Нөхөн сонгуульд намуудын дарга нар өрсөлдөх үү? | News.MN

Нөхөн сонгуульд намуудын дарга нар өрсөлдөх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.13-нд нийтлэгдсэн

Нөхөн сонгуульд намуудын дарга нар өрсөлдөх үү?

Нөхөн сонгуульд намуудын дарга нар өрсөлдөх үү?

УИХ-ын 42 дугаар тойрогт ирэх аравдугаар сарын 7-нд нөхөн сонгууль болохтой холбогдуулж, улс төрийн намууд өнгөрсөн долоо хоногийн Даваа гаригаас эхлэн хурлаа хийж, сонгуульд өрсөлдөх шийдвэрээ гаргасан.

Нийт 14 нам нөхөн сонгуульд оролцох хүсэлтээ Сонгуулийн ерөнхий хороонд гаргасан ч ИЗНН 2016 оны УИХ-ын сонгуулийн тайлангаа гаргаж өгөөгүй гэсэн үндэслэлээр хасагдаж, 13 намыг бүртгэж, батламж олгосон. Батламжаа гардаж авсан намууд 2018 оны наймдугаар сарын 31-ний өдрөөс есдүгээр сарын 4-нийг дуустлах хугацаанд нэр дэвшигчдээ тодруулах ёстой. Хэрэв бие даан нэрээ дэвшүүлэх бол дээрх хугацаанд багтаан нөхөн сонгууль болох тойргоос 801-ээс доошгүй тооны сонгогчийн гарын үсэг цуглуулах шаардлагатай билээ. Нэр дэвшигчид есдүгээр сарын 14-нд батламжаа гардан авах юм.

Ингээд нөхөн сонгуульд оролцохоор бүртгүүлсэн намуудаас нэр дэвших таамагт орсон эрхмүүдийг танилцуулж байна.

  • Монгол ардын хувьсгалт нам – Н.Энхбаяр
  • Хөдөлмөрийн үндэсний нам – Б.Найдалаа
  • Ардчилсан нам –Д.Дагвадорж
  • Монгол ардын нам –У.Хүрэлсүх
  • Ард түмнээ хайрлая нам – Л.Гүндалай
  • Бүгд найрамдах нам – Б.Жаргалсайхан
  • Монголын ногоон нам – О.Бум-Ялагч
  • Монгол үндэсний ардчилсан нам-М.Энхсайхан, Б.Цогтгэрэл нарыг нөхөн сонгуульд өрсөлдөх хамгийн боломжит эрхмүүдийн тоонд багтааж байгаа юм.

Олны дунд яригдаж байгаа эдгээр эрхмүүд нь дандаа намын дарга нар байгаа юм. Тэгэхээр Хэнтий аймгийн 42 дугаар тойргийн нөхөн сонгууль нэлээд жинтэй болж мэдэхээр байна. Харин Зон олны нам, Монгол консерватив нам, Дэлхийн монголчууд нам, Үнэн ба зөв нам, Эрх чөлөөг хэрэгжүүлэгч намаас хэн хэн нэр дэвших нь тодорхойгүй байгаа юм.

Т.НОМИН 

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Lord 2018-08-13 122.201.21.253

Xooe yu ve.Ta nar sain xardaa!!!!Ardchilsan Namaas Asa Avraga bna u?vgvi yu?Za za AH bvvr utgagvi nam boljee xoorxii!!!!Devshij bga p***a nar bvgd oliggvi yumnuud shaas.

Avatar

найдалаа хүн нам 2018-08-13 203.91.115.39

найдалаа г дэмжиж бн

Avatar

найдалаа хүн нам 2018-08-13 203.91.115.39

найдалаа г дэмжиж бн

Avatar

Зочин 2018-08-13 202.21.106.136

Хүрэлсүх ярихдаа Үндсэн хуулийн цэц сонгуулийг хууль зөрчсөн гэж үзвэл сонгууль хойшлогдоно гээд байсан.Бодвол МАН мэдэж байгаа байлгүй.Үндсэн хуулиар тийм шийдвэр гаргуулах байх. МАН өөрт ашигтай байдлаар л шийдвэрээ гаргуулна ш дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-13 203.91.115.40

хүрэлсүхийг дэмжиж байна. хэнтийчүүд хүрэлээгээ дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.176.166

хөгнө зүүсэн [Хориотой Үг] ухна нар оролцоно гэнэ үү?

Avatar

Зочин 2018-08-13 211.36.140.229

Монголд шалны алчуур, улс төрийн нам хоёрын аль нь илүү үнэ цэнтэй вэ? гэвэл мэдээж шалны алчуур хамаагүй илүү үнэ цэнтэй л дээ хаха, ядаж шал арчаад ашиг тустай. Бас улс төрийн намуудын нэрсийг бичсэн нойлын цаас байвал хүмүүс дуртай гэгч нь бөгсөө арчина шүү дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-13 45.56.83.180

ХҮН амьд байгаам уу, 16 онд харж байсийм, даанч … одоо үзүүлээд өгөөрэй, амжилт!

Avatar

Ахмад судлаач 2018-08-13 66.181.177.177

ХYH ийг сонгуульд оруулна чинээ санасангүй. АН удирдаж, МАН дэмжиж байгаад энэ намыг 2016 оны сонгуульд хүчээр оруулаагүй.Дунд нь фэнгшү сайхан самарсан даа. Одоо залуучууд минь ажиллаад өг. Найдалааг бид дэмжинээ!

Avatar

Топор хэнд үйлчлээд байна?! 2018-08-13 58.108.114.186

Надад хэдэн асуулт байна…
Жонхуугийн тавиул махбал гэгч юуны учир дотоод аудитын газрынхаа даргын амь насыг хороов??? Төмөр замын луйвар? 280 сая АмДолларын хулгайн хэрэг юу болов??? ҮАБ-ын даргад яагаад гэмт хэргийн сэжигтэнийг томилов?! Зика юуны учир ТТ бооон ТЗын төслүүдийг гацаав? Топор яагаад жонxyyгийн гутлын алчуур болов? Энэ улс орон жонxyyгийн дураараа самардаг тоглоомын газар уу?! Ард түмэн яагаад үгүйрэн хоосорсоор байна?! Нийгмийн бухимдал яагаад дээд цэгтээ хүрэв???

Avatar

Зочин 2018-08-13 66.181.160.83

Naidalaagaas busad ni hereggui garuud bn.Iim zavaan yum hiij bhaar bolivol taarna.Man namdaa 1 suudaliig ni zalguulaad ugvul taarna.

Avatar

Зочин 2018-08-13 43.242.243.33

ХҮН нам гэж Элбэгдоржид зарагддаг нам биз дээ .

Avatar

Амар 2018-08-13 202.179.24.47

Пөөх.Ямар олон нам бэ?Тэгээд нөгөө байдаг хоёр нь л тунана биз дээ.Бусад нь попчид болохоор ард түмэн тоохгүй л дээ.

Avatar

БАТ ИНЖЕНЕР 2018-08-13

ҮХЦ МАН-ын халаасны байгууллага болчихсон болохоор коммунистууд ялагдахаа мэдээд энэ сонгуулийг хойшлуулах нь бараг 100% -ийн баталгаатай биз дээ. Тэр хооронд оны төгсгөлөөр цалин тэтгэвэр жаахан нэмээд дараа нь сонгуульдах байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2018-08-13 103.26.195.7

Хүрэлсүх айгаад дэвшихгүй байхаа

Avatar

Дэлдэгч 2018-08-13

Хандвал хар халзандаа гэдэг шиг енее муу нэртэй луу данстай Н.Энхбаярыгаа дэмжинэ дээ. Бусад нь бол цаашаа цаашаа далд орморууд.

Avatar

Л.Л 2018-08-13 66.181.166.134

АТОЗ нам болсон. Ц.Нарангэрэл нэр дэвшинэ, дэмжиж байнам

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж