Ерөнхийлөгчид “гологдох” дараагийн элчин  Б.Хурц уу? | News.MN

Ерөнхийлөгчид “гологдох” дараагийн элчин  Б.Хурц уу?

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.21-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгчид “гологдох” дараагийн элчин  Б.Хурц уу?

Ерөнхийлөгчид “гологдох” дараагийн элчин  Б.Хурц уу?

Одоогоос дөрвөн сарын өмнө Монгол Улсын Засгийн газраас хилийн чанадад суугаа хоёр Элчин сайдыг эгүүлэн татаж, зургаан улсад суух Элчин сайд нарыг томилохоор нэр дэвшүүлсэн. Энэ тухай Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөх саналаа хүргүүлсэн. Гэвч Ерөнхийлөгч дөрвөн Элчин сайдыг томилохыг дэмжиж, хоёр нэр дэвшигчийг хоёр удаа түдгэлзүүлсэн. Засгийн газраас Монгол Улсаас Шведийн Вант Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар О.Энхцэцэг, Япон Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Д.Батжаргал, Канад Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Я.Ариунболд, Их Британи, Умард Ирландын Нэгдсэн Вант Улсад суух Элчин сайдаар Н.Тулга, Австралийн Холбооны Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Г.Тэнгэр, Тайландын Вант Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Н.Чимгүүндарь нарыг санал болгосон ч Ерөнхийлөгч Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нарыг томилохоос татгалзаж, Засгийн газарт өөр нэр дэвшигч томилох саналаа хэлсэн. Харин Ерөнхийлөгчийн дэмжсэн Элчин сайдуудаас Япон улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайдаар томилогдсон Д.Батжаргал өнгөрсөн баасан гаригт итгэмжлэх жуух бичгээ авсан. Харин бусад Элчин сайдууд итгэмжлэхээ хэзээ авах нь тодорхойгүй байна. Гэхдээ тэднийг Ерөнхийлөгч, УИХ дэмжсэн учраас итгэмжлэхийг нь удахгүй гардуулах бололтой.

-Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нар томилогдохоо 450 ХОНОГ, Б.Хурц итгэмжлэхээ 270 хоног хүлээж байна

Элчин сайдад нэр дэвшигчдээс хамгийн удаан хүлээгдэж байгаа хоёр хүн бол Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нар. Тэднийг анх Япон, Австрали улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар 2017 оны тавдугаар сар буюу одоогоос нэг жил зургаан сарын өмнө нэр дэвшүүлж байсан. Гэвч шинэ Ерөнхийлөгч дэмжээгүй учраас өөр улсад томилохоор санал болгосон ч дахин татгалзаад буй. Ийнхүү хамгийн удаан томилогдохоо хүлээн, хоёронтоо татгалзсан хариу сонссон хоёр нэр дэвшигчийг томилох эсвэл өөр нэр дэвшигчдийг оруулж ирэх үү гэдэг асуудал Засгийн газрын түвшинд яригдаагүй л байна. Тэдэнтэй мөр зэрэгцэн итгэмжлэхээ хүлээж буй бас нэгэн хүн бол Б.Хурц. Засгийн газраас 2017 оны арваннэгдүгээр сарын 1-н буюу одоогоос есөн сарын өмнө Засгийн газраас БНСУ-д суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар томилуулах саналаа УИХ-д хүргүүлж байв. Ерөнхийлөгч, УИХ ч гэсэн түүнийг дэмжсэн бөгөөд БНСУ-ын талаас өнөөдрийг хүртэл хариу ирэхгүй байна гэсэн тайлбарыг хийж буй. Тэрбээр томилогдож байсан Элчин сайд нараас хамгийн дуулиантай бөгөөд удаан хүлээж байгаа хүний нэг. Тагнуулын ерөнхий газрын даргаас нь чөлөөлсний дараа шууд Элчин сайдаар томилохоор нэр дэвшүүлсэнд нь олон нийт төдийгүй зарим улстөрчид ч эсэргүүцэж, нээлттэй сонсгол хүртэл зохион байгуулж, хуулийн байгууллагаар шалгуулаад амжсан. Б.Хурцыг томилохгүй байгаа шалтгаан  юу вэ. Гадаад харилцааны сайд төдийгүй албаныхан “БНСУ-ын талаас хариу ирүүлээгүй байна” гэх ганц өгүүлбэрээс өөр тайлбар өнөөдрийг хүртэл өгсөнгүй. Манайхан шиг бүхэл бүтэн улсын Элчин сайдыг томилох эсэх асуудал ийм удаан хариу өгөхгүй байна гэдэг юу л бол, эндээ л асуудалтай биз гэх яриа ч улс төрийн хүрээнд гарах болж. Солонгосчууд хэрэв Б.Хурцыг томилохыг дэмжихгүй байгаа бол дэмжихгүй байна гэсэн хариугаа аль эрт өгчихмөөр санагдах. Бүхэл бүтэн есөн сарын хугацаанд ийм асуудлыг шийдэхгүй, хариу өгөхгүй байх хэмжээний улс нь БНСУ л бололтой.  Арай Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нар шиг Ерөнхийлөгчид “гологдох” дараагийн Элчин сайд болж байгаа юм биш биз дээ.

Ш.ЧИМЭГ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Буруу Цолмон 2018-08-21 103.10.23.80

МАНАН төрийн толгойд зайдлаж байгаа цагт Монгол төр өөдлөхгүй ард түмэн жаргахгүй

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.10.23.80

Хурц арай бишээХурц бол а******н бууны нохой шүү дээ

Avatar

Lkhagva 2018-08-21 66.181.161.43

Bugdiig n ybuulaxgui baix uur xun fomlix xeregfei

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.229.120.134

Массыг мартагнуулж, мануусыг мангартуулж байгаад явуулна даа

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.185.137

Хурцын зөвшөөрөл удахгүй ирнээ. 247.

Avatar

Иргэн 2018-08-21 202.126.89.58

Монгол улсыг ийм хүн төлөөлнө гэхээр үнэн эмгэнэлтэй санагддаг?!

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.104

Солонгосын тал найрамдалт харилцаатай орны хувьд татгалзхад хэцүү байгаач нөгөө талаас олон улсын харилцаанд мөрдөдөг дэг жаяг хууль журмаа баримтлаад дипломат аргаар соёлтойгоор татгалзаж байгааг монголын тал ойлгоод өөр хүн дэвшүүлэхийг хараад байгааг манай хөлдүү толгойтой толгойлогч нар ойлгохгүй зүтгүүлээд байгаа юм биш үү ер нь солонгосын тал дотоододоо хүлээн зөвшөөрөхгүй гэж байгаа юм билээ

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.167.191

солонгост хараар ажиллаж байгаа бүх монголчуудыг хулгайлаад аваад ирж магадгүй шүү.кк.ажил хийлгэх хүн олдохгүй болчих вий гээд Со-нууд хүлээж авахгүй байгаа байх аа.ха ха ха.

Avatar

зочин 2018-08-21 202.70.44.238

БНСУ бол манайх шиг хулгай луйварчдыг төрийн толгойд гаргадаг улс биш. Тэд шударга хүмүүс. Юу гэж хурц гэдэг заваан юмыг өөрийнхөө оронд элчин болгож суулгаж байх вэ дээ. Солонгосын ард түмэн нутгийнхаа хилийн дээсээр хурц гэдэг балиар заваан юмыг алхуулахгүй ард түмэн

Avatar

ЗОЧИН 2018-08-21 202.126.88.54

Хурцад нэрээ татаж авах ухаан байдаггүй л юм байхдаа.!! ОДОО БОЛИОЧ ЭЭ!!

