УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар БНХАУ-ын ӨМӨЗО-нд айлчиллаa | News.MN

УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар БНХАУ-ын ӨМӨЗО-нд айлчиллаa

УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар БНХАУ-ын ӨМӨЗО-нд айлчиллаa

УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар БНХАУ-ын ӨМӨЗО-нд айлчиллаa

УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар БНХАУ-ын Өвөр Монголын Өөртөө Засах Орны Хөгжил шинэтгэлийн хороо, Гаалийн байгууллагын удирдлагуудтай уулзлаа.

УУХҮ-ийн сайд Д.Сумъяабазар Монгол Улсын Засгийн газраас уул уурхайн салбарт баримталж буй бодлого, чиг хандлага болон Тавантолгойн нүүрсний ордын эдийн засгийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх, Тавантолгойн дэд бүтцийн бүтээн байгуулалттай холбогдуулан БНХАУ-ын Өвөр Монголын Өөртөө Засаг оронд ажлын айлчлал хийсэн юм.

Энэ үеэр  УИХ-аас баталсан “Тавантолгойн нүүрсний ордын үйл ажиллагааг эрчимжүүлэх талаар авах зарим арга хэмжээний тухай” 73 дугаар тогтоол, Засгийн газрын шийдвэрийн талаар танилцуулж, эдгээр тогтоол шийдвэрийг хэрэгжүүлэх ажил эхэлсэн байгааг дурдан харилцан санал солилцлоо. Хөгжил шинэтгэлийн хорооны зүгээс эдгээр шийдвэрийг дэмжин ажиллах, мөн Ханги-Мандал төмөр замын улсын хил нэвтрэх цэгийн асуудлыг Монгол Улсын Засгийн газраас санал тавьж тохиролцоонд хүрэхээр ажиллаж байгааг уулзалтын үеэр илэрхийлсэн.

Талууд боомтын нэвтрүүлэх чадавхийг нэмэгдүүлэх, Ганцмод-Гашуунсухайт боомтоор тээвэрлэх нүүрсний хэмжээг 30 сая тоннд хүргэхэд хоёр талын идэвхитэй хамтын ажиллагаа болон эдгээр бүтээн байгуулалтыг “Нэг бүс нэг зам” санаачилга, “Хөгжлийн зам” үндэсний хөтөлбөрийн хүрээнд уялдуулан авч хэрэгжүүлэх шаардлагатай талаар харилцан санал солилцлоо.

Эх сурвалж: УУЛ УУРХАЙ, ХҮНД ҮЙЛДВЭРИЙН ЯАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.229.120.134

ЭНЭ НӨХӨР ЯГ ЮУ ХИЙГЭЭД, ЯМАР ҮР ДҮН ГАРГААД ЯВНА АА

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.161.71

Манайхныг яаж бvлт бvлт авдагийг цаадуул чинь мэддэг болцон байдаг шvv!! Аса шигээ хамаагvй бvлтэрдэг гар байх вий дээ!!ккк.

Avatar

Зочин 2018-08-21 122.201.21.128

СУМЬЯАБАЗАРЫГ ШИРЭЭНЫ ТЕННИСНЫ СПОРТОД ХҮЧЭЭР ЗҮТГҮҮЛЭЭД УЛСЫНХАА ШИГШЭЭ БАГИЙН НОМЕР 1 ТАМИРЧИН БОЛГООД ХЯТАДЫН ШИГШЭЭГИЙН 1-ТЭЙ АСАР ИХ БООЦООТОЙ ТОГЛУУЛАЯ СЭТГЭЕ ҮР ДҮН ЮУ ВЭ ? ККК ХАРИН ӨӨР САЛБАРТ ЯГ ИЙМ ЮМ БОЛООД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.179.31.69

MАНын ЗГ Төмөр зам барих гэж байгаа л гэх юм ӨнӨӨ ГАЙХАЛ Хятадын нарийн цариг гээчийг нь тавьж нэг мөсөн Хятадын хараат байдалд оруулах вий дээ ӨРГӨН ЦАРИГАА л тавиасай Өнөөдрийн НҮҮРС зарж орлого олох ч яах вэ МАРГААШИЙН МОНГОЛЫНХОО ирээдүйг л сайн хараасай ЯАЖ МАНАРГАХ БОЛ\n

Avatar

АРД 2018-08-21 66.181.167.194

заа битгий балайраад байгаарай муу жанхуугийн угаадсыг нь гударч баасыг нь идэгч ээ. бид нүүрсээ зарахгүй өөр юугаа зарах юм ? 10-20 жилийн дараа наад нүүрс чинь хэнд ч хэрэггүй хог болох гээд байна. Нүүрсээ зарж хэдэн төгрөгтэй болж байж дотоодын үйлдвэрлэлээ хөгжүүлж Орос, Хятадтай өрсөлдмөөр байна. Та нар шиг иймэрхүү [Хориотой Үг] дебилүүд улс эх орны хөгжилд битгий садаа бол. Одоогийн эдийн засгийн сүйрэл бүгд энэ жанхуу, зика вирус 2-н тарьсан гай шүү дээ. Жанхуугийн хамгийн сүүлийн үйлдлийг харахад огцруулах бүрэн үндэслэл гарч ирж байна. Өөрийнх нь хэлж байгаачлан 60 тэрбумын хэргийг сайн шалга, мөн давхар шинэ төмөр зам төслөөс 280 сая доллар залилсан хэргийг ч гэсэн дахин сайн шалга, яагаад энэ нөхөр хамсаатан болох 2 хүнийг интерполоор хайхыг зогсоолгов. Яагаад Монголын эдийн засгийг дампууруулахад гол үүрэг гүйцэтгэсэн хүмүүст гавьяат эдийн засагч цол өгөөд байгаа юм бэ?

Avatar

АРД 2018-08-21 66.181.167.194

Чи жанхуу шиг бас л хятад танкаар айлгах нь уу? Шууд л нарийн цариг тавих хэрэгтэй. өргөн цариг тавьж бас нүүрс буулган ачих байгууламж барих зардал, байгаль орчны хохирол гээд өчнөөн хор хохирол гарна. Чиний бөгсийг нь долоогоод байгаа жанхуугийн Орос хүртэл хятад руу аль дээр нарийн царигтай төмөр зам тавиад нүүрсээ хятад руу чөлөөтэй хурдан гаргаж байна.

Avatar

Зочин 2018-08-21 122.201.21.128

ХУДЛАА БОЛОВСРОЛТОЙ ЦАРАЙЛААД НҮДНИЙ ШИЛЭЭ ЗАСААД СУУЖ БНА. ОЛОН ЖИЛ БЭЛТГЭГДСЭН ӨЧ ТӨЧНӨӨН ШАТАНД НУХЛАГДАЖ ХАТ СУУСАН ,ХЭДЭН САЯ ХҮНЭЭС ТОРОЙГООД ГАРЧ ИРСЭН ТАРХИ ГЭЖ СУПЕР КОМПЮТЕРЭЭС АРАЙ Л НААХНУУР ЛУУХАР ХЯТАД ТҮШМЭД МАНАЙ МАХАН ТОЛГОЙД 2 АСУУЛТ ТАВИАД " ШАЛДАН БАНДИ " ГЭЭД ИНЭЭД НЬ ХҮРЭЭД СУУЖ БАЙГАА БАЙХ ДАА .ЗА ТЭГЭЭД БӨХ БАРИЛДАЖ БАЙСАН ХҮН ГЭВЭЛ НИЙТ МОНГОЛЧУУДЫН ТЭНЭГИЙГ ШООЛОООД ХӨХ ИНЭЭДЭЭ БАРЬЖ ЯДАН БАЙГАА НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.167.194

Далчиганасан мантуугийн ах махан толгой [Хориотой Үг] сумьяабазар уул уурхайн салбарыг авч явж чадахгүй байна. Огцруулах хангалттай үндэслэл гарч ирсэн. Бензиний үнийг удаа дараалан зохицуулж чадаагүйгээс болж он гарснаас хойш нийтдээ 3 удаа үнэ нь нэмэгдлээ. Тэрнээс шалтгаалж өргөн хэрэглээний барааны үнэ хамгийн багадаа 100-с 5000 төгрөгөөр нэмэгдсэн. Сая гадаад руу баахан зугаалж ирчихээд “Би тэгэж их олон хоног гадаад яваагүй, ихэнхи хугацааг агаарт өнгөрөөсөн” гэж зууны шилдэг онигоонд орох зүйл яриад сууж байна. Энэ [Хориотой Үг] балай ШХАБ гэж ямар байгууллага болохыг ч мэдэхгүй байж бас Монгол улсын тусгаар тогтнолыг зарах санаатай адгийн ховш байна!!! Далчиганасан мантуу дүүгийнхээ гуйлт, оркуудын бөөс жанхууд худалдагдсан байна, энэ [Хориотой Үг] махан толгой!!! Дэд сайдтайгаа хэл амаа олж чадахгүй иймэрхүү [Хориотой Үг] махан толгой уул уурхайн салбарыг яавч авч явж чадахгүй. Энэ 2 [Хориотой Үг] махан толгойг яаралтай огцруул Хүрэлсүх ээ!!!

Avatar

Зочин 2018-08-21 182.160.34.36

Төрд Сумьяабазар шиг бөх байхад болж байнаа. Сайн эр

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж