Хэрэг гарах үед үүрэг гүйцэтгэж байсан төрийн тусгайгийханд хариуцлага тооцжээ | News.MN

Хэрэг гарах үед үүрэг гүйцэтгэж байсан төрийн тусгайгийханд хариуцлага тооцжээ

Хэрэг гарах үед үүрэг гүйцэтгэж байсан төрийн тусгайгийханд хариуцлага тооцжээ

Хэрэг гарах үед үүрэг гүйцэтгэж байсан төрийн тусгайгийханд хариуцлага тооцжээ

Өнгөрсөн долоо хоногт Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд хүн амины хэрэг гарсан билээ. ОдоогоорТөрийн захиргааны удирдлагын газрын дарга Б.Махбал нь тус яамны Хяналт шинжилгээ, үнэлгээ, дотоод аудитын газрын дарга Т.Гомбосүрэнгийн амь насанд хүрсэн хэрэгт холбогдуулан шалгаж байгаа юм. ЗТХЯ-нд гарсан хүн амины хэрэг, вагоны ослын хариуцлагыг салбарын удирдлагууд, тус яамны газрын дарга нарт хүлээлгэж, үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдсөн юм.

Тэгвэл төрийн байгууллагад хүн амины хэрэг гарч байхад төрийн тусгай хамгаалалтад гарч байсан албан хаагч үүргээ хангалтгүй биелүүлсэн  гэх шүүмжлэлд өртөөд байсан. Иймд Төрийн тусгай хамгаалалтын газрынханд хариуцлага тооцжээ. Тодруулбал, Тагнуулын Ерөнхий газрын дарга Д.Гэрэлийн тушаалаар Төрийн тусгай хамгаалалтын газрын орлогч, хамгаалалтын хэлтсийн дарга дэд хурандаа Г.Баярмагнайг ажлаас нь чөлөөлжээ. Харин орлогч дарга Д.Батбаатарын хамгаалалтын нэмэгдэл хасах, хошууч З.Ууганбаярт сануулах арга хэмжээ авах, ахлах ахлагч Л.Түмэнжаргалын цалингийн 20 хувийг гурван сарын хугацаанд хасах сахилгын шийтгэл ногдуулжээ.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-08-17 202.21.106.153

Төрийн албаныхан зарим нь шударга ажиллачихъя гэхээр эрх мэдэлтнүүдийн шахааны хүмүүс нь саад болж,дармтлаад байдаг юм байна. Төрийн албыг өөрөөр бзрдүүлэх хэрэгтэй.Эрх мэдэлтнүүдээс хамааралгүй байлгах хэрэгтэй.

ЭЭЖ 2018-08-17 202.9.42.18

Махбалыг шууд бууд......

Зочин 2018-08-17 64.119.16.38

Гар нь Махбал ч толгой нь алуурчин Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Зочин 2018-08-17 202.131.225.197

аймаар бна

Зочин 2018-08-17 202.131.225.197

монгол дууслаа. ойлгож байгаа амьтан байна уу

Зочин 2018-08-17 103.229.120.134

САЙД НЬ ОВООГ НЬ БОСГОЖ ӨГӨӨД ГАРСАН ГЭЭ БИЗ ДЭЭ

мгл 2018-08-17 202.9.42.17

Намууд өөрчлөгдөхгүй бол улс дууслаа, намын гишүүд нэг юм бодооч, намаа шинэчлээч, удирдлага шигээ дүүрчихсэн амьтад юм даа.

Bold 2018-08-17 66.181.181.203

Pizdaaguud suraggui shaahiima tanai(man) aluurchin jenkod tui ch padliigui hamaatuulah gej yadahiima estoi l 60-terbumiin l neg baih lalar aluurchin!!!!

Mongol 2018-08-17 64.119.16.38

Bold gegch umhii debil ANuus aa, orkuudiin buus janhuugiin shivertei oimsond mansuursan jorlongiin baasnii yalaanii ut uu!!! Махбал гэгч алуурчин нь оркуудын бөөс жанхуугийн Монгол улсыг хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад хүн алсныг чи ичихгүй үгүй гэж хэлээч!!!

Erdene 2018-08-17 27.123.212.135

60 terbumiinkhan hun alaad ehelchihsen uu.

ОРОСООС 1000 ГОЛОГДОЛ ВАГОН ШАХАГЧ 2018-08-17 202.179.27.248

Оросын хүргэний хувийн компани Ардчилсан холбоо-ы партизан цагдаа мэрэгжилтэй Махбалыг яагаад Женко хаа хамаагүй Зам тээврийн яаманд дарга болгон байлгаж байсан нь ойлгомжтой. Урд нь хоёр удаа хүний эрх чөлөөний эсрэг гэмт хэрэг үйлдэж байсан ч шийтгэгдээгүй,Төрийн ядуу албан хаагч хадгаламжиндаа 117.38 сая төгрөгтэй, 1.57 тэрбум төгрөгийн үл хөдлөх хөрөнгөтэй,жилийн орлого 229 сая хэмээн мэдүүлсэн байна.Женкогийн Оросоос ашиглалтын хугацаа дууссан 1000 вагон оруулж ирж шахсан хэргийн гол этгээд!

zocnin 2018-08-17 69.76.229.35

ajilaas cnoloologdoh bish hodoo aimagt tsagdaagiin dargaar tavigdah bailgui dee 60n terbumiinhan nogoo tal eevihen bas nogoo tal ni ene bna geed

Зочин 2018-08-17 202.21.106.168

Авилгын үр дүн

Зочин 2018-08-17 66.181.179.199

rusjet

Зочин 2018-08-17 66.181.179.199

toriin albanii zovlol gj bguullaga yuu hiij baidgin bol do

Зочин 2018-08-17 146.115.171.17

Urd hul budersnii tuluu hoid huliig guyadav gej. Hov zuuj ajilaasaa salanaas chimeegui suuj bgaad 20 huvi hasuulsan n hamaagui deersht tee hehe

Монгол 2018-08-17 103.229.122.19

Ардчилсан нийгэмд байдаг л асуудал шдээ сүртэй юм. Албан тушаал амин тушаал гэж одоо л мэдэж гэнэ дээ ххххха

Shiitgel 2018-08-17 43.242.243.135

Shiitgel ni arai l bagdaad bndaa

4444 2018-08-17 43.228.129.131

axlah axlagch tsagdaa duudaxgyi ajiliin xarutslaga sul baina daa heleh ug ch alga daa

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Гар нь Махбал ч толгой нь алуурчин Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Зочин 2018-08-17 64.119.27.172

Өргөсөн тангарагтаа үнэнч биш хүмүүсийг сайн шийтгэх хэрэгтэй.

Зочин 2018-08-17 113.36.205.177

60 terbumiihan hyn aluurchin

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Махбал гэгч алуурчин нь оркуудын бөөс жанхуугийн Монгол улсыг хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад хүн алсныг чи ичихгүй үгүй гэж хэлээч!!!

ккк 2018-08-17 66.181.161.74

Төрийн тусгайгийнхан амьд үлдсэн нь их юм., шийтгэж яахнэв дээ арай байсан улсыг, цэргийн албанаас зугтсан арын хаалганы ядарсан улс байдийн шдээ

zzz 2018-08-17 103.57.95.94

alban tushaal avilgal heel hahuuli tender mungu tugrugiin tuluu negnee hargisaar alj nuguu hed ni helgui dvlii um shig harj zogsson iim l ardchilsan niigemd amidarch bna .....negnee alj bna gedeg ni ymar ih ushuu horsol ymar ih mungu vnertej bgaag belhnee harj bolhoor bna ....aimshigtai ....

Зочин 2018-08-17 202.21.105.13

Жонхуугийн мафийг бүрэн цэвэрлэ. Савар нь их лав шигдсэн байгаа

Зочин 2018-08-17 202.21.117.194

uls turjuulehee bolio, muuhai yarshigtai yum

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Зочин 2018-08-17 202.179.25.217

Jolooch nar ni bas haraad l bj bsn ym bhdaa aimaar ymaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж