ЗТХЯ-ны газрын дарга нар чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ | News.MN

ЗТХЯ-ны газрын дарга нар чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

ЗТХЯ-ны газрын дарга нар чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

ЗТХЯ-ны газрын дарга нар чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

Өнгөрөгч долоо хоногт Зам тээврийн хөгжлийн яамны дарга нар  ажлын байран дээрээ архидан согтуурч, нэгнийхээ аминд хүрсэн харамсалтай хэрэг гарсан. 

Хэрэг гардаг өдөр сэжигтэн Б.Махбал нь яамныхаа Зам тээврийн хяналт хариуцсан мэргэжилтэн Ч.Ганбаяр, Төмөр зам далайн тээврийн бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулалтын газрын дарга Б.Артур, Авто замын бодлогыг хэрэгжүүлэх газрын дарга Э.Энхбат, Хүний нөөцийн асуудал хариуцсан ахлах мэргэжилтэн Д.Цэцэгмаа нарыг уруу татан ажлынхаа байран дээр архидан согтуурсан байдаг.  Оройн 19.00 цагийн үед  Б.Махбал нь талийгаачийг өрөөндөө хэд хэдэн удаа дуудуулан 20 цагийн орчимд өрөөнд нь орсон аж. Улмаар тэд 21.00 цагийн үед гарч яамны гадаа маргалдан зодолдсон нь яамны гаднах хяналтын камерт бичигдэж үлджээ.

Төрийн яамны газрын дарга нар нэгийнхээ аминд  хүрсэн харамсалтай хэрэг гарсны дараа Засгийн газар ээлжит бусаар яаралтай хуралдаж, хариуцлага тооцохоор болсон бөгөөд тус яамны 6 газрын дарга нарыг халахаар шийдвэрлэсэн. Гэвч, Даваа гаригт ажлын байран дээрээ архидан согтуурсан дарга нар өргөдлөө өгөөгүй гэсэн мэдээллийг эх сурвалж өгч байсан. Тиймээс энэ талаар эргэн тодруулахаар Зам тээврийн хөгжлийн яам орлоо. Тус яамны үүдэн зогсох Төрийн тусгай хамгаалалтын хамгаалагч дотогшоо нэвтрүүлсэнгүй. Төрийн нарийн бичгийн даргын үүргийг түр гүйцэтгэгч, Бодлого төлөвлөлтийн газрын дарга Р.Мэргэнтэй уулзахыг хүссэн ч хамгаалагчийн зүгээс ‘Хүнтэй уулзаж байна’ гэсэн шалтгаанаар оруулаагүй юм.

Эх сурвалжийн мэдээлснээр талийгаачийг зодуулж байхад хамт байсан таван албан тушаалтан өөрсдийн хүсэлтээр ажлаас чөлөөлөгдөх хүсэлтээ саяхан өгчээ. Цагдаагийн байгууллагаас хэргийн шалгалтын явцыг тодруулахад шалгалтын одоогоор явагдаж байна” гэлээ. Сэжигтэн Б.Махбалыг одоогоор ШШГЕГ-ын харьяа цагдан хорих 461-р ангид саатуулан шалгаж байна. Мөн талийгаач Т.Гомбосүрэнг өчигдөр /2018.08.15/ эцсийн замд нь үдсэн юм.

Э.Ариун 

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

83 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Эвтэй байх 2018-08-16 202.179.3.42

Одоо Халтар ирээд энэ яамыг номонд нь оруулах байлгүй. Ер нь энэ төрийн байгуулагынхан мөн бусад байгуулагууд ажлын байранд архидах явдлыг нэг мөсөн байхгүй болгох талаар хуульчлах хэрэгтэй. Жишээ нь уул уурхайн компаниуд уурхай дээрээ хуурай буюу архигүй орчинтой байдаг тэгэхэд залуучууд болоод л байна.

Halahad urgudul yamar hamaa bainaa? 2018-08-16 108.170.182.183

Ajlaas n halj baigaa bolohoos yamar uursduu sain duraaraa ogtsorch bgaamuu

Shine Yamtai Bole " Ded Butetsiin Yam " 2018-08-16 180.64.136.50

Shine Yam Baiguulah Hergtei ! Hychtei Shine Yamtai Boloh Hergtei !\n" Ded Butetsiin Yam "

Bugediigen Solih Hergtei !!! 2018-08-16 180.64.136.50

Iim Yam Gej Yu Baisan Yum be? Yamaaran Zailuulah Hergtei shuu ! \nArigchid Aluurchidiig Yamaar Zailuulaachee !

Bugediigen Solioo ! 2018-08-16 180.64.136.50

Buur Yamaaraan Solih Hergtei shuu ! Bugdiigen Solih Hergtei ! Aluurchid , Arihchediin Yyr Uurhai Bolson Deereemchidiin Gatsar bolson bna !\nYamaaran Solioo !!!

Зочин 2018-08-16 103.26.195.110

Энэ сэтгэгдэл бичсэн гарууд зодоон цохион хийж үзээгүй нөхдүүд үү! Эрчүүд зодолдож л байдаг, нэгийгээ цохиж унагаад өшиглөх байдаг л асуудал. Тэр зодоон чинь хурдан болж өнгөрнө, салгах гээд салганаж байхад дуусчина. Гай болоод 2 баагий зодолдож байхад хажууд нь харж зогслоо гээд яах юм. Ямар барьж байгаад зодуулсан биш лай байна. Харин үхдэг нь харамсалтай байна, гэхдээ ингэнэ гэж хэн мэдэх вэ дээ.

Зочин 2018-08-16 122.201.22.171

Зодолдсон биш зодсон байна. Олигтой эр газар унасан ухаангүй хүний толгой руу өшиглөж, эрүүг нь мултартал гишгэдэггүй юм.

Эвтэй байх 2018-08-16 202.179.3.42

Муусайн хогийн юмнуудын нэг л юм байна Махбал гэж архи уухаараа агсам болдог ууснаа зөв шингээж чаддаггүй хажуу руу байнга дайрдаг нондин уул уурхайн яамнаас хөөгдөөд ирсэн мөн л тэнд баахан зодоон хийгээд нэг дарга бас эмнэлэг боллоо гээд байсан нөхдүүдийн нэг л байна.

oyuk 2018-08-16 202.70.36.34

tenegthiimaa

555 2018-08-16 182.160.5.134

БҮГД Л ХАМТ БАЙЛЦСАН ХАМ ХЭРЭГТЭН. ЯАГААД НЭГНИЙГЭЭ ХАМГААЛДАГГҮЙ БАЙНА АА НЯСАЛЧИХСАН БИШ АМЬ АЛДТАЛ ЦОХИЖ БАЙХАД

zochin 2018-08-16 122.201.22.83

10 жил суугаад 2 жилийн дараа тэтгэвэрт гарна биз.

Зочин 2018-08-16 103.229.120.134

Нэгийгээ нухаж байхад хараад зогсож байсан, аягүй бол оролцсон ч байж мэдэх этгээдүүд ажлаа өгсөн нэр зүүгээд хуулиас бултаж үлдэх юм уу. Сайд нь энэ үйлдлийн эхийг тавьж өгөөд гарсан гэлүү

Зочин 2018-08-16 103.57.92.148

ДАН ЭРЧҮҮДТЭЙ ЦУГ АРХИДАЖ БАЙДАГ ЭНЭ ЦЭЦЭГМАА ГЭЖ ЯМАР ДУРТАЙ ЖОБОГО БАЙНАА. ТЭГЭЭД БҮР ЭЭЛЖИЙН АМРАЛТТАЙ БАЙЖ МАХБАЛЫН ДУУЛАГААР ОЧИЖ ГУДАРЧ БАЙДАГ. ТЭР МАХЧИНЫ ДОР ХЭВТДЭГ ҮРЧГЭР ХАР А Л БАЙЖ Л ДЭЭ. НААД ЖОМБОГО ХҮҮХНЭЭ БАС ХАЛАА. ИЙМ ХҮНИЙ НӨӨЦ БАЙХДАА Ч ЯАХАВ.

zochin 2018-08-16 202.9.42.14

СУИС-ИЙН ЗАХИРАЛ СОНИНТОГОС ҮЙЛДСЭН НҮГЭЛЭЭ БОДОЖ , ЁС ЗҮЙГ САХИЖ АЖЛААСАА ХАЛАГДАХ ӨРГӨДӨЛӨӨ ӨӨРӨӨ ӨГӨХ ЁСТОЙ !!!

Зочин 2018-08-16 202.21.106.105

Гайгүй шударга хүн гараад ирэхээр дээхэн үед бол учир битүүлгээр алдаг ,хорлогдсон ч гэж дуулддаг байсан. Одоо бол шууд хутг[Хориотой Үг] юм уу,зодуулж алуулдаг болж. Зэрлэг капитализмдаа орж байгаа юм байлгүй.Хүн [Хориотой Үг] хүн нь шууд бусдын нүдэн дээр үйлддэг .

Зочин 2018-08-16 122.201.22.171

Наадхыг чинь ардчилал гэдэг юм

Зочин 2018-08-16 103.57.92.148

сонгууль болгоны дараа төрийн албыг самардагийн хар гай шүү дээ. 4 жил болоод хэн нь хэн бэ гэдгээ мэдээд ааш зангаа ойлголцоод байж байхад нь засаг солигдоод баахан лааз өшиглж байсан юмнууд орж ирдэг. тэгээд нөгөө түрийний бөөөөөс толгойд гарна гэхчээр шинэ баг энэ тэр гэж пээдийнэ ажлаа мэдэхгүй хэдэн юм ирж дор хаяж 2 жил манарч байгаад овоо болж байтал дараагийн засаг дараагийн сонгууль болж дахин шинэ хүмүүс ирээд байхаар яаж хамт олны уур амьсгал бүрдэх билээ. заримдаа ч үнэхээр алалцмаар санагддаг шүү. түрийний бөөөснүүдийг толгойд гаргаж төрийн албыг бузарлахаа боль. монгол улс ерөнхийлөгчийн засаглалтай болохоос нааш энэ өөрчлөгдөхгүй.

Зочин 2018-08-16 66.181.182.34

МАН-ынхны увайгүй үйлдэл сүүлдээ хүний амь насанд хүрч аймшиг нүүрлэлээ. Эднийг дараачийн сонгуулиар ард түмэн бид арчиж, дахин өндийлгөхгүй ээ!!!

Зочин 2018-08-16 122.201.22.171

АНус намын 5 Женко эзнийхээ даалгаврыг биелүүлсэн байна.

Зочин 2018-08-16 202.21.106.105

Өргөдөл өгөхгүй бол халж,хариуцлага тооцохгүй гэсэн үг үү. Гэм хийгээгүй хүмүүсийг шууд л халчихдаг юм байна лээ ш дээ. Гэмт хэрэгтэнгүүд болохоор өргөдлөө өгөхгүй бол дархлагдсан байдаг юм уу.

Hhh 2018-08-16 27.123.214.106

Жирийн ажилчинг шууд л халдаг байж

Зочин 2018-08-16 202.9.42.2

Уруу татагдаж гэнээ кккк.Махбалдаа буруугаа бүгдий нь чихэх гэж арчаагүй царайлцгааж бга юм бх даа .хөгийн юмаа хөөрхийс

Baatar 2018-08-16 202.9.42.2

Юун өөрсдийнх нь хүсэлтээр ажлаас чөлөөлөх вэ.Монгол улс шүүх хууль бүр энэн дээрээ тулсан уу.Хам хэрэг гэж одоо хоригдож байх ёстой бишүү.Гадуур өргөдөл өгөөд сул явж байдаг.Хорвоо юмаа хууль бүх хүнд эрх тэгш гэдэг биздээ.Ингэж тусгаар улс байгаад яахав дээ.

Zochin 2018-08-16 122.201.24.36

Ter xuuxend bol emegtei xunii ninjin setgel tui ch alga. Bi bol orilood l tuslamj duudaad l guix bsan. Yadaj uudnii xaruulaa tsagdaa duud gej xeldeg bgaa daa. Xun zodchixood buzaad xamt yu ch boloogui yum shig orj l bdag. Yasan duurchixsen araatanuud ve. Xervee oiriin xun ni bsan bol xaraad zogsoj bgaad zoduulaxgui ni todorxoi. Bugded ni eruugiin xariuzlaga xuleelgeechee. Nuguu surxii zurchliin xuuli chin yasan be. Xajuu aild ni zodoon bolbol xelexgui bol xeregt ordog boloo biz dee. tegexeer xaraad zogsoj bsan xumuusiig yax yostoi yum boloo.

Зочин 2018-08-16 202.179.27.191

Iim aluurchinaar Toriin zahirgaa ydirdlagiin gazriin darga tavchihaad baigaa MAN-iinhanaar toriin ajil hiilgene gedeg aimshigtai bainaa. Shudarga ec togtoono gej hashgiraad allaga uildeed baigaa nohdiid bugdiig tsverleh heregtei ! tord itgeh itgel burmocon aldraad baina shuu.

dabaa 2018-08-16 66.181.182.106

ug ni orgodoloor cnolooloh bisn ajliin bairan deer arhidsan gedeg snaltgaanaar ajlaas halah estoi bisn uu, huuli meddeg hun baidag baimaar um

ооо 2018-08-16 103.229.123.19

хүн алж байхад хараад зогсож байсан хүмүүс чинь жинхэнэ хам хэрэгтнүүд биз, тийм биз Нямдоржоо

Зочин 2018-08-16 27.123.214.122

Юун өргөдөл вэ эрүүгийн хариуцлагад татах хэрэгтэй багадаа зөрчилийн хуулиар.ажлын байранд архи уусан гээд сахилгын шийтгэлээр хал.хэн нэгний ах дүү болоод хүсэлтээр нь халж дараагийн ажилд шахах гэж байгаан хөгийн гэмтний хамсаатнууд

Зочин 2018-08-16 66.181.161.10

Юуных нь ургудул мургудул. Шууд л хална биз. Хариуцлага тооцож сураагуй далдгарууд вэ

авилагачид 2018-08-16 122.201.31.67

ман яг ан.ын хүн ажиллуулнаа.ман .ынхан дэлбэрэх цагийн дохио.хүн алж бхад бсан тэр 5хүнд бусдын амь насанд аюул учираад бхад туслаагүй гэж эрүү үүсгэж шийтгэх ёстой.тэднийг ѳѳрсдийн хүсэлтээр халвал ѳѳр яаманд дэвшээд очно.яамныхан үргэлж бусдын архи ууж суудаг.ѳѳрсдѳѳ мѳнгѳѳрѳѳ архи ууна гэвэл гол нь цохино

Зочин 2018-08-16 122.201.22.171

Женкогийн 5 шүү дээ.

Зочин 2018-08-16 66.181.180.240

Хүн чанаргүй юмнуудыг хам хэргээр яллах ёстой. Алуурчин Махбал нь өөрийн талын хүмүүсийнхээ дэргэд бүр оодроо биз

Зочин 2018-08-16 27.123.212.140

С ЗОРИГЫН ҮҮСГЭН БАЙГУУЛСАН АРДЧИЛАЛЫГ ЭЛБЭГДОРЖ ТЭРГҮҮТНҮҮД АВИЛГАЛ , АНАРХИЗМ ,АЛЛАГА БОЛГОН ХУВИРГАЛАА !!! ЭНЭ БОЛ АРДЧИЛАЛ БИШ ШҮҮ!!!

Зочин 2018-08-16 27.123.212.140

ТЭР ХӨГШЧҮҮЛД УРУУ ТАТНА ГЭЖ ЮУ БАЙСАН ЮМ !!! ЯМАР ЦЭЦЭРЛЭГ , БАГА АНГИЙН ХҮҮХДҮҮД БИШ !!! БИТГИЙ БАЛАЙР !!!

Зочин 2018-08-16 202.72.245.200

САХИЛГЫН ШИЙТГЭЛЭЭР ХАЛАГДБАЛ ТӨРИЙН АЖИЛД ДАХИН АВАХГҮЙ УЧИР ӨӨРСДИЫН ХҮСЭЛТЭЭР ХАЛСАН БОЛЖ НЭГ ЁСОНДОО ШАГНАЖ БГАА НЬ ТЭР

Зочин 2018-08-16

Энэ АН-ынхан арай дэндэж байна аа. Зоригийг тэд л үгүй хийсэн гэж боддог. Эрдэнэ дарга нь хоёр ч хүний амь насны асуудлаар аавынд орж гарсан хүн. Өнөөдөр АН-ын гишүүн, МоАХ-ны гишүүн Махбал нь хүн яргалж аллаа. Тараавал таарсан нам. Дандаа алуурчин, [Хориотой Үг], зодооч, хүүхэн эргүүлэгч, бусдыг турхирагч, түүхийг гуйвуулагч нар л энэ намын нөмөрт шургалж амиа болоод арьсаа хамгаалдаг нь бидэнд илэрхий болсон юм доо

Зочин 2018-08-16 103.229.123.204

Махбал чинь жинхэнэ МАН-ийн хүн. МАН гарах бүрт газрын даргаар шагнагддаг.

Лоовой 2018-08-16 66.181.176.26

Муу л бол зүүн хойт хар овоохой гэж муу юм гарвал АН гэж үү. МАН-ынхан л нэг нэгнээ алдаг шүү дээ. 1922 онд ч, 1924 онд ч 1937 онд ч , 2002 онд ч, 2017 онд ч дандаа л МАН-ынхан нэг нь нөгөөгөө алсан үй олон баримт бий шүү. Цааш нь ярих уу, болих уу

Зочин 2018-08-16 122.201.22.171

Женко чинь МАН-ых юм уу?

Зочин 2018-08-16 27.123.214.117

Тэр 5 малтай эрүүгийн хариуцлага тооцоочээ

Зочин 2018-08-16 103.229.120.8

Нэр нь хүртэл билэггүй [Хориотой Үг] царайлсан [Хориотой Үг]ийн амьтан. Сэтгэцийн хувьд зүгээргүй, [Хориотой Үг] амьтан байх. Жинхэнэ эр хүн хүнтэй зодолдлоо гэхэд хэзээ ч унасан хүнийг дэвсэлдэггүй юм. Тэр тусмаа толгой дээр нь шүү. Энэ муу пи з да өөрийгөө зодоонч, эр хүн гэж бодож явдаг юм байх даа. [Хориотой Үг] ороод яахыг чинь хар наа. Чангын [Хориотой Үг] жинхэнэ чацга царайлна биз. Цагдаа байсан яргачин [Хориотой Үг]ийн махыг нь яаж идэхээ хулгарууд харин ч нэг заалгахгүй биз. Ёстой тарчлахын муугаар тарчилбал таарна ла лар. Шоронгийнхон чамайг хүлээж байгаа шүү [Хориотой Үг] минь. Хоногийн тоо чинь хугацаатай үлдлээ

Зочин 2018-08-16 122.53.56.157

Хамгаалалтын ажилтнууд юу хийж байсан бэ. Хаа лгаар хүн оруулахгүй байх ганцхан үүрэгтэй юу

Зочин 2018-08-16 202.21.106.141

Дуракууд хүн алж байхад зүгээр л байсан биз хам хэрэгээр тат...

Dooeo 2018-08-16 202.55.188.38

Aimar yum dabyrkhan mini

Zochin 2018-08-16 203.91.115.40

Ajlaasaa choloologdood boloo yu. Yamarch hariutslaga huleehgui um uu. Haramsaltai

АРД 2018-08-16 66.181.167.194

Зам, тээврийн хөгжлийн яаманд Махбалыг албан тушаалд шахаагаар томилсон Ардчилсан намын бөгөөд Оркуудын Ерөнхийлөгч Жанхуу Баттулга сайн дураараа огцор!!!

зочин 2018-08-16 66.181.182.231

тэгээд л намчирхаад л нэг алчуурчныг нөгөө алуурчнаар нь сонгоод л байгаа биз дээ

Зочин 2018-08-16 202.9.42.9

Одоо яая гэхэв ийм л аймшигтай этгээдуудийг ерогхийлогчоороо сонгосон бацна шуу дээ 4 жилийн дараа энэ улс эруугийнхэний гарт орсон байх биз

Зочин 2018-08-16 202.179.18.61

энэ засаг дэндүү ялзарчээ

зочин 2018-08-16 66.181.182.231

тэгээд л намчирхаад сонгоцгоогоод л байгаа биз дээ

Зочин 2018-08-16 64.119.20.220

Тер алуурчин болжээ!!!

зочин 2018-08-16 66.181.182.231

тэгээд л намчирхаад сонгоцгоогоод л байгаа биз дээ

Зочин 2018-08-16 122.201.22.188

Махбал чинь Дарханы цагдаад байсан санагдах юм. Олон ч хүн гэмтэж бэртээж явсан байхөө. Хүмүүс их жийрхдэг. Одоо ч унагааж байгаад нүддэг болжээ. Миний аав армид олон жил алба хашиж хурандаа цол хүртлээ л явсан. Сахилгагүй Жа, асман цэргүүдтэй их үздэг. Бокс, байлдааны самбоор хичээллэдэг байв. Өөртэй нь эн тэнцүү эсвэл илүүрхээд сагсалзаад байгаа юмнуудтай эр хүн шиг үзнэ. Хажуудаа нэлээд хэдэн цэрэг байлгаж байгаад зодолдоно. Төрийн погонтой дүрэмтэй хувцсаа шороо болгоод яахав гээд л сайхан эвхэж тавиад үзнэ. Нөгөөдөх нь газар унавал босгож ирж байгаад л За хүүхээ зодуулбал хохь чинь гээд үзээд байна. Би айлын том хүү байнга дагана. Олон ч техникийг суралцсан. Эрдэнэт Дарханы хэдэн хал цэрэгтэй ганцаараа үзээд дийлэх үед нэг түрүүч аканы жадаар нэвт хутгалчихсан. Гэхдээ хэргийг өөрөө нам дарчихсан. Нөгөө түрүүч халагдаад явсан ч аавд олон жил сар алгасахгүй уучлал гуйсан захиа явуулсар байсан. Яг 15 жилийн дараа цагаан сараар ирж золгоорой гэтэл өнөөх түрүүч маань эхнэр хүүхдүүдээ дагуулаад ирэв. 3 хоног тэр хоёр цэргийн зовлон жаргал ярьж хоносон доо.Миний аав хөлөөр хэзээ ч хүний толгойг өшиглөж байгаагүй, унасан хүнийг нүдэж яваагүй. Тухайн нөхцөл байдалд асмангуудыг сургах гэж үздэг байсан. Гэтэл энэ зэрлэг араатан тархины хүнд гэмтэл учруулаад өшиглөсөөр байгаад алчих юм даа. Халхын сайн эрчүүд одоо ч аавынд хэд хэд бий. Тэдний үр сад, ах дүү амраг садангуудаа энэ нөхрийг яахыг нь цааш нь дамжуулаарай. Эсвэл дүрэмгүй торны зодоон зохион байгуулаадах. Би үхэх сэхэхээ үзий. Хажууд нь хараад зогсож байсан амьтад ноход ч ялгаагүй хэргээс үүрэлцэх ёстой. Лалын улсад байсан бол Махбалыг талийгаачийн ар гэрийнхэнд хаяад өгчихсөн. Тэдний хуулиар яавал ч яана. Ихэвчилэн тэд гэдсийг нь цувуулж гаргаад дараа нь өөрт нь харуулж байгаад зүрхийг сугалдаг юм билээ.

Зочин 2018-08-16 203.169.48.34

Unen heljee demjij baina. Iim zerleg Mahbaliig narand ni ch bai, narsand ch bai tolgoig ni byatsalj alah heregtei. Uur hurch baina.

Зочин 2018-08-16

Халахаар шийдсэн нэчихээд юун өргөдөл хүлээх вэ хачин юм бэ цаг хожиж цалин идэцгээгээд

Зочин 2018-08-16 43.228.131.45

60 тэрбумын албан тушаалын гайгаар нэг нь нас барж нөгөө нь [Хориотой Үг] орлоо доо

zochin 2018-08-16 103.26.193.159

ter udur turiin khamgaalaltiin khamgaalagch ni yag unuudriikh shigee horiglood arkhi dars oruulj arhiduulaagui bol iim haramsaltai zuil bolohgui l bailaa

Зочин 2018-08-16 202.9.42.17

бузар хүн хогнууд

Иргэн 2018-08-16 202.21.106.152

ХЭргээс бултах арга.

Зочин 2018-08-16 66.181.177.235

Тэд нарын нүүр царайг нь олонд ил болго. Яагаад нуугаад байна

Зочин 2018-08-16 150.129.143.13

Энэ хэрэгт холбогдолтой хүн бүрт л харицлага хүлээлгэх нь бололтой, архи өгсөн хүнд ч гэсэн хариуцлага хүлээх ёстой гэж бодогдчихлоо. \n

Зочин 2018-08-16 202.21.96.134

Хүнийг үхтэл нь зодно гэхээр ухаан санаанд буухгүй бна.

Зочин 2018-08-16 203.169.48.34

Harin tiin sonsood galzuurah geed baina.

Зочин 2018-08-16 202.131.245.243

Эд нар талийгаачийг яаман дотроо бүлэглэн олон цагаар зодсон. Дараа нь гадаа гаргаж байгаад нэгмөсөн гүйцээсэн.

Хүннү 2018-08-16 202.179.27.54

Тэртэй тэргүй энэ хүмүүст эрүү үүсгэх ёстой л доо. Иргэний үүргээ мэдхээ байтлаа бэртэгчин болсон хүмүүс шүү дээ. Энэ яамнаас гараад бас нэг яаманд очиж бузарлаж мэдэх л увайгүй "араатан"-гууд байна. Эднийг төрлүү бүү өнгөлзүүл зохих ялыг нь өгөөд хурдан явуул Нямдоржоо!!!

Зочин 2018-08-16 27.123.214.103

Эд өргөдлөө өгч ажилаа өгснөөр хариуцлагаас мултарна гэж бодож байгаа юм байх даа.ёстой үгүй шүү шударга иргэд, өмгөөлөгч нөхөд нь, дотны андууд нь ар гэр нь бүгд анхааралтай ажиглаж үргэлж шаардах хэрэгтэй! Бас дахин Зориг агсны аллага шиг болгож болохгүй!!! Нямдоржийг хараад нэмэргүй [Хориотой Үг]

Зочин 2018-08-16 202.179.27.109

Jolooch nar ni haana bsiim boloo!

Зочин 2018-08-16 122.201.24.166

Ugaasaa bugdeeree l aluurchid bna haraad l zogsoj bdag

Зочин 2018-08-16 112.72.11.103

Гүй яахав дээ. Уг нь засаг нь л огцормоор юм болж байна. Ид ажлын цаг, өр ширээ бодохоор засгаараа тоглоод баймааргүй санагдана.

Зочин 2018-08-16 112.72.11.103

Гүй яахав дээ. Уг нь засаг нь л огцормоор юм болж байна. Ид ажлын цаг, өр ширээ бодохоор засгаараа тоглоод баймааргүй санагдана.

Зочин 2018-08-16 112.72.11.103

Гүй яахав дээ. Уг нь засаг нь л огцормоор юм болж байна. Ид ажлын цаг, өр ширээ бодохоор засгаараа тоглоод баймааргүй санагдана.

Зочин 2018-08-16

Barilgiin yaamand iimerhuu hereg garahad mash oirhon bgaa shuu anhaarna biz

ман гишүүд 2018-08-16 202.9.41.150

хуулиараа хам хэрэгтнүүд болчино доо бүлэглэн гэээд ял бүүр хүндрэнэ энэ 5 цааш явах зам байхгүй ээ буруу замаар угаасаа олон жил будаа тээж явсан гарууд биздээ бодвол

novshnuud 2018-08-16 203.91.115.41

ard tumnii songoltoor bugsuu archdag zevuun hulgaichid ve

Л.Л 2018-08-16 66.181.166.134

Эхний ээлжинд хамт архидсан дарга нар, ахлах мэргэжилтэн нар, Дараагийн ээлжинд төрийн хамгаалалтынханд хариуцлага тооц. Юу харж, хамгаалж байсан юм бэ? \n

Зочин 2018-08-16 60.104.114.248

hamt bsan hamrtagchid bas oroochee shorondoo. hairnan zaluu mash ih haramsaj bna. pizdaa narig bas alah heregtei

Зочин 2018-08-16 202.179.25.10

ЗОДУУЛЖ БАЙХАД ХАРААД ЗОГСОЖ 4-5 ХҮНД НЬ АДИЛХАН ЯЛ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮН ЧАНАРГҮЙ ЮМ НАР.

Зочин 2018-08-16 27.123.212.135

Мафийн толгойлогч жэнкогийн тэжээсэн нөхөдүүд шүү

Зочин 2018-08-16 175.38.8.149

Жээнкогийн тэжээсэн aлyypчид...

Зочин 2018-08-16

[Хориотой Үг] мал минь шар хадандаа оч .тэмээ гэхээр ямаа гээд орилоод байхийн .үхсэн хатсаны чинь женко.ман нөгөө талынхаа хүмүүсийг ажиллуулж харагдаач шал худлаа

АРД 2018-08-16 66.181.167.194

ай пи-гаа нуусан хогийн [Хориотой Үг] оо. 175.38.8.149 үнэнийг хэлсэн. энэ хүн алдаг махбал чинь моах-н хүн, жанхуугийн тэжээсэн хүн мөн ш дээ...

Зочин 2018-08-16 66.181.190.178

Jenko гийн хүн гэдгийг МиАТ даяар мэднэ ээ

Зочин 2018-08-16 202.9.42.2

Уруу татаад бхдаа яахав дээ.хүүхэд ч уруу татагдах гэдэг ойлголт бхгүй болсон цаг үе шүү дээ.Даргад пялдагадаж хамт архидсан хүмүүст хариуцлага заавал тооц!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж