Г.Бахытгүл давж заалдана | News.MN

Г.Бахытгүл давж заалдана

Хуучирсан мэдээ: 2018.08.09-нд нийтлэгдсэн

Г.Бахытгүл давж заалдана

УИХ-ын гишүүн Д.Муратад холбогдох шүүх хурал өчигдөр /2018.08.08/ болсон ч хэргийг хэрэгсэхгүй болгож цагаатгасан юм. Түүнийг иргэн Г.Бахытгүлийн биед хөнгөн гэмтэл учруулсан хэмээн буруутган шүүсэн ч нотлох баримт хангалтгүй хэмээн хэргийг нь хэрэгсэхгүй болгосон. Харин Г.Бахытгүл шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаа мэдэгдээд байна.

Тэрбээр ‘2018 оны наймдугаар сарын 8-ны өдөр Баянзүрх дүүргийн шүүхэд шүүх хурал болсон. 2017 оны арваннэгдүгээр сарын 24-нд Д.Мурат нь намайг Эрүүгийн цагдаагийн дөрөвдүгээрт хэлтэст нэр төрд халдсан гэх үндэслэлээр цагдаад өгч байсан. Миний бие түүний эсрэг гомдол гаргаснаар жилийн турш энэ хэрэг шалгагдсан. Хангалттай нотлох баримттай байгаа ЭХ-ийн 11.6 -ийн 1 зүйл заалтаар яллагдагчаар татагдсан Д.Муратын хэргийг илт шударга бусаар шийдлээ. Миний бие холбогдох шатны шүүхэд давж заалдана” хэмээн мэдэгдээд байна.

Г.ХОРОЛ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

эргэляээ 2018-08-09 202.21.117.194

тйим байлгүй дээ. ямар тоглоом байгаа биш. нэр хүндийн асуудал ш дээ

Avatar

Зочин 2018-08-09 64.119.21.171

Муухай өмхий боовныхоо зургийг хүнд илгээж, хэл амаар доромжилж, унтахыг шаардана гэдэг чинь жинхэнэ хүчирхийлэл ш дээ. Таны эхнэр рүү ийм балиар юм байнга илгээгээд байвал яах уу. Бөгжний эзэн кино удахгүй бүтээгээсэй. Орлого нь цөм авна шүү.

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.229.120.134

Одоо Муратын эхнэр олон жил нөхөртэй нь нууц амрагийн холбоотой байж доромжилсон гэж Бахытгүльтэй шүүхдэлцэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2018-08-09 64.119.18.106

https://ikon.mn/n/176w

Avatar

Казахуудаа 2018-08-09 2.136.17.240

Энэ эмэгтэйг зодчоочээ

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.106.116

Доромжилсон нь зөвдөж,доромжлуулсан нь дорд үзэгдэж байдаг болж. Эрэгтэй ,эмэгтэй хүн тэгш эрхтэй биз дээ. Эр нь эзэрхий ,түрэмгий хандаж,шүүх нь энэ этгээдийг ямарч буруугүй гэв.Эмэгтэй хүн шүүхэд хандахаас өөр яалтай билээ.

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.179.24.130

Шүүгч нь эмэгтэй гэжугаа. Тийм бодохоор феминизмдээд хэрэггүй байх. Мээмээ гаргаад жагсаж болийшдээ хө.

Avatar

ӨМГӨӨЛӨГЧ 2018-08-09

ИРГЭН БАХЫТГҮЛ ЧИ ГУРВАН ШАТНЫ ШҮҮХ ЭЛЭЭХИЙН ӨМНӨ- АН БИШ ЮМАА ГЭХЭД " МАН " – д НЬ ЯДАЖ ЭЛСВЭЛ ЗАРГАА АВАХ ШАНС БАЙХ МАГАДЛАЛТАЙ .

Avatar

Zochin 2018-08-09 122.53.56.157

Мурат өвөөгийн өмдөө шувтлаад эрхтэнээ гаргасан зургууд бэлгийн хүчирхийлэл ш дээ. Шүүгчид нь овоо авилга авч дээ

Avatar

Zochin 2018-08-09 202.131.243.118

Б.Бахытгүл чамд ичих булчирхай гэж байна уу, казах эмэгтэйчүүдийн даруу төлөв зан, ёс заншилаа нандигнан хадгалах ёс суртахуунтай байх ёстой юм биш үү, бусдын ятгалгааны золиос болж байгааг мэдэх хэрэгтэй, өөрөө Боловсролын салбар, түүний дотор насан туршин боловсрол олгох үйл ажиллагааг удирдаж байна гэхэд үнэхээр Харамсмаар юм ……………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.179.24.130

Монголоор цэвэр ярьдаг хотын шулам байна лээ.

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.9.42.11

Хүүхнүүд ямар муухай болсон зэвүүн цаг вэ

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.26.194.10

хасгууд наад булайгаа татаж аваач

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.100.211

60 тэрбум үнэн бол М.Энхболд ганцаараа хариуцлага хүлээхгүй доорх нөхөд бас УИХ-н гишүүнээсээ
татгалцах ёстой:

Л.Оюун-Эрдэнэ
Б.Баттөмөр
Л.Болд
Х.Болорчулуун
Ц.Гарамжав
Ц.Даваасүрэн
Д.Дамба-Очир
Б.Жавхлан
С.Жавхлан
Г.Занданшатар
З.Нарантуяа
Х.Нямбаатар
М.Оюунчимэг
Я.Санжмятав
Д.Сарангэрэл
Я.Содбаатар
Г.Солтан
Д.Сумяабазар
А.Сүхбат
Н.Учрал
Ц.Цэрэнбат
С.Чинзориг
Л.Элдэв-Очир
Б.Энх-Амгалан
Ж.Энхбаяр
Л.Энхболд

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.100.211

Л.Оюун-Эрдэнэ
Б.Баттөмөр
Л.Болд
Х.Болорчулуун
Ц.Гарамжав
Ц.Даваасүрэн
Д.Дамба-Очир
Б.Жавхлан
С.Жавхлан
Г.Занданшатар
З.Нарантуяа
Х.Нямбаатар
М.Оюунчимэг
Я.Санжмятав
Д.Сарангэрэл
Я.Содбаатар
Г.Солтан
Д.Сумяабазар
А.Сүхбат
Н.Учрал
Ц.Цэрэнбат
С.Чинзориг
Л.Элдэв-Очир
Б.Энх-Амгалан
Ж.Энхбаяр
Л.Энхболд

Avatar

Зочин 2018-08-09 27.123.212.142

Энэ Баянзүрх- Чингэлтэй дүүргийн шүүхэд АН ба Элбэгдорж, Баттулга нарын бууны нохой болсон нөгөө Одмаа бас бус тавиур төлөгнүүд байдаг, эзнийхээ дохиураар зангаагаар шийдвэр гэргэдэг юм биш үү.

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.100.211

Яллах зүйл ангийг хянасан прокурор яагаад дуугүй байна

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.10.21.88

Ямар ч мэдээлгүй байж зөв, буруу шүүлээ гэж худлаа мэдэмхийрдгээ больмоор юмаа. 3 шатны шүүхээр хэлэлцэгдээд шийдэгдэнэ биз. Шүүхийн ажлыг өмнөөс нь хийхээ больмоор юм

Avatar

zochin 2018-08-09 202.21.116.111

Kazakuud bugd butehq huuvuul taarna! Choibalsan udirdagch ta nariig davar gj nutag zaan bayan ulgiid suurshuulaagui shu! chadahq bol zailah heregtei!!!!!!!!!!

Avatar

zavaan kazak 2018-08-09 202.21.116.111

er ni iim zavaan yumnuudad hariutslag huleelgeh hrgtei shde !!!!!!!!!!! ene shuuh yuveee arai l yu! hugjsun ulsad iim nuhuld ene kazak uuruu ogtsroh huseltei gargah bsn umhii kazak tegeh er zorig chamd bhq l dee! turuu deedleech huviin b**s buuruu bodohiin orond!!!!!!!!!!!!!! shuuh ni anhaaraach shalihq uchuuhen yumaa hend gaihuulj tenegtdeg bna ene chin barimt shdeee boli

Avatar

ОСМОНИЙ ҮЛДЭГДЭЛ 2018-08-09 150.129.142.107

ОСМОНИЙ ҮЛДЭГДЭЛҮҮД [Хориотой Үг] БӨГСНИЙ АЖИЛДАА САЙН ЮМАА ҮХЭЖ ХЭВТ ОСМОНИЙ ҮЛДЭГДЭЛ ! МОНГОЛООС [Хориотой Үг]ААЧ ТӨРӨӨС Ч [Хориотой Үг] !

Avatar

Ой гутмаар.. 2018-08-09 58.108.114.186

Энэ шүүхийн шийдвэрийг дээ, үнэндээ Монгол оронд зөв зүйл нэг ч алга! Доромжилсон нь гүтгүүлсэн, доромжлуулсан нь гүтгэсэн болдог! Хамгийн том xyлгайч аа төрийн тэргүүнээр залчихсан чиг байх шиг…

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.229.121.17

САЙН КАЗАХ САРЫН Л НАЙЗ ГЭДЭГ . ТЭР ЭМЭГТЭЙ АХИАД Л МӨНГӨ Л НЭХЛЭЭ ГЭЖ ОЙЛГО .

Avatar

Зочин 2018-08-09 103.26.193.66

Хасагууд чинь бас бие биеэндээ хайргүй болжээ.

Avatar

Зочин 2018-08-09 27.123.214.94

Emegtei hunig ingej deerelhej bolohgui gej bodoj bna ene huuheniig ah duu aav eejgui bolohoor ingej bno gej uzeed bna uu? Mongold iimerhuu yalgavarlan gaduurhah uzel bdag shuu unchin huniig doosh ni hiij muu yumand ashigladag uuniig boliulah chini l ardchilal gej oilgodog shuu dee getel yamarch ardchilal alga daa …………

Avatar

СХЗГ 2018-08-09 66.181.161.79

Стандарт хэмжил зүйн газрын дарга Г.Гантөмөр гэгч этгээд мөн л энэ Мурат шиг хийсэн хэргээ хаалгаад байгаа нөхөрдөө. Албан тушаалтнуудад үйлчилдэг шүүх Монголд байсаар байна.

Avatar

Зочин 2018-08-09 203.169.48.146

Эрх мэдэлтнүүд хэргээс мултарсаар бн уу.

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.131.241.210

тэнэг хүүхэн, тэнэг өвөө байж байгааг нь ээ

Avatar

zochin 2018-08-09 203.217.138.2

Мурат мөнгөтэй гэсэн дийлдэхгүйдээ

Avatar

Зочин 2018-08-09 122.201.23.75

нотлох баримт хангалтгүй гэж яг үйл ажиллагааг хэлээд байна. тайлбарлаж өгөөч

Avatar

Зочин 2018-08-09 202.21.120.66

шүүх засаглал одоо намын харъяанд орсныг мэддэггүй юмуу. Одоо яаж ч заргалдаад ялахгүй нь тодорхой шүүх засаглал ерөнхийлөгчид хамаардаг тэгэхээр ерөнхийлөгч маань аль намынх билээ тэд хүнээ хамгаална тэгээд дуусаа

Avatar

Зочин 2018-08-09 77.111.247.60

яахаараа дуусаа гэж. ард түмэн харж бн. шүүх засаглал шударга эсэхийг хэрхэн шийдвэрлэхийг ард түмэн хараад сууж бгаа.

Avatar

Зочин 2018-08-09 77.111.247.60

шударга бус шийдвэр гаргавал ард түмэн дургүйцлээ илэрхийлэх л болно.

Avatar

таг тэгари 2018-08-09 202.179.24.232

энэ одоо боовон толгой юунд нь цагаатгаад байгаан бэ? үнэн гэж байна уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж