Ерөнхийлөгч Төрийн албаны зөвлөлийн даргад хариуцлага тооцох санал хүргүүллээ | News.MN

Ерөнхийлөгч Төрийн албаны зөвлөлийн даргад хариуцлага тооцох санал хүргүүллээ

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.17-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Төрийн албаны зөвлөлийн даргад хариуцлага тооцох санал хүргүүллээ

Ерөнхийлөгч Төрийн албаны зөвлөлийн даргад хариуцлага тооцох санал хүргүүллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга УИХ-ын дарга М.Энхболдод Төрийн албаны зөвлөлийн даргад хариуцлага тооцох тухай албан бичиг өнөөдөр  /2018.08.17/ хүргүүллээ.

Албан бичигт, Төрийн албаны зөвлөл хуульд заасан чиг үүргээ хангалттай хэрэгжүүлэхгүй, Төрийн албаны зөвлөлийн дарга Зөвлөлийн үйл ажиллагааг зангидаж, удирдаж ажиллаж чадахгүй байгаа тул Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Төрийн албаны зөвлөлийн даргад ёс зүйн хариуцлага хүлээлгэж, албан тушаалаас нь чөлөөлөх саналаа хүргүүлж байгаа юм.Төрийн албаны зөвлөл нь Төрийн албаны тухай хуульд зааснаар “…төрийн албанд шударга ёсны зарчмыг хэрэгжүүлэх, төрийн албаны тухай хууль тогтоомжийн биелэлтийг зохион байгуулах, мэргэшил, арга зүйн удирдлагаар хангах, албан тушаалтны буруутай үйл ажиллагаанаас төрд учруулсан хохирлыг арилгуулахаар төрийн нэрийн өмнөөс шүүхэд нэхэмжлэл гаргах, төрийн жинхэнэ албаны удирдах албан тушаалтанд төрийн албан хаагчийн ёс зүйн хэм хэмжээг сахиулахтай холбогдсон зөвлөгөө өгөх, арга зүйгээр хангах…” зэрэг бүрэн эрхийг хэрэгжүүлэхээр заасан байдаг.

Иймд Төрийн албаны зөвлөл хуульд заасан бүрэн эрхийнхээ хүрээнд яам, агентлагийн төрийн жинхэнэ албаны удирдах албан тушаалтныг томилоход төрийн албаны тухай хууль тогтоомжийг мөрдөж ажиллахгүй байгаа зөрчлийг арилгах, хууль, хяналтын байгууллагад шилжүүлэх, тодорхой арга хэмжээ авахуулах, төрийн жинхэнэ албаны болон удирдах ажилтны томилгоог хуульд нийцүүлэх, шатлан дэвших зарчмыг хэрэгжүүлж ажиллаж чадахгүй байгаагаас улс төржилт туйлдаа хүрч, бүтцийн өөрчлөлт нэрээр төрийн албан хаагчдыг хоморголон халах үзэгдэл, хууль бус томилгоо хавтгайрч, төрийн албанд ёс зүйгүй, сахилга, хариуцлагагүй байдал ноёлж, иргэд туйлын их бухимдалтай болсон гэж Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга үзэж байна.

Мөн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Монгол Улсын Их Хурлын дарга М.Энхболдод илгээсэн албан бичигтээ, Төрийн албан тушаалыг үнэлж, наймаалсан “60 тэрбумын” гэх хэргийг гацааж шийдвэрлэхгүй, авлигатай тэмцэх үүргээ биелүүлэхгүй байгаа албан тушаалтнууддаа хариуцлага тооцож чадахгүй байгаа нь төрийн албаны ёс зүй, сахилга, хариуцлагагүй байдлыг улам гааруулж, хамгийн сүүлд төрийн удирдах албан тушаалтнууд ажлын байран дээрээ архидан согтуурч, нэгнийгээ хөнөөсөн аймшигт хэрэг гарсан талаар онцлон дурдав.

эх сурвалж: president.mn

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Буруу Цолмон 2018-08-17 103.10.23.80

Баттулга бусдаас өөр нь ямарч гэсэн Монголоо өмгөөлдөг хамгаалдаг хоточ нохой
Нохой биш гэж хэлэхгүй нохой нь нохой гэвч жэнхэн хоточ Монгол банхар Ямарч гэсэн мэрсэн ясаа өвөрлөөд
өлөн цөөвөр дагаад зугтахгүй Зуусан ясаа хаячхаас өлөн саарал цөөвөртөй урцалдах
Эх оронч Монгол банхар

Avatar

g 2018-08-17 218.218.39.246

280 сая долларын нүдэнд үл үзэгдэгч ид шидийн төмөр замын төслийн шижмийг атгасан хэн бүхэн амь насаараа хохирох юм аа, яагаад одоо болтол тэр сэтгүүлч болормаагийн тухай хэн ч ямар ч нэвтрүүлэг хийдэггүй вэ, ялангуяа ард түмний хайрт монголдоо номер нэг МӨНХБАЯСГАЛАН маань яагаад энэ тухай юу ч ярьдаггүйн болоо

Avatar

Зочин 2018-08-17 64.119.16.38

Гар нь Махбал ч толгой нь а******н Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-08-17 203.91.115.46

БИЧИГ БИЧИХ Л ЮМ ЦААДУУЛ НЬ ТООДОГ ЮМ УУ

Avatar

Зочин 2018-08-17 27.123.214.81

Ardchilsan nam a*******n hulgaichdaa tolgoi Deeree zalsani gai !!! Vvniig tsaanaas ni Orosuud baaduudaad baigaag oilgoh hvn unuudur Mongold alga daa ! Mahbal Jenkogiin nohoi, Jenko ni Orosiin nohoi. Buural Myanguujin Jenko "manai nohoi " gesen ni zoriud hudlaa shaasan hereg.

Avatar

З.ЭНХБОЛДЫН САНАЛ БАЙХДАА 2018-08-17 64.119.17.73

Хүн бүрэлгэсэн Махбал яах аргагүй Баттулгатай холбогдоод ирэхлээр олон нийтийн зүгээс гарч байгаа шүүмжлэлийг зайлуулах гэж Төрийн албаны зөвлөл рүү хандуулж байгаа юм биз дээ.Энэ чЭнхболдын санал байж мэднэ дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.161.27

Жэнко МАН д хайр зарлаж хар Цогоогийн албыг бэлэглэж байгаам уу

Avatar

MONGOL 2018-08-17 150.129.142.112

Гар нь Махбал ч толгой нь а******н Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.188.209

Монголд ТӨРИЙН ТҮШЭЭГ ингэж тамлаж алсан тохиолдол С.Зоригийн хэргээс өөр байхгүй л болов уу. АН, МоАХ-ны гишүүн нь ч үнэн юм билээ. Мөн нэг хэсэг нь зориуд салгахгүй, тавлаад зогсож байсан нь бүлэглэн алсантай ялгаагүй. Балмад этгээдүүд 60 тэрбумынх шиг үлгэр зохиосон шиг сууж байх шиг. Одоо бүр сонсоод өнгөрснийг наймаалцсан болгож, ерөнхйилөгч нь хүртэл гүтгэх болжээ. Монголыг сүйрүүлсэн үй олон ялт хэргээ гүтгэлгийн үлгэр зохиож тарааснаар цагаатгана гэж байхгүй

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.70.34.70

Ene battulgiig .

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.72.245.204

ЭНЭ МАНГАСУУУД ХАМГИЙН [Хориотой Үг] ШҮҮ ӨӨРИЙН БУРУУГ БУСДАД ТОХОХЫН ТУЛ АЛУУ РЧИН АРААТНАА АНЫ ЭСВЭЛ ЖЭЭНКООГИЙН ХҮН ГЭЭД Л УЛИГЛАЦГААХ ЮМ НӨГӨӨ ХУДЛЫГ МЯНГА ДАВТВАЛ ГЭДЭГ БОЛЬШЕВИК АРГАА БАЙНГА ХЭРЭГОЭНЭ НӨГӨӨ ДҮНХҮҮ АРДУУД НЬ ТӨДӨЛГҮЙ ИТГЭЧИХСЭН НЬ ОРИЛОЛДОХ ЮМ

Avatar

MONGOL 2018-08-17 150.129.142.112

Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн жанхуу баттулга биш гэж, бас дээрээс нь тэх Махбал гэгч а******н нь оркуудын бөөс жанхуугийн Монгол улсыг хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад хүн алсныг чи ичихгүй үгүй хэлээч!!!

Avatar

daagii 2018-08-17 66.181.182.106

Ter namiin hun ene ter geed baihiin, toriin alband said, ded saidaas bugd nam bus snuu dee, huuliaraa tiim, harin gantshan Mahbol geecniig toriin alband hen geecn snahaj oruulsaniig togtooh ni zob, tendees l buh zuil todorno doo

Avatar

иргэн 2018-08-17 202.179.25.114

эхлээд өөртөө хариуцлага тооц, ТЗ

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Гар нь Махбал ч толгой нь а******н Жанхуу! Монгол улсын Зам тээврийн салбар жанхуугийн мэдэлд бүрэн байсан гэдэг нь бүрэн нотлогдлоо. Жанхуугийн хүн гэж өөрийгөө зарлаж явдаг байсан Махбалыг ухна хүрэлсүхтэй тохирч томилсноо одоо булзаад хэрэггүй ээ. Жанхуу чиний огцрох асуудал одоо бол зөвхөн цаг хугацааны асуудал. Чи хичнээн “Монгол тулгатан, Цензургүй яриа” –гаар ард түмний тархийг бөмбөгдөөд ч нэмэргүй!!! Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

ИРГЭН 2018-08-17 202.21.124.130

ЖЕНКО ШУДАРГА БИШ ГЭДГЭЭ ДАХИАД БАТАЛЛАА.

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.21.124.130

а******н Махвалыг бурууг нь хэлээд хариуцлага тооцох тухай ярих ёстой хүн маань бүүр холуур тойруулаад Төрийн албаны зөвлөл ярьж, тэр дотроо дурдах шиг болоод өнгөрчээ. Өөрөө төрийн албанд шахчихаад.

Avatar

Махвал-Женкогийн бэлтрэг 2018-08-17 202.21.124.130

Том том луйврынх нь мөрөөр орсон залууг энэ бэлтрэг зуучихлаа. Ерөнхийлөгч шударга байх хэрэгтэй ш дээ. Төмөр замын том том луйвар булхайгаа хаацайлж өөр сэдэврүү булзааруулж гулгуулж байхын оронд үндэслэлгүйгээр хэрэгсэхгүй болгосон хэргийг өөрөө санаачлаад босгоод шалгуулаач.

Avatar

Жонхуу 2018-08-17 202.21.124.130

Нэг нөхөр энэ жонхуу [Хориотой Үг] юмаа гэжээ. Нээрээ л төмөр замын 280 сая долларын луйвар, хугацаа дуусан вагоны хэргийг дарж замхруулах нь гээч. Дээрээ бохир бол доороо яаж цэвэр байхав дээ

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.9.40.178

маш зөв , одоо наад байгууллагаа цэгцэлж ав ингэх гээл байсымаа угаасаа арчаагүй амьтас

Avatar

Дон ЖОНXУУ бол ЛҮД юм аа 2018-08-17 58.108.114.186

Энэ бузарын төмөр замын луйварийг нь дарах гэж хичнээн Монгол залуус сүйрч байна аа?! Зарим нь алууллаа, хагас нь аллаа, хэсэг нь гадаадруу зугтаалаа, багачууд нь хар тамхи татаж баЛкон дээрээс нь чулуудлагдлаа, олимпийн аварга нь хүртэл сонгуульд орж шал арчиж нэр хүндгүй болсон… Их муухай хар мөртэй [Хориотой Үг] юм аа, төр бол бөх бас бөх бол төр юм л даа гээд байгаашд..

Avatar

иргэн 2018-08-17 103.229.177.66

ЗӨВ

Avatar

Иргэн 2018-08-17 27.123.212.136

Ёр нь тазөвлөл гэж байгууллага бүх шатанд дампуурсан .сүрхий том хуультаы тэр нь амьдралаас тасархай биелүүлдэг хүн байхгүй .одоо дарга нарыг нь сольж шинэ шатанд гаргахгүй бол явахгүйээ

Avatar

Зочин 2018-08-17 27.123.212.136

Жэнко алалцсан бишдээ коммунистуудын үлдэгдлүүд нэг иймэрхүү юм бичээд нийгмийг өөрчлөх бодрлтой байгаа юм хувь хүний л асуудал шүүдээ үхсэн хүнд буруу байх биш хажууд нь байсан мануухайнууд бүтэхгүйшүү туйлширдгаал монголчууд больмоор юм

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн жанхуу баттулга биш гэж, бас дээрээс нь тэх Махбал гэгч а******н нь оркуудын бөөс жанхуугийн Монгол улсыг хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад хүн алсныг чи ичихгүй үгүй хэлээч!!!

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.21.117.194

Er ni bol zuv. Turiin albanii zuvlul, ene tal deer anhaarah tsag bolson. Heltsiin dargaas ehleed namiin shahaanii humuus orj irdegiig bugd l medej bgaa. Meregjiltenguud ch ajliin brnii batalgaa muuta shuu dee

Avatar

Zochin 2018-08-17 27.123.212.139

Zov

Avatar

Дон Корлеоне 2018-08-17 202.179.26.6

а******н МАХБАЛ ЖЕНКОГИЙН ӨӨРИЙНХ НЬ БЭЛТРЭГ БАЙТАЛ ЭНЭ ОРОС ЮУ ЮУ ГЭЭД ДЭМИЙРЭЭД БАЙНА АА?

Avatar

АРД 2018-08-17 66.181.167.194

Хогийн атийсан тайрдас аа!!! 60 тэрбум энэ хэрэгтэй ямар ч хамаагүйг Монголчууд бүгд мэднэ. Харин ч Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн нь чи биз дээ? Чиний улсаа хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад энэ хэрэг гарсан биз дээ? Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

АРД 2018-08-17 66.181.167.194

Хогийн атийсан тайрдас аа!!! 60 тэрбум энэ хэрэгтэй ямар ч хамаагүйг Монголчууд бүгд мэднэ. Харин ч Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн нь чи биз дээ? Чиний улсаа хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад энэ хэрэг гарсан биз дээ? Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

АРД 2018-08-17 66.181.167.194

Хогийн атийсан тайрдас аа!!! 60 тэрбум энэ хэрэгтэй ямар ч хамаагүйг Монголчууд бүгд мэднэ. Харин ч Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн нь чи биз дээ? Чиний улсаа хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад энэ хэрэг гарсан биз дээ? Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.131.245.243

а**с намын л хүн шүү дээ.

Avatar

Zochin 2018-08-17 202.72.245.122

Bitgii hudlaa shudraga zan gargaad baigaach ee.Hajuudaa bga luivarchinguudaa yavuulaachee.

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.184.173

зөв шаардлага хүргүүлжээ насаараа хаан ширээ эзэмшиж байгаа мэтээр хандаж байгаа нөхдүүд зайлаасай

Avatar

Зочин 2018-08-17 27.123.214.108

Цогоо бол жинхэнэ төрийн хүн! Женко бүтэхгүй ээ.

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.9.40.178

ҮХСЭН НОХОЙН О Ц Г О Р

Avatar

Зочин 2018-08-17 203.91.116.154

Ерөнхийлөгчөө танай тамгын газрын дарга намын дарга их хурлын дарга байхдаа Жинхэнэ төрийг албыг самарсан даа. Эхлээд энэ хүндээ хариуцлага тооцооч

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.70.34.70

Та нар юун муу амтай юм бэ. Сайхан л байна ш дээ. Улс маань хөгжөөд л. дэлгүүр хоршоо идэх юмаар дүүрэн дайн дажин алга. Улсын их хурлын гишүүд маань өдөр шөнөгүй ажиллааад л. Үе үеийн ерөнхийлөгч нар маань түүний дотор өмнөх ерөнхийлөгч Элбэгдорж, одоо Баттулга нар маань их зүйлийг бүтээсэн, бүтээж ч байна. Хүн болгон шахуу машинтай, бас муу чсайн ч толгой хоргодох байртай. Буянтай зарим нь бүүр тасарчихсан сайхан амьдарч байна. Тэдэнд атаархах биш дэмжмээр юм биш үү. Харин зарим нэг угаасаа буянгүй, заяаагүй хүмүүс маш ядуу хэцүү байгаа л даа. Тэднийгээ дэмжээд хүний зэрэгт хүргэе. Тэгээд л сайхан болно доо. Одоо нэг 5 жил өнгөрөхөд манай улс ч овоо сэхээд авна даа. Ийм сайхан байгаль орчин айх аюулгүй дэлхий ертөнцийг бурхан бидэнд хайрлаж. Бид айх юм өөрөөсөө л айх хэрэгтэй. Хүний шунал юунд ч хүргэж мэднэ. Шунахгүй байгаа юмандаа баярлаад л явж болноо доо

Avatar

Зочин 2018-08-17 67.162.117.222

Мафийнх нь нэг дээрэмчин хүн алчихсан байхад өөрийгөө Дон Карлеоне гээд итгэчихсэн [Хориотой Үг] төр тэргүүлээд болоогүй ээ шударга ёс яриад байгааг юу гэж ойлгох уу?

Avatar

Зочин 2018-08-17 103.229.122.112

Баттулга чи Төрийн албаны зөвлөлд хариуцлага тооцох биш өөрөө огцрох юм биш үү. Чиний шахааны хүн а******н [Хориотой Үг] төрөөс хумслагч тагнуул чиний булхайг хаах гэж хүн тамлан алсан юм биш үү. Яаж ч бодсон хүнийг зодож а**а гэдэг аймаар шүү. Хүүхэд бол яахав том хүн амь тасартлаа их зовно доо. Тэгэхээр тэр алуурчинг бас зодоэ алсан нь дээр

Avatar

Зочин 2018-08-17 182.160.0.96

МАН – ынхан торийн албан тушаалыг мунгоор унэлжэн наймаалцаж суусны хор нь гарч байна. ЗТХ яамныхан албан тушаалаас болж бие биенийгээ хөнөөж байгаа нь зөвхөн ил гарсан зөрчил. Уууний цаана ил гараагуй аймшигтай олон хэрэг байгаа нь тодхон байна шүү дээ. Бид ийм байдлаар урагшлавал биднийг идэх гээд амаа ангайлгаад хүлээж байгаа ногоо мангасынхаа аманд шууд өөрөө яваад орох нь тодорхой болоод байна. Баттулгын бичиг бол дутуу дульхан л арга хэмжээ ш дээ. . Зүй ёсондоо ЗГ – тай өөртэй нь хариуцлага тооцох ёстой ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-17 27.123.214.81

Женкогийн ойрын хүн гэх Махбал гэдэг а******н хүний аминд хүрчээд байхад Женко өөрөө тайлбар өгөх ёстой!

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.176.12

Өөрөө төрийн сайд хийж байхдаа найз нөхөд тойрон хүрээлэгчдийнхээ дунд байснаа мартчихсан юм байх даа. бие хамгаалагч байсан Батзаяаг төрийн нарийн болгож хэдэн зуун сая доллар авч байсанаа мартчихсан юм байх даа

Avatar

Зочин 2018-08-17 43.228.131.45

Зөв шийдвэр гэж үзэж байна, тогтолцоо бий болгоогүйн улмаас төрийн албыг наймаалцдаг болсон, шалгуур үзүүүлэлт хийхгүй бас худалддаг болсон

Avatar

Зочин 2018-08-17 43.228.131.45

Зөв шийдвэр гэж үзэж байна, тогтолцоо бий болгоогүйн улмаас төрийн албыг наймаалцдаг болсон, шалгуур үзүүүлэлт хийхгүй бас худалддаг болсон

Avatar

Зочин 2018-08-17 43.228.131.45

Зөв шийдвэр гэж үзэж байна, тогтолцоо бий болгоогүйн улмаас төрийн албыг наймаалцдаг болсон, шалгуур үзүүүлэлт хийхгүй бас худалддаг болсон

Avatar

зочин 2018-08-17 202.131.245.69

ёстой зөв. ор нэр төдий намын томилгоог өөгшүүлсэн Төрийн албаны зөвлөлийг татан буулгасан ч болно. хэвээр байлгана гэвэл тэнд намын томилгоогоор шургалсан бүх хүмүүсийг халах хэрэгтэй. МАН, АН ээлжилж ялсан энэ он жилүүдэд төрд мөрөөрөө ажиллаж байсан олон хүн ажилгүй болж, ажилтай үлдсэн нэг нь тушаал буух, дэвшүүлэн зайлуулагдаж байна.

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.21.96.134

Хүний амь насыг хөнөөж болно гэх дээ, арай дэндүү юм аа, долоон удаа толгой уруу өшиглөж, эрүүн дээр гишгэж эрүүг нь мулталсан байсан гэсэн, гадаадад хүнийг буугаар буудад өшөөгөө авдаг л байх, төрийн албаны дарга хүн хүнийг тамлаж алсан байна, зах дээр наймаа хийдэг нэг нөхөр тэгсэн гэвэл одоо бас яая гэхэв. Иймэрхүү маягийн амьтад энэ орныг удирдсан болоод бна аа даа. Тэгэхээр энэ орны байж байгаа нь энэ. Ер нь бол мөнгөтэй хүний хар савхин бээлий болоод явбал нухахыг нухаж өгөөд, амыг нь цааш нь чихэхийг нь чихэж өгөөд, сайхан ажилд орж болдогийн тод жишээ бол энэ.

Avatar

Зочин 2018-08-17 107.77.173.1

женкогийн мафийн гишүүн юм чинь

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.21.98.10

Жонхуугийн сонгуулиар а******н Махвал ажиллаж байсныг түмэн олон мэднэ шүү. Битгий худлаа ингэж байгаач. Энэ хүнийг овоо шийртэй шилийн сайн эр юм байх гэж бодсон чинь. Хөгийн муу эр хүн байжээ. Цагийн аясаар хүний чанар ч танигдах юм даа Женко гуай.

Avatar

Зочин 2018-08-17 103.10.20.34

Oilgomjtoi tiim tanhai etgeediig bain bain ajild avaad bdag hynadag gazar alga u.Jiriin companid johon zurchil garahad halagddag

Avatar

Зочин 2018-08-17

Зөв шийдвэр гэж үзэж байна, тогтолцоо бий болгоогүйн улмаас төрийн албыг наймаалцдаг болсон, шалгуур үзүүүлэлт хийхгүй бас худалддаг болсон

Avatar

зочин 2018-08-17 203.91.118.180

Энэ чинь харин зөв шүү, төрд бэлтгэгдсэн хичнээн хүн гудамжинд явна, ажлын байрны шаардлага хангахгүй, мэргэжлийн бус хичнээн этгээдүүд дарга гээд төрийн албыг самарч байна судлаад ил гаргаад тавимаар байна.

Avatar

Зочин 2018-08-17 66.181.167.194

Хогийн атийсан тайрдас аа!!! 60 тэрбум энэ хэрэгтэй ямар ч хамаагүйг Монголчууд бүгд мэднэ. Харин ч Дарханд цагдаа байсан МОАХ-н гишүүн Махбал гэгч хулгайчийг Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд өөрийн тагнуулч агентаар шургуулсан хүн нь чи биз дээ? Чиний улсаа хорлож хохироосон 280 сая долларын хэргийг дарах гэж байгаад энэ хэрэг гарсан биз дээ? Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

Avatar

Зочин 2018-08-17 27.123.214.119

Хар Цогоо халагдах болсон.

Avatar

Зочин 2018-08-17 202.131.245.243

а**с намын л хүн шүү дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж