Иран шинэ-үеийн дэвшилтэт пуужин танилцууллаа | News.MN

Иран шинэ-үеийн дэвшилтэт пуужин танилцууллаа

Иран шинэ-үеийн дэвшилтэт пуужин танилцууллаа

Иран шинэ-үеийн дэвшилтэт пуужин танилцууллаа

Иран улс шинэ-үеийн дэвшилтэт гэх пуужин олон нийтэд танилцуулжээ. Тодруулбал, “Fateh-e Mobin” буюу “Гэгээн Эзлэгч” нэртэй пуужин нь 750-1200 километрийн зайг туулах чадвартай дунд-зайны баллистик пуужин аж.

“Fateh-e Mobin пуужин бол хурдан, радарт мэдэгдэхгүй, байгаа алдалгүй онодог пуужин. Иран улсад тогтоосон хориг дарамт учруулах тусам бид өөрсдийгөө хамгаалах болно. Бид Ираны ард иргэдэд амласнаа биелүүлж шинэ үеийн дэвшилтэт пуужингуудыг зохион бүтээнэ. Өдөр бүр бид пуужингийн хүчин чадлыг нэмэгдүүлэхээр ажиллана” гэж Ираны Батлан хамгаалахын сайд Амир Хатами хэвлэл мэдээллийнхэнд мэдэгджээ.

“Fateh-e Mobin” пуужинг танилцуулахаас хэд хоногийн өмнө Иран улсын цэргийн хүч “Fateh-100 Mod 3” нэртэй баллистик пуужинг туршсан аж. Энэхүү туршилт 2017 оны гуравдугаар сараас хойш хийсэн анхны туршилт болсон гэж олон улсын ажиглагчид тэмдэглэжээ.

Эх сурвалж: Business Insider
Г. Батмандах

"Болор дуран"-аар шалгав.

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ha 2018-08-14 66.181.187.186

120-250 km-ees ul heterne

Avatar

Baagii 2018-08-14 121.143.238.119

Zugeerl oilgood unshchihval boloo yum bishuu kkkk zaaval

Avatar

Зочин 2018-08-14 66.181.161.67

Болж дээ!! Хvний ажил бvтэж л байвал болоо ш дээ!! Тэр тусмаа амь амьдрал, гэр орноо зэрлэг танхай алуууурч дээрэмчнээс хамгаалах гэж ядаж буй хvч дорой ийм улсууд гартаа барьсан томхон трубатай болж авахгvй бол хувь хvн байтугай бvхэл бvтэн улс орон амьд явахад бэрх болсон цаг юм!! Хойт Солонгосын ухаантай хvv гартаа барих юмтай болж бусдад сайхан vлгэр дууриал боллоо!!!

Avatar

Зочин 2018-08-14 66.181.161.22

Iran ulsad amjilt husey!

Avatar

Зочин 2018-08-14 66.181.180.30

Зэвсэг бүтээсэн хүнд нобелийн шагнал өгдөггүй.

Avatar

Paвcaл 2018-08-14 174.216.12.145

Зэвcэг бүтээсэн хүн нь Нобелийн шагналыг бий болгосон юм.

Avatar

malaa chi nobeliig medeh uu.. 2018-08-14 64.119.24.252

nobeli ooroo dinamet gedeg teseeh bodisiig sanaachilj bvteej bayjsan tvvhiig medeh uu dee..vhehdee l iim gem nvgel hiisendee haramsaj nobeliin shagnal geh zvils sanaachilj ooroogoo monholson hvn ch dee.

Avatar

Зочин 2018-08-14 64.119.24.252

tesereh bodis

Avatar

onom 2018-08-14 145.94.195.176

zuragt uzuulsen puujin bol yavch 750-1200 km yavaxgui. iim jijig baixgui l dee. dund tusgaliin puujin gedeg chine nileen tom bol bolno. Tom puulen deer achij yavdag yum baixgui u.

Avatar

Paвcaл 2018-08-14 174.216.12.145

Тийм шүү. Тэн хагасаас илүү нь түлш байх ёстой. Гэхдээ хатуу түлштэй пуужингийн түлшний хэмжээ шингэнийхээс бага учир пүүлэн дээр биш томхон ачааны машин дээр ачаад явж болно.

Avatar

Paвcaл 2018-08-14 174.216.12.145

Бичлэг харлаа. Энэ пуужин байна. Харин зурган дээр байгаа нөхөр пуужинг харж байгаа биш, хамаагүй наана алхаж байгаа, пуужин том байна.

Avatar

onom-d 2018-08-14 64.119.24.252

ene zvgeer zagbar bnaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж