"Оймс" хочит Б.Жагарт хошуу нэмэхгүй сэдэв гэж алга | News.MN

"Оймс" хочит Б.Жагарт хошуу нэмэхгүй сэдэв гэж алга

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.09-нд нийтлэгдсэн

"Оймс" хочит Б.Жагарт хошуу нэмэхгүй сэдэв гэж алга

"Оймс" хочит Б.Жагарт хошуу нэмэхгүй сэдэв гэж алга

Сүүлийн үед Монголд Б.Жагарын оролцохгүй хэвлэлийн хурал гэж ер үгүй боллоо. Хаана, юу болж байна тэр бүхэнд “оймс” хочит Б.Жагар явж байдаг боллоо. Түүнд оролцохгүй сэдэв гэж үнэндээ алга. Мэдэх, мэдэхгүй хамаагүй хэвлэлийн хурал хийж л байвал болно гэж боддог бололтой. Тэрбээр саяхан багш нарын асуудлаар мэдээлэл хийж, сүрийг үзүүлсэн.

Тэгвэл өнөөдөр мөн л хэвлэлийн хурал хийлээ. Энэ удаад тэрбээр Оюутолгойн асуудалд хошуу нэмэхээр шийдсэн бололтой. Ингэхдээ НҮБ-ын суурин төлөөлөгчийн газарт Оюутолгой компанид гүний цэнгэг усыг хэрэглүүлэхгүй байх талаар шинжээчийн баг гаргаж ажиллуулахыг хүссэн хүсэлтийг мөн Оюутолгой компани цагдаагийн байгууллагад Улсаа аврах ард түмний үндэсний хөдөлгөөний Удирдах зөвлөлийн зарим гишүүдийг үндэслэлгүйгээр гүтгэж хянуулсан тухай хэвлэлийн бага хурлыг Оюутолгойн төв оффиссийн нэг давхарт хийв.  Тус асуудлаар хэд хэдэн заалтыг сануулж’ Оюутолгойн болон Энержи ресурсийн ММС компаниудын толгой компаниуд нь бүгд оффшор бүсэд бүртгэлтэй байна” гэв.

Ямартай ч зуны сиймхийг ашиглан од болохын хүслэн болсон Б.Жагарын дараагийн хэвлэлийн хурал нь  юу байхыг таамаглашгүй. 

Эсгий хийх газар  хүүхэд, нохой  хэрэгггүй гэдэг шиг Монголын асуудал Б.Жагараар л дутахгүй нь лавтай. 

Э.ЖОНОН

"Болор дуран"-аар шалгав.

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2018-08-09 66.181.169.66

Могжоохон даагатай жогжоохон хүү од болж осоржамаагийн араас орлоо доо

Avatar

зочин 2018-08-09 202.131.230.238

Бодитой судалгаатай үндэслэлтэй үнэний төлөө тэмцэл хийгээсэй. дараагийн Батзандан, Магнай биш байгаасай.

Avatar

Zochin 2018-08-09 103.229.123.178

Yag unen.

Avatar

Батый 2018-08-09 202.131.230.50

Эсгий хийх газар хүүхэд, нохой хэрэгггүй гэдэг шиг Монголын асуудал Б.Жагараар л дутахгүй нь лавтай-ЭНЭ ЮУТАЙ ҮНЭН ҮГ ВЭ. Эдийн засаг жаахан сэхэх маяг ороод ирэхээр иймэрхүү ЖОГОР.хойнууд нурааж бүүдийлгэхээр улангасаж эхлэх нь юуных юэ? Хаанаас шидсэн чулуу вэ???????????

Avatar

Ха ха 2018-08-09

Гонжоомтой орк л байна.

Avatar

иргэн 2018-08-09 103.9.90.130

монголоо гэсэн сэтгэлээр дуугарч байна болохгүй юу байна амжилт залуу минь

Avatar

Zochin 2018-08-09 119.194.6.223

Zahialgat setguulchee ehleed naad MAN bandaah boovoo neg tiish ni bolgochood oims yariii

Avatar

Зочин 2018-08-09 185.89.216.234

Medrel garuud mongold duraar durgih yum. Shar hadand albadan hurguuleh juramtai bolmoor…

Avatar

Зочин 2018-08-09

Оймс гэхгүй Жагар гэсэн бол арай дээр байж. Оймс гэдэг нь юу гэсэн үг юм? Жагар энэ нөхрийг шүүхэд өгвөл таарна

Avatar

po 2018-08-09 27.123.214.81

э , жонон та үнэн нэр , монгол төрхөө чадвал харуулчих , гүний ус чамаас бусад монголчуудад хэрэгтэй байдаг юм эсвэл жонон та монголын амьдрал дээшилчих нь гэж айгаа юу

Avatar

ЗОЧИН 2018-08-09

ЖОНОН Л ГЭНЭ ЖАГАР Л ГЭНЭ – ХОЁУЛАА ХАР БАЙЖ БИЕ БИЕНИЙХЭЭ ХАРЫГ ГАЙХДАГ ЧАРАЛБААНУУДУУ . ЯМАРЧ БАЙСАН ЖАГАРТ НЬ ОЛОН НИЙТ ОЙМС ЦОЛ ӨГСӨН ЮМ БАЙНА . ЖОНОНГИЙ НЬ ТЭГВЭЛ …- ШААХАЙ ГЭЧИХҮҮ . . ,

Avatar

tr 2018-08-09 202.9.42.1

ta harin ene hvhiig od bolgoh daalgawar awsan bus uu

Avatar

Үнэн 2018-08-09 182.160.36.110

зөв мэдээлэл түгээсэн Б. Жагарт " Хулхи " Э. Жонон юуны учир " Хор " – сов!

Avatar

зочин 2018-08-09 103.229.121.86

ЖОНОН та сэтгүүлчийнхээ үүргийг гүйцэтгээд болохгүй байгаа зүйлсийн араас Жагартай нэгдээд яагаад тэмцэж болохгүй гэж энэ залуу үнэний төлөө л явж байна. Оюутолгой-н араас эцсээ хүртэл яваарай Жагар аа.

Avatar

Зочин 2018-08-09 27.123.214.106

Khulin hir garin sairaa ugaaj tseverlej sursan zaluusaar udirdah alban tushaal hiilgemeer yumaa

Avatar

Муухай монгол 2018-08-09

ЖОНОН ТА ӨӨРӨӨ ЖАГАР ШИГ Б Л ДАА. МОНГОЛ УЛС ӨДӨР ӨНГӨРӨХ ТУСАМ ИРЭЭДҮЙ БҮДИЙЖ БГААГ БИД МЭДСЭН Ч МЭДЭЭГҮЙ МЭТ АЯГА ХООЛ ХИЙСЭН ӨРӨӨ ТӨЛӨХ ГЭЖ МАХИЙЖ БНА.

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.57.92.135

Олон нийтийн төлөө явж л байг. Юу нь болохгүй гэж. Зөв л асуудал тавиад яваа юм биш үү

Avatar

Иргэн 2018-08-09 27.123.212.132

Хиртэй хувцсаа угааж чадахгүй энэ муу хагас мэдрэлтэй бацаанаар Монголын ард түмэн заалгах уу хол очиж хуцаарай

Avatar

Зочин 2018-08-09 182.160.1.198

Жононгийн бичдэг зөвөө. Гэхдээ амьдрал тэнэглэл дээр тогтдог гэдэг болохоор Жагар шиг тэнэгүүд байх л ёстой бхаа.

Avatar

Ch.batzaya 2018-08-09 202.9.42.2

Unen unen

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.124.129

Энэ Жонон гэгч сүртэй нэртэй даржин сэтгэхүйтэй эр өөрөө хушуу дүрэхгүй сэдэв гэж бас алга аа. Сэтгүүлч хүний эрүүл сэтгэхүй ч гэж алга.

Avatar

Зочин 2018-08-09 27.123.214.123

Enkhbayaraas mungu avaad ajlaa l hiij baigaa bailgui dee …

Avatar

Зочин 2018-08-09 115.70.196.165

Иймэрхүү эх орончид л сүйд хийж чадах бөлгөө

Avatar

Зочин 2018-08-09

Яагаад эх орон газар шорооныхоо төлөө, шударга хуваарилалтын төлөө явж байгаа хүнийг ингэж хэлж байгаа юм бэ? Энэ цаг үед өшөө олон Жагар хэрэгтэй бус уу. Жонон та шударга үнэний төлөө юу хийсэн бэ?

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.131.230.50

Иймэрхүү эх орончид л сүйд хийж чадах бөлгөө++ тан шиг э.ргүү төлөгнүүд

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.131.230.50

Иймэрхүү эх орончид + тан шиг э.ргүү төлөгнүүд л сүйд хийж чадах бөлгөө

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.229.121.39

Сэтгэцийн эмнэлэг эмчлээгүй гээд

Avatar

news.mn 2018-08-09 66.181.184.192

Жагарын хаана байх нь жонон чамд ямар хамаа байнаа

Avatar

Ой гутмаар 2018-08-09 58.108.114.186

Орчин үеийн Монголын эмгэнэл, жинхэнэ орк… Залуу хүн байж ядаж явж нэг ном уншаасай ..

Avatar

Зочин 2018-08-09 176.10.99.200

Уул шугмандаа бол Н.Энхбаярын оймс.

Avatar

Зочин 2018-08-09 66.181.164.135

Хөдөө хөдөө. Хөдөөжилт самарч байна

Avatar

Зочин 2018-08-09 27.123.214.121

Иймэрхүү гудамжны халбар бацаануудыг тоож бичихгүй л байлдаа Харах царайны мэдрэл нь муу гар байна шд

Avatar

зочин 2018-08-09 202.179.25.151

Шар хадны эмнэлэгт хэвтэж эмчилүүл.Эдгээр нөхөд.

Avatar

Зочин 2018-08-09 185.62.57.215

Жаргалгүй Жагар, хажууд нь байнга дагаж явдаг хар Эрдэнэбаяр гэгч сорвит мэтийн царай муутын туйл, цагаан солиотой нөхдүүдэд эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэдэг үг дэндүү зохино.

Avatar

Эр 2018-08-09 182.160.36.110

Хэм нь алдагдсан " Жонон " – гууд минь " Нохой зан " – гаа " Уушиглан " татацгаа!

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.131.238.98

МАХН биз дэ

Avatar

Иргэн 2018-08-09 202.21.124.131

Энэ арай дэндэж байна. Энэ сайт чинь албан ёсны олон нийтийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл үү, эсхүл авгай хүүхний тулга тойрсон хэрүүлийн талбар уу? Хүнийг зүгээр л доромжлоод сууж байдаг. Нөгөө сэтгүүлчийн, хэвлэл мэдээллийн ёс зүй хаана байна? Энэ Жонон гэгчид ёс зүйн арга хэмжээ авбал таарна!!!

Avatar

es zui 2018-08-09 203.217.138.2

Setguulchid ee! Ta nar ehleed ez surtahuuntai baij uz! Huniig ner aldraar ni shoolj, basamjlan doromjilj boldog yum uu..! Arai ch dee…

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.229.122.48

Ямар маруухан ээдэм ((мэдээ)) вэ. Тааруухан шар сонины (мэдээ) аятай. Энэ news.mn ч явахаа байжээ.

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.229.121.154

Хэний оймс вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж