Ээлжит бус чуулган зарлатал тэмцэнэ | News.MN

Ээлжит бус чуулган зарлатал тэмцэнэ

Ээлжит бус чуулган зарлатал тэмцэнэ

Ээлжит бус чуулган зарлатал тэмцэнэ

УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр ээлжит бус чуулган зарлан хуралдуулах шаардлагатай гэж үзэж 25 гишүүний гарын үсэгтэй албан бичгийг УИХ-ын даргад хүргүүлсэн билээ. Ээлжит бус чуулганаар “60 тэрбум”-ын хэрэг, “Эрдэнэт үйлдвэр”-ийн 51 хувийг Стандарт банкинд барьцаалсан зэргийг хэлэлцэх шаардлагатай гэж үзэж байгаа юм. Мөн АТГ-ын дарга Х.Энхжаргал авлигын хэргийг санаатайгаар нуун дарагдууллаа гэж мэдэгдсэн. Харин АТГ-аас түүний мэдэгдлийг няцаагаад УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэд хариуцлага тооцохыг Төрийн байгуулалтын байнгын хорооноос хүссэн байдаг.

Тэгвэл УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр /2018.08.08/ хийсэн мэдээлэлдээ “УИХ-ын дарга М.Энхболдыг Үндсэн хуулийн цэцэд өгөхөөс өөр аргагүй байдалд орлоо. УИХ-ын гишүүдийн бүрэн эрхийг зөрчсөн энэ асуудлыг Үндсэн хуулийн асуудал гэж харах уу аль эсвэл томилогдсон албан тушаалтнаа хамгаалах уу гэдгийг хамтдаа харцгаая. Судалгаанд оролцсон ард иргэдийн 97 хувь нь Монгол Улсад шударга ёс алдагдсан гэж үзэж байна. Тиймээс ард түмнээс сонгогдсон элчийн хувьд энэ байдалтай эвлэрч чадахгүй. Миний хувьд сэтгэл хөдлөлөөр явдаг хүн биш. Хэн нэгэнтэй албаар муудалцах зорилго ч байхгүй. Нам дотроо тэмцэл өрнүүлээд байгаа юм байхгүй. Зүгээр л ийм тодорхой гэрчтэй хэргийг эвлүүлэг гээд хаачихвал цаашид нийтийн эрх ашгийг хөндсөн асуудал хэрхэн шийдэгдэх нь бүрхэг болно.

Тиймээс УИХ-ын дарга М.Энхболдоос гурван зүйлийг шаардаж байна.

  • Нэгдүгээрт, МАН монголын ард түмнээс албан ёсоор уучлалт гуйхыг шаардаж байна.
  • Хоёрдугаарт, өөрийн хүсэлтээр хуулийн байгууллагад хандаж энэ хэргээ дахин шалгуулах.
  • Гуравдугаарт, ээлжит бус чуулганыг шалтаг тоочиж, гишүүдийн бүрэн эрхт халдахаа зогсоох. Ээлжит бус чуулганыг нэн даруй зарлахыг шаардаж байна.

Эдгээр шаардлагыг наймдугаар сарын 20-ны дотор хэрэгжүүлэхгүй бол олон нийтийн дэмжлэг хүсч, тэмцлийн дараагийн хэлбэрт шилжинэ. Хэрэв энэ хөдөлгөөн үр дүнд хүрэхгүй бол иргэний нийгмийн байгууллага, бусад гишүүдтэй хамт эсэргүүцлийн жагсаал хийнэ” гэв.  

Ийнхүү мэдээлэл хийсний дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулав.

-Ээлжит бус чуулганыг дэмжсэн 22 гишүүний гарын үсэг зурсан гэх мэдээлэл байна. Үүнд та ямар хариулт өгөх вэ?

-Сая би УИХ-ын Тамгын газраас тодруулга авахад ээлжит бус чуулган зарлахыг 22 гишүүн дэмжиж, гарын үсэг зурсан байна гэдэг тайлбарыг өгсөн. Гэтэл надад байгаа бичиг дээр 25 гишүүн гарын үсэг зурсан байна. Тиймээс би УИХ-ын даргатай уулзаад, дахин 22 гишүүн гарын үсэг зурсан гэх ташаа мэдээлэл өгөхгүй байхыг шаардах болно.  

 

 

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-08-08 103.229.121.39

ok nice

Зочин 2018-08-08 103.229.121.39

dutagdliin hajuugaar duugui bj bolohgui demjij bna

Зочин 2018-08-08 103.229.121.39

MAN-d iim saihan shudarga zaluuchuud bga ni yamai da tertee tergei ard tumen demjij bga shu amjilt husie

Зочин 2018-08-08 66.181.190.164

МАН энэ хүнээр дутахгүй ээ. Мундаг залуус өчнөөн байна. Зүгээр дагуулаад зайлуул наадахаа

Зочин 2018-08-08 66.181.190.164

Энэ хүн шударга биш л дээ. Зүгээр тэгэж хэлүүлэхийг хүсэж байгаа байх. МАН-ыг задлах унагаах далд даалгавраа л гүйцэтгэж яваа амьтан. Боловсрол нимгэн, үнэт зүйлс төлөвшил тааруу, Түгжил араншинтай. Женхерод үнэнчээр зүтгэж байгаа ийм л нэг жулик.

Зочин 2018-08-08 66.181.160.35

Энэ шудрага залууг дэмжиж байна. Оюунэрдэнэтэй нэгдэж тэмцэлд босож бузар луйварчингуудаас эх орноо аварцгаая

зочин 2018-08-08 202.131.230.238

Нөлөө бүхий өрсөлдөгчөө алдаан дээр нь дарах гэсэн оролдлого. гарын үсэг зурсан бусад гишүүд нь яагаад дуугарахгүй байгаа юм бэ Эрдэнэтийн асуудал, газар шороогоо эмх замбраагүй хяналтгүй шахуу ухаж байгаа байдал, Зориг агсаны хэрэг зөв шийдэгдсэн эсэх, үнэн бол захиалагч нь хэн юм гэх мэт асуудлаар дуугарч байсан бол зөв залуу хүн юмдаа гэж бодохсон.

чи 2018-08-08 27.123.212.132

үнэний төлөө явсан хүнд наад луйварын цөөнх яаж ч чадахгүй удахгүй гол нь тасарч үр удам нь зовлонг мэдэрнэ

Зочин 2018-08-08 202.72.245.200

АЛБАН ТУШААЛЫН ЧЭНЖ ТӨРИЙН ТОЛГОЙД БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ

Зочин 2018-08-08 66.181.168.220

М.Энхболдыг ерөнхийлөгчөөр сонгогдож чадаагүй болсны дараа ингэж байгаа нь энэ Оюун-Эрдэнэ гэдэг этгээд бол урвагч өөдгүй хүний зан чанар гаргаж байна гэсэн үг. Хэрэв М.Энхболд ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон байсан бол ингэж чадах байсан болов уу. 2016 ОНЫ УИХ-ын сонгуулийн дараа Оюун-Эрдэнэ энэ шоугаа эхлүүлсэн бол арай үнэмшилтай байх байлаа.

Хэ хэ юутай үнэн 2018-08-08 202.21.124.18

Айсан хүн адуу хөөж, ичсэн хүн хүн ална гээч болж байна даа, Оюун-Эрдэнийн жонхуу

ИРГЭН 2018-08-08 202.21.124.18

НЭГ ХҮНИЙ, ТЭГЭЭД ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫНХАН 2 УДАА ШАЛГАЖ ТОГТООСОН АСУУДЛААР ЭЭЛЖИТ БУС ЧУУЛГАН ЗАРЛАХ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ. ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ ЭЭЛЖИТ ЧУУЛГАН ЧИНЬ ХАЯАНД ИРЛЭЭ. ТҮҮГЭЭРЭЭ ЯРИНА БИЗ.

Зочин 2018-08-08 202.9.41.170

Дэмжиж байгаа шүү Оюукаа урагшаа

Зочин 2018-08-08 66.181.161.89

Айсан хvнд аргал хеделж харагдана гэж, ичсэн хvн хvн алн аа гэгч болоод байгаам биш vv?!

Зочин 2018-08-08 150.129.142.107

ДЭМЖИЖ БНА 100/ХУВЬ

Зочин 2018-08-08 150.129.142.107

Зөв юмыг дэмжинэ шүү 60тэрбумийг төрөөс зайлуулах болно ард түмэн ч шаардаж байна

Зочин 2018-08-08 150.129.142.107

100ХУВЬ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ОЮУНЭРДЭНЭ ГИШҮҮНИЙГ АРД ОЛОН ХАМТ

Зочин 2018-08-08 150.129.142.107

Зөв ард түмэн ч тэмцэх болно арай хэтэрч бна энхболд ялтан

Амжилт ард түмнийх 2018-08-08 150.129.142.107

ЁСТОЙ ЗӨВ ЗАЛУУ ХҮН ИЙМЭЛ БАЙХ ЁСТОЙ ШУДАРГА ТУУШТАЙ ЗӨВ ЗАЛУУ АМЖИЛТ АРД ТҮМЭН ДЭМЖИЖ БАЙГАА ЦУГ ТЭМЦЭХ БОЛНОО АМЖИЛТ ҮНЭН ЯЛАХ ЖАМТАЙ

Иргэн 2018-08-08 27.123.214.94

Энэ гөлчгий хараад байхад хэн нэгэнд барьцаалагдсан хүн шиг байдал ажиглагдах бололоо?! Эсвэл сэтгэцийн гажигтай болсон байх?! Залуучуудян холбоонд байхдаа байгаа үгүй нь мэдэглэхгшй ажил унагаасан сулхан нөхөр л байсаншдээ?! 69-н тэрбум нь зохиомж, төдий зшйл, харин АТГ өол ажоаа хийж байгаа газаршдээ?!

Иргэн 2018-08-08 27.123.214.94

Энэ гөлчгий хараад байхад хэн нэгэнд барьцаалагдсан хүн шиг байдал ажиглагдах бололоо?! Эсвэл сэтгэцийн гажигтай болсон байх?! Залуучуудян холбоонд байхдаа байгаа үгүй нь мэдэглэхгшй ажил унагаасан сулхан нөхөр л байсаншдээ?! 69-н тэрбум нь зохиомж, төдий зшйл, харин АТГ өол ажоаа хийж байгаа газаршдээ?!

Зочин 2018-08-08 202.21.120.66

энэ дүр эсгэсэн эх орончийг дэмжих хүн байна уу энэ нөхөр АН-ханы дүрийвчинд орсноос өөрцгүй боллоо одоо хийгээгүй хэргийг иймэрхүү аргаар тулган хүлээлгэдэг бас нэг жишиг тогтох нь дээ Женко Зикагийн арга барилаа гэж бас мундаг нарийн байна шүү

Зочин 2018-08-08 64.119.19.124

Unheer shudarga temtsegch uls eh oron ard tumeniihee tuluu ym bol tumur zamaas 280 say am dollor hussan jenkogiin talaar yariachee.Luvarchidiin hiisen buh bulhaig ilchilj temtseldee.Tegvel chamaig ard tumen demjine shuu...bitgii neg taliig barij uurtuu ashig hiih geed bai...

Зочин 2018-08-08 64.119.18.253

melger durak ulaan tsaym melzekhee boliochee

зочин 2018-08-08 64.119.21.68

оюун эрдэнэ ан -нхны ярьдаг шшрддагийг л ярьж шаардаж байгаа нь цаанаа учиртай шүү. яах аргагүй эрдэнэ баасан баттулгын түриивчинд орчихсоноос зайлахгүй. бас энхболдыг ямар нэгэн аргаар гутааж зайлуулах ман -г хагаралдуулан устгах даалгавар биелүүлэх гээд байнауу гэмээр сэжиг нөхөн сонгуулийн дуулиатай зэрэгцээд сөрөг хүчний тухайлбал энхбаяр эрдэнэ хүн намын иргэний зоригийн гишүүдийн үг яриа яг лэнэ жулдрайнхтай аялага хэллэг үг үсгийн зөрөөгүй таарч байна шүү. энэ сэжиг төрүүлээд байна даа

Зочин 2018-08-08

Ярих сэдэв нэг ,тусах бай нэг юм чинь ижилхэн байхгүй яахийн.зөв юмны төлөө бол чөтгөртэй хамтарсан ч болохгүй шалтгаан байхгүй

Зочин 2018-08-08 66.181.180.29

Дүр эсгэсэн энэ эх орончийг дэмих амьтан байгаа юм уу?. Хамгийн гол ньурвагч зан чанар нь. М.Энхболдыг ерөнхийлөгчөөр сонгогдож чадаагүй, түүний дараа үнэн нүүр царайгаа илчилж буруу Дүр Дүр эсгэсэн энэ эх орончийг дэмих амьтан байгаа юм уу?. Энэ бол хамгийн хогийн зан чанар. Хэрэв. М.Энхболд ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон бол энэ Оюун-Эрдэнэ гэдэг этгээд ингэж явахгүй л байсан юм. Тэр үүнийгээ 2016 оны УИХ-ын сонгуулын дараа ярьж эхэлсэн бол дэмжих байлаа. Тиймээс хоёр нүүртэн урваач шарвайч хүн бол хэзээч сайн хүн байж чадахгүй.

Зочин 2018-08-08 115.69.235.54

Zuv zuv, demjij baina

Зочин 2018-08-08 202.9.42.14

60 тэрбумын хэрэг үнэн юм бол МАН төрийн эрхийг хууль бусаар авсан Оюун-Эрдэнэ бууны нохойн УИХ-н гишүүний мандат хууль бус болно шүү дээ. Дахин сонгууль явуулах хэрэгтэй бүхнийг М.Энхболдод чихээд 64 суудалтайгаа шигдээд хэрэггүй шүү дээ. УИХ- дахи М.Энхболдын У.Хүрэлсүхийн фракцад хариуцлага ижил ирнэ. 2016 оны УИХ-н сонгуульд танай намын дарга М.Энхболд хотын намын удирдлага сонгуулийн төв штабын дарга чинь Сундуй байсан шүү дээ. Засгийн газар чинь бас хууль бус болно .М.Энхболдод бүх буруугаа чихээд байгаа МАН-н удирдагч нарыг ойлгохгүй байна хариуцлага гэдэг хамт үүрч дахин сонгууль зарла эсвэл худал ярьж бусдын захиа даалгаварыг үнэнч ээр биелүүлж намыг хагалан бутаргах мастер төлөвлөгөөгөөр намд сэм шургуулсан бууны нохойгоо намаас хөөх хэрэгтэй 2020 оны сонгуульд болоход 2 жил хүрэхгүй хугацаа үлдлээ

Jargalmaa 2018-08-08 202.21.106.103

Erdeenet uildveree luivarchdaas avriya

boldgerel 2018-08-08 202.21.106.103

erdenet uildver ard tumnii umch munuusuu mun

ЖОнхугийн гар хөл 2018-08-08 64.119.18.70

Энэ залуу одоо жонхугийн гар хөл болохоо болилдоо . Баатар та 2 төр эргүүлэх гээд байгаа юм уу. Бид ч бас чадна шүү? Женко энэ жонхуугийн ажлаа болиочээ ????

Зочин 2018-08-08 64.119.19.84

Ганцчиг гэсэн ийм залуу бгаа нь их юм шvv!!! Амжилт! Бас болгоомжтой байгаарай!

Ман-г хагалан бутаргах санаа агуулсан бууны нохой 2018-08-08 202.9.42.13

Шударга ёс зарчим гэж Оюун-Эрдэнэ зөвхөн М.Энхболдыг хараад байна. Х.Баттулга М.Энхболд С.Эрдэнэ У.Хүрэлсүх Ц.Элбэгдорж Н.Энхбаяр нарын ялгааг чи харахыг хүсэхгүй байна. МАН-г хагалан бутаргах далд санааг үе шаттай нэвтрүүлж байгаа энэ нөхрийг МАН- с хөөж хэрэгтэй. Эхнэр хүүхдээ үнэгүй Миатын онгоцоор зорчуулсан тийцний үнээ эхлээд төл дараа нь шударга ёс ярь. 65 тэрбумын УИХ-н МАН-н бүлгээс зайлж УИХ-н гишүүнээс татгалц ингэж байж чиний шударга нотлогдоно

Иргэн 2018-08-08 66.181.187.21

[Хориотой Үг] [Хориотой Үг] минь аятайхан байгаарай.

ЗОЧИН 2018-08-08 202.131.233.190

дэмжиж бна залуу шудрага хүн гэж энийг хэлнэ хүрэлсүх өөрөө 60 тэрбумынханы нэг гэдгээ баталчихлаа

zaluu 2018-08-08 103.26.195.124

Uurin bodol sanaagaaraa yavah heregtee duu hu mor unsan tolgoigui hunshig yavj bolohgui tursun turuugui ahin ugeer yavj bolohgui malaa

Зочин 2018-08-08 66.181.160.37

Оюун Эрдэнэ ээ Х.Баттулга .АН аль аль нь чамд амласнаа 100 хувь өгөхгүй чиний гараар могой бариулж байгаа юм.Эртхэн амиа бод наадах дүрэмгүй тоглоомоосоо гар.

Ман гишүүний үг 2018-08-08 202.70.33.242

Намын эв нэгдэл нэрийн дор дутагдлыг хэлэхгүй ярихгүй байх гэж үү. Харин ч 2016 оны сонгуулиар олон залуучууд манай намаас их хуралд сууснаар олон жил бидэнд гишүүдэд мэдэгдэхгүй байсан зүйл ил болж олгой хагарч байна.Энэ залууг бүрэн дэмжиж байна. Сонгуулиар намыг дэмжигчид яадаг ч байсан намдаа л сонгууль өгдөг Харин сонгуулийн хувь заяаг саарал масс л шийддэг шүү дээ. Тэд өнөөдөр энэ нам тэрбумын асуудлаа яаж шийдэхээс 2020 оны их хурлын сонгуулийн үр дүн шалтгаална гэж харж байгааг анхаараарай даа. 2020 оны сонгуульд Ман ялагдвал олон гишүүд дэмжигчид ажилгүй болж 2012-2016 түүх давтагдана. М.Энхболд эд нар яах вэ мөнгөтэй төгрөгтэй хүнд ажилгүй байсан амьдрах мөнгө нь хангаллтай харин жирийн гишүүдэд тэр нь байхгүй ажлаал хийж амь зуудаг юм шүү дээ

Зочин 2018-08-08 27.123.214.81

Төрийн алба хашиж мөнгөжиж баян болдог моод болсон юм бишүү. Жирийн ард түмэн үнэхээр хэцүү байна. Хохирч байна. Бас дээр нь жирийн их хурлын гишүүд ажил нь явахгүй хүндрэлтэй байна шүү.

Зочин 2018-08-08 202.21.100.211

Бууны нохой МАН-д шургуулсан намыг хагалан бутаргах санаатай ороолон чи татвар төлөгч нарын мөнгийг эргүүлэн эхлээд төл МИАТ бол ард түмний өмч

Зочин 2018-08-08 83.76.94.209

Erdenetiin 51% iig heleltseh ni zuv shuu

Ах аа таныг топор гэдэг шдээ бид... 2018-08-08 58.108.114.186

Жонxyyгийн луйвардсан 280 сая АмДоллартай нь хамтруулаад тэмцээч, тосгоноос тэр явсан ч тосгон түүнээс явсангүй...

Зочин 2018-08-08 103.229.121.154

ээлжит бус чуулган зарлатал Энхболдыг чарлатал тэмцээрэй хө\n

Зочин 2018-08-08 202.21.98.10

За гуцаа гуц бууны нохой минь

Зочин 2018-08-08 66.181.160.52

zub.shudarga yos haa ch bhgui bolson.ATG HUULIN SAID TSAGDAA dargiig ziluul

зочин 2018-08-08 103.57.94.27

Уг нь шаардаад тэмцээд байгаа зүйл нь зөв боловч \nэнэ залуу өөрөө нэг л итгэл төрүүлэхгүй юм.

Зочин 2018-08-08 66.181.168.220

УНГАС АЛД

Иргэн 2018-08-08 66.181.161.69

ОЮУН-ЭРДЭНИЙГ дэмжиж байна!

Зочин 2018-08-08 202.55.188.35

Zov shdee Mi ovogt arai l toriin deer sandailaad bgaam bishuu?

Чулуун 2018-08-08 64.119.23.49

Төрийн хүн эмх замбараагүй байдлыг үүсгэхгүй талаас л ухаанаа зарж байх хэрэгтэй дээ