Түгжрэлийг бууруулах төсөл арга хэмжээний хүрээнд өнгөрсөн оноос Хан-Уул дүүргийн 22 дугаар хороо зайсангийн төмөрбетон 225 метр урт гүүрийн өргөтгөл шинэчлэлийн ажлыг гүйцэтгэж буй. Зайсан чиглэлийн /баруун тал/ төмөр бетон гүүрийн барилга угсралтын ажил 100 хувийн гүйцэтгэлтэйгээр дуусч, 2023 оны есдүгээр сард зорчих хэсгийн хөдөлгөөнийг нээсэн. Тэгвэл хот чиглэлийн төмөр бетон гүүрний 21 метр, 18 метртэй дам нуруу цутгалтын ажил бүрэн дуусч, 25.18 метртэй дам нурууны ажил 20%-ийн гүйцэтгэлтэй үргэлжилж байна. Тиймээс 2024 оны арваннэгдүгээр сарын 01-с хуучин гүүрний хөдөлгөөний хааж шинэ гүүрэнд хийгдсэн бохир усны шугамын холболтын ажлыг гүйцэтгэсний дараа хуучин гүүрийг буулгах ажлыг хийхээр төлөвлөжээ.
Ингэснээр хуучин гүүрийг буулгаж баруун талд шинээр баригдсан гүүртэй ижил гүүрийг дахин барих аж. Зайсан чиглэлийн төмөр бетон гүүр нь хоногт 26 мянган автомашин нэвтрүүлэх хүчин чадалтай 225 метр урт. Харин зайсангийн хуучин гүүр нь 1968 онд ашиглалтад орсон бөгөөд их засвар шинэчлэлтийн ажил хийгдэж байгаагүй. Ашиглалтын түвшин D үнэлгээнээс доошоо орсон буюу гүүрийг зайлшгүй шинэчлэх, буулгаж дахин барих шаардлагатай байгаа гэдгийг албаныхан хэлсэн юм.
Нэргүй 2024-10-30 59.153.112.223
Малнууд ямар ойлгох биш цусслаад бай цапаж ханах биш үмхий МАНгарцуд
иргэн 2024-10-30 103.57.93.222
Нураахыг дэмжихгүй байна, буруу шийдвэр
Нэргүй 2024-10-30 103.168.34.12
Дарханы замын араас орлоо
зочин 2024-10-30 203.217.139.240
Төмөрбетон гүүр дор хаяж 100 жилийн настай. Манай улсын Дорнодын хэрлэнгийн төмөрбетон гүүр 1939 онд барьсан 85 жил болж байна. хэвийн сайхан л байгаа даа. Хараагийн автозамын төмөрбетон гүүрийг бас хараарай.
Доёд 2024-10-30 66.181.161.69
гүүрийг нураахгүйгээр суурийн бэхэлгээг (тулгууруудыг нь)нэмэх байдлаар засварлан ашиглаж болохгүй юм уу
Ysh 2024-10-30 202.9.46.83
за за, бас нэг 7 жилийн түүхэн яруу алдарт дарханы зам шиг юм болгох нь, төсөв нь сайхан авилгажина даа, өнөө энх-амгалан хаа явна, очиж идлэг уулгаа хийгтүн
Нэргүй 2024-10-30 103.212.118.131
Монгол Улс мөнгө ихтэй юм чинь нураагаад л байж дээ?!!
мэргэжлийн хүн 2024-10-30 203.91.116.130
нураахаас илүү хүчитгэх нь зүйтэй шүү дээ. шиэнээр барилаа гэхэд хөдөлгөөний эрчим, нэвтрүүлэлт сайжрах уу. үгүй л болов уу даа.
мөнгө угаах нэг арга.
Зочин 2024-10-30 59.153.113.32
Буруу. Засч шинэчлэхэд, дахин барьснаас хамаагүй бага зардал гарна.
Нэргүй 2024-10-30 103.168.34.18
Суудлын жижиг тэрэг ч юмуу , ядаж скүүтэр явуулж болмоор доо
Zochin 2024-10-30 66.181.179.82
bas mongo ideh n. yu n bolohgui baina, huchitgel hiine gesen zuil Mongol engineeruuded baina uu. shiniig barihaas hamaagui hyamd tusna, deer n ene olon hunii ajil albiig alduulj stress uusgehgui,.
зочин 2024-10-30 203.217.139.240
Үнэндээ засаж хүчитгээд ашиглаж болно доо. Ийм л ядруухан инженерүүд зам, гүүрт ажиллаж байна. Магадгүй мөнгө угаах гэж байгаа болов уу?
Bat 2024-10-30 103.212.119.9
bolno, 68 ond bid nar guur 60 jil bolj bgaa ni oih yum. Harin huchitgej bna geed mongo ugaaj boloh bh, nuraah heregtei. Yu ch hiihgui shuumjlegch hiigeed bval uls hogjihgui, chi ch hoorhii aaviindaa l amidasaar l bh bolno.
зочин 2024-10-30 103.212.118.135
Гүүрний чанар муудсандаа биш л дээ, зүгээр л мөнгө угаах арга, 50 жил бүү хэл 500 жил болсон гүүр бусад улс оронд байж л байна, манай дарга нар юу ч байсан буулгаж шинээр барих нэрээр мөнгө хулгай хийдэг аргатай.
Нэргүй 2024-10-30 103.168.34.212
YAMAR PZ DAA NI BARIJ BGA UM ZUGEER BAIGAA GUURIIG NAADAH CHI NARIIN YARIVL SHINE GURNEES CHI ILUU BAT BUH SHUUU HUUCHIN HUMUUS BARISAN ODO BARISAN LALR NI HEDEN TSAAS DAHIJ IDCHIH GEEED NURAGAAD BNU YAMAR NERTEI l*** HIJ BNA NIANBAKTER ARAI BISH GEJ NAIDII
Рамх 2024-10-30 202.9.40.6
Гол нь чингэс гэж нэртй байгаагүй л байхгүй юу. Одогийн дөрвөдүүдиын өвөг дээдэс Нүүдэлчдын тал нутгийн захирагч хаан шүү. Манж хужаагууд бодит түүхиыг устгаж гуйвуулж нэрийн сольж завшсан бүгдийн хулгайлж завдгаара хулгайлсн. Өнгөтэы өөдтэй болгоныг хулгаы завшидаг шаарууд баялагын хулгайлж завшин түүхийн устгаж гуйвуулж хулгайлж нэрийн өөрчилж зохиож хулгайлж завшдгийн хулгайлахгүй пм бхгүй аймар Атгаг бузар муу санаатй шаарууд.