12 хүртэлх насны хүүхдийн шүдийг аль ч эмнэлэгт үнэгүй эмчилнэ | News.MN

12 хүртэлх насны хүүхдийн шүдийг аль ч эмнэлэгт үнэгүй эмчилнэ

12 хүртэлх насны хүүхдийн шүдийг аль ч эмнэлэгт үнэгүй эмчилнэ

12 хүртэлх насны хүүхдийн шүдийг аль ч эмнэлэгт үнэгүй эмчилнэ

Засгийн газрын долдугаар сарын 9-ний хуралдаанаар  24 сараас 12 хүртэлх насны хүүхдийг амны хөндийн эрүүл мэндийн урьдчилан сэргийлэх үзлэгт хамруулах, эмчлэхэд шаардагдах хөрөнгийг Эрүүл мэндийн даатгалын сангаас (ЭМДС) гаргах, “Эрүүл шүд-Эрүүл хүүхэд” арга хэмжээг таван жилийн хугацаанд хэрэгжүүлэхээр хэлэлцсэн. Улмаар тус арга хэмжээг хөтөлбөр болгон хэрэгжүүлэхээр болж, буцаагдсан юм.

Тус хөтөлбөр бэлэн болсон эсэх талаар Эрүүл мэндийн яамнаас тодруулахад “Хөтөлбөрийг боловсруулж дууссан. Засгийн газрын хуралдааныг хүлээж байна. Хуралдаанаар хөтөлбөр батлагдвал 24 сараас 12 хүртэлх настай хүүхэд төрийн өмчийн болон ЭМДС-ийн журам хангаж, шалгуурт тэнцсэн хувийн хэвшлийн аль ч шүдний эмнэлэгт шүдээ үзүүлж, эмчилгээ хийлгэсэн төлбөрийг ЭМДС-гаас гаргана” гэлээ.

Р.Ренчиндулам

"Болор дуран"-аар шалгав.

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Алтангэрэл 2018-08-07 66.181.183.17

Бяцхан иргэд минь Шүд эрүүл бол бие эрүүл !!!!!!! ЭМЯам хурдан хэрэгжүүлээсэй.!!!!! Гүйцэтгэлээр нь санхүүжүүлэх хэрэгтэй

Цогцолмаа 2018-08-07 66.181.183.17

Хүүхдийн шүдийг ЭМД аас санхүүжүүлэх нь зөв шүү.гэхдээ хувийн эмнэлэгүүдийг байр сав тоног төхөөрөмжийг шалгаж сайн эмчтэй эмнэлэгт санхүүжилт өгөх хэрэгтэй .орон сууцны 2өрөөнд үйл ажиллагаа явуулдаг эмнэлэг бий шүү.1 сарын 1 ээс хэрэгжүүлж чадахгүй л байна даа .шүд нь өвөрлөөгүй хүүхэд бараг байхгүй шүү

oogii 2018-08-07 66.181.161.40

Dugaraa

Зочин 2018-08-07 66.181.161.40

Haana be todorhoi medeelel awmasr bn

Big 2018-08-07 66.181.161.27

Neg shudchin odoo buur 70-75gj bna shdee 4tei huuhded aimar unetei yumaa neeeren

Xxxxx 2018-08-07 66.181.189.55

Ene neeree xetsvv asuudal bna bi gexed l 3xvvxdiin shvd 290000bolson ulsin emnelgeer amjilt oloxgvi xar shonoor oochirlood gantsxan shvd yanzluulna ter ni chanargvi xurdan shiidegdeesei dee.

neg 2018-08-07 103.57.93.248

Heregjeed ehelwel sain l bn gowisumber aimagt gehed ulsiin emneleg ni shudnii emchgui owdwol owd gsn ynztai l bhiin heewneg shudnii emch manaid bhgui gd suuj bhiin heden hun %-raa shudnii emneleg ajilluulna aimar unetei ter bolgon mongo ni bhgui yaj uzuuleh bilee toriin baiguullaguudiih ni tsalin neg shudee sain gegch ni emchluulhedch hureltsehgui bn

Neg 2018-08-07 103.57.93.248

ZG-IIN huraldaan ni hurdan huraldaad batlagdaasai daa herew demjigdeed batlaad ogwol ih l sain hereg bolhono dee

B.Enkhtsetseg 2018-08-07 27.123.212.137

hezeenees mordogdoh we 7honogiin omno tiim yum bhgvi bsan ervvl mendiin yam tiim yum medehgvi gd bsanda

хаха 2018-08-07 66.181.160.33

эхлээгүй байж юу вэ

batmunhbaasannyam 2018-08-07 202.9.42.1

yag yamr huvin emnelguuded bolohiig yaj medeh vee helj uguuch

Зочин 2018-08-07 202.9.42.3

Эрүүл мэндийн салбар гэж новшнууд саяхан нэг цовоо сэргэлэн бяцхан хүүд том хүний тунгаар өвчин намдаагч хийж алсан тэр эмнэлэг, эмчид ямар хариуцлага хүлээлгэсэн юм бэ ? Худлаа хувийн эмнэлэгьээ хөрөнгө оруулах гээд новшнууд\n

зочин 2018-08-07 64.119.18.162

гарчигаа зөв өг л дөө!

Зочин 2018-08-07 202.9.42.11

7 настай хүүхдийн 1 шүдийг хувийн эмнэлэгт ломбодуулахад 33500 төгрөг байна. 3 шүд 105.000 аар ломбодууллаа. Арай дэндүү үнэтэй байна. Хурдан хэрэгжиж эхлээсэй

Жаргал 2018-08-07 66.181.160.40

Энэ ёстой зөв шийдвэр байна баяртайгаар хүлээн авах болно үр хүүхэд хойч үёийн төлөө хийж буй сайн мэдээ байна

zochin 2018-08-07

tuneld bdg shudni emneleg amanda orson toogoo heldeg aimar unetei .....aash

zochin 2018-08-07

ashgui de tegmeer de huuhdiin gants shud l 100.0 gardag shude huuhduud mongol ulsiin ireedui shu de

cc 2018-08-07 202.9.40.80

good good

solongo 2018-08-07 27.123.214.109

hezeenees heregchihiin bolloo

Зочин 2018-08-07 103.57.92.181

ҮЗЛЭГ ОНОШИЛГОО ХИЙХ ЮМ УУ, ЭМЧЛЭХ ЮМ УУ, МЭДЭЭГЭЭ ЗӨВ БИЧЭЭРЭЙ ДЭЭ\n

Зочин 2018-08-07 66.181.161.31

Ер нь хүүхдийн эрүүл мэндийн даатгал насанд хүртэл нь улсаас дааж байгаа гэтэл хувийн эмнэлгүүд мөнгө нэмж авсаар л давхар даатгалаас мөнгө авдаг байх гэж хардаж байгаа

Зочин 2018-08-07 103.229.122.40

бурхан минь батлагдах хурдан хэрэгжээсэй.Өнөөдөр Хосе гээд шүдний эмнэлэгт хүүхдмйнхээ 3шүдийг үзүүлж ломбо тавиулаад 90.төгрөг төллөө түрүү 7 хоногт мөн 120.000 төлсөн.энэ бол дундаж төлбөр гэж байгаа.гэтэл 200-300.000 төгрөг амандаа хийчихсэн хүүхдийн маань ломбо баталгаагүй.өнөөдөр унасан ч маргааш ахиад л энэ өнгөнөөсөө илүү мөнгө төлнө гэж байгаа ..Хувийн шүдний эмнэлгүүд амандаа орсон тоог хэлдэг,ямар эмчилгээ хийгээд яаж тооцоод байгаа нь ч ойлгомжгүй.жинхэнэ шалгаж хариуцлага тооцмоор газрууд..

Zochin 2018-08-07 66.181.161.69

Даатгал өндөр хувиар төлдөг ч үр дүнг нь хүртэж үнэндээ барахгүй юм бналээ. Эмнэлэгт үзүүлнэ гэдэг бол үнэндээ л чадал, зав, тэвчээр шаардсан ажил бналээ дээ. Эрүүл мэндийн сайдаа анхан шатнаас нь эхлээд өөрөө ардуудын журмаар яваад 1 үзээч!!!

Зочин 2018-08-07 49.0.218.244

3 сая иргэд хэдэн шүдээ эрүүл болгох гэж хэдэн бор төгрөгөө яаж ийж л гаргаж бнадоо. Гэтэл наана чинь 60сая мал майлаал зүгээр явж байна.

zochin 2018-08-07 121.125.186.26

Unegui yum une tsenegui baidiin. 24-6 nas baival yu yum gehees huuhed surguulid orood amaa ooroo ugaaj chaddag boldog shu de. Manai etseg ehuud huuhdiinhee amiig ugaadaggui shude odoo bur amar bugdere amaa ugaahaa boliod shuud shudnii emnelegt ulsiin munguur shudee uzuulne ingej belenchlehgue. Uls buh huuhdiin amandah shudiig hariutsaad yah ve tusuv mungu n hureltsehgui baij ternii orond surguuli tsetserleg bariad uguh heregtei shde.

Зочин 2018-08-07 202.9.41.26

Аймар хvн бэ? Ööрöö хувийн шvдний эмнэлэгтэй юм уу чааваас! Улсын ирээдvй хvvхдvvд! Угаасан ч шvд хорхойтдог. Энэ хvнсний бvтээгдэхvvний чанартай холбоотой. Ядаад урьдчилан сэргийлэх эмчилгээ ЭМДС-с тöлööд хийж болохгvй юу? Яг vхэхнээ 1 сая ч хvрэхгvй хvvхдvvд байна балай амьтан бэ!!!

Zochin 2018-08-07 202.9.42.13

Chi lav huuhedgui bhaa

Tuulai 2018-08-07 202.21.106.143

Zuw2 ym hellee

Mongol 2018-08-07 202.179.24.20

Yag haragdaach hudlaaa shuu

Zochin 2018-08-07 202.9.42.2

Unegui bish l dw. Tolboriig n daatgalin sangaas hiine

Бямбажав 2018-08-07 27.123.212.137

Хүүхдүүдээ бодсон сайхан ажил болжээ.Хурдан ажил хэрэг болоосой гэж хүсч байна.Том хүмүүсийн шүдийг ч гэсэн ингэж эмчлэх цаг болсон.Бид даатгал төлдөг ч өглөөний 2;3 гэж очиж чадахгүй машин унаагүй гэр хол хүмүүс үнэхээр шүдээ эмчлүүлж чаддагүй.Даатгал төлсний нэмэргүй байна.Дүүргийн эмнэлгүүд ачааллаа дийлдэггүй.энэ ачааллыг багасгаж хувийн эмнэлгүүдэд тараах нь зөв.Үүнийг шийдвэрлэж өгнө үү.эмчлүүлж чадахгүй байсаар шүдгүй болж байгаа нь амьдралын үнэн юм.

Зочин 2018-08-07 202.9.41.164

Ёстой мэдэхгүй юм байна.Хувийн эмнэлэг нь ямар үнэтэй гэж санана,шүдний төв үнэгүй үзэх боловчиг,үүр шөнөөр очерлож ганц л шүд эмчилүүнэ,яаж эрүүлжих болж байна аа.

Зочин 2018-08-07 27.123.212.141

Аливаа үнэгүй юм үнэлэмж үнэ цэнэгүй байдаг юм. Үнэгүй эмчилнэ гэхээр хүний шүд амандаа авч яваа юм шиг хандана.

Зочин 2018-08-07

tm teneg setgexvitei xvn chamaas oor bxgv bx malaa

Tyylai 2018-08-07 202.21.106.143

Zuw ym hellee unegvi gheer neg tiim sonin sangdaj baina . Jisheen em hungulltei ugj baina ntr shal hudlaa zapim n neg n uilan duuln baij neg ym awna ... bidnii ipeedui burheg baindooo

Zochin 2018-08-07 150.129.141.199

Mongoloor l duuren hunii erhten biedee avhc yvaa, hunii omnoos amidarch bgaa humuus bhiin, shudiig ni ugaalgaad surchih l daa, ene chini ta nariin tsagiig, huuhdiin chini eruul mendiig, ulsiin ediin zasgiin talaar hiij bgaa tom horongo oruulalt shuu, mongo tanii hetevchnees garch bgaa ch ter mongo lombonii materiald gadagshaa ursaj bgaa, ulsaas garah ch ter mongo gadagshaa l garna,

Zoviur 2018-08-07 150.129.141.199

Yagaad ehleed oorsdoosoo ehlej boldoggui ym uu, baigaliin gamshig bsan bol yahav gesen, huuhdiin shud shuudee, huuhdee ym idseniih ni daraa shudee ugaah ystoi gedgiig l oilguulj chadahgui, ta nar archaaguidee l huviin shudnii emnelegt hamag mongoo urj bna sh dee, manai huuhed odoo 7 nastai, 2 nadtai shud ni zugeer l bna, bi shudnii emchid ochij dald tsoorol uuseh vii gej shalguuldag, ovdohoos ni omno uzuulj boldoggui ym uu

Зочин 2018-08-07 112.72.11.102

хэзээнээс хэрэгжих юм болоо дэлгэрэнгүй тайбар өгөөч

Chimedtseye 2018-08-07 66.181.161.3

Mash Saihan sanagdaj gain a.Bielelee Olson ajil bolwol Olon vrs bayrlah bolnoo

purevdorj azjargal 2018-08-07 66.181.160.127

ene shiidver chin harin taalagdlaa shud eruul bol bie eruul gedeg hernee shud uzuulj emchluulehed une ihtei uchir ter bolgon humuus emchluuleed bdaggui nasand huregchded hurtel shud hiilgeh emchluulehed eruul mendiin daatgalaar chanartai uilchilgee uzuuldeg bolgovol shan l bn

demii hereg 2018-08-07 202.21.106.166

ulsiin hurungiig zuv zuild zartsuulmaar baina.ingej demii zuild ureed baival mongol uls hugjih uu?!?!?! eej,aav ni huuhdiinhee shudiig ynzluulagad ih mungu oroh uu.neg shud dundjaar zuuhan mynga baidag biz de.neg udaagiin hoolnii munguur huuhdiinhee shudiig ynzluulj chadahgui ulsiin tusuv ruu garaa dureh archaagui etseg eh baihgui geh itgej baina

Зочин 2018-08-07 66.181.160.127

neg shud 100000 myanga eniig tuluh chadaltai hun her bgaa bol bodoh l asuudal

Зочин 2018-08-07 202.9.41.26

Юун улсын хöрöнгö??? Эцэг эхийн тöлдöг даатгалын мöнгööр гэж байна малаа!!!

Зочин 2018-08-07

etseg exiinxee buyand 100xan myanga gj yariad yawax amidraltai bgada talarxaad yaw mal min.

Zochin 2018-08-07 150.129.141.199

Chadahgui bol shudee sain ugaagaad ovdohgui bh ystoi,

Зочин 2018-08-07 66.181.160.56

Ene hezeenees heregjih uym blloo vnen hol shan l bn

tse 2018-08-07 112.72.11.121

Худ Худ нэгнийх нь шахаа явж байгаа

Zochin 2018-08-07 66.181.161.9

Гол нь хувийн эмнэлэгүүд чанартай сайн хийхүү л гэдэг байна ядаж 50 хувь хөнгөлвөл арай бодитой байж магадгүй

Зочин 2018-08-07 125.138.68.14

Их зөв шийдвэр байна.Дэмжиж байна.

tuyaaa 2018-08-07 66.181.161.122

xuwiin emneleg bas vnegv vzxiimu

Зочин 2018-08-07 2.136.17.240

Үнэгүй ГЭНГҮҮТ санаа тавихаа болино л доо

Зочин 2018-08-07 27.123.214.2

Бүх юманд төр оролцдогыг зогсоовол улс хөгжинө . Мөнгөгүй байж бүх юмыг үнэгүй болгоно гэж сонгуулийн шоу хийх юм. Амараа хэлэхэд ч амархан байх даа.

шүдний эмч 2018-08-07 202.9.40.96

Хэрвээ үнэн бол улсын ганц эмнэлэг шүдний төвийн ачаалал буурна Үйлчлүүлэгчид гэртээ ойр цэвэрхэн шүдний эмнэлэгт бухимдалгүй, хурдан үйлчлүүлэх боломжтой болно. Яг үнэндээ бол шүдний төвийн буруу бус төрийн бодлого буруу байсаны гор юм.

иргэн 2018-08-07 66.181.189.139

хэнийг эмчлээд байгаа нь мэдэгдэхгүй овоорсон оочир урдаас яриад бүүр балайрцын энэ улсын эмнэлэгүүд.\nхувийн эмнэлэгт 1 шүд 200, 300 мянгаар эмчлүүлэх цалинтай хүн хэд байгаа билээ дээ. аль эртнээс ийм юм хийх хэрэгтэй байгаан шдээ. одоо тэгээд хурдан ажил болгуул таарйшдээ

иргэн 2018-08-07 66.181.189.139

батлуул баталчайсаа балайнууд

Зочин 2018-08-07 64.119.17.44

Яг хэзээнээс хэрэгжиж эхлэх юм бээ??? Тодорхой сар өдөрөө биччихэж болдоггүй юм уу? Хувийн эмнэлэг ашигаа бодоод хийж өгөх нь юу л бол. \nУлсын эмнэлэгээр явахаар 7 хоногийн 1 дэх өдөр цаг өгдөг цаг нь тэгээд хурдан дуусчихдаг бас цаг авсан ч 1 л шүд эмчилдэг дахиад л ирэх 7 хоногт цаг авах болдог гэх мэтчилэн улсын эмнэлэгт үйлчлүүлэх цаг авах чинь алаан болж бгаамда хөөрхий..

batbaatar 2018-08-07 66.181.160.41

Huviin emneleg untei baidag ym bish uu

Зочин 2018-08-07 27.123.214.105

халдвар тараасан эмнэлгээ шууд тусгай зөвшөөрөл.лицёнц зэргиыг цуцалдаг ш тэ.халдвар гарсан тохиолдол хаана их гарсан байна.байнга шалгалт.хиыж байна.хэн вирус халдаагаад байгааг эмнэлэг эмё нартай нь радио тёливизээр зарлаач.манайхан вирус халдаасан эмнэлгээ зүгээр ажилуулж харагдаач.бөөн хэл ам хэрүүл шалгалт оруулаад зүгээр байгаа улсыг ажилыг нь хийлгэдгүы биз дэ.будаач гэхээр сахлаа булна гэгчээр муулж байдагаа болимоор вм.тэрниы оронд үзүүлэхээ больчих хэрэгтэй ш тэ

Зочин 2018-08-07 27.123.214.105

удаан жил ажиллаж байгаа туршлагатай эмч эмнэлэгт өгөх хэрэгтэй ш тэ.болсон болоогүй шүдний эмнэлэгт өгөөд цаад эздүүд нь мэргэжлийн бус хүмүүст тусгай үөвшөөрөл өгдгийг гайхаж байна.бөх.инжёнэр.худалдагч өөр мэргэжилтэй хүн шүдний эмнэлэг ажиллуулж байх вм.үүниыг эрүүл мэндийн гаүар хянааач.эд л эмч нарыг үгүйсгэж мөнгө хөөж байнаа.

Зочин 2018-08-07 27.123.214.105

үнэн бол сайн л байна.ахмад настны шүдний төлбөрийг өөрчлөөсэй билээ.3 н жилд 120.0 төг ямар шүд хийх вэ.хамгийн муу матёриалаар хийнэ.бүтэн дээд доод шүд хийхэд 300.0 төг болдог.гэтэл 120.0 ямар шүд хийх нь тодорхой ш тэ.дээр нь хөгшин улсыг нааш цааш нь явуулж эмч нарын хурлаар оруулж ахин ажил дээр ажил садаа тээг гаргах юунд хэрэгтэы вэ.бүтэн өдөр хорооны эмчээ хүлээж ухаан алдаж унаж байна.үүниыгээ эргэн хараач.ямар сар болгон өгч байгаа биш.муухай хүнд суртал гаргах юм.

Urangoo 2018-08-07 66.181.165.171

Yamar dajgvi medee we hurdan batlagdaasai

d'bymbatsetseg 2018-08-07 27.123.212.134

vneheer ih heregtei bn batlagdval mynga myngan eejvvd bayrlah bolno dvvrgiin emlegtee 5nastai hvvhdee vzvvlehiin tuld shono ochij oochirloj bn sh de

Selenge Nutag 2018-08-07 202.55.191.130

Good job!!!

Зочин 2018-08-07 202.179.24.166

Ирээдүйн том хөрөнгө оруулалт гээд байгаа хүнд хэлэхэд шүдний багаж хэрэгслээр гепатитын вирүсүүдийг халдааж байдаг, ариутгал халдваргүйжүүлэлт улсын эмнэлгүүдэд, хувийн маш том эмнэлгүүдийг эс тооцвол бусад жижиг хувийн эмнэлгүүд мөн шаардлага хангахгүй бөөн эмнэлгийн гаралтай хадвар тараасан явдаол болж, дараа нь В С вирүсүүдээ асар өндөр өртөгтэй эм уух эмчилгээ хийлгэнэ. Үүнийг ирээдүйн хөрөнгө оруулалт гэхгүй ээ хөө.

Зочин 2018-08-07 202.179.24.166

Мөн дан ганц гепатит ч биш, цусаар дамжих бүх халдварын эрсдлийг тооцох хэрэгтэй_ ХДХВ/ДОХ гэх мэт. Эмнэлгээс халдвар тараахаа больсон цагт байсан бол амны хөндийн эрүүл мэнд яах аргагүй ирээдүнй хөрөнгө оруулалт л даа. Гэвч манайд эмнлэгийн халдвар, тэо дундаа шүдний эмнэлгийн хлдвар их байгаа цаг үед асуудлаа цогцоор нь харахгүй нэг хэсэг харалган бүлэгт таалагдаж гэж гаргасан шийдвэрийг тэнэг л гэхээс өөр юу гэхэв

Зочин 2018-08-07 202.179.24.166

Энэ шийдвэр нь 1. улам бүр орлого хумигдаж байгаа эрүүл мэндийн даатгалын санд сөрөг нөлөөтэй, 2. Өндөр өртөгтэй гепатитын халдварын эмийг даатгалаар зарж байгаа хувийн хэвшлийн эм ханган нийлүүлэх компаниудын ирээдүйн бизнесыг дэмжих бодлого, 3. Шүдний эмнэлэгтэй хүн энэ шийдвэрийг гаргасан байх магадлалтай. Шүдний эмчилгээ эрүүл мэндийн даатгалд хамрагддаггүй юм л дуу угаас дэлхийд.

Zochin 2018-08-07 118.151.184.152

Saihan sanaachlaga l bn shde. Haa gazar yumiig ingej bolohgui butehgui talaas ni harsan humuus bh yum da.

Zochin 2018-08-07

Xurdan xeregjeesei nasand xuregchid bas daagalaarai ali ch shudnu emnelegt uzuuldeg bolox xeregtei

Зочин 2018-08-07 202.179.26.34

Сайхан санаачлага байна