6 тэр бум ч юм уу? 2,7 сая хүнээр зах зээл хязгаарлагдах уу? Эсвэл
Компаний тодорхойлсон зорилтот зах зээлээр зах зээл нь хязгааралагдах уу?
Хэрэв тийм бол:
Бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх.
Хэрэглэгчийг хөгжүүлэх
гэсэн хоёр асуудал орхигдоод байгаа юм.
Маркетингийн судалгаанд зах зээлийн багтаамж тооцохдоо:
хэрэглээний давтамж*худалдаадлах бүтээгдэхүүний тоо*үнэ
гэсэн ерөнхий томьёолол ашигладаг. Энэ томьёололд зах зээл үнэхээр хязгаарлагдах уу?
Үргэлжлэл