л наймаа байна.

Avatar

Зочин 2018-08-21 150.129.142.45

Tuhain zasgiin yeiin 76 gishuunii orlogiin meduulegiig ni negen sonind jagsaasan baisan sanagdaj baina. Bairgui G horoololiin gishuun, hamgiin yaduu geh ene emegtei gehed l zasag soligdoh jil 300 000 dollariin hadgalamjtai gej meduulsen baidag. Hamgiin yaduu gishuun shuu. Uls toroor business hiih ni uneheer ashigtai yum bish uu tegeheer

Avatar

Amar 2018-08-21 202.179.26.23

Ял нь хөнгөдсөн юм биш үү? Энэ балай авгайг 3-н жилийн дараа дахин хулгай хий гэж байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

харин тхх , 3 жил тэсээл хулгайн авдаа дахиад мордоно одоо бүр амтшаа байлгүй ,НЭГ ТЭРБУМ ХУСААЛ 3 ЖИЛ ИЧЭЭНДЭЭ ОРООЛ БУЦАЖ ГАРЧ ИРДЭГ

Avatar

Зочин 2018-08-21 172.91.132.10

Ийм шийдвэр гаргаж буй шүүгчийн эрхийг насаар нь хасах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.10.21.27

Алцгар [Хориотой Үг]

Avatar

zochin 2018-08-21 202.180.218.40

terbum togrog zavshchihaad 19 sayar torguulaad boloo yu? Yun goyiin. tiim ajil baival hiih yumsan

Avatar

Зочин 2018-08-21 182.160.4.1

Балайсэлэнгийг Бэрэн групп аварчээ. Бэрэн группийн эзэн сайхан сэтгэлтэй нөхөр юм байна.

Avatar

Buhimgal 2018-08-21 122.201.21.195

Uunii tuluu 3 honog huraldah ch gj de.bagsh.emch natiig tsetseg nabor awlaa gd suid boldogoo tegwel bolih heregtei yum bna

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.229.120.65

төр замхарчээ

Avatar

1111 2018-08-21 80.148.22.12

Kkkk ene bolovsrolgui avgai nambarvaanig dagaj shogshood ovoo alban tushaal avsiin ingeh geed bjee boljee bolj sain bna

Avatar

Зочин 2018-08-21 83.253.168.85

Хууль шүүхийн өмнө тэгш байх зарчим энэ үү бараг тэрбум төгрөг идээд 19 саяаар торгууль төлөөд болоо юу

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.106.151

Шүүх ингээд л улс төрийн шийдвэр гаргаад байх юм даа. Төрийн алба 3 жил хашихгүй ч гэх шиг. Нам нь ялаад төрийн албанд ажиллаж магадгүй гээд урьдчилан арга хэмжээ авч байгаа хэрэг үү.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.110

Терийн албанд ажиллуулахгуй гэнэ уу?! \nМанай шуух, прокурорт итгэх аргагуй болсон, ялангуяа Дээд шуухэд!

Avatar

ene hun mungu ideegui yum bish uu 2018-08-21 66.181.168.220

ajlaa hiiseniihee tuluu burutuan bolchih shig bolloo, buruudah zuil ni tender zarlaagui shiidver gargasan yavdal bh shg, tsagaadah yostoi busuu???

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.131.225.197

Монголын хууль яаж үйлчилж байгаагын тод жишээ төрийн дээд хүмүүст хууль үйлчлэхгүй.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.179.26.194

ene avgai l ingej baihad luugaruud n yaaya...

Avatar