155 дугаар цэцэрлэгийн засварын ажил дуусаж, улсын комисс хүлээн авлаа

155 дугаар цэцэрлэгийн засварын ажил дуусаж, улсын комисс хүлээн авлаа

155 дугаар цэцэрлэгийн засварын ажил дуусаж, улсын комисс хүлээн авлаа

Сургууль, цэцэрлэгийн чанар хүртээмжийг нэмэгдүүлэх, сурагчдыг ая тухтай орчинд боловсрол эзэмшүүлэх, багш ажилтнуудын ажиллах орчин нөхцөлийг сайжруулах, хамрах тойргийн сургууль, цэцэрлэгийн хүртээмжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор бүтээн байгуулалтын ажлыг үе шаттай хийж буй. Тодруулбал, Чингэлтэй дүүргийн 19 дүгээр хороо, 155 дугаар цэцэрлэгийн засварын ажил дуусаж, улсын комисс хүлээн авлаа.

Тус цэцэрлэг нь 20.5 х 14.0 метр хэмжээтэй, зоорьгүй хоёр давхар барилга бөгөөд засвар шинэчлэлтийн хүрээнд гадна ханын дулаалга, ус чийгээс хамгаалах зориулалтын тусгаарлагч, дулаалгатай сайдинг фасадыг суурилуулсан. Мөн цонх, гадна шат, довжоо, хаалга, ус зайлуулах хоолой зэргийг бүрэн шинэчилсэн юм.

Нийслэлийн төсийн хөрөнгө оруулалтаар тус засварын ажлыг “Бүрэн Одод” ХХК хийж гүйцэтгэж, нийслэлийн Хөрөнгө оруулалтын газар захиалагчийн техникийн хяналтыг хэрэгжүүлэн ажиллалаа.

НИЙСЛЭЛИЙН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН ГАЗАР ОНӨААТҮГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

2 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нэргүй 3 цагийн өмнө 202.9.40.240

Нам төр хулгайлж хулгай шаасн х***а манж лаларуудын 35 жилиын хулгай хэр-с хэтрсн хэр-с хэтрч дэлхийн адаг болсн нам төр хулгайлж хулгай шааж эзгнч х***а манж лаларуудыг нам төр-с зайлухлж х***а манжруун хөөж нам төриыг цэврлж улс орныг бузр х***а манжууд-с чөлөөл.

Avatar

Нэргүй 10 цагийн өмнө 202.9.40.240

Нам төр хулгайлж хулгай шаасн х***а ман дж лаларуудын 35 жилиын хулгай хэр-с хэтрсн хэр-с хэтрч дэлхийн адар өвболсн нам төр хулгайлж хулгай шааж эзгнч х***а манж лаларуудыг нам төр-с зайлухлж х***а манжруун хөөж нам төриыг цэврлж улс орныг бжзр х***а манжууд-с чөлөөл.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж