С.Бямбацогт нарын гишүүд хүссэн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тогтоолын төсөл санаачлав | News.MN

С.Бямбацогт нарын гишүүд хүссэн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тогтоолын төсөл санаачлав

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.13-нд нийтлэгдсэн

С.Бямбацогт нарын гишүүд хүссэн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тогтоолын төсөл санаачлав

С.Бямбацогт нарын гишүүд хүссэн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тогтоолын төсөл санаачлав

УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт нарын гишүүд хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тухай УИХ-ын тогтоолын төсөл санаачилсан байна. Хүүхдийн мөнгөн тэтгэмжийн талаар авах зарим арга хэмжээний тухай энэхүү тогтоолын төсөлд Засгийн газрын саналыг авахаар хүргүүлжээ. Монгол Улсын Засгийн газрын 2016-2020 оны Үйл ажиллагааны хөтөлбөрт хүүхдийн хөгжлийг дэмжих зорилгоор “Хүүхдийн мөнгийг хүүхэд бүрт олгоно” гэсэн зорилтыг тусгасан. Энэ зорилтоо бүрэн гүйцэд хэрэгжүүлэх ёстой гэж төсөл санаачлагчид үзсэн байна. Тэд хүүхдийг өрхийн мэдээллийн нэгдсэн санд бүртгэгдсэн амьжиргааны түвшингээр нь ялгаж хүүхдийн мөнгөн тэтгэмжээс ялгаварлан олгож байгаа нь Монгол улсын Үндсэн хуулийн арван дөрөвдүгээр зүйлийн 2 дахь хэсэгт заасан “Хүнийг үндэс, угсаа, хэл арьсны өнгө, нас хүйс, нийгмийн гарал, байдал, хөрөнгө чинээ, эрхэлсэн ажил, албан тушаал, шашин шүтлэг, үзэл бодол, боловсролоор нь ялгаварлан гадуурхаж үл болно.” гэснийг, мөн Монгол улсын нэгдэн орсон НҮБ-ийн хүүхдийн эрхийн тухай конвенцийн холбогдох заалтыг зөрчиж байна гэж үзэж ийнхүү хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох тогтоолын төсөл боловсруулжээ. Урьд нь хүүхдийн мөнгийг 100 хувь бүх хүүхдэд олгож байх үед 10 орчим хувь нь хүүхдийн мөнгөө огт авдаггүй буюу хүлээлт байхгүй, уг мөнгийг нь банк эргэлдүүлдэг байсан гэх судалгаа байдаг. Ийм учраас хүүхдийн мөнгийг “Хүүхдийн мөнгө” авах хүсэлт гаргасан хүүхэд бүрт өгөх санал гаргаж, ингэж олгоход нийт хүүхдийн 90 орчим хувь нь хүүхдийн мөнгө авах тооцоо гарсан тухай тогтоолын төслийн үзэл баримтлалд тусгажээ. Өөрөөр хэлбэл хүссэн хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олговол 342.000 хүүхэд шинээр нэмэгдэж үүнд 61.56 тэрбум төгрөг шаардагдах тооцоог хууль санаачлагчид хийсэн байна. Эдийн засагт нааштай өөрчлөлтүүд гарч, голлох үзүүлэлтүүд сайжирч байгаа учраас энэхүү өсөлтийн өгөөж иргэн бүр, айл өрх, тэр тусмаа хүүхэд бүрт хүрэх ёстой гэж эрхэм гишүүд үзэж байгаа юм. Дашрамд дурдахад өмнө нь УИХ-ын гишүүн С.Бямбацогт хүүхэд бүрт хүүхдийн мөнгө олгох асуудлыг судалж нааштайгаар шийдвэрлэх чиглэлээр Монгол Улсын Засгийн газартай хамтарч ажиллахыг ОУВС-д илгээсэн албан бичигтээ онцлон дурдаж байсан юм.

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-13 203.91.115.42

ёоё ингэж попорхо больчихмоор юмаа

Avatar

Zochin 2018-08-13 31.35.91.181

Ene nuhur oird sugselzehgui baisan yaagaad ahiad suutegneed bn

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.9.42.10

Hussen huuhed burt ogoh ny zovoo. Demjij baina. Huuhdiig alagchilj bolohguiee. Avahgui zarim ny tosovt hongololt hiine l biz.

Avatar

Дорж 2018-08-13 64.119.17.62

Улаан хацарт бямбацогт, улиг болсон сэдэвээр попдохоо болио, чамайг ховдчууд дахиж гаргахгvй ээ, битгий горьд улаан хацарт аа

Avatar

Зочин 2018-08-13 103.11.192.186

Өгөх гээд байгаа юм бол өөрөөсөө өгнө үү, битгий Татвар төлөгчдийн мөнгийг өөрийнх юм шиг үрээд бай, мөнгө байгаа бол сургууль, цэцэрлэгээ бариах хэрэгтэй байна.

Avatar

C 2018-08-13 203.91.119.194

Яагаад ийм "мал" юм хийж байдаг юм бэ? Зайлаач ээ!!!

Avatar

dr 2018-08-13 103.11.195.34

Good

Avatar

bi baani 2018-08-13 202.70.42.131

vneheer jijig gar ymaaaaa

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.124.129

Энэ попоороо нэлээд дээгүүр орох гар даа. Өрөвдөлтэй ч юм аа даа.

Avatar

Зочин 2018-08-13 122.201.19.66

Huuhdiin mongo ogno gej uls toriin toglolt hiigeed yah ve. tulgamdaj bui asuudluudaa l shiidchih.

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.180.220.35

Хүссэн биш ээ хүүхэд бүрд гээч дээ Хүсэх эсэхээ мэдэхгүй явдаг зөндөө хүмүүс байдаг шүү Тийм хүмүүс та хүсээгүйм бна гэдэг шалтгаанаар хасагдана гэсэн үг үү

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.179.27.155

Хүүхдийн мөнгөөр бүү шоуд л даа Бямбацогтоо. чамаас ухаантай нь санаачлаад өгөөд аваад өчнөөн жил болсоон. өөр юм санаачил л даа . ичих булчирхай байна уув ховдын илжиг царайлсан луус аа

Avatar

Зочин 2018-08-13 103.229.120.80

Худлаа ярих хэрэггуй л дээ ? Эцэг эхэд нь тогтвортой ажлиин байр ондор цалин ; хуухдуудэд суралцах тавтай ч орчин байх нь чухал болохоос сар болгон олгох 20000 тогрог чинь юу болох юм вэ? Хоцрогдсон хууран мэхлэлт 17 жил амлалаа Даа

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.117.194

овоо шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.117.194

тэртэй тэргүй ямар нийгэмд амьдарч байгаагаа хүн бүр л ойлгож байгаа ард иргэдэд бүх зүйл хүндрэлтэй ажил, орлого, урд хормойгоороо ард хормойгоо нөхөж байгаа нь нууцгүй Иймд энэ мөнгийг өгвөл сайн л биздээ

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.117.194

Уг нь ч ядарсан иргэд энэ мөнгө ямар хэрэгтэйг мэдэхгүй л хүмүүс бичээд байна даа. Дийлэнхи олон тэр тусмаа хүүхдүүдэд олгох мөнгийг аль болох өгөх л хэрэгтэй шүү дээ. Нэг улс төрч, залхиа этгээд халааслах мөнгийг энгийн ардын хүүхдүүд авч л байг л дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.131.230.238

өөрөөр толгой ажиллахаа больсон муу хар [Хориотой Үг]

Avatar

эргүү 2018-08-13

[Хориотой Үг] шоучин

Avatar

zochin 2018-08-13 103.26.195.191

ORK

Avatar

зочин 2018-08-13 103.57.95.147

За болио энэ хүүхдийн мөнгөө. Татвар төлөгчдийн мөнгөөр хуримтлал үүсгэ.
Өр ширээ дар. Хүүхдүүдийг эцэг, эх нь тэжээх үүрэгтэй. Өнчин хүүхдүүдийг төр тэжээж
байгаа. Золбин хүүхдүүдийг үнэгүй хоол идүүлж, дулаан байранд хадгалж байгаа.

Avatar

Зочин 2018-08-13 12.229.68.190

shhhhhhhh chasdaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.9.41.170

МАНд мэдрэлийн өвчтэй 1 хүн байна энийгээ янзалж ав МАН

Avatar

Зочин 2018-08-13 43.242.242.13

За больдоо Бямбацогтоо. Одоо наад хүүхдийн мөнгөөр шоудахаа зогсоо, моодноос гарсан шд. Өгвөл өгсөн шиг ялгалгүй бүгдэнд нь тэгш өг, Боломжтой авдаггүй хэсэг нь авахгүйл биз. Түүнийг нь хугацаандаа аваагүй бол нөхөж олгохгүй байна биз дээ. Үүнийг нээх олон хууль санаачилж, гаргах гээд рекламдаж барьж онироотоод яах вэ? орхи наадхаа

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.106.130

Зөв зөв.Сайн байна.

Avatar

Зочин 2018-08-13 12.229.68.190

kakakaka

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.106.158

өөрсдийгөө бурхан болгох н л дээ, муу хулгайчууд

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.160.55

Ко-ко л авах ганц зорилготой!!! Улсын эдийн засаг, төсвийн зарцуулалт эдэнд падгүй!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.126.30

яг үнэн

Avatar

бодлын хулгайч 2018-08-13 43.228.129.65

зөв. тэр мөнгөөр хоногийн хоолоо залгуулж байгаа нь дэндүү олон. зурагттай, хөргөгчтэй гэж бүү ялга. орчин үед зурагт, хөргөгч тансаг хэрэглээ биш шүү дээ. айл гэрийн хэрэглээ.

Avatar

зочин 2018-08-13 66.181.166.35

lol

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.9.41.198

Та нар эх орон ард түмнээ боддог юм уу? Яаж улсын мөнгө зувчуулах уу, яаж дахин сонгогдох уу гэж л боддог ш дээ

Avatar

zochin 2018-08-13 202.179.26.193

ene nuhriig gaigui gej bodson shal teneg nuhur baina Yagaad gebel uls ornii ediin zasagt uer ys, maliin uvchin, gan zud geed yridchilan tuluvluugui ih hohirol ychryylsan asyydal ar araasaa garsaar baihad dyndaas desh bolon bayachyydiin huuhded uguh mungiig tur hoishlyylsan baihad ene nuhur hiih baih wmaa olj yadaj tedend mungu uguue geed togtooliin tusul bariad syyj baihdaa ichdeggui wm baih daa , Eruul uu

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.164.171

Үндсэн хуулиа унш уншиж чадахгүй бол хүүхдийнхээ мөнгөөр бичиг үсгээ заалга. Хуулиа уншиж хуулиа дагаж чадахгүй байж хуцаж байхаа боль оо

Avatar

halamjaa zogsoo 2018-08-13 66.181.168.8

yun huuhdin mungu vee humuusig argalsan halamjaa bolio zugeer ajiltai orlogotoi l blgoh heregtei shdee

Avatar

Амар 2018-08-13 202.179.25.99

Ядаж МАН-ын гишүүд попдохгүй бай л даа.Байхгүй мөнгийг яах гээд байгаа юм бэ.

Avatar

Иргэн 2018-08-13 59.153.115.11

Энэ нэг дэнгийн эрвээхэй хүүхдийн нэрээр дахиад л худлаа дарцаглаад эхэлсэн үү.
Энэ худлаа гар одоо ичих үхмээр дюм

Avatar

Mgl 2018-08-13 66.181.190.133

Баячуудын хүүхдүүд аваад яадгийн аав нь зөндөө мөнгө олж байхад тэрний оронд ядуу хүүхдүүддээ ахиухан өгчих

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.161.107

zow shuu huuhed burt ogoh ystoi

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.161.107

zow shuu huuhed burt ogoh ystoi

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.179.24.62

Энэ хуний сэтгэц эруулуу юун хуухдийн монго вэ

Avatar

Urangoo 2018-08-13 66.181.161.118

Hvvhed bvrt yalgahgvi ogoh estoi bymbatsogt gishvvn odoo iniigee yarihaa bolio hovdiin bvh tenderiig oorin erh medel alban tushaalaa dalaalgaj avdag erh medelt nutgin irgetgee uulzalt hiij bna l gene uulzaj sanal boldliig sonsoh hvmvvstgee uulzaj bgaagvi nvdee zov zvitei neej harj helj baimaardaa

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.161.118

Erhem gishvvn ta nutagtaa irheerei ard irgedee gesen setgel zvrhtei bai tani ene hvrtel yavaa nutgin chni tus irhleerei Darga tsereg meddegdehgvi heden yumiig arhind umbuulj nz nohod togsogchidiig ner barin ulsiin mongiig hii zvil bitgii vrj baimaardaa ovdoj zovj shanalj bgaa amidralaa ervvl mendinhee toloo ogch olon hvmvvs bna hovdod ajil oldohgvi hotod irj ajillaj amidarch neg negnihee emchilgeeni tolbor amidralaa avch yavaa hvmvvstei uulzaj yagaad boldoggvi yum be?

Avatar

Зочин 2018-08-13 12.229.68.190

udahgui ochno chamaar zalgahgui

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж