Хот хоорондын зорчигч тээвэр өрөнд баригджээ | News.MN

Хот хоорондын зорчигч тээвэр өрөнд баригджээ

Хот хоорондын зорчигч тээвэр өрөнд баригджээ

Хот хоорондын зорчигч тээвэр өрөнд баригджээ

Хот хоорондын зорчигч тээвэрлэгчдийн холбооноос өнөөдөр  /2018.08.15/ зорчигч тээвэрлэлтийн үнэ тарифын асуудлаар мэдээлэл хийлээ. Мэдээллийн эхэнд тус холбооныхон саяхан Зам тээвэр хөгжлийн яаманд болсон хэрэгтэй холбоотойгоор ажлаа хийж байсан хүмүүс хариуцлага хүлээн огцорч, бидний хамтран ажиллах бодлого төлөвлөлтийн ажил гацаж буйд харамсаж байна хэмээв.

Тус холбооны тэргүүн Т.Хүрэлхүү “Манай холбоо Монгол Улсын хэмжээнд нийт 72 чиглэлд 59 аж ахуйн нэгж 1000 гаруй тээврийн хэрэгслээр үйл ажиллагаа явуулж байна. Одоогоос найм хоногийн өмнө Зам тээвэр хөгжлийн сайд Ж.Бат-Эрдэнэ, Авто тээврийн үндэсний төвийн дарга н.Дэлгэрнаран нарт хот хоорондын зорчигч тээврийн үнэ тарифыг зохицуулж өгөөч гэсэн шаардах бичиг хүргүүлсэн. Харамсалтай нь, яам бидний шаардах бичигт хариу өгөх боломжгүй боллоо. Зам тээврийн яамнаас 2008 онд хот хоорондын тээврийн үнэ тарифыг нэг хүн нэг км-т 50 төгрөгөөр зорчихоор тогтоосон.

Гэвч иргэдийн амьдралын түвшин зэргээс хамаарч одоог хүртэл нэг хүн нэг км-т 31-40 төгрөгөөр зорчиж байна. Энэ үнийг тогтоосон үе буюу 2008 онд бензиний үнэ 900 төгрөг байсан. Өнөөдөр бензиний үнэ 3.5 дахин нэмэгдэж, 1900-2100 төгрөг болсон. Хот хоорондын тээвэрлэгчдийн холбооны мэргэжилтнүүдийн судалснаар өнөө үед тээврийн зардал, сэргээн босголт зэргээ тооцоолоод нэг хүн км-т 71-83 төгрөгөөр зорчих нь тохиромжтой бөгөөд бидэнд алдагдалгүй байна гэж тогтоосон. Гэхдээ иргэдийн амьдралын түвшин, орлого бага байгаа учир 71 төгрөг биш  юм аа гэхэд нэг хүн нэг км-т 50 гаруй төгрөгөөр зорчих жишиг үнийг ЗТХЯ болон АТҮТ-өөс тогтоож өгөхийг бид шаардаж байна. Хот хоорондын тээвэр эрхлэгч компаниуд цаг үргэлж алдагдалтай ажилладаг. Бид ашгийн төлөө бус гаргаж буй зардлаа нөхөхийг хүсч байна’ гэлээ.

Э.Ариун 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-08-15 66.181.176.189

БОЛЧИХООЧ ДЭЭ. БҮҮ ГОНШИГНО .АШИГГҮЙ БОЛ БОЛЬ

Зочин 2018-08-15 27.123.214.94

Эдгээр мэдэгдэл хийгэнд байгаа хүмүүсийн автобусаар үйлчилгээ үзүүлдэг бизнесийг татварын байгууллага шалгах шаардлагатай гэж бодож байна. Учир нь тндний энд ярьж буй тоонууд маш зөрүүтэй байна. Зурагтаар тэд 75%-иас дээш суудал дүүргэлттэй нөхцөлд жолоочийн цалингаа өгөх боломж бүрддэг гэж ярьж байна.... Худлаа л яриад байна шүү. Шалгаарай . Тө

Zochin 2018-08-15

Ene ovgon chn bayan hvn shvv dee.avtobusnuud ni ch tsum ashigtai ajilladag.hervee ashiggui bval bolichih.orond chn avtobusnuudaa yvuulah jolooch nar Mongoloor dvvren bgaa.hogiin yum yridag gar vee

Зочин 2018-08-15 182.160.36.136

Үнэ нэмэх шаардлагагүй,яагаад гэвэл жолооч нар бичиг авсан ч,эм авсан ч 5-10000 төгрөг авдаг,замаас суусан хүн бүрээс зардал дээр нь ачааны мөнгө авна,мөн бас замын буудалд зорчигчдоо хоолуулсны үнэнд үнэгүй хоол цохино,мөн бас шуудай,шуудайгаар нь мод зөөнө ин гээд бичээд байвал их л ашигтай ажилладаг шүү дээ ?

Зочин 2018-08-15 64.119.27.172

Ашиггүй бизнес эрхэлдэг мундаг бнаш хэ хэ хэ.

Зочин 2018-08-15 112.72.11.116

Dampuuralgui yavaad baigaa te? Alia garuud vee

g 2018-08-15 202.70.42.158

hot teevriin mergejiltenvvdiin sudalsanaar tiim bh estoi gej uy yariad bnaa tegvel ted heterhii undur bosgo tavij ugch\n

Зочин 2018-08-15 202.55.188.33

Явахаа л больчихооч хэн та нарыг гуйсан юм бэ хэдэн шантаажны хулгайчууд зүгээр [Хориотой Үг]

зочин 2018-08-15 64.119.16.7

эн иимэрхү өвгөд одо болимооро. чухам зүгээр бахирсаар бгаад карттай болгсн одо басл ханамж аваагүй болтой зовлонго ярисаарл ява юму?Компан н өртөх биш,зүгээрл шулуухан миний хүсэл ханахгүй бнал гэнэ биздэ яршиг цааша.

Батнсан 2018-08-15 66.181.160.5

Хүрэлхүү гэдэг шуналын микров 900х3.5.=2100 гэж зөв бодсон .Учир нь шилэн цогоогын боловсролын төвшинд тохируулж яриад сурчихса н нөхөр хуучнаараа сэтгэж байна .Одооөөр хүн болсон .Ийм тоо үржүүлж чадахгүй байгаа нөхдүүд компаныхаа ашиг орлогыг яаж тооцож чадах вэ. Чээжний пангаар ашиггүй ажиллаж байна гээд үнээ нэмнэ гэж шуналтаад байхгүй юу. Үнэхээр ашиггүй байсан бол бүгд л дампуурах байсан.

Батнсан 2018-08-15 66.181.160.5

Хүрэлхүү гэдэг шуналын микров 900х3.5.=2100 гэж зөв бодсон .Учир нь шилэн цогоогын боловсролын төвшинд тохируулж яриад сурчихса н нөхөр хуучнаараа сэтгэж байна .Одооөөр хүн болсон .Ийм тоо үржүүлж чадахгүй байгаа нөхдүүд компаныхаа ашиг орлогыг яаж тооцож чадах вэ. Чээжний пангаар ашиггүй ажиллаж байна гээд үнээ нэмнэ гэж шуналтаад байхгүй юу. Үнэхээр ашиггүй байсан бол бүгд л дампуурах байсан.

зочин 2018-08-15 202.72.247.14

үнээ нэмэх гэж худлаа зүйл ярьхаа больчих хэрэгтэй. Тийм бол наад компаниуд чинь бүгд дампуурна. Хот хоорондын тээвэрт орох гэж жинхэнэ бөөн бөөн авилгал болдог гэсэн. Хот хоорондын тээврийн компаниуд нүдэн дээр өргөжөөл том оврын автобустай болоол байгааг ард түмэн харж байна.

Зочин 2018-08-15 27.123.212.142

1800/900=2 дахин биз? Юүны чинь 3.5 дахин бэ? Математикч аа?!

zochi 2018-08-15 202.131.225.205

shaa \n

Зочин 2018-08-15 27.123.212.142

Ш у нал ихэдвэл шулам болно. Ба лай минь.

Зочин 2018-08-15 27.123.212.142

...иргэдийн амьдралын түвшин зэргээс хамаарч одоог хүртэл нэг хүн нэг км-т 31-40 төгрөгөөр зорчиж байна. Энэ үнийг тогтоосон үе буюу 2008 онд бензиний үнэ 900 төгрөг байсан. Өнөөдөр бензиний үнэ 3.5 дахин нэмэгдэж, 1900-2100 төгрөг болсон.... гэж энэ Хүрэлхүү гэдэг нөхөр мөөрчээ. Яасан худалч шу налтан бэ ? Алдагдалтай ажиллаад яваад байна уу ? Худалч. Чадахгүй бол ажлынхаа байрыг бусад одоогийн үнээр үйлчлэх компани, хувь хүнд чөлөөлж өгөө. Сувдаг төгцөг вэ ?

SS 2018-08-15 66.181.168.8

Chadahgui bol zailtsgaagaachee, daraa daraagiin kompaniud chin bugd ta naraas bolood ajil avj chadahgui bna. Zugeer bairaa tavij uguud yavtsgaa, ajil avna avsan hoinoo ingej peediih yun hereg bdiin be???? Yu ch ugui hotsroh gej bgaa yum!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж