Ажлын өдрүүдэд иргэдийн хөл хөдөлгөөн нэмэгдэхийн хэрээр Улаанбаатарт автозамын түгжрэл тэг зогсоход хүрдэг. Жилийн жилд байдаг энэ үзэгдэлд иргэд дассан ч Тээврийн цагдаагийн албаныхан зохицуулахын тулд чадлаараа ажиллаж буй. Тодруулбал, албаныхан хөдөлгөөн эрс нэмэгдэж байгаа цагуудад зохицуулалтаа нэмж ажиллаж байгаа аж.
Мөн ачаалал ихтэй уулзваруудад албаныхан нэмэлт бүрэлдэхүүнээр ажиллаж байгаа юм байна.
Иймд та бүхэн замын хөдөлгөөнд оролцохдоо аль хэсгээр зорчих талаар мэдээллийг авч замаа сонгохыг зөвлөлөө. Замын хөдөлгөөний удирдлагын төвийн 13:40 цагийн мэдээллээр, Үндэсний соёл амралтын хүрээлэнгийн хойд зам, Нарны зам, Улсын их дэлгүүр, Жуков, Халдварт өвчин судлалын замуудад 5 км-ээс доош хурдтай буюу түгжрэл үүсч, тэг зогсолттой байна.
Мөн Гурвалжингийн гүүр, Драгон төвийн замуудын нэг талын урсгал тэг зогсолттой байна.
Замын хөдөлгөөний нөхцөл байдлын мэдээг энд дарж харна уу.
зочин 2023-10-09 66.181.161.47
Хохь чинээ пиздаакууд.ганцхан би л гэсэн амиа бодсон лалрууд ,цагаа,ажилаа алдаад зогсож байхдаа таарна.
Болд 2023-10-09 103.57.93.184
өмхии монголчууд тэгээд тэг зогсоод байцгөаж бай, өөрөө ч явахгүй өрөөлийг ч явуулахгүй. Хохь нь.
Жолооч 2023-10-09 66.181.191.134
гэрлэн дохио замын цагдаа хоёр түгжрэлд бас нөлөөлж байгааг мэддэг үү.Зайсангийн баячуудыг явуулах гээд баруун зүүн чигэлэлийг таг зосоочихдогоо болвол .3дугаар цахилгаан станцын хойд уулзвар маш буруу эргэлттэйг анзаараач Яармагын гүүрнээс Хануул руу ордог чиглэлд зохицуулагч зогсоогоод үзээч арай өөр болно доо.Үг аваарай даа.нэг их зардал гарахгүй шүү дээ.
Нэргүй 2023-10-09 103.10.21.9
!
Зочин 2023-10-09 106.186.208.29
Метро барих гол үзүүлэлт нь хүн амын тоо байдаг. 150 гаруй жилийн өмнө Англид үүссэн метро гэдэг тээврийн хэрэгслийг хэрхэн ашигтай ажиллуулах талын бүх судалгаа олон улс оронд аль хэдийн хийгдчихсэн. Харамсалтай нь хүн амынх нь тоо 3 сая хүрэхгүй хотуудад байгуулсан метро ямар ч ашиггүй, хот улсын төсвөөс саасан үргүй зардал болж хувирдаг. Манайх шиг ядуу улс, ядмаг төсөвтэй хот метро бариад зардлаа дийлэхгүй дампуурна.
Нэргүй 2023-10-09 191.97.50.122
Төлбөртэй болгох хэрэгтэй
Иргэн 2023-10-09 66.181.190.132
Сахил хүртээд шал дордов. Сайдтай болоод сайнаа үзсэнгүй. Түгжрэл бол зайлшгүй үзэгдэл. Намууд нийтийн тээврийг янз бүрээр төсөөлөөд яаж ч чадалгүй цавчаа ногоон дээр буув. Намууд зайлж иргэд учраа олох цаг ирэх байлгүй дээ.
Нэргүй 2023-10-09 89.251.44.24
үхэр монголууд хохь чинээ
Зочин 2023-10-09 66.181.160.102
Метро л хамгын зөв гарц гэдгийг хэзээ ойлгох малнууд юм бол доо
Зочин 2023-10-09 203.98.76.9
Цоорхой сав дүүрдэггүй. Хотоос гарах хөдөлгөөн /Нарны гүүр-Чингэсийн өргөн чөлөө-Яармаг-Нийсэх, 1 хороолол-5 шар, 32-ын тойрог-5 буудал-7 дуудал, күүн 4 зам Амгалан/-ийг чөлөөтэй болговол хотын түгжрэл тодорхой хэмээгээр буурна. Эдгээр чиглэлийг чөлөөтэй болгох бүрэн боломжтой. Яармагийн замын нэгдүгээр эгнээг хаасан нь түгжрэлийн эсрэг арга хэмжээ болсон. Яармагийн замын 1 дүгээр эгнээ ашиглалт 0 хувь, хотоос гарах чиглэлд хаалт тавихаар түгжрэл улам л ихэссэн.
Нэргүй 2023-10-09 66.181.160.117
Ингээд хэн нь ч явсан юмгүй бүгд тэг зогсож байхын оронд тэгш, сондгойгоор явбал ядаж хагас нь сааталгүй явах боломжтой!!! Хүүхдээ сургууль, цэцэрлэгт хүргэж, авдаг ганц машинтай эцэг, эхчүүдэд хэцүү л байх, гэвч үүн дээр шийдэл байж болно шдээ?!!