Avatar

irgen 2018-08-21 195.46.106.44

Zuvshuuruhgui gesen hariug ugduggui Hariu uguhgui udaj bn gedeg chini diplomat yosoor zuvshuuruhgui bn gesen ug yamar uchraas gedgee hukleen avagch tal zaaval tailbarlah yosgui shuu dee

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.160.91

Монголын төр ингэж дампуурахыг үздэг юм байжээ!! Женко, Хурц хоёр бол таарсан таар шуудайнууд шүү дээ!!! Тогтсон нийгэмд бол энэ хоёр хүн төрийн доод шатны байгууллагад ч ажиллах ёсгүй, түүхий эдийн ченж, худалдаа наймаа л хийж явах зиндааны улс юм!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-21 182.160.35.226

Хурц а******н гэхээс өөр хэлэх үг үгүй

Avatar

Уншигч 2018-08-21 103.229.122.21

Энэ залуу боловсрол эзэмшсийн болов уу даа, албаны хэлээр олигтой ярьж ч чаддаггүй юм байна лээ ш тээ

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.57.95.178

Дээд боловсрол эзэмшихэд албаны хэл яриа заадаг юм уу.харин өөрөө их, дээд сургуульд сурч үзсэн үү

Avatar

БНСУ-ын анхааруулга 2018-08-21 64.119.21.22

Европын холбоонд non-grante болсон хүнийг манайд элчингээр томиллоо гээд дургүйцээд байна шүү дээ, цаад БНСУ чинь. Манайхан тэнэг юм шиг зүтгүүлээд байх юм. Өөр хүн томилохоос өөр аргагүй шүү дээ. Манайхан үнэн үхэр монголчууд шүү. Заавал ил тод хэлүүлэх гээд байх юм. Дипломат харилцаанд чинь иймэрхүү хариу өгнө шүү дээ

Avatar

БНСУ-ын анхааруулга 2018-08-21 64.119.21.22

Европын холбоонд non-grante болсон хүнийг манайд элчингээр томиллоо гээд дургүйцээд байна шүү дээ, цаад БНСУ чинь. Манайхан тэнэг юм шиг зүтгүүлээд байх юм. Өөр хүн томилохоос өөр аргагүй шүү дээ. Манайхан үнэн үхэр монголчууд шүү. Заавал ил тод хэлүүлэх гээд байх юм. Дипломат харилцаанд чинь иймэрхүү хариу өгнө шүү дээ

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.88.33

ТАХАЛТАЙ ТАРВАГЫН УЯАНЫ НОХОЙ !!!

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.42.2

Иим монголын нэрииг баастсан хүнээр монголыг төлөөлүүлнэ гэхээр харамсаж байна эгдүүцэж байна шүү

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.236

Хурц гэж авилгалч баасны генерал байдгийн. Солонгост хүртэл гологдоод хүлээж авахгүй байхад. Хэдэн авилгалчиддаа л генерал байх.

Avatar

Зочин 2018-08-21 103.57.95.178

Чи тийм мундаг юм бол ядахдаа дэслэгч болчихооч, Солонгост байгаа элчин сайд Ганболд 6 жил болчихоод ханахгүй хугацаагаа сунгуулах гээд янз янзын аргаар үзэж тарж бнаа.Хурц үгүй гэхэд өөр хүн явах л болно тэр хүнийг бас иймэрхүү маягаар дарах гэж оролдох уу ккккк

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.110

Одоо наад томилолтондоо анхаарах цаг болсон!

Avatar

МАХБАЛ 2018-08-21 202.179.25.180

ХУРЦ ШИГ ТАРИА ТАРЬЖ НОХОЙТОЖ ХҮН АЛДАГГҮЙ ЗОДОЖ ӨШИГЛӨЖ ХҮН АЛДАГ НАМАЙГ ЗАГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ МААНЬ ЯВУУЛНА.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.72.245.202

ПЕРСОНА НОН ГРАНТА БОЛЧИХСОН АМЬТНЫГ АВАХГҮЙ БАЙХ НЬ АРГАГҮЙ ХАРИН НУСАН БУУНУУДЫГ ЯВУУЛАХГҮЙ НЬ ЗӨВ

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.131.228.234

Хурц гэмт хэрэгтэн.Хамгийн бодитоор.ХБНГУ н шүүхээс зугтааж яваа хүн.Монголд л ингэж дураараа авирлаж генерал хүртэл болж болдог байх.ЕХолбооны хориотой хүн.

Avatar

Зочин 2018-08-21 58.108.114.186

Английн шүүхээс бас..

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.131.242.42

ЕХ явах гээгүй юм биш үү, Солонгос нь хүлээж авч л таараа даа. Монгол Солонгос тэгтлээ муудчаагүй байгаа тэнд 40000 монголын тал нь хууль бус амьдарч байна.

Avatar

Зочин 2018-08-21 82.196.2.172

Чамд дипломат ёсны талаар тшй ч ойлголт алга даа. Гомдмоор байна шүү

Avatar

Tuuhchin Dulamka 2018-08-21 64.119.25.191

Daraagin elching akademiin Olon ulsin hariltsaani hureelengees sudlaach yavuulna uu.

Avatar

ARD 2018-08-21 66.181.167.194

Хурцаас хулчийж, золжаргалаас зай барих Оркуудын ерөнхийлөгч Ард түмний өмнө гарахаараа хөмсөгөө зангидаж ирээд муухай хараад цээжээ түхийлгэн тагтаа пооз авна.Болоогүй хоёр гараа баавгай байдалд авч хөлөө алцайлган атамаан царайлчихна.Боломж гарвал цээж хөлөө хагас урагш түрэн гишгэж түрэмгий шүү би гэж "хэн ч ойлгохгүй сансрын англи хэлээр хашгиран" тэнэгтэнэ. Албаны үйл ажиллагаан дээр хар футболка өмсөөд нарны шил зүүчихдэгийг нь яриад хэрэггүй биз дээ. Хулхи Орос жүжигчид орилоо худал хямдхан л даа зайлуул. Сурсан юмыг сураар боож болдоггүй шиг байгаа юм. Сонгуулийн амлалтаа биелүүлэхгүй байгаа, дээрээс нь Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.21.120.66

сэтгүүлчдийн бичсэнийг ойлгоход бэрх болсон одоо тэгээд өөрсдөө тэгж байгаам байлгүй гэж бодоод ойлгохоос өөр арга алга. Хурцыг элчин сайд болговол гутамшиг болно энэ хүн МУ-н нэр хүндийг хөөднө

Avatar

Persona Non Grata 2018-08-21 202.179.25.180

Женко Хүрэлсүх Цогтбаатар гурвуулаа гутамшиг.

Avatar

Зочин 2018-08-21 58.108.114.186

Хурц бас гутамшигтай aлyypчин..

Avatar

Tso 2018-08-21 43.228.130.96

hooye bi yasiin

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.94

Чи хүн алсныг нь харсан юм уу, эсвэл Батзандангийн ах дүү амраг нь уу аль эсвэл Нямдорж Болдын пялдага нь уу. Ам аа мэдэж шүлсээ савируул

Avatar

мгл 2018-08-21 66.181.177.72

эруугиин гэмт хэрэгтнии омно дипломат алба нь ч ,ториин 3 ондорлог нь ч чацага царайлаад,уих зг- н гишууд нь бялдуучилж гуйгээд л монгол тор доройтож гуйцжээ

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.40.162

Тэнгэр , Чимгүүндарь нар дипломат албанд тэнцэхгүй

Avatar

Зочин 2018-08-21 58.108.114.186

Энгэр нь лав тэнцэхгүй

Avatar

HARIU 2018-08-21 202.21.116.111

Yamar ajil hashij bsniig ni mdhq bjiij manaihan shuud dugnelltee ugduguu bolimoor yum doo! Tenger chi olon jil namiin gadaad hariltsaag avch yavsan namdaa turduu ih yum hiisen hun shuu! manaihan hiij bgaa hunee tamiin togoonii ulger shig ad shoo uzdegee boli! hiiye buteeye gesen zaluuchuudaa demjih heregtei! yutai ch ner tsever setgel tsever zaluusaa demjiiye!

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.131.245.174

Г.Тэнгэр, Н.Чимгүүндарь нар 450 томилогдохоо, Б.Хурц 270 хоног итгэмжлэхээ хүлээж байна- ene garchigiig oilgoh uhgaan hairla

Avatar

Zocnin 2018-08-21 69.76.229.35

Hurts tomilogdvol 60 n terbumaar tor uurlecnihsen Mongol dain garcn baij tsus ursaj baij toriig tseverlen oor arga baihgui

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.89.220

Хурцыг явуулбал гутамшиг болно

Avatar

Зочин 2018-08-21 150.129.141.6

арй энэ ерѳнхийлѳгч

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.126.88.33

СОЛОНГОСЧУУД ХҮЛЭЭЖ АВАХГҮЙ ГЭЖ БАЙХАД НЬ ДАХИН ТОМИЛБОЛ ОНИГОО БИЗ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.70.33.242

Чацга Женко чадах уу?

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.17.3

одоо жаахан үлдсэн нэр хүндээ Хурцаар томилж шүүрдүүлэхгүй байлгүй дээ. Хэрэв жэнко хурцын [Хориотой Үг] болсон бол томилж л таарна.

Avatar

ТАРИА ХАЛААСАЛСАН ХУРЦ 2018-08-21 202.179.24.92

ЖЕНКО ХҮРЭЛСҮХ ХОЁР ХОЁУЛАА ЭБИ МИ ОВОГТ ХОЁРЫН ӨМНӨ АРД ТҮМНИЙХЭЭ ӨМНӨ СӨХӨРЧ ХУРЦАД МӨРГӨЖ БАЙГАА ЮМ ДАА ГУТАМШИГ.

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.179.31.25

Монгол улсыг төлөөлж монгол хүнийг явуулаарай. Түрэг уйгар гаралтай монгол угсаатны түй ч үгүй увсынхныг бүү явуул

Avatar

Женко 2018-08-21 202.179.24.92

Төв аймгийн жихэнэ Төв Халх Батсүмбэрийнхнийг бүгдийг нь элчингээр томил!

Avatar

Зочин 2018-08-21 66.181.183.243

мэргэжилгүй байсан ч хамаагүй цэвэр цусны Дундговь, Баянхонгорын монголчуудыг явуул. бусад нь хольцоотой

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.25.62

Manjiin darald 200 garui jil baisan Mongold tsever tsusny mongol hun neg ch baihgui ee kkk

Avatar

Зочин 2018-08-21 202.9.42.4

Дундговын Харчингууд Баянхонгорын Тангадууд гэж дуулаагуй юмуу

Avatar

Зочин 2018-08-21 64.119.22.28

МАН-ын 60 тэрбумын Чимгvvндарь, Тэнгэр 2-ыг томилохгvй нь зев!!!

Avatar

ARD 2018-08-21 66.181.167.194

60 тэрбумын схемээр Орос Женко улс төрд ороогүй юу? Махбалуудыг Төрд чихэж Орос нацист схемээрээ ажиллаж байгаа биш үү? 60 тэрбумын схемээрээ Монголчуудыг ядууруулж сөнөөхийн төлөө Оросын гар хөл Ерөнхийлөгч болоогүй юм уу? Монгол Төрд тогтсон энэ схемээр Ардчилсан луйварчид бас авч зулгааж ирээгүй юу? Ард намын уяач Ми овогтын бөх Батэрдэнэ урвагч Улаан ТБД андууд тэргүүтэнгүүдийн бүлэглэлээс та нар юугаараа илүү юм? Монголчуудыг битгий тэнэг гэж басацгаа! Нам нэрний ард нуугдсан золбин нохойнууд!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж