Н.Түвшинбаяр нар ҮБХ-ны гишүүн болов | News.MN

Н.Түвшинбаяр нар ҮБХ-ны гишүүн болов

Н.Түвшинбаяр нар ҮБХ-ны гишүүн болов

Н.Түвшинбаяр нар ҮБХ-ны гишүүн болов

Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооны хуралдаан Төрийн ордны Их танхимд үргэлжилж байна.

Тус хуралдаанаар Үндэсний бодлогын хорооны зарим гишүүнийг батламжилсан байна. Үүнд Монгол Улсын гавьяат тамирчин, олимпийн алтан медальт Н.Түвшинбаяр, УИХ-ын гишүүн А.Бакей, А.Ундраа, П.Батчимэг нарын 10 хүн Үндэсний бодлогын хорооны гишүүн болж, Ардчилсан намын үнэмлэх гардан авчээ.

Үндэсний бодлогын хорооны IV хурал өнөөдөр 18.00 цаг хүртэл үргэлжлэх бөгөөд “Монголоо сонсъё” үндэсний аяныг дүгнэх юм. 

"Болор дуран"-аар шалгав.

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

murat z**l 2018-08-06 202.9.42.4

ne emegtei iim yos zuigui sadar Muratiin hajuud suuhgui baih heregtei s dee. sejgiin muuhai um

МГЛ 2018-08-06 203.91.115.43

2016 ОНЫ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН СОНГУУЛИЙН ДҮНД СУДАЛГАА ХИЙСЭН ҮҮ,АН ЯМАР АЛДАА ГАРГАСНАА ОЛЖ ДҮГНЭЛТ ХИЙСЭН ҮҮ,2016 ОНЫ ИХ ХУРЛЫН СОНГУУЛИАР САНАЛАА ӨГСӨН СОНГОГЧДЫН 60:ХУВИЙН САНАЛ ХАЯГДСАН БАЙНА,ЭНЭ ИХ ХУРЛЫН 76 ГИШҮҮН САНАЛАА ӨГСӨН БҮХ СОНГОГЧДЫН 40 ХҮРЭХГҮЙ ХУВИЙН САНАЛ АВСАН БАЙНА,ЖИЖИГ ТОЙРГООС БОЛЖ СОНГОГЧДЫН САНАЛ ХАЯГДАЖ,УЛСЫН ТӨСВИЙГ 76 ТИЙШ НЬ ЧАНГААЖ АЛДАГДАЛТАЙ ТӨСӨВ ЖИЛ БҮР БАТЛАЖ БАЙНА,ҮНДСЭН ХУУЛЬ ӨӨРЧЛӨХГҮЙГЭЭР,СОНГУУЛИЙН ХУУЛЬ ӨӨРЧИЛЖ ТӨРИЙН ТОГТОЛЦООГ ӨӨРЧИЛЖ БОЛНО,ХУВЬ ТЭНЦҮҮЛСЭН СОНГУУЛИЙН ТОГТОЛЦОО НЬ СОНГОГЧИЙН САНАЛ ХАЯГДАХГҮЙ,Э/З Т ХЭМНЭЛТТЭЙ,ТӨСВИЙГ 76 ТИЙШ НЬ ЧАНГААХГҮЙ САЙН ТАЛТАЙ,

Зочин 2018-08-06 66.181.161.35

Адаг шаарууд хэсэг зууртаа хvний зэрэгтэй явах боловч хэзээ нэгэн цагт эргээд ижил сvрэгтээ нийлж нvгэлт муу замаараа замнах нь даанч харамсалтай!!

baagi 2018-08-06 103.26.193.92

hun baigaa muu

Зочин 2018-08-06 203.169.48.146

Дарваан Маг*ай, Боожгой Мур*т 2 боль боль. Намын нэр гутаасан муу но вшнууд

Зочин 2018-08-06 203.91.115.245

наад муратаа болиоч ээ

Зочин 2018-08-06 66.181.169.66

АН бол Монголын хамгийн том 2 намын нэг. Ийм намуудад өнгө мөнгөний хүмүүс уг нь бага байгаасай тэдний оронд эрдэмтэн, судлаачид оюун санааны сэхээтэнгүүд цугладаг байгаасай энэ мөрөөдөл минь хэзээ нэгэн цагт биелээсэй. Түвшинбаяр аврагын хувьд арай л эрт байна уу даа

Иргэний санал бодол 2018-08-06 66.181.191.10

Ядаж ахуй амьдралаа тэгшилж, үр хүүхдээ өсгөж өндийлгөн, 10 хүн удирдаж, аж ахуйн нэгжийн татвар төлж, зовлон жаргал туулсан хүмүүсээр наад бодлогын хорооны гишүүдээ сонгооч. Мөн хүүхэд ч төрүүлээгүй, ээж ч болж үзээгүй охид хүүхнүүд харагдаад байх юм, юун бодлого боловсруулах вэ. Танай нам боловсон хүчин мөхөс болоод байгаа л харагдаад байна даа.

Зочин 2018-08-06 150.129.140.78

Түвшинбаярыг уг нь монголчууд үндэсний эв нэгдэл алдагдах аюул ойртсон, улс төрийн гүнзгий хямрал болсон, зарим томчуудын мөрөөдөөд байгаа онц байдал болон иргэний дайнд хүргэж болзошгүй хямрал зэргийг зохицуулах зэрэг хэрэгтэй үед нь л хэрэглэх ёстой байсан юм даа. Эх орноо бодохгүй улс төр хөөнө гэдэг мөн ч харамсалтай. Харамсаад баршгүй.

Зочин 2018-08-06 202.9.42.7

Ямар балиар сэжгийн юмнууд аэ

Зочин 2018-08-06 122.201.24.25

БОЛОВСРОЛЫН ҮНЭНЧ ҮГҮЙ НАМД ОРОХ ЮМ ДАА ЛИДЕР НЬ БАТҮҮЛ ЭЛБЭГДОРЖ НАР БАЙСАН ГЭХЭЭР МӨН НАМ НАМЫН БОДЛОГО Ч ГЭЖ ИЧМЭЭР ДАМШИГНУУДДАА

Зочин 2018-08-06 107.77.173.5

Түвшинбаяр аврага юу дутлаа гэж бузар шүглэсэн АН-д элсдэг байна аа? АН-д даргаасаа эхлүүлээд дүүрэн адгийн шаарууд.....

Зочин 2018-08-06

Хүний эрхэнд бүдүүлгээр халдахаа болиоч. Түвшинбаяр аваргыг муу хэлж байгаа бол чи Монгол хүн мөн үү.. хэлэх үгээ олж хэл. Ардчилсан нийгэмд иргэн хүн үзэл бодлоороо эвлэлдэн нэгдээ л биз. Чиний эрхэнд халдсан уу. Гэрт чинь орж ая тухыг чинь алдуулсан уу.Харин ч шүд зуун хөлсөө дуслуулж Монгол улсынхаа нэрийг дэлхийн тавцанд мандуулсан өнөө цагийн баатар хүн. Ардчилсан тусгаар тогтносон монгол улсын иргэн та улс орныхоо хөгжилд хувь нэмэр иоруулж чаддаггүй юм бол бусдыг битгий доромжил.

Зочин 2018-08-06 66.181.188.205

odoo hen ch bish zugeer l neg hogiin sav lugaa adil

Зочин 2018-08-06 202.9.42.8

Gishuun A. Undraa bishee!!!!!Unen yum bicheldee!!!!

Зочин 2018-08-06 27.123.212.132

AN tomootoi l suuj baibal MAN ayandaa onh shaana.\n\n

Irgen 2018-08-06 27.123.214.115

Niigmiin daatgaliinxan suuj bx shiv

Зочин 2018-08-06 202.70.38.18

Монгол ахан дүүсээ одоо нэг юман дээр санал нэгдцгээе тэгэх үү. Бөх дуучидыг сонгохоо больёоо. Ядаж гадаад дотоодод 2 их сургууль төгссөн 2-3 хэлтэй хүнийг сонгоё. Бөх дуучидаа сонгоод байх юм бол удахгүй хошиг шогийн Бооёо Аглуу нар л орж ирэх дутуу байна шүү.

Зочин 2018-08-06 202.9.41.170

дэмжиж байна

Биеийн тамир, бөх мандтугай! Урааа 2018-08-06 58.108.114.186

Бөх бол төр, төр бол бөх... Гүндүүгүй, хэнэггүй сайхан бөхчүүд ээ дэмжицгээе Монголчууд аа

зочин 2018-08-06 202.70.47.158

Төрийн Ордонд намуудын хурал хийхийг зогсооё. Бузар дээр нь бузарлахаа больё.

ARD 2018-08-06 66.181.167.194

Энэ ёстой нэг горьдсон гарууд байна аа. Жанхуугийн [Хориотой Үг] долоогч түвшинбаяр одоо салбаганаад үлийгээ хийнэ ээ. Махан толгой бөхчүүд одоо болно оо. Ард түмэн тэнэг л биш бол МАНАН-г дэмжихгүй. Жанхуу [Хориотой Үг]ийг огцруулж төмөр замын 280 сая доллар болоод 17 чингэлэг спирт, Номурангийн 120 сая доллар, үй олон хууль бус өмч хувьчлалын хэргээр нь ял үүрүүлэх хэрэгтэй. Тэрний дараа шууд УИХ тарах хэрэгтэй!!! Ард түмний түр зөвлөл байгуулагдвал Жанхуу, Элбэгдорж, Миеэ, Энхбаяр, Баяр, Сү Батболд, Сайханбилэг, Баярцогт, Алтанхуяг, Багабанди, Очирбат, Нямдорж гээд энэ 28 жилийн хугацаанд төрийн өндөр алба хашиж байсан МАНАН болон МАХН, бусад 3дагч намын [Хориотой Үг], луйварчдыг бүгдийг нь ялыг нь үүрүүлж улс хохирлоо буцааж авах хүртэл [Хориотой Үг] хийх хэрэгтэй!!!

Зочин 2018-08-06 66.181.160.69

Энэ улс намаараа талцаад сүйрсэнийг хараад 28 жил болж байна.яаж энэ нам,мам,мананас салах вэ?

Таныг би танина 2018-08-06 66.181.182.64

2008 онд Бээжингийн олимпийн үеэр төв талбай дээгүүр уухай хадаан Монголоороо бахархаж байсан таныг би танина, 2012 оны Лондонгийн олимпоор санжсан хөлтэй ясны тамирчин болохоо харуулж мөнгөн медаль авч байсан Түвшээгээ сэтгэл сэмшрэн дэмжиж байсан таныг би танина. 17 оны дэлхийн аваргаар лухгаруудтай +100-д барилдаж хүрэл авч байсан олипийн аваргаараа бахархаж байсан таныг би танина. та хэзээ ч өөрчдөгдөхгүй Монголоороо байгаа