Монгол Улс автобус, ачааны машин угсрах үйлдвэртэй болохоор зарим ажлыг эхлүүлжээ. Зам тээврийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Батболдын тайлбарласнаар 2023 онд энэ ажлын эхлэлийг тавьсан байна. Тодруулбал, Зам тээврийн яам нь “Эрдэнэт” үйлдвэртэй хамтран машин механизмын үйлдвэрлэл хөгжүүлэх чиглэлээр хамтран ажиллах санамж бичиг байгуулснаар ажил эхэлжээ. Одоогоор автобус, ачааны машин угсрах үйлдвэр байгуулах ТЭЗҮ-ийг боловсруулсан байгаа аж. Уг ТЭЗҮ-ийг Эрдэнэт үйлдвэр болон тус яамны Шинжлэх ухаан технологийн зөвлөл авч хэлэлцжээ. Төмөрлөг, машин механизмын үйлдвэрлэл хөгжсөнөөр эдийн засагт хувь нэмэр оруулна гэж үзэж байна. Монгол Улсад импортоор ор ирж буй бараа бүтээгдэхүүний үнийн дүнгийн 40 орчим хувийг төмөрлөг, машин механизм эзэлдэг статистик гардаг аж. Хэрэв тодорхой хувийг нь дотооддоо үйлдвэрлэдэг болбол валютын урсгал гадагшлах үэгдлийг ч сааруулах боломжтой.
Монгол Улсын хэмжээнд өнөөдрийн байдлаар төмөрлөг, машин механизмын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж байгаа төрийн болон хувийн хэвшлийн 230 орчим байгууллага байдаг ажээ.
Сануулахад, өмнө нь Монгол инженерүүд J-800 маркийн автобусыг эх орондоо угсарч, нийтийн тээврийн үйлчилгээнд нэвтрүүлж байсан билээ.
Г.ХОРОЛ
Нэргүй 1 минутын өмнө 66.181.160.83
Хэдэн машин, хэдэн автуус үйлдвэрлээд хаашаа зарж ашиг олох юм болдоо.Дотоодын зах зээлд л лав жил бүр 1000 автуус 1000 машин шингэхгүй. Ямарч ашиггүй зүйл санаачилж.
Нэргүй 2 цагийн өмнө 103.212.162.78
Uul ni huviin kompaniud hiivel chanartai, eldev hulgaigui bolno. Gehdee orguigees deer yum daa.
Нэргүй 2 цагийн өмнө 139.5.219.132
Дундад Азийн "-стан"-ууд аль хэдийн машин үйлдвэрлээд явж байгаа шүү дээ!! Манайд төр оролцсон бүх ажил пиздец болдог нигууртай!!! Хувийн компаниудад боломжийг нь олгоод үнэнээсээ дэмжвэл юм хийх л байх? Тэгэхдээ эдийн засгийн үр ашгийн тооцоогоо л маш сайн хийх хэрэгтэй!!! Нефть боловсруулах үйлдвэр шиг говийн элсэнд баахан доллар булаад орхих вий?! Энэтхэгүүд хульхи хүмүүс, НБҮ хэзээ ч ажиллахгүй, харж л байгаарай?!!
Нэргүй 4 цагийн өмнө 66.181.187.248
Эрдэнэт үйлдвэрийн мөнгийг хамгийн дэмий юманд үрэх юм. наадах чинь эдийн засгийн хувьд ямар ч ашиггүй. монгол улсын томашины тоо нь хэмжээнээсээ илүүдчихсэн. нөгөө нефьтийн үйлдвэр үиг дампуурга.
Зочин 4 цагийн өмнө 202.9.40.29
Хамгийн түрүүнд эх орноо хамгаалах атомын бөмбөг пуужин бас ориг доллар хэвлэж үйлдвэрлэх үйлдвэртэй болбол монгол санаа зовох зүйлгүй хурдан хөгжөнөдөө. Манайхан зоригтой зүтгэвэл хийж чадна шүү.
Нэргүй 4 цагийн өмнө 59.153.115.141
эхлээд утаагаа арилгачихаад сансар огторгуй,уул нүхэлж усан флот байгуулан,машин угсарч метро ярих буюу эрүүл биенд саруул ухаан оршино
С.Гантулга 5 цагийн өмнө 139.5.218.245
Барилын машин механизмын засварын заводад 1988 онд бүх резин сальник монжат, гидро хуваарилагч, хийж, бага оврын ачигчийн мотороор бусдыг нь хийж явлаа. нисэхийн дугуйлангийн хүүхдүүд мотороо хийдэг байсан. компаниуд зориг гаргаж Вагон, кран үйлдвэрлэх хэрэгтэй. Эрдэнэтийн засварын үйлдвэр бүх төрлийн ганг цутгаж ямар ч эд анги хийх чадалтай сайхан үйлдвэр дээ. инженерүүдээ боломжийг нь олговол л болно доо.
Нэргүй 3 цагийн өмнө 202.55.188.124
ок. машин үйлдвэрлэхэд нь төрийн дарамт хяналт шалгалт нэрээр өмнөх эхлэлийг балласан шүү. тэгэхгүй бол ч монголчуудад машин хийх нь хэцүү биш
Нэргүй 9 цагийн өмнө 142.126.69.14
Эхлээд бүх төмрөө дотооддоо боловсруулдаг болох хэрэгтэй. Төмрийн хүдэр гаргахыг зогсоох
М.Амар настан. 11 цагийн өмнө 202.126.90.35
Та нарын автобус машин угсраад бидний суудаг,ашиглах ч үлгэр биз дээ.Нэг дарга нь мөнгө идэх арга сэджээ. Бид яасан үйлтэй хүмүүс вэ.Ядруу биднийгээ тэгэж л битгий зовоогоорой гуйя.
Нэргүй 2025-02-14 124.158.109.212
Барилгын хадаас хийх үйлдвэр барьж чадаагүй байж юун бас үйлдвэр вэ?
Нэргүй 6 цагийн өмнө 66.181.183.65
Хадаасны үйлдвэр байдаг шүүдээ. харин одоо ажиллаж байгаа үгүйг мэдэхгүй юм. дампуурсан байж магадгүй
Зочин 4 цагийн өмнө 202.9.40.29
Чүдэнзний мод шиг хугардаг хулхи хадаас хийгээд дампуурсан.
Иргэн 2025-02-14 59.153.112.49
ӨНӨӨДРИЙН ДАРГА НАРЫН ХАМГИЙН АШИГТАЙ БИЗНЕС БОЛ ОЛОН ЗУУН ТЭРБУМААР ЗУРАГ ХИЙХ АЖИЛ БОЛСОНШДЭЭ. ШИНЭ ХОТУУД ХАРХОРИН ШИНЭ ЗУУНМОД, ТУННЕЛУУД МЕТРО ДҮҮЖИН ЗАМ МАШИНЫ ҮЙЛДВЭР БАС ОНГОЦНЫ ҮЙЛДВЭР ГЭЭД ЦААСАН ДЭЭР Л ХӨГЖИНӨ.
ИРГЭН 2025-02-14 66.181.189.247
J- 800 билүү нэг автобус угсарсан гэхдээ хөдлөөд л зогссон жолооч нар нь эвэртэй туулай үзсэн мэт болж байж билээ!!! ккк Ёстой угсрах гэж гурилдсан даа!!!
Лавлаа 2025-02-14 66.181.189.64
Итгэл төрөхгүй л байна. ТЭЗҮ боловсруулж, ШАВ тавиад хийчихдэг бол манайх өдийд “БАР” болсоон
Мөнх 2025-02-14 66.181.187.246
Энэ ч ашигтай төсөл биш ээ. Болиулах хэрэгтэй.
Зоригт 2025-02-14 66.181.177.80
писда юмаа' төсвийн мөнгө уйлдаггүй гэж. баахан хөрөнгө хаялаа. дампуурлаа
Амраа 2025-02-14 66.181.177.80
харин тх. гадаадад гаргахын тулд үйлдвэрлэл явуулдаг болохоос гадаадруу гарах мөнгөн урсгалыг зогсоох гэж шааж байна. үхсэн ацаараа зогсох вэ дээ. улам өртөг нь нэмэгдэнэ шүүдэ.
Нэргүй 2025-02-14 202.9.41.92
Үхсн чаав-с
Surrealist Зураач 2025-02-14 90.212.131.42
Гадаадын машины үйлдвэр орж ирж байгаа юм уу, өөрсдөө "Монгол" машин зохион бүтээх юм уу?
Temuujin 2025-02-14 202.126.89.148
Өөрсдөө угсрах хэрэгтэй. цэрэг цагдаа, уул уурхай гээд зөндөө хэрэгтэй.
Нэргүй 2025-02-14 202.126.89.118
битгий хоосон цаас болгоорой амжилт
зочин 2025-02-14 203.217.139.240
Өнөөдөр нэг хүнтэй уулсан. Би төмөр хийцийн үйлдвэр 2008 онд байгуулсан. Даанч төр засаг дэмждэггүй юм. Дампуурсан. гэж ярьж байна. Иймд хар хайрцагны бодлого их чухал байна. Металлурга хөгжиж байж л улс хөгжинө шүү дээ.
Kca 2025-02-14 202.126.90.237
За даа, хайран хөрөнгө л болох байх даа. Ямар ухаан бодолтой оркууд нь ингэж дэвдэг юм бол доо. Хятад, Оросоос илүү гарч яасан ч чадахгүй нь ойлгомжтой. Өөр зүйлд уянгалаач дээ.
Нэргүй 2025-02-14 66.181.191.187
Битгий х**,,,,,
Нэргүй 2025-02-14 66.181.191.187
Битгий х у ц,,,,,,
Нэргүй 2025-02-14 103.57.95.23
Зах зээлийн багтаамж хир билээ. хэдэн машин угсраад л зах зээл ханана. гадаадад манай машиныг тоож авах хүн гарахгүй. Одоо мөнгө идэх гэж хамгийн үл бүтэх санааг төсөл болгодог болжээ