Ш.Батхүүгийн авсан 98 сая долларыг "Эрдэнэт" төлнө | News.MN

Ш.Батхүүгийн авсан 98 сая долларыг "Эрдэнэт" төлнө

Ш.Батхүүгийн авсан 98 сая долларыг "Эрдэнэт" төлнө

Ш.Батхүүгийн авсан 98 сая долларыг "Эрдэнэт" төлнө

Өмнөд Африкийн ‘Стандарт’ банкнаас зээл авахдаа ‘Эрдэнэт’ үйлдвэрийг барьцаанд тавьсан ‘Жаст’-ын Ш.Батхүүгийн  асуудал дотоодод улс төр, эдийн засаг багагүй хэрүүл талцал үүсгээд буй. Түүнийг АТГ цагдан хорьж шалгаж байгаад эрүүл мэндийн шалтгаанаар батлан даалтад гаргасан. Тэгвэл түүний тарьсан хэрэг Монголд багагүй өр төлбөр учруулсан талаар УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү онцлоод буй. Тэр ч бүү хэл Монголын Засгийн газарт багагүй өр төлбөр тавьсан арбитрын шүүхийн шийдвэрийг Ардын засаг нууж байгааг ч хэлсэн юм.

УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү өнгөрсөн долоо хоногт мэдээлэл хийхдээ “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувьтай холбоотой асуудал Монголд таагүй байдлаар эргэлээ гэж мэдэгдсэн.

Тодруулбал, өнгөрсөн долдугаар сарын 6-нд Английн Лондон хотод арбитрын шүүх хурал болж, “Эрдэнэт” үйлдвэрээс ‘Стандарт’ банкинд 98 сая ам.доллар төлүүлэх 2016 оны шүүхийн шийдвэрийг хэвээр үлдээжээ.

Ийнхүү шүүхийн шийдвэр Стандарт банкны талд гарсан тулд “Эрдэнэт” үйлдвэрийн удирдлагуудыг хаа байгаа газраас нь саатуулах, тус үйлдвэрийн өмч хөрөнгийг нь хураах нөхцөл байдал үүсч болзошгүйг О.Баасанхүү гишүүн анхааруулсан билээ.

Монгол Улсын “саалийн үнээ” гэгддэг “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувьтай холбоотой асуудал ийнхүү эрсдэлд ороод байхад эрх баригч намаас нэг ч үг дуугарсангүй. Иймээс ажлын хэсгийн ахлагч УИХ-ын гишүүн Я.Санжмятаваас арбитрын шүүх хуралтай холбоотойгоор товчхон тодруулга авлаа. Тэрбээр “ажлын хэсэг хуралдаад Английн Лондон хотод арбитрын шүүх хуралд УИХ-аас төлөөлөл явуулах шаардлагагүй, хуулийн байгууллагаас төлөөлөл явуулъя гэж шийдсэн. Ингээд төрийн мониторинг хийлгэх үүднээс АТГ-ын нэг төлөөлөгч, хуулийн байгууллагын нэг төлөөлөл явуулсан. Шүүхийн шийдвэр монголд таагүй гарсан” гэдэг тайлбарыг өглөө. Тэрбээр   УИХ-ын гишүүн Я.Санжмятаваар ахлуулсан ажлын хэсгийг өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард М.Энхболдын захирамжаар байгуулсан билээ.

Т.НОМИН

"Болор дуран"-аар шалгав.

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2018-08-07 202.72.245.200

ЭСБАЯР Л ИХЭНХИЙГ НЬ АВААШДЭЭ

z 2018-08-07 156.56.145.109

amar yum boljdee, avlaa, idlee, suulaa, uls tulluu

Зочиг 2018-08-07 66.181.176.194

Энэ хүмүүсийн тэр их хөрөнгийг хэнд ч хэрэггүй болгооч тэгээд...

Зочин 2018-08-07 27.123.214.122

С БАЯРЫН ХӨРӨНГИЙГ ХУРААЖ ӨРӨНД НЬ НЭМЭРЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!! БАТХҮҮГИЙН БАТАЛГАА , ТАЛЫГ НЬ АВСАН ХУЛ ГАЙЧ !!!

Монгол 2018-08-07 104.8.1.196

1990 оноос хойш Төрд гарсан хулгай нар болон тэдний хамсаатан болох хэдхэн [Хориотой Үг] монголын ард түмнийг өрөнд оруулахыг нь оруулж,цөлмөхийг нь цөлмөж ёстой нэг дураараа аашилж дунд чөмгөөрөө жиргэлээ.

Зочин 2018-08-07 27.123.214.81

Ene arai heterlee naad Hurelsuhee ogtsruul. Surjin surjin yum yarial tsegtslene geel hudlaa soliorool bsan ooroo mongonii amtand orood alga bolson .

Зочин 2018-08-07 202.9.44.66

С.БАЯР Ш.БАТХУУ 2-ын 5 цул эрхтэнг унэ хургэн зар. МАН-ЫГ татан буулга

zochin 2018-08-07 202.9.42.1

Ш.Батхүүгийн бүх хөрөнгийг нь, бүх эрхтэнтэй нь зараад ч хамаагүй өөрөөр нь төлүүл.

Зочин 2018-08-07 66.181.176.194

Та нар боль л доо. Ингэж болохгүй ш дээ. Тэр шударга ёс, хариуцлага, хууль ёс гэж юм чинь хаана байнаа?

Зочин 2018-08-07

Хэдхэн мэргэжсэн луйварчид улс ард түмний өмчийг дээрэмдээд дуусгаж байна. Сонирхолтой нь АН Засгийн эрхэнд гарах бүртээ энэ улсыг дампууруулсан түүхтэй байх юм.Өмнөө барьдаг мод нь улс ард түмний өмч байж болохгүй гээд луйвраа хамгаалахыг оролдох юм байна. Эрдэнэтийн 51 хувийг барьцаалсан асуудал АН-ын гэх Ш.Батхүүгийн залилан байсан нь нэгэнт тогтоогдсон байдаг. Байдлаас харахад, 51 хувийн асуудлыг МАН ру зориудаар хандуулж байгаа нь Эрдэнэтийн 49 хувийн луйвраа бүдэгрүүлэх зорилготой нь илэрхий байна.Эрдэнэтийн аравны нэг хувьд ч хүрэхгүй энэ Ш.Батхүүгийн гэх өрийг төлөөд, дараа нь нөгөө дээрэмчидээсээ авах арга бодохоос өөр гарцгүй бизээ

Зочин 2018-08-07 66.181.160.12

Ш.Батхүү МАН ийн хүн шүү дээ. Бүр нарийн хэлбэл С.Баярын хүн

Зочин 2018-08-07 202.21.106.139

ийм хөгийн новшнууд улсын нэрээр Эрдэнэтийн 51 хувийг хариуцаж байхад, яаж ч бодсон тэр хувьд байгаа 49 хувийг улсад өгч болохгүй юм байна. Нямдарж Баяр Сугар тэргүүтэй шуналтнууд дахиад барьцаалаад 100 сая доллар зээлчиж мэднэ шүү

Зочин 2018-08-07 202.179.27.191

Тийм шүү. Хувьд байснаар 51 хувь дураараа авирлахгүй.

Эрдэнэт 2018-08-07 64.119.27.105

ШАХАА НЯМДОРЖ , СУГАР , ГАНЗОРИГ ГЭЭД МАН- ЫН МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ИЛЭРСЭН БУЛЬХАЙ ЛУЙВАРЫН ЗАХ НЬ Л ЭНЭ !!! УХААД ГАРГАВАЛ ДАЛАЙ Л ГЭСЭН ҮГ !!!

Зочин 2018-08-07 27.123.214.109

Мятаваар ахлуулсан ажил өөдтэй юм болохгүйдээ хүн хархад гэмгүй добры царайлчихаад бүтэхгүй нөхөр шүүдээ 10хувь сайн авна шоучин баагий даа ммиэтэй түрийвч нэг .бид нэгл болхоо больчлоо одоо дахин хуваарьлилт хийх цаг ирсэн ба

Зочин 2018-08-07 122.201.23.83

medeej shuu dee. MAH -ыг энэн дээр л түлхэнэ шд

Зочин 2018-08-07 202.179.27.191

Ганц Батхүү биш. Цаана нь МАН байсан.

Зочин 2018-08-07 27.123.214.110

Энгийн байрны Нэг метр квадрат талбай босох өртөг 1 сая тагрөг гэж бодож байна. 98 сая ам.доллар 241 тэрбум 800 сая төгрөг. Тэгвэл Эрдэнэтийн баялгийн мөнгөөр төлөх гэж буй өр хэдэн метр квадрат байрны талбай вэ ? 241 800 000 000 / 1 000 000= 241800 метр квадрат. Нэг айл дундаж 40 м. кв. 241800:40= 6045 айл байртай болох мөнгө. Хайран байна уу ?

Зочин 2018-08-07 64.119.16.120

Батхүү сайн эр юмаа.

Зочин 2018-08-07 64.119.22.49

Тэрбээр УИХ-ын гишүүн Я.Санжмятаваар ахлуулсан ажлын хэсгийг өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард М.Энхболдын захирамжаар байгуулсан билээ. Сонин өгүүлбэр байгаа биз.\n\n

Зочин 2018-08-07 107.77.173.11

Нөгөө шудрага нямдорж хаа явна,хөгшин ухныг яалтай билээ....

altan avgai nymdorj 2 2018-08-07 66.181.160.15

2iig shuud barij hori altan bol ih zevuun abgai naranhuugiin booviig beejind hohood hevtej bhad n taarch bailaa

УВС 2018-08-07 43.228.129.131

Алтан тэргүүтэй увсын мафийнхны хийж байгаа үйлдэл шүү дээ. Цаана нь мэнгэт ч байгаа.

zochin 2018-08-07 122.201.21.19

ter olon saya dollariig Bathuu ideed barahgui, negee hahuul nehdeg argaaraa huvaasan baij taarna, olon ulsad ehleed eree telehheregtei baina,negent batalgaa gargasan bol terendee hureh heregtei shuu, dee daraa ny huvaaltsan ulsuud ny butsaagaad uildvert telne biz.Bathuug amid baigaa deer ny hen hen huvaaltsan yum terniig ny hurdan heluuleh heregtei baina. Naaduul chin Bathuugiin ard uldchih sanaatai suutsgaaj baigaa ny todorhoi

Haagi 2018-08-07 203.91.112.115

Saikhan nairlaj bgaad duusaya oo

Зочин 2018-08-07 202.179.27.161

Төрийн эзэмшилд байдаг ашигтай аж ахуйн нэгжүүдийн хөрөнгө мөнгийг эрх мэдэлд хүрсэн хэдхэн хүн ийм байдлаар хувьдаа идээд дуусгаж байна. Цаашид төрийн хичнээн аж ахуйн нэгжид ийм их хэмжээний хөрөнгө мөнгөний замбараагүй байдал байгааг мэдэх арга байхгүй.Эдгээр эзэнгүй үйлдвэрүүдийг Хувьчилж эзэнтэй болгох хэрэгтэй.

Зочин 2018-08-07 194.230.155.194

MAN iin luivarchidiin svsan mungiig ERDENET tuluh yum bol ard tumen bosno shuu!!!

Зочин 2018-08-07 27.123.214.118

98 сая ам. доллар= 241 тэрбум 800 сая төгрөг Эрдэнэт үйлдвэр Стандарт банкинд төлнө гэнээ...Ард түмний татвар. байгалийн баялагийн мөнгө будаа...

Зочин 2018-08-07 27.123.214.118

Стагдарт банкныхантайгаа хуйвалдаад байгаа юм биш биз ??? Тэтгэвэрээ нэмэх, цэцэрлэг сургууль барих , эмч багшийн цалин нэмэх мөнгө байхгүй гэнэ. Албан тушаалтаны буруу шийдвэр луйварчдын хуйвалдааны мөнгийг төсвөөс төлнө гэнэ. Энэ чинь ариун шударга үйлдэл үү ??? 98 000 000 ам.доллар* 2460= 241 800 000 000 төгрөг шүү. 241 тэрбул 800 сая төгрөг шүү . Иргэдээ. Яанаа.

зочин 2018-08-07 202.9.47.177

49 хувиа одоо болтол улс буцааж аваагүй биз дээ. бидэнд бухимдах шаардлага алга. хуваагаад л залгиж байгаа юм байна

Зочин 2018-08-07 202.179.27.161

Төрд эзэнгүй аж ахуйн нэгжүүд байх хэрэггүй, Бүгдийг нь ашиггүй байсн ч хувьчилж төрийн мөнгөний ашиг сонирхлыг байхгүй болгох нь зөв

Зочин 2018-08-07 202.131.225.197

Ter pizdaag duujilj alaach!!!

Зоригт 2018-08-07 202.70.47.158

Мэнгэт харын шахаасын мөнгөөр төлүүлэх хэрэгтэй. Айгаад таг дуугүй болчихоод орондоо бөөлжөөд хэвтэх шив дээ.

zochin 2018-08-07 202.70.34.70

иймэрхүү юм болно гэж эхнээсээ бодоогүй байх даа

Зочин 2018-08-07

АН хэмээх цадаж ханадаггүй мангас улсыг хоослоод алга болдог, сүйрсэн энэ орныг азгүй Ардын нам арай гэж босготол дахиад нөгөө мангас нь янз бүрийн аргаар гараад ирдэг, дахиад үгүйрүүлэх жишээний парадокс Монголд 28 жил үргэлжилж байна.Дээрэмчдэд ардчилал нэрийн доор дураараа аашилж, улс ард түмнээр хязгааргүй тоглох боломж олгож буй одоогийн төрийн гажиг тогтолцоог өөрчлөөгүй цагт энэ аймшигт луйвар нүүрлэсэн хэвээр байх болно

Зочин 2018-08-07 150.129.141.85

МАНгараа дуугуй бай.

Зочин 2018-08-07 64.119.22.49

Босгож байгаа нь энэ үү коммунистаа\n

Зочин 2018-08-07 202.179.27.191

Парадокс биш. 28 жилийн 20 нь МАН хэт олонх, 8 жилд нь хүчтэй сөрөг хүчин. МАН-ын тарьсан балаг биш гэж үү?

Зочин 2018-08-07 202.9.42.13

С.Баярын л тавьсан өр шүү дээ. Тэр Батхүү, яахав , шоронгийн ая даахгүй гээд л гарчихна. Буудах л хэрэгтэй байна даа.

Зочин 2018-08-07 203.91.115.42

танай АН-ы авсан 49 хувийн 400 сая долларыг хэн монгол банкинд буцааж төлөхүү? тарвага уу?

Zochin 2018-08-07 202.21.106.158

Hudaldaa hugjliin bank !!!!

Зочин 2018-08-07 194.230.155.194

bitgii shaa umhii durvudoo

зочид 2018-08-07

МАН байгаа цагт хэзээч сайн юм үзэхгүй,амьдралаар батлагдаж байгаа биздээ.

Paвcaл 2018-08-07 174.216.10.84

Ийм юмнуудыг бүгдийг нь гишүүнээс нь буулгаж гэр бүлээр нь насаар нь хорь. Нэгийг нь хорихоор нөгөө нь гадуур цэцэглээд байдаг. Насаар нь бүгдийг нь хорихгүй бол хоёр жилийн дараа гарч ирээд тарвалзаад байдаг. Ингээд яваад байхаар болоод байдаг юм байна гэж бодоод бусад нь дагаж халдвар аваад байдаг. Хаан төрд тэрсэлбэл алтан ургыг ч хөнөөж болно. Хажууд тэр хэн юм бэ. Манай хашаанд хөл тавих аваас тархинд нь Colt M1911-ээр .45АСР шууд зооно.

Зочин 2018-08-07 66.181.181.249

С.Баярын хийсэн ганцхан гай. Өөр ч юм болно

Зочин 2018-08-07 103.57.92.135

Яахаараа Эрдэнэт төлдөг юм бэ. Эхнээсээ хуйвалдаан байна ш дээ. Ямар гутамшигтай юм бэ. Зарим идэж ууж хэмжээшгүй баячууд. Ихэнх хүмүүс нь ядуу, зарим нь хогын цэг дээр амьдралаа залгуулж байна. Идэж уусан хүмүүс нь улсад өөрсдөө төлөөч ээ

Зочин 2018-08-07 66.181.178.42

Эрдэнэтийн УБҮ төлнө.

Зочин 2018-08-07 202.131.226.86

тэгвэл татвар төлөхөө больё.

Paвcaл 2018-08-07 174.216.10.84

Морио морио баахаагүй, эмээлээ эмээлээ баахаагүй гэдэг боллоо доо.

Зочин 2018-08-07 202.179.27.191

Ойлгосонгүй.

Зочин 2018-08-07 122.201.21.223

Bayar Bathuu nart nasaar ni horih yal ugchih tegeheer naaduul chini hereg hamuudaa tataad bugd shorond orno naaduul chini hun muutai tamiin togoonii ulgeruud.

уншигч 2018-08-07 66.181.181.164

эрдэнэт толнө гэнээ хуцдөг [Хориотой Үг] долоогч хөлсний бичээч вэ хэдэн төгрөг авч хоолтой болоо вэ ард түмнийг төөрөлдүүлэх юм бүү бич

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